quote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Raoul maakt gewoon goede grappen
meh die Erik zit me daar teveel als supporter, vooral de laatste weken. In het begin was het wel leuk dat ie af en toe Johan verbaal te lijf gingquote:
Jawel. Maar dit is VI.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kent hem denk ik niet van DWHN.
Mooi geformuleerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jakhals![]()
![]()
![]()
Kan gewoon niet verbloemen hoe pro Twente hij wel niet is.
True, maar boeie, 3 sterrenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zie die jahkals liever ook niet, moet je 's nagaan hoe irritant ik deze gast dan wel niet vind
En eerlijk is eerlijk, jakhals heeft wel iets 'eigen' als hij te gast is, al is 't maar zijn grote bek tegen Johan. Deze gast denkt anderhalf uur te kunnen vullen door grappen over zichzelf te maken
Niet haten bradaquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-land-uitgezet.dhtmlquote:16-05-2011 @ 20:57
Vitesse-eigenaar Merab Jordania heeft maandag Nederland verplicht moeten verlaten. Dit meldde voetbaljournalist Johan Derksen maandagavond in Voetbal International. De verblijfsvergunning van de Georgiër was namelijk verlopen.
Nu moet de zakenman, die naar verluidt volgend jaar 55 miljoen euro in Vitesse gaat investeren, eerst zes weken uit Nederland blijven. Daarna mag Jordania weer tijdelijk het land in.
quote:Vitesse-eigenaar Merab Jordania heeft vandaag Nederland verplicht moeten verlaten. De verblijfsvergunning van de Georgiër was namelijk verlopen.
Dat meldt Johan Derksen in het tv-programma Voetbal International vanavond.
Nu moet de zakenman, die volgend jaar 55 miljoen euro in Vitesse wil investeren, eerst zes weken buiten Nederland verblijven. Daarna mag Jordania weer tijdelijk het land in.
wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Elia staat er ook weer lekker autistisch bij
Barend en Barendquote:
ADquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef pberends het volgende:
Nette copy paste van het AD van mijn bericht:
Vitesse-baas Jordania het land uit
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-land-uitgezet.dhtml
16/05/11 21u26
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Specularium het volgende:
Die apekop van Frits, alsof ie een nootje heeft gevonden.
Verlegen? Verpest door de straat. Kan zich geen houding geven als de mensen om hem heen geen straattaal spreken.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Elia is een beetje verlegen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |