quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik sta op de foto met de koningin!
[ afbeelding ]
Vanderbuystquote:
nee, ik heb geen coladopjesactiecodes!quote:
baal er nog steeds een beetje van dat ik niet naar Vanderbuyst ben geweest toen ze in Romein speelden een maand of 3 terug.quote:
was daar toch opeens een GMTA'tjequote:
+1quote:
Ilse was MH, maar Rob was daar zo blij mee dat we deze plaat steeds hoorde.quote:
Blij met een MH zijn, en hem dan niet draaien? Ja, logisch.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ilse was MH, maar Rob was daar zo blij mee dat we deze plaat steeds hoorde.
ik bedoelde het sarcastisch maw hij vond er geen reet aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blij met een MH zijn, en hem dan niet draaien? Ja, logisch.
Was in zijn laatste week Eetvermaak. Hij wilde dat The Coral MH zou worden, maar het werd Ilse. Daar was hij niet blij mee en hij draaide elke keer The Coral en noemde dit de MH van Ilsequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
gehgehquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ilse was MH, maar Rob was daar zo blij mee dat we deze plaat steeds hoorde.
jij moet jezelf een beetje herkennen in Sheldon uit Big Bang Theory mbt sarcasmequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, het is al laatquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik bedoelde het sarcastisch maw hij vond er geen reet aan.
Geniaalquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Was in zijn laatste week Eetvermaak. Hij wilde dat The Coral MH zou worden, maar het werd Ilse. Daar was hij niet blij mee en hij draaide elke keer The Coral en noemde dit de MH van Ilse
Sorry, kijk ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij moet jezelf een beetje herkennen in Sheldon uit Big Bang Theory mbt sarcasme
Even geRT'dquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44747134
Waan blijft dus.quote:3VOOR12RADIO staat voor nieuwe en vernieuwende popmuziek en is voor de luisteraar een gids in het uitgebreide aanbod. Er is veel aandacht voor live muziek en voor de politieke en maatschappelijke actualiteit in de Waan Van De Nacht.
Rudy en Roosmarijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44747134
Waar hoop jij op?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:50 schreef alors het volgende:
Oh Domien vindt de megahit voor morgen goed, dan zal het wel kut zijn
Dat was echt epischquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Was in zijn laatste week Eetvermaak. Hij wilde dat The Coral MH zou worden, maar het werd Ilse. Daar was hij niet blij mee en hij draaide elke keer The Coral en noemde dit de MH van Ilse
Dit dus. Effe Ekdom is gewoon gruwelijk saai. Eetvermaak was gewoon altijd vet, kon je nog om lachen: nooit grappig, Vara TV Privé, Kassa, het gelul van Stenders, de goede muziek...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was echt episch![]()
Ik mis Eetvermaak echt, dat was elke keer weer anders en afwachten wat er ging gebeuren. Effe Ekdom is echt elke dag precies hetzelfde
Ik heb eigenlijk geen idee, heb maar weinig 3fm geluisterd. Heb jij wel ideeën?quote:
Ja en die bands die belachelijke opdrachten moesten doen voor een paar seconden speeltijdquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dit dus. Effe Ekdom is gewoon gruwelijk saai. Eetvermaak was gewoon altijd vet, kon je nog om lachen: nooit grappig, Vara TV Privé, Kassa, het gelul van Stenders, de goede muziek...
Eigenlijk vind ik RobRadio ook niet echt zo heel leuk ofzo... ik weet niet, Eetvermaak had toch een aparte sfeer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en die bands die belachelijke opdrachten moesten doen voor een paar seconden speeltijd![]()
Vare TV Privé was ook zo goed
Ik denk dat Alex Clare wel kans maaktquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, heb maar weinig 3fm geluisterd. Heb jij wel ideeën?
Chef'Special heeft het ook gedaan en is nu bekend, tof hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en die bands die belachelijke opdrachten moesten doen voor een paar seconden speeltijd![]()
Vare TV Privé was ook zo goed
Only in Americaquote:
Alex Clare zou ik wel prima vinden, maar wéér Anoukquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex Clare wel kans maakt
Maar dan heb je natuurlijk ook nog de nieuwe GBTTZ en Anouk, ik weet het niet.
Ohja, die ook idd. We wachten wel afquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
Hooverphonic - Anger Never Dies mag het van mij best worden, Alex Clare is me ook prima.
Moet jij niet naar 538 luisteren trouwens?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:14 schreef alors het volgende:
weervoorspellingen, hier is het ook gewoon zonnig en droog.
Dat is met die sucky Wombats wel een goed plan jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar 538 luisteren trouwens?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor om tot de vacature is afgehandeld de hashtag #rudynatuurlijk te gebruiken in ieder bericht over #3voor12radio (@rudymackay )
@naatje_1 (ik dus)
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor om tot de vacature is afgehandeld de hashtag #rudynatuurlijk te gebruiken in ieder bericht over #3voor12radio (@rudymackay )
@naatje_1 (ik dus)
Dat dus.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met die Rudy. Hopelijk neemt de vpro een fris iemand aan zonder 3FM-binding
Noem eens iemand dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met die Rudy. Hopelijk neemt de vpro een fris iemand aan zonder 3FM-binding
Die was wel fijn ja! Zat net in de auto op weg naar huis! Maar dat ie een request doet en vervolgens niet op de radio wil.... Tsjahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:46 schreef alors het volgende:
Ben l'Oncle Soul op 3FMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wacht, het is zijn kloon.![]()
Ja daaromquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben l'Oncle Soul op 3FM![]()
Oh wacht, het is zijn kloon.![]()
Zeker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
havo, de inflatie van het onderwijs is gaande
Havo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Britt hoort eigenlijk op het praktijkonderwijs thuis. Zulke nietsnutten moeten laag op de ladder blijven...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
bij mij op de havo zat ook zo'n soort meisje in de klas, echt altijd domme superopmerkingen maken etcquote:
Naja, net zoals bij het Songfestival; op het begin vind je ze slecht, en alsmaar worden ze beterquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu sarcastisch, maar ik kan em best hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |