Nopequote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
is dit ook de laatste aflevering van het seizoen?
30 mei met de krommequote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
Nee, want play-offs. Denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
Playoffs zijn ook nog te spelen en natuurlijk de CL finale.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
Lul... nu moet ik dat kut programma kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef BobW het volgende:
Vanavond nog meer Derksen bij Knevel en van den Brink!!
Dit ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef KoningEbe het volgende:
[..]
Lul... nu moet ik dat kut programma kijken
Hij gaat dan weer CDA-ers beledigen..altijd leukquote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef KoningEbe het volgende:
[..]
Ja liever Pauw & Witteman, maar dat is er niet meer helaasquote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef KoningEbe het volgende:
[..]
Nja eens maar nooit meer danquote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij gaat dan weer CDA-ers beledigen..altijd leuk
Nou, we hebben inderdaad iemand nodig die de voorzetten van de flanken er in kopt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Is Landzaat niet de missende schakel bij Ajax?!
Haha echt hé.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er komt een nieuwe sponsor, maar ik weet niet welke!
Een echte nieuwshond deze Thijs.
echt heldquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er komt een nieuwe sponsor, maar ik weet niet welke!
Een echte nieuwshond deze Thijs.
Wie wordt er heel erg moe van?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef KoningEbe het volgende:
Is het al klaar met het PSV-nieuws, wordt er nu al moe van
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kijkt uit zijn ogen alsof ie elk moment de halve studio kan afknallen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou wel mooie TV zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik probeerde meer een Tong80 grapje dan de taalnazi uit te hangen, sorry.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef KoningEbe het volgende:
[..]
Excuses, met zulke fouten begrijpt niemand mijn posts![]()
"VOOR PSV KLOOTZAKKEN... VOOR PSV... RATTETAKKETAKKE"quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef KoningEbe het volgende:
Toivonen...wat een klootzak is dat eigenlijk
Haha geeft niet hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik probeerde meer een Tong80 grapje dan de taalnazi uit te hangen, sorry.
Daar gaat het ook niet omquote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Raoul voegt ook voetbal inhoudelijk 0,0 toe
ja idd, hij was gister ook op dreefquote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zat hij gister ook bij Doordekken al
Samen of apart?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef tong80 het volgende:
Willie en René van der Kerkhof. Die hadden beiden een iq in de nationale test net boven Kelly en Tatjana.
samen bedoel je?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef tong80 het volgende:
Willie en René van der Kerkhof. Die hadden beiden een iq in de nationale test net boven Kelly en Tatjana.
Eigenlijk vind ik dat Genee's beste grap allertijden.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Hij heeft een scheet dwars voor z'n hol.
Wat zat er nog weinig publiek toen.quote:
Hopelijk vrijdag dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jammer dan Jakhals Erik Kneus er nu niet bij zit met zijn grote mond.
Een panna...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
OMFG WTF was dat!! ik keek net 1 seconde weg?
Heb het ook gemist, maar aan die lach te horen was het geweldig.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
Maradona deed een panna bij een man in pak die toevallig voorbij liep.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
Hij is nog mooier dan die van lukoki tegen Feyenoorderquote:
Haha ja, deze is wel mooi.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij is nog mooier dan die van lukoki tegen Feyenoorder
Die gast had ik ook wel willen zien nu ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
Zeer matige uitzending vandaag en dat heeft grotendeels te maken met die gastDan had ik nog 100 keer liever die jakhals gezien, al was 't maar omdat die gisteren verloren heeft maar daarnaast zegt hij ook zinnigere dingen dan deze clown.
Ik vind dat mensen hem hier ook wel erg overschatten, maar al met al vind ik het toch een geweldige aflevering hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
Zeer matige uitzending vandaag en dat heeft grotendeels te maken met die gastDan had ik nog 100 keer liever die jakhals gezien, al was 't maar omdat die gisteren verloren heeft maar daarnaast zegt hij ook zinnigere dingen dan deze clown.
hmm inhoudelijk komt er niet veel zinnigs uit, maar van die kuif met bril heb ik na 5 minuten al genoeg. Heertje weet iig wat zelfspot isquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
Vind ik ook, die Heertje doet het wel goed.quote:
Inhoudelijk is het een flop. Maar wel goeie grappenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
Ik zie die jahkals liever ook niet, moet je 's nagaan hoe irritant ik deze gast dan wel niet vindquote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
hmm inhoudelijk komt er niet veel zinnigs uit, maar van die kuif met bril heb ik na 5 minuten al genoeg. Heertje weet iig wat zelfspot is
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
Raoul maakt gewoon goede grappen over van alles en nog wat, Erik kan alleen maar zeiken over Twente.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zie die jahkals liever ook niet, moet je 's nagaan hoe irritant ik deze gast dan wel niet vind
En eerlijk is eerlijk, jakhals heeft wel iets 'eigen' als hij te gast is, al is 't maar zijn grote bek tegen Johan. Deze gast denkt anderhalf uur te kunnen vullen door grappen over zichzelf te maken
Jakhalsquote:Op maandag 16 mei 2011 21:40 schreef SaferSephy het volgende:
ugh die jakhals vorige week met z'n KNVB bekertje
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Raoul maakt gewoon goede grappen
meh die Erik zit me daar teveel als supporter, vooral de laatste weken. In het begin was het wel leuk dat ie af en toe Johan verbaal te lijf gingquote:
Jawel. Maar dit is VI.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kent hem denk ik niet van DWHN.
Mooi geformuleerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jakhals![]()
![]()
![]()
Kan gewoon niet verbloemen hoe pro Twente hij wel niet is.
True, maar boeie, 3 sterrenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zie die jahkals liever ook niet, moet je 's nagaan hoe irritant ik deze gast dan wel niet vind
En eerlijk is eerlijk, jakhals heeft wel iets 'eigen' als hij te gast is, al is 't maar zijn grote bek tegen Johan. Deze gast denkt anderhalf uur te kunnen vullen door grappen over zichzelf te maken
Niet haten bradaquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-land-uitgezet.dhtmlquote:16-05-2011 @ 20:57
Vitesse-eigenaar Merab Jordania heeft maandag Nederland verplicht moeten verlaten. Dit meldde voetbaljournalist Johan Derksen maandagavond in Voetbal International. De verblijfsvergunning van de Georgiër was namelijk verlopen.
Nu moet de zakenman, die naar verluidt volgend jaar 55 miljoen euro in Vitesse gaat investeren, eerst zes weken uit Nederland blijven. Daarna mag Jordania weer tijdelijk het land in.
quote:Vitesse-eigenaar Merab Jordania heeft vandaag Nederland verplicht moeten verlaten. De verblijfsvergunning van de Georgiër was namelijk verlopen.
Dat meldt Johan Derksen in het tv-programma Voetbal International vanavond.
Nu moet de zakenman, die volgend jaar 55 miljoen euro in Vitesse wil investeren, eerst zes weken buiten Nederland verblijven. Daarna mag Jordania weer tijdelijk het land in.
wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Elia staat er ook weer lekker autistisch bij
Barend en Barendquote:
ADquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef pberends het volgende:
Nette copy paste van het AD van mijn bericht:
Vitesse-baas Jordania het land uit
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-land-uitgezet.dhtml
16/05/11 21u26
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Specularium het volgende:
Die apekop van Frits, alsof ie een nootje heeft gevonden.
Verlegen? Verpest door de straat. Kan zich geen houding geven als de mensen om hem heen geen straattaal spreken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Elia is een beetje verlegen volgens mij.
je weet tochquote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Verlegen? Verpest door de straat. Kan zich geen houding geven als de mensen om hem heen geen straattaal spreken.
Hahahahquote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef Rodawa het volgende:
'Dat is voor mij vrij genant, maar jij verdient niet meer hoor'
Al die maanden meuk posten op de FP heeft zich dan eindelijk afbetaald pberendsquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef pberends het volgende:
Nette copy paste van het AD van mijn bericht:
Vitesse-baas Jordania het land uit
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-land-uitgezet.dhtml
16/05/11 21u26
[..]
Hij wilde eigenlijk zeggen 'Die tyfus muziek?'quote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef Micson het volgende:
Elia, humorloos sukkeltje
Als hij achter een computer andere mensen uit kan schelden dan ik hij wel het mannetje, maar voor de camera komt er geen zinnig woord uit
?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:46 schreef Micson het volgende:
Elia, humorloos sukkeltje
Als hij achter een computer andere mensen uit kan schelden dan ik hij wel het mannetje, maar voor de camera komt er geen zinnig woord uit
meh "emotie" achter de sport huilies die 2.quote:
Dat dusquote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Heertje houd je bek en ga weer "grapjes" maken
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef KoningEbe het volgende:
[..]
Ziet er niet uit inderdaad, Seedorf moet daar maar weer weg
Zijn "echte breaking news" van vandaag zal waarschijnlijk iets zijn als "Gregory blijft nog een jaar bij Ajax", "Stekelenburg gaat alleen weg als een echte topclub zich meldt" of "Ajax trekt Boerrigter aan"quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
meh "emotie" achter de sport huilies die 2.
ben benieuwd hoe vaak Frits weer z'n insider info van Ajax gaat spuiten.
Die nieuwe Barcelona shirts zijn ook al zo lelijk. Die Adidas strepen vallen zelfs niet meer op.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn "echte breaking news" van vandaag zal waarschijnlijk iets zijn als "Gregory blijft nog een jaar bij Ajax", "Stekelenburg gaat alleen weg als een echte topclub zich meldt" of "Ajax trekt Boerrigter aan"
Is wel een verbetering als je het vergelijkt met zijn zaterdagochtend.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Genee die zich echt verstopt voor de uitzending. Volgens klapt ie 's ochtends vrolijk in zijn handjes als het weer maandag of vrijdag is omdat ie niet kan wachten om met die lui aan tafel te zitten..
Dat relletje met het WK, dat hij een beetje de stoere boy achter een computerspelletje uithingquote:
Ah die gehypte onzin omdat er geen negatief nieuws naar buiten kwam en daarom dit maar als iets ergs naar buiten werd bracht?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat relletje met het WK, dat hij een beetje de stoere boy achter een computerspelletje uithing
Cristiano in mijn konijnenhokquote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Je eigen speler kopen om in de tuin te laten voetballen
true maar wel gewaagdquote:
haha hij redde zich mooi xDquote:
zag hem ook verdwijnen ineensquote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef msnk het volgende:
Waar is die "UEFA=Barcelona" post ineens heen?
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies. Dat doet hij soms ook bij DWHN en dat is het kijken al waard.
Sowieso uitgelichtquote:Op maandag 16 mei 2011 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he Ajax was sinds kort niet zijn clubje meer ehm 1+1 =
Oh en Poepon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |