abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96799589
Het vorige deel : [Gezond Slank] #1468: Met geweldige vrouwen (en dito mannen)

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96799612
FiPo! B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_96799790
Whehe, de Google image-resultaten voor "schoonmoeder" zijn nogal veelzeggend.
Everything has changed
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:39:18 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96799802
wehehe

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96799946
Zullen we het er dan maar op houden dat mijn schoonvader erg geëmancipeerd is? :')
pi_96800044
Wat is het toppunt van gemengde gevoelens?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_96800057
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:43 schreef MarMar het volgende:
Zullen we het er dan maar op houden dat mijn schoonvader erg geëmancipeerd is? :')
That's the spirit, overal de goede kant van zien. ;)

Ach ja, ze hebben tenminste één ding goed gedaan. O+
Everything has changed
pi_96800093
Whehehehe.

pi_96800402
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Sinaasappelsap is ook niet per definitie gezond, want suikers. Calorietechnisch gezien kun je zelfs beter cola drinken. Ik drink voornamelijk thee en water en af en toe zo'n halve liter smoothie/sap vd ah.
Ook geen pure sinaasappelsap met natuurlijke suikers? :P. Dan blijft er voor mij niks over wat gezond is.. hummus misschien ;(
pi_96800551
sinaasappel zelf persen is een optie, maar dat niet als kcalloze drinken gaan tellen dan... en gewoon een sinaasappel is dan wellicht nog een betere optie.
Water en thee en zwarte koffie tussendoor is ook mijn dagelijkse drinken en dan af en toe es een beker karnemelk. (wat ik overigens heel lekker ben gaan vinden sinds ik snelle suikers helemaal heb geband, heel apart ;) )
pi_96800598
Als loveli hier was zou ze waarschijnlijk zeggen dat het beter is om fruit te eten i.p.v. te drinken. :)

Oja, karnemelk, dat moet ik ook nog eens kopen. O+ Schijnt goed te zijn voor je huid. Gemengd met sinaasappelsap is dat trouwens ook lekker, en dan drink je maar de helft van het sap. O-)
Everything has changed
pi_96800728
Dan moet ik het maar houden op water en thee. Drink geen melk (gelukkig) :P. Dat wordt nog eens wat aangezien ik een ijsthee-gek ben ;(
pi_96800821
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Dan moet ik het maar houden op water en thee. Drink geen melk (gelukkig) :P. Dat wordt nog eens wat aangezien ik een ijsthee-gek ben ;(
Ijsthee kun je ook zelf maken. Dan moet je er alleen geen suiker doorheen gooien. :)
Doe wat je niet durft.
pi_96800835
Je kunt light-ijsthee proberen, of het zelf maken met weinig suiker. Water met citroen/limoen schijnt ook al lekker te zijn in de zomer.
Eet je wel yoghurt ofzo? Want in zuivel zitten ook wel weer dingen die je nodig hebt.
Everything has changed
pi_96800940
Aha oke bedankt Mini en HenkPietKlaasWim :). Ik zal het eens proberen.

Ik eet alleen volle yoghurt qua zuivel, voor de rest niks!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:13:40 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96800954
Zo, boodschappen gedaan. Ging bijna out bij de kassa :X. Snel spullen ingepakt en ff buiten op stoepje gezeten tot ik verder kon.

Iig versgeperst sap, een meloen, een mango, 500 gram worteltjes gehaald ^O^ en twee blikjes cola, dat helpt toch tegen misselijkheid? O-)
Niet meer actief op Fok!
pi_96801175
volle kan ook magere worden he ;) scheelt ook weer wat...
pi_96801372
ohbah, hoe kan dat nou vik? Te weinig gegeten of niet fit of wat? :*
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:26:53 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96801404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef MarMar het volgende:
ohbah, hoe kan dat nou vik? Te weinig gegeten of niet fit of wat? :*
Te weinig gegeten, denk ik, idd.
Niet meer actief op Fok!
pi_96801452
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:13 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Aha oke bedankt Mini en HenkPietKlaasWim :). Ik zal het eens proberen.

Ik eet alleen volle yoghurt qua zuivel, voor de rest niks!
Volle yoghurt is prima! Snij een appel in stukjes en gooi die erdoor en doe er een grote schep muesli door. Kan als ontbijt, lunch, toetje. Vult goed en is een stuk beter dan noodels en wat je ook al weer nog meer had bij wijze van ontbijt vandaag.

Oh, en van cardio van je zeker niet sneller af dan van krachtsport! Krachtsport gaat veul sneller, zeker voor een vent. Begin (potdorie) vandaag nog. Beetje optrekken, opdrukken en eventueel wat gewichtjes en je loopt deze zomer shirtloos rond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96801721
:W *O*

230km erbij op de teller waarvan een groot deel grindwegen, zandpaden en andere dingen :9
Ging best lekker, héle zware stukken overgeslagen, maar al met al tevreden! Ook niet gevallen *) al was het bijna één keer zo ver :P

Oh, en m'n rok zit weer een stuk beter, dus er zijn cm's af! *O*
Ja doei.
pi_96801818
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Te weinig gegeten, denk ik, idd.
dat is gelukkig op te lossen, maar niemeerdoenhe!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:37:23 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96801842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

dat is gelukkig op te lossen, maar niemeerdoenhe!
:P.

Wist niet dat het zo'n groot effect zou hebben ;).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:37:46 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96801862
Je kan het trainen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96801900
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
:')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:40:07 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96801977
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
:').

Worteltjes :9.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:40:55 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96802022
Zelfspot FTW :')
pi_96802042
:')!

wij gaan zo lekker uit eten :9
Ja doei.
pi_96802410
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
:')!

wij gaan zo lekker uit eten :9
TT doet me eraan denken: hoe is het met jouw schoonmoeder, motorbloempje?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96802413
Hoi! Bijgelezen en HPKW, wat fijn van je enkel, positivisme ftw! Verder zag ik het mooie plekje van Jagar en vind ik het heel O+ dat XM en Vikje een tripje naar Maastricht ondernemen! O+ op een niet-romantische manier ;)

Zag ook al een foto van Progje, mooi hoor!

En krachttraining... ik heb geen kracht (ontdekte ik weer eens toen ik vanochtend tuinaarde wilde tillen, toen probeerde te slepen en uiteindelijk heb laten sjouwen) dus Sigme, heb je nog tips voor krachttraining om thuis te doen voor een krachtloze vrouw?
pi_96802565
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:50 schreef sigme het volgende:

[..]

TT doet me eraan denken: hoe is het met jouw schoonmoeder, motorbloempje?
Ze was na de vorige chemokuur héél slecht. Dus het heeft even geduurd voor ze met de volgende kuur konden beginnen. Maar nu begonnen de tumoren toch weer te drukken en waren dus weer gegroeid ;( en ze is nu maandag weer met een pillenchemo van 2 weken begonnen. Daarna heeft ze een week 'pauze' en daarna weer 2 weken pillenchemo, etc.

Het is dus zodanig aan het groeien dat ze die chemo echt nodig heeft om nog enigszins te kunnen blijven functioneren: als de tumor groeit kan ze niet meer lopen (zit in haar ruggenwervel)...
Ja doei.
pi_96802633
Jagar O+ wat een mooi huisje O+
Ja doei.
pi_96803030
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ze was na de vorige chemokuur héél slecht. Dus het heeft even geduurd voor ze met de volgende kuur konden beginnen. Maar nu begonnen de tumoren toch weer te drukken en waren dus weer gegroeid ;( en ze is nu maandag weer met een pillenchemo van 2 weken begonnen. Daarna heeft ze een week 'pauze' en daarna weer 2 weken pillenchemo, etc.

Het is dus zodanig aan het groeien dat ze die chemo echt nodig heeft om nog enigszins te kunnen blijven functioneren: als de tumor groeit kan ze niet meer lopen (zit in haar ruggenwervel)...
Dat klinkt niet best allemaal ;(. Trekt de schoonfamilie het wel een beetje?
pi_96803126
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:50 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Bijgelezen en HPKW, wat fijn van je enkel, positivisme ftw! Verder zag ik het mooie plekje van Jagar en vind ik het heel O+ dat XM en Vikje een tripje naar Maastricht ondernemen! O+ op een niet-romantische manier ;)

Zag ook al een foto van Progje, mooi hoor!

En krachttraining... ik heb geen kracht (ontdekte ik weer eens toen ik vanochtend tuinaarde wilde tillen, toen probeerde te slepen en uiteindelijk heb laten sjouwen) dus Sigme, heb je nog tips voor krachttraining om thuis te doen voor een krachtloze vrouw?
Neem varkens ;). Sjouwen met emmers water & voer..

Het enige dat ik kan bedenken zijn optrek- en opdrukoefeningen. Kan je jezelf wel wat opdrukken of heb je ook daar niet genoeg kracht voor?
pi_96803351
Dat klinkt niet goed moblo ;( :{.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_96803361
Hi! Vik en XM wat leuk!!

En hoi aan de nieuwe man met de moeilijke naam :)

Boottripje ging niet door, is volgende week :') nu zijn we naar de film geweest, limitless, ik vond hem leuk!
pi_96803367
Oh ja en Moblo sterkte met al die nare dingen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:23:19 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96803556
Gets Mo -O-. Wat akelig allemaal ;(.
pi_96803686
How to look good naked O+. Eindelijk zie ik het eens, ipv van jullie te horen dat het op is als het al voorbij is :+.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:28:45 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96803741
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef Chicolate het volgende:
How to look good naked O+. Eindelijk zie ik het eens, ipv van jullie te horen dat het op is als het al voorbij is :+.
"Switch the lights off"? :')
pi_96803756
o haiz!

I can do buurtbemiddeling :7

Fijn om te zien dat Vik met XM meegaat :Y Win -win :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_96803799
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

"Switch the lights off"? :')
*eens :+. Maar Gok zn verhaaltje is ook wel leuk.
pi_96803835
Gok? Waar!
pi_96803886
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Misschien ook wat voor je, koude pepermuntthee. Ik drink het veel in de zomer.
Bij de drogist kun je pepermuntblaadjes kopen en daar trek ik dan thee van. Ik doe er zelf zoetjes bij, maar dat is een keuze.
Die thee laat ik dan afkoelen, in een glazen fles en dan lekker koud laten worden in de koelkast. :9
pi_96803956
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:31 schreef Perruche het volgende:
Gok? Waar!
RTL 8
pi_96803972
Lijst:
• halve liter yoghurt, 2dl sojamelk, 100gr muesli en nog wat tarwezemel, cacao en zoetstof
• 1 pak diepvriesspinazie (a la creme) en wat havermout
• 10 krekkers met veel boter en pindakaas
• 100 gr nootjes (ofzo, schatting)
• 2 gekookte eieren
• 5 km hardlopen | 10,7 km/u
paprika met tomaten-gehaktsaus
custardpudding met rababercompote

Alweer te veel natuurlijk, maar wederom niet al te verkeerde dingen. Toch moet ik iets gaan verzinnen, want zo gaat er nooit de gewenste 2 á 3 kilo af. Volgende week sla ik m'n twee slechte dagen over, dat scheelt alvast zoveel. Daarna toch maar echt werk gaan maken van hardlopen in de vroege ochtend, dat maakt de rest van de dag vaak een stuk beter.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:45:20 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96804276
Oude afl van Gok ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_96804424
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Oude afl van Gok ;(.
Ze noemen bij wit het een 'ideale kleur'. Niet bij mij, bij mij is het dan al snel gebroken wit :').
pi_96805702
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Neem varkens ;). Sjouwen met emmers water & voer..

Het enige dat ik kan bedenken zijn optrek- en opdrukoefeningen. Kan je jezelf wel wat opdrukken of heb je ook daar niet genoeg kracht voor?
Ha ja, dat lijkt me wel wat voor 'later'!

Opdrukken lukt wel, vanaf de tenen max 1 keer, en dan met de kont omhoog ;) bij optrekken is het net alsof mijn spieren niet weten wat ze moeten doen en vervallen in totale apathie! Zal wel een kwestie van opbouwen zijn!
pi_96805882
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef anna82 het volgende:

[..]

Opdrukken lukt wel, vanaf de tenen max 1 keer, en dan met de kont omhoog ;) bij optrekken is het net alsof mijn spieren niet weten wat ze moeten doen en vervallen in totale apathie! Zal wel een kwestie van opbouwen zijn!
op je knieen beginnen :) als ik dat kan ga ik vanaf de tenen :P
pi_96806329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef lezzer het volgende:

[..]

Misschien ook wat voor je, koude pepermuntthee. Ik drink het veel in de zomer.
Bij de drogist kun je pepermuntblaadjes kopen en daar trek ik dan thee van. Ik doe er zelf zoetjes bij, maar dat is een keuze.
Die thee laat ik dan afkoelen, in een glazen fles en dan lekker koud laten worden in de koelkast. :9
Ik heb hier nog een muntplantje staan, daar moet dat dan ook mee kunnen toch?
Everything has changed
pi_96806384
Rot Moblo, sterkte voor jou en je mister. :*
Everything has changed
pi_96806828
Oh ik hoor net dat liedje van het songfestival en dat liedje is helemaal niet slecht, de uitvoering was gewoon bagger. Waarom zenden we geen mensen die kunnen zingen? Lijkt me zelf wel handig. Op zich.
pi_96806893
Hij kan heel goed zingen :Y Het kwam er donderdag alleen helemaal niet uit :X

In het stadion klonkt het een stuk beter, trouwens! :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:43:04 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96806980
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een muntplantje staan, daar moet dat dan ook mee kunnen toch?
Ja :Y ik mocht vroeger altijd muntblaadjes uit de tuin plukken voor mn moeder O+
Binnenkort maar weer eens een stekje vragen, dan kan ik ook weer verse muntthee maken :9

Het hangt er volgens mij wel een beetje vanaf wat voor muntplant je hebt trouwens.
pi_96807001
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Hij kan heel goed zingen :Y Het kwam er donderdag alleen helemaal niet uit :X

In het stadion klonkt het een stuk beter, trouwens! :o
Het klinkt zo iel als hij zingt. Zonder kracht.

Ik ga maar eens verder zappen. :+
pi_96807056
:W nautische dagen zijn slecht voor het eetpatroon :D

Wel gezellig :Y en wat een TT :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96807102
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Het klinkt zo iel als hij zingt. Zonder kracht.

Ik ga maar eens verder zappen. :+
Hij heeft opzich wel kracht in z'n stem

Maar nu zal ik ophouden met esf gepraat :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96807313
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hij heeft opzich wel kracht in z'n stem

Maar nu zal ik ophouden met esf gepraat :P
Klinkt al wel iets beter, maar haaaaalt het niet bij de echte Judas! (die dood is overigens)
pi_96807345
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja :Y ik mocht vroeger altijd muntblaadjes uit de tuin plukken voor mn moeder O+
Binnenkort maar weer eens een stekje vragen, dan kan ik ook weer verse muntthee maken :9

Het hangt er volgens mij wel een beetje vanaf wat voor muntplant je hebt trouwens.
Je kan van alle munt muntthee maken, maar de smaak verschilt. Van die zachte marokkaanse munt met van die harige blaadjes is het "gewoonst" om thee van te maken. Beetje tijm erdoor is ook lekker. Of alsem als het koud is!
pi_96807774
Anna: http://hundredpushups.com/ B-)

En voor Vik: http://www.twohundredsitups.com/ B-)

Ga zelf ook maar eens aan beide programma;s beginnen. B-)

Sterkte met je schoonmoeder Mo! Hoe is ze er zelf onder? En trekt René het nog een beetje?
Doe wat je niet durft.
pi_96807935
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Klinkt al wel iets beter, maar haaaaalt het niet bij de echte Judas! (die dood is overigens)
True ;)
pi_96808694
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heel voorzichtig opbouwen inderdaad! Dat met die kont en die knieën geeft niks, zeker niet zolang je doel is om een beetje kracht in je armen te kweken. Als je er aan wil beginnen is het véél belangrijker dat je een oefening doet die je ook kan & wil uitvoeren dan dat je jezelf frustreert met onhaalbare kapriolen.

Heb je iets waar je je een beetje aan kan optrekken? Doe dan gewoon echt een heel klein beetje (al is het maar "hangen"), net wat je kunt voordat je spieren verpuddingen. En probeer dat dan op te bouwen naar datzelfde (NIET meer) maar dan een paar keer achter elkaar.

Als je er wat mee/aan gaat doen; begin dan met een metinkje: hoe vaak kan je opdrukken / optrekken en hoe ver ongeveer of op welke manier en ga dan doelen voor jezelf zetten en schrijf op of je dat haalt - dan krijg je een beeld van je vordering én een beeld voor wat je de volgende dag/week/maand van jezelf kan vragen aan vooruitgang. Probeer eerst dat wat je kan wat váker te kunnen, pas later wat zwaarder!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:46:56 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96810958
hooi! concert ging vandaag een stuk minder, ik was totaal ongeconcentreerd :') maar de solo's gingen goed. daarna gezellig wat gedronken en nog uit eten geweest in Delft, was leuk!

Vriendje smste dat ie ziek is (buikgedoe, zeker lekker roemeens water gedronken ofzo?) ocharme.... nog maar 5 daagjes en dan zie ik m weer O+

ik wil eigenlijk mn verwarming aandoen want ik heb t koud :')
Kwak
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:47:49 #65
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96811021
oh Mo, wat een nare berichten. Ik weet nog toen je voor t eerst vertelde dat ze ziek was, maar daarna niet meer updates gehoord. he getsie! :* sterkte

En Jag! wat een tof huisje heb je!!!
Kwak
pi_96811226
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef kwakz0r het volgende:
hooi! concert ging vandaag een stuk minder, ik was totaal ongeconcentreerd :') maar de solo's gingen goed. daarna gezellig wat gedronken en nog uit eten geweest in Delft, was leuk!

Vriendje smste dat ie ziek is (buikgedoe, zeker lekker roemeens water gedronken ofzo?) ocharme.... nog maar 5 daagjes en dan zie ik m weer O+

ik wil eigenlijk mn verwarming aandoen want ik heb t koud :')
Aaahw arm vriendje.

Ik zit in een lekkere dikke ochtendjas :+. En ruim op en kijk weer eens vrouwenfilms. Weet niet wat er mis met me is laatste tijd :').
pi_96812145
He naar Moblo, sterkte voor jou en iedereen eromheen en je schoonmoeder zelf ook natuurlijk :*
pi_96812619
Zwaar maar goed gesprek gehad met manlief en oudste dochter net.. boel oud zeer, bagage waar je weinig mee kan en dan moet je het zelf maar opnieuw uit zien te vinden, zoiets.
Mén het suckt als mensen van wie je houdt niet goed blij durven zijn met zichzelf, terwijl hij zo´n prachtig mens is.
pi_96813390
MarMar :*

Moblo wat naar allemaal voor je schoonmoeder, jou en haar familie.. bah... Heel erg veel sterkte :*

Verder heb ik helemaal niet bij gelezen :@
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96813771
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef progje het volgende:

Verder heb ik helemaal niet bij gelezen :@
Nah, jij bent net getrouwd!! Gefeliciteerd! Hoe was het?

Thanks Sigme, Perruche en Hpkw, morgen begin ik!
pi_96813899
Gefeliciteerd Progje :* wat een pracht van een jurk!!! Je straalt op die foto, was het een mooi feest?
pi_96814567
Dank jullie wel :*

Het was echt zo geweldig... Alle cliche's zijn waar.. O+
Mijn moeder hield ook een speech i.p.v. te ambtenaar en de ambtenaar zat te huilen :D
Ik kon het gelukkig droog houden, want ik wist dat als ik ging huilen mijn moeder het ook niet droog zou houden.

De sfeer was gewoon geweldig! Het eten was heerlijk.
De bruidscupcakes + klein taartje waren door een vriendin van mij gemaakt, die waren super mooi en heerlijk. En het feest 's avonds was echt geweldig. De bedoeling was dat we rond 1 uur naar het hotel zouden gaan, maar dat was pas om 2:15 O+

Van iedereen hoorden we vandaag ook dat het geweldig was en de band zo goed was en de sfeer zo fijn was. Echt heerlijk O+
pi_96814598
Feli Progje. Ik zie geen jurk.
pi_96814839
foto van moi in de jurk :) :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:41:29 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96814906
*zucht* O+

Ik wil ook :') O+
pi_96814967
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
*zucht* O+

Ik wil ook :') O+
hihi O+

nou ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms wel wat tegenop zag..
De hele dag zo in de belangstelling staan. Maar het was echt geweldig! O+
Ik kan het iedereen aanraden om te trouwen hihi. Het was zo fijn en zoveel lieve mensen!
pi_96815005
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef progje het volgende:
foto van moi in de jurk :) :
SPOILER
Staat je mooi!
pi_96815047
DUVEL!!!!!! Ik geloof dat je nodig bent en neem je knieën mee!! Of eentje in ieder geval!!
pi_96815136
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef conleche het volgende:
DUVEL!!!!!! Ik geloof dat je nodig bent en neem je knieën mee!! Of eentje in ieder geval!!
:D

Fijn dat het zo leuk was progje! O+
Everything has changed
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:47:03 #80
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96815305
quote:
Hoi.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_96815327
quote:
pi_96815418
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hoi.
Oh, een live aanzoek? Mogen wij ook komen?
pi_96815464
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hoi.
Ha!! Daarissie al!! XM heeft speciaal gestofzuigd, zodat je broek niet vies wordt!

En XMert, komt er al wat zinnigs uit?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:51:16 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96815614
Hij zit vooralsnog nog op z'n billen en niet op knie of knieën...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:51:26 #85
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96815622
Ik heb zelf gestofzuigd. ;(
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:52:00 #86
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96815670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Oh, een live aanzoek? Mogen wij ook komen?
1. Nee, dat niet.
2. Ja, dat wel.

:P
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_96815690
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Duvel het volgende:
Ik heb zelf gestofzuigd. ;(
Oh, :') Nou ja voorbereiding is het halve werk!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:55:47 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96815943
Ik geloof niet dat het geblèr van het Songfestival de meest ideale setting is :').
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:56:54 #89
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96816023
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat het geblèr van het Songfestival de meest ideale setting is :').
Je zal dat als praatje krijgen van de ambtenaar... :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:57:25 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96816060
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef Duvel het volgende:

[..]

Je zal dat als praatje krijgen van de ambtenaar... :')
Dat soort details kunnen we ook wel verzwijgen hoor! O+
pi_96816173
Ik vind eigenlijk wel dat Duvel het nu moet vragen, want dan kan ik altijd zeggen dat ik de druppel was. Dat heb ik nog niet op mijn CV staan. 2011: millionaire matchmaker

Dat is ook best een leuk praatje voor de ambtenaar. Soort van. :P
pi_96816194
Wij hadden gelukkig een erg leuke ambtenaar, maar ik was nog steeds erg blij dat mijn moeder "het praatje" deed, dat was toch wel heel speciaal.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:03:07 #93
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96816431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef conleche het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Duvel het nu moet vragen, want dan kan ik altijd zeggen dat ik de druppel was. Dat heb ik nog niet op mijn CV staan. 2011: millionaire matchmaker

Dat is ook best een leuk praatje voor de ambtenaar. Soort van. :P
En dan jij glunderen in die zaal! *)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:04:19 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96816513
We hebben elkaar wel leren kennen op fok *; .
pi_96816562
Ja kan ik me voorstellen. Onze ambtenaar had ik ook verboden om iets te zeggen en dat deed ze dan ook niet. Ze zei dat we getrouwd waren, wij zeiden ja en ze liet ons en de getuigen tekenen en dat was het zo'n beetje en toen hadden we champagne. En zij liet ons alleen.

Na een kwartier kwam een ambtenaar hoogroodaangelopen naar binnen gerend en was opgelucht dat we er nog waren, want we hadden het gedeelte ondertekend dat je tekent als je gaat scheiden.

:P Ah well.
pi_96816597
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben elkaar wel leren kennen op fok *; .
Ja!! Héél goed argument!!!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:07:50 #97
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96816750
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja!! Héél goed argument!!!
Ik durf dat bijna nooit te vertellen hoor... Ik vertel iedereen dat we elkaar hebben leren kennen in de Baja Beachclub. :@
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_96816874
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef conleche het volgende:
Ja kan ik me voorstellen. Onze ambtenaar had ik ook verboden om iets te zeggen en dat deed ze dan ook niet. Ze zei dat we getrouwd waren, wij zeiden ja en ze liet ons en de getuigen tekenen en dat was het zo'n beetje en toen hadden we champagne. En zij liet ons alleen.

Na een kwartier kwam een ambtenaar hoogroodaangelopen naar binnen gerend en was opgelucht dat we er nog waren, want we hadden het gedeelte ondertekend dat je tekent als je gaat scheiden.

:P Ah well.
_O- Zo'n anekdote is echt onbetaalbaar :D.
pi_96816892
Baja Beachclub. Hmmmmm. Dat klinkt ook niet erg hoogdravend. Het is juist heel hip om nerd te zijn, man.
pi_96817096
Ik ben ook een cheapass. Ik bestel bij Otto een jurkje en twijfel tussen 36 en 38, ik denk: ik doe de 38, want dat zit lekkerder. Zie ik dat de 36 euro 5 euro goedkoper is, doe ik toch maar die.

Om ontopic te blijven: prima jurkje om naar een bruiloft aan te doen. Leuk, maar niks waar je de bruid de ogen mee uitsteekt. ^O^
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:15:16 #101
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96817231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef conleche het volgende:
Baja Beachclub. Hmmmmm. Dat klinkt ook niet erg hoogdravend. Het is juist heel hip om nerd te zijn, man.
Nee nee, ik ben een man van de wereld, hip, charmant, intelligent, de Baja is precies wat past mijn imago.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:15:46 #102
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96817276
De blik die ik zojuist kreeg is echt onbetaalbaar.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:16:09 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96817308
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee nee, ik ben een man van de wereld, hip, charmant, intelligent, de Baja is precies wat past mijn imago.
pi_96817389
Progje :s) mooi!

Terug van een energievretende dag. Gelukkig zijn mensen één keer per jaar jarig.
pi_96817988
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Of er nou een trouwerij komt of niet, jullie zijn O+ samen!

Fijn en mooi Progje!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:28:43 #106
214942 norich
delicate
pi_96818095
Goedenavond.

Progje mooi dat het mooi was! :)

Jagar leuk huisje :Y

Had zelf een familiedag vandaag, en hebben heerlijk door de Amersfoortse grachten gevaren. O+
Turn the world into your dance floor.
pi_96818232
Klinkt als een bijzonder mooie dag Progje! Wanneer vertrekken jullie op huwelijksreis? :)

Ik ben ook voor een live aanzoek overigens! :P
En kom op zeg, de Baja?! :D Dat is wel een heeeeeeeeeeeeele foute tent! :D
Doe wat je niet durft.
pi_96818304
Oh Co! Wat voor kleur roze heb jij ook weer in jouw slaapkamer? Die heb jij wel eens gepost toch? Ik wil die voor mijn tuinhuisje! (de binnenkant that is :))
pi_96818348
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt als een bijzonder mooie dag Progje! Wanneer vertrekken jullie op huwelijksreis? :)
Dinsdag!
Super veel zin in
pi_96818630
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef progje het volgende:

[..]

Dinsdag!
Super veel zin in
En terecht!
Doe wat je niet durft.
pi_96818666
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef anna82 het volgende:
Oh Co! Wat voor kleur roze heb jij ook weer in jouw slaapkamer? Die heb jij wel eens gepost toch? Ik wil die voor mijn tuinhuisje! (de binnenkant that is :))
Die heeft pief nog ergens, die foto! Misschien ik ook nog wel in mijn photobucket, ik zal zo even kijken.
Ik heb het wel zelf gemengd. In mijn gang heb ik een donkerder kleur roze en ik had voor de slaapkamer een heel lichte. Te licht. Dus heb ik er die van mijn gang bijgegooid.
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2011 @ 23:36:33 #112
70532 loveli
N
pi_96818695
Thuis, koppijn, bijlezen.
crap in = crap out
pi_96818772
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En terecht!
Dacht eerst van "pfff dat duurt dan nog lang zeg" :')
Maar het is wel fijn om nu even een beetje bij te komen en dan maandag nog even rustig de tijd hebben koffer in te pakken en evt de laatste dingen te kopen en zo!
pi_96819221

Hmmm, mijn gang is nu heel anders zie ik en ik heb een ander bed. Met spijltjes, een beetje meisjesachtig en dat ben ik nu wel wat zat, maar in Frankrijk past dat prima, dus dat verhuis ik daarheen en dan ga ik een wat neutraler bed voor hier kopen. Misschien dat ik de muurkleur dan ook weer verander.

Prog, doe nog een x die droomfoto van die vakantie? O+
pi_96819393
http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx

(er zit een photo gallery link bij zelfs, *kwijl* hopelijk is het IRL net zo mooi!)
http://www.naiade.com/en/gallery/gallery_hotel.aspx?catid=3
pi_96819571
Oeh mooi Co! Eigen werk aan de muur?
pi_96819652
Damn, dat ziet er wel echt heul mooi uit! :D Hoe lang gaan jullie?
pi_96819656
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:46 schreef progje het volgende:
http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx

(er zit een photo gallery link bij zelfs, *kwijl* hopelijk is het IRL net zo mooi!)
http://www.naiade.com/en/gallery/gallery_hotel.aspx?catid=3
:9~ jullie gaan genieten O+
pi_96819765
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef conleche het volgende:
Damn, dat ziet er wel echt heul mooi uit! :D Hoe lang gaan jullie?
12 dagen.. Wilde nog verlegen naar 14 dagen maar wat je dan extra moest betalen was echt idioot...
Ik kan amper nog wachten, zo'n zin om even heerlijk te ontspannen. Ben ik echt aan toe.
Heftig jaar geweest met werk en de bruiloft nu dus gewoon even heerlijk (bijna) 2 weken niks O+
pi_96819775
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hmmm, mijn gang is nu heel anders zie ik en ik heb een ander bed. Met spijltjes, een beetje meisjesachtig en dat ben ik nu wel wat zat, maar in Frankrijk past dat prima, dus dat verhuis ik daarheen en dan ga ik een wat neutraler bed voor hier kopen. Misschien dat ik de muurkleur dan ook weer verander.

Prog, doe nog een x die droomfoto van die vakantie? O+
Dank je!! Ik heb al een spijlen bed gekocht bij de Ikea :D voor ons tuinhuisje lijkt het me wel een leuk romantisch sfeertje.
  zondag 15 mei 2011 @ 00:54:41 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96823227
Progje wat ben je leuk!!! Nog gefeliciteerd ook, fijn dat je zo genoten hebt!!

En Co, wat een toffe gang joh, dat meubeltje daar helemaal links.... O+
pi_96827765
Anna, ik heb zelf Frans roze op m'n muren, dat lijkt er ook erg op. Van Histor of Flexa, dat weet ik niet meer. Als je wilt kan ik wel een fotootje maken.

Progje, je gaat echt de huwelijksreis maken zoals ik er al jaren over fantaseer. :D. Geniet ervan, maar dat zal wel lukken!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_96827802
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef progje het volgende:

[..]

hihi O+

nou ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms wel wat tegenop zag..
De hele dag zo in de belangstelling staan. Maar het was echt geweldig! O+
Ik kan het iedereen aanraden om te trouwen hihi. Het was zo fijn en zoveel lieve mensen!
ik herinner me nog dat wij toen we buiten liepen om foto's te maken door iedereen gelukswensen kregen en iedereen zei dat we er zo mooi uitzagen.

O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_96827825
Goeiemorgen!
  zondag 15 mei 2011 @ 08:10:08 #125
43653 sigme
Veraan
pi_96827899
Mogge!
  zondag 15 mei 2011 @ 08:26:54 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96827948
Aloha!
pi_96828109
O: 1 mango, 2 koppen thee met honing, 3 afleveringen The Big Bang Theory. :').

De Baard komt hier zo met allerlei lekkers voor een brunch, en dan gaan we naar de tweede verjaardag van één van m'n nichtjes. O+.
pi_96828182
Net Evy12 gedaan. Mooi weer wel!
pi_96828214
Jemig, wat zijn jullie allemaal vroeg uit de veren! :o

Ik zit net een mail te lezen van een vriendin die mee zou gaan naar de VS, maar dat toch maar niet wil omdat ze kennelijk bang is dat ik niet alles kan.
Iemand zin om mee te gaan? :D
Nouja, ik ga even plannen omgooien geloof ik. Eens verzinnen wat handig is qua reizen binnen de VS als je alleen gaat.
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 09:26:54 #130
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96828258
Goeiemorgen...

Ze hebben hier gezamelijke wasmachines, dus een hok met een stuk of 10 wasmachines voor heel veel mensen. Gelukkig slaapt menig student nog om zondagmorgen negen uur, dus ik heb vier wassen tegelijkertijd in de machine zitten. Lekker effectief!
  zondag 15 mei 2011 @ 09:26:57 #131
344469 Amsel
zonder t
pi_96828259
Progje mooi O+

HPKW wat dat nou voor gekke actie van die vriendin? :{
  zondag 15 mei 2011 @ 09:28:58 #132
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96828281
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ik zit net een mail te lezen van een vriendin die mee zou gaan naar de VS, maar dat toch maar niet wil omdat ze kennelijk bang is dat ik niet alles kan.
Nouja, ik ga even plannen omgooien geloof ik. Eens verzinnen wat handig is qua reizen binnen de VS als je alleen gaat.
Nou, wat een vriendin zeg..
  zondag 15 mei 2011 @ 09:29:40 #133
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96828287
Ola! ik was ook om tien over acht wel uit de veren. Heb mn tweede sok afgebreid. even aan elkaar maken bij de teen en dan een "tadaaa" fotootje maken O+

Liefje voelt zich iets beter maar blijft een dagje in t hotel om uit te zieken. en ik ben steeds minder gestresst erover, t knaagt af en toe een beetje maar ik weet dat t geen zin heeft en dan gaat t wel over..

Oh Progje, ik ga nu vast sparen denk ik, voor zo'n huwelijksreis *kwijl* *droom*
Henk! Wat stom van die vriendin!! hmpfg!

verder: t is hier marathon vandaag en nu kan ik niet bij de winkel komen. heb wel eten, maar heb beloofd om voor morgen taarten te bakken voor de verkoop voor t lustrum dus ik moet toch echt even naar een winkel. /klaag
Kwak
pi_96828301
Ik snap het ook niet helemaal Amsel, maar voor zover ik begreep was ze bang dat we ruzie zouden krijgen als we niet alles zouden kunnen doen wat we zouden willen doen. Ze was vorig jaar met haar (ex) vriendje op vakantie en die had toen ineens een voetblessure en dat heeft nogal tot veel ruzies geleid omdat ze veel dingen niet konden doen door zijn voet.

Ik zou denken: als je het van tevoren weet dan kun je er rekening mee houden en je verwachtingen bijstellen. Maar voor haar werkt dat kennelijk niet zo.
Nouja, ik heb de halve wereld al alleen bereisd, de VS zal vast niet zo'n probleem worden. :)
Doe wat je niet durft.
pi_96828320
Wat voor taart ga je bakken Kwak? :)

Lekker is dat idd, als je door zo'n evenement nergens meer kunt komen.
Hier doen ze altijd zo;n lullig wielren-gebeuren in de zomer, alleen doen ze dat precies om het blok heen waarin in woon (nouja, iets ruimer), maar dan kan ik dus echt op geen enkele manier bij mn huis komen zonder de route te doorkruisen.
Doe wat je niet durft.
pi_96828395
Hè, wat raar Henk. Stomme actie vind ik het, maar goed.
Mooie slaapkamer en hal Co!
En dat wordt vast een fantastische vakantie progje :s)
  zondag 15 mei 2011 @ 09:58:03 #137
43653 sigme
Veraan
pi_96828554
Volkorenmeel-havermoutmuffins met zoetstof, cacao en pruimen en afgesmeerd met een beetje marmalade zijn warm uit de oven best heel lekker. Straks even proeven of ze afgekoeld ook lekker zijn :D.
  zondag 15 mei 2011 @ 09:59:22 #138
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96828571
@ Henk: ik ga denk ik een citroencake met citroenglazuur bakken en chocolate chip peanutbutter cookies, al zijn die meestal de tweede dag niet meer zo lekker. hm. even denken.
Kwak
  zondag 15 mei 2011 @ 09:59:37 #139
43653 sigme
Veraan
pi_96828573
Reizen met reisgenoten valt blijkbaar nog niet mee; die van XM had een goede reden, die van Henkpietklaaswim een rare. Ik denk dat de reisgenoot van progje zich wel aan z'n woord houdt.. ;).
pi_96828589
Mogguh

Henk wat jammer, vind het ook wel een beetje vreemde actie...
pi_96828597
Goedemorgen!

Bij die evenementen zijn er toch wel oversteekplaatsen her en der?

Jammer van je vriendin Henk! Zeker omdat ze het vorige keer zelf heeft meegemaakt, zou ze er nu toch op moeten kunnen anticiperen?

DaD, als je tijd hebt om te plaatsen zou ik het fotootje graag zien :) en vandaag klinkt als een hele fijne dag O+

Vriendje is net richting Oosten vertrokken voor familie-verjaardag en voetbal. Ik had zo geen zin om mee te gaan, maar vond zelf dat ik mee moest. Daarom was het heel fijn dat vriendje, die dat heus doorhad, gisteravond in bed voorstelde dat ik thuis zou blijven O+ Vandaag dus een lekker aanrommeldagje.
pi_96828602
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
Reizen met reisgenoten valt blijkbaar nog niet mee; die van XM had een goede reden, die van Henkpietklaaswim een rare. Ik denk dat de reisgenoot van progje zich wel aan z'n woord houdt.. ;).
  zondag 15 mei 2011 @ 10:03:00 #143
43653 sigme
Veraan
pi_96828615
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:02 schreef progje het volgende:

[..]

Da's gewoon een véél te mooie locatie om af te zeggen ;).
  zondag 15 mei 2011 @ 10:03:11 #144
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96828618
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:01 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!

Bij die evenementen zijn er toch wel oversteekplaatsen her en der?

Jammer van je vriendin Henk! Zeker omdat ze het vorige keer zelf heeft meegemaakt, zou ze er nu toch op moeten kunnen anticiperen?

DaD, als je tijd hebt om te plaatsen zou ik het fotootje graag zien :) en vandaag klinkt als een hele fijne dag O+

Vriendje is net richting Oosten vertrokken voor familie-verjaardag en voetbal. Ik had zo geen zin om mee te gaan, maar vond zelf dat ik mee moest. Daarom was het heel fijn dat vriendje, die dat heus doorhad, gisteravond in bed voorstelde dat ik thuis zou blijven O+ Vandaag dus een lekker aanrommeldagje.
vast wel, maar vrijwel mn volledige fietsroute naar t centrum is onderdeel van diverse looproutes die elkaar de hele dag afwisselen (als de halve marathon klaar is start de 5 km, etc.) dus ik zie nog niet hoe ik in t centrum ga geraken. ik kijk wel even hoe laat t helemaal klaar is en tot hoe laat de winkel open is. dan bak ik vanavond wel...
Kwak
pi_96828743
Ik probeer me te verplaatsen in de vriendin en het zou kunnen zijn dat ze zich een heel actieve vakantie had voorgesteld? Dan nog is het wel een beetje egoistisch en het is nu ook weer niet zo dat het nu ineens veranderd is in een luie strandvakantie. Maar ik kan me nog ergens voorstellen dat als je echt wilde gaan hiken en dat dan nu niet kan en het je enige vakantie is......wel balen evenzogoed!
pi_96828767
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:54 schreef LadyBlack het volgende:
Progje wat ben je leuk!!! Nog gefeliciteerd ook, fijn dat je zo genoten hebt!!

En Co, wat een toffe gang joh, dat meubeltje daar helemaal links.... O+
Dat vond ik bij het grof vuil! Evenals het ladenkastje en het witte meubel komt van het waterlooplein (toen was het nog bruin). Kringloop FTW. *O*
pi_96828808
Ik ben vorig jaar zelfs nog met een vriend die chronisch vermoeid is op vakantie geweest. Je stelt gewoon je verwachtingen bij en dan gaat het goed.
Wil deze vriendin kennelijk niet doen, nou, dan ga ik wel alleen. :)

Owja, ze is net een paar weken terug van haar vorige vakantie (van een maand, naar Costa Rica) en we zouden idd actief gaan doen, maar dat kan nog steeds zeker als ik zie hoe mij enkel zich nu al houdt. Alleen is zij bang dat het niet gaat lukken. :)
Het is graag of niet wat mij betreft. :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:16:10 #148
43653 sigme
Veraan
pi_96828830
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben vorig jaar zelfs nog met een vriend die chronisch vermoeid is op vakantie geweest. Je stelt gewoon je verwachtingen bij en dan gaat het goed.
Wil deze vriendin kennelijk niet doen, nou, dan ga ik wel alleen. :)

Owja, ze is net een paar weken terug van haar vorige vakantie (van een maand, naar Costa Rica) en we zouden idd actief gaan doen, maar dat kan nog steeds zeker als ik zie hoe mij enkel zich nu al houdt. Alleen is zij bang dat het niet gaat lukken. :)
Het is graag of niet wat mij betreft. :)
Blijft het wel een vriendin?
pi_96828893
quote:
5s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Blijft het wel een vriendin?
Jawel hoor. :) We spreken elkaar niet zo heel vaak, maar we hebben wel meer samen gereisd en dat ging uitstekend. :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:22:44 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96828947
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
:D.

Zij die weer beter zijn groeten u *O*. Wel een slechte nacht gehad, dus nog even rustig aan vandaag, maar iig niet misselijk meer enzo :).

En wat een stomme vriendin, HPKW... :{. Ik zou dat echt een naaistreek vinden.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 15 mei 2011 @ 10:25:09 #151
70532 loveli
N
pi_96828998
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Zij die weer beter zijn groeten u *O*.
*stokje overgepakt heeft*
crap in = crap out
  zondag 15 mei 2011 @ 10:28:31 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96829071
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Aww :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_96829168
Fijn dat je weer beter bent Vik!
En beterschap voor Li!

En ik vind het ook stom van die vriendin, maar ze moet het helemaal zelf weten. :) Ik vermaak me wel en zij mist een geweldig leuke reis.
Doe wat je niet durft.
pi_96829227
Wat ben je toch een geweldige positivo henk, kudo's daarvoor :Y
pi_96829241
Goedemorgen!
Koffie!

Beterschap Loveli en progje O+ wat een droomfoto's zijn dat!

En hpkw.. sjah.. ehm.. trek het me wellicht een beetje persoonlijk aan, maar dan zou dus niemand meer op vakantie gaan met mij terwijl ik soms best heel aardig gezelschap ben...
Manlief is ook wat actiever, kinderen soms wel soms niet.. bij ons is het dan meestal zo dat er een paar dagen bij zitten dat ik lekker alleen op het strand lig met een boek en manlief wat beklimbare rotsen e.d. opzoekt met de kinderen..
Je hoeft toch niet 24 uur per dag aan elkaar geplakt te zitten als je samen op vakantie bent?
Beetje jammer *knuf*
pi_96829315
quote:

[..]

Alweer of nog steeds? Beterschap!
pi_96829349
oh en maar trouwens!
De weegschaal zei vanmorgen 73,7!!!! Ik ga zo hard de laatste weken, weet niet waarom, maar het bevalt me wel :D
Komt goed uit ook want volgende week uit eten met een theatervoorstelling alvast als kadootje van schoonmoeder (ja die is wel lief, ze zijn ook al meer dan 20 jaar uit elkaar ;) ) volgend weekend verjaardagsbrunch van mijn moeder, dan daarna mijn verjaardag en verjaardag van de jongste nog es, dus dan gaat het waarschijnlijk stabiel blijven (hoop ik ;) )
  zondag 15 mei 2011 @ 10:43:25 #158
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96829400
hi!

leuk huisje heb je jagar, en Co ook! en ik zag een mooie foto van Progje O+ en je honeymoon :9~ ik wil ook!
fijn dat het al zo goed gaat met je enkel HPKW! en jammer van je reisgenote, maar wat Puff al zegt idd, kudo's voor je positieve instelling!
en beterschap voor Li :*

en verder weet ik het niet meer :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_96829440
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eensch!
pi_96829534
Ik val opeens ook weer zomaar af, ben ik ook zo blij mee
Was op mijn trouwdag het lichtste sinds 4 jaar of zo O+

Hopelijk zijn die rare hormonen in mijn lichaam eindelijk weer aan het stabiliseren ;)
pi_96829562
Wel extreem goede timing zo op je trouwdag, je zag er dan ook prachtig uit in je jurk!!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:02:38 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96829862
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Eensch!
Ook eensch :s).

Ik kan wel merken dat ik weer beter ben. Ineens weer zin in allemaal slechte dingen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_96829886
Bedankt! :) Ik ben dan ook een eeuwige optimist en laat mijn geluk en plezier niet van andere mensen afhangen. :) Heb ik ook wel eens gedaan, maar daar werd ik niet gelukkiger van.

Afijn, ik ga maar eens anderhalf uur fietsen, want anders wordt het nooit wat met mijn MS Bike Ride 150! :D
Doe wat je niet durft.
pi_96829928
groot gelijk! en anderhalf uuf fietsen? jeetje, geneest het echt zo snel al? tofheid!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:12:30 #165
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96830150
Maria!

Ik heb gisteren een superschattige uiltjesparaplu gekocht in penneys (=primark), moest meteen aan jou denken :D
  zondag 15 mei 2011 @ 11:12:51 #166
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96830157
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Wat een stomme vriendin. :{
  zondag 15 mei 2011 @ 11:16:07 #167
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96830236
quote:

[..]

Beterschap! :*
  zondag 15 mei 2011 @ 11:19:10 #168
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96830334
joehoe, even een brei-crosspostje!

eerste paar sokken is af! deze foto vast al eens gepost, maar heb geen nieuwe tada foto gemaakt, lukte niet met t licht, dus dit is er eentje:

ben begonnen aan een tweede paar, ondrstaand patroon (ontworpen door een kennis van me, zijn dus haar benen (we hebben vergelijkbaar formaat :P)) met deze wol:

http://www.ravelry.com/patterns/library/gin-and-tonic-socks

Kwak
pi_96830378
Knap hoor Kwak, ik zou het echt niet kunnen!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:21:11 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96830395
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:20 schreef progje het volgende:
Knap hoor Kwak, ik zou het echt niet kunnen!
Ik ook niet. Leuk hoor! :).
Niet meer actief op Fok!
pi_96830412
Wat een schattige sokken O+ en knap dat je 't kan idd!! Ik kan niet eens netjes rechttoe rechtaan breien.
pi_96830452
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2x geroosterd brood met filet Américain en rode ui
S: lesje sportschool, zo even kijken wat ze doen, ik ga nooit op zaterdag...... zumba
L: gerookte zalm, eikenbladsla, 2x wit geroosterd brood met philadelphia/wasabi
T: ananas
T: wodka, light chips
D: snijboontjes, gewokt met ui eikenbladsla en stukje gehaktbrood ketchup
T: citroendropijs

Vandaag:
O: gekookt eitje, 3 rozemarijncrackers met Philadelphia
T: 1 brosse bolletje koekje
L: 3 rozemarijncrackers met philadelphia en met gekookt ei en mayo
T: volle kwark met diepvriesfruit, citroensap en zoetsstof
S: hardlopen, misschien, want eigenlijk heb ik al aan mijn weekquotum van 3x hardlopen en 2x sportschool voldaan.
T: wodka, light chips
D: Pindasoep
pi_96830558
ohja lijstje.

O: magere yoghurt met muesli
T: appel
L: dubbele boterham 20+kaas/komkommer, beker karnemelk
T: meloen
T: worteltjes
D: runderlapje met spinazie
T: nog een keer meloen omdat het zo lekker is :)
pi_96830573
we hebben hier amper dingen in huis voor ontbijt en/of lunch :')

handig weer!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:35:19 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96830785
Vreemde actie van die vriendin Henk. Maar kudo's voor je positiviteit :).

Wij zijn op de weg terug van IKEA en Gamma Delft. Geslaagd voor de missie. Thuis gelijk de boel in elkaar zetten en ophangen :Y. Ben erg tevreden over ons kleine-klusjes-doen-die-al-eeuwen-moeten-weekend *O*.
pi_96831252
@ allen: dank voor de lieve woorden.

Schoonfamilie en Mr.Mo zijn er relatief 'goed' onder. De laatste weken was Mama Wolve echt relatief goed, zijn lekker weekend naar Drenthe geweest, veel gefietst, veel gewandeld O+
Het is natuurlijk mooi kut dat 't zo loopt, maar er veel aan doen kunnen ze/we niet, dus het dan maar met alle positiviteit an de wereld aanpakken zodat we nog zo lang mogelijk van elkaar kunnen genieten :) Hopelijk levert deze kuur geen complicaties op en komt ze er relatief goed doorheen. Het is en blijft chemo, maar als het goed is zou het een 'milde' chemo moeten zijn..

Ben net wakker geworden :o heb echt hééél lang geslapen. Spinningles van 12 uur dus maar afgezegd :@ maar ga vanmidag wel zelf hardlopen.

En aan m'n essay werken en asperges eten O+
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 11:55:18 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96831307
http://nos.nl/artikel/240231-blinde-iraanse-mag-wraak-nemen.html

Huu, dit vind ik letterlijk misselijkmakend nieuws :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_96831477
ja...

Fotootje van gisteren *)
Ja doei.
pi_96831539
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
ja...

[ afbeelding ]

Fotootje van gisteren *)
Wauw O+
pi_96831546
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
http://nos.nl/artikel/240231-blinde-iraanse-mag-wraak-nemen.html

Huu, dit vind ik letterlijk misselijkmakend nieuws :X.
:{

*ril*
pi_96831596
Anna:

SPOILER
In het echt is 'ie nog íets rozer.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:08:28 #182
231020 MevrouwPuff
pi_96831647
Fijn dat schoonmama het relatief goed gaat Mo!
  zondag 15 mei 2011 @ 12:13:13 #183
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96831781
oh DaD jij postte toch laatst een jurkje van Pull and Bear? Ik liep gisteren ineens tegen een Pull and Bear winkel aan, superleuk O+ helaas niet echt tijd om goed rond te kijken/passen maar ik ga zeker een keer terug :D
  zondag 15 mei 2011 @ 12:29:27 #184
121582 DevilsAndDust
pi_96832231
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:13 schreef Blurred86 het volgende:
oh DaD jij postte toch laatst een jurkje van Pull and Bear? Ik liep gisteren ineens tegen een Pull and Bear winkel aan, superleuk O+ helaas niet echt tijd om goed rond te kijken/passen maar ik ga zeker een keer terug :D
Ja klopt! Echt een hele winkel vol toffe spulletjes. O+.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:29:43 #185
117113 Perruche
Muffin!
pi_96832235
Goedemiddag!

*O* voor progje, en beterschap voor loveli!!

Pfff niet ontbeten, gelijk huis schoongemaakt (aargh mannen kunnen zo vies zijn!) en naar buikspieren + bodypump geweest. Moe! En net geluncht, even beetje TV kijken, vriendje helpen met nederlands (wat hij doet met spaanse televisie op :') ) en straks brownies bakken, filmpje kijken weekendjes weg boeken en boodschapjes doen, niet in die volgorde.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:30:43 #186
117113 Perruche
Muffin!
pi_96832274
Oh wauw, dat nieuws van die Iraanse. Dat ze even een fatsoenlijk rechtssysteem introduceren...
  zondag 15 mei 2011 @ 12:35:07 #187
344469 Amsel
zonder t
pi_96832441
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat ja :Y O+

Ik heb een lekker lui dagje vandaag, beetje in huis rommelen enzo. Zo eens een weekplanning maken en boodschappen doen. Moet weer wat meer structuur aanbrengen. M'n nieuwe motto is "weinig drinken, vroeg naar bed & verstandig doen". Dat heb ik vrijdag ingevoerd en sindsdien houd ik me eraan :P :')
  zondag 15 mei 2011 @ 12:37:52 #188
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96832515
Ik ben op het werk, m'n internet thuis doet het niet en moet een aantal zaken doen en regelen, en heb de afgelopen weken zo weinig gewerkt dat een paar uurtjes werken ook geen kwaad kan. Dan lekker naar huis, waar nu al een stoofpot voor vanavond onder de dekens staat, heeft al een uurtje opgestaan en gaart nu zo verder...
  zondag 15 mei 2011 @ 12:42:32 #189
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96832704
O+ net even met zielig ziek vriendje aan de telefoon gepraat. heeft heeeel erg geholpen. gewoon even zn stem horen en een beetje babbelen. aan de tel. hoor je iemands toon veel beter dan in een smsje natuurlijk. Hij is wel nog echt ziekjes... maar verder was alles goed en gewoon en jeej O+

hmmm nieuwe sokpatroon is vet ingewikkeld en je ziet er weinig van in dit drukke garen volgens mij... ik probeer nog even door te gaan maar als t zo onzichtbaar blijft haal ik de hele boel uit en gebruik ik dit garen wel voor iets anders...
Kwak
  zondag 15 mei 2011 @ 12:46:59 #190
231020 MevrouwPuff
pi_96832898
Lunch met twee dubbele bruine boterhammen met een dikke (!) plak kaas (lidl), een ei en kleine lekkere tomaatjes van de marokkaanse groentenboer :9
Vodafone aanbiedingenBig Fish GamesMailbird - E-mail made beautiful
  zondag 15 mei 2011 @ 12:49:21 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96832976
Oow... ik moet m'n moeder eigenlijk ff bellen, maar ik heb daar zo ontzettend geen zin in :@.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:52:02 #192
43653 sigme
Veraan
pi_96833080
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oow... ik moet m'n moeder eigenlijk ff bellen, maar ik heb daar zo ontzettend geen zin in :@.
Hophop bellen! Dan heb je de hele zondag daarna nog voor jezelf.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:06:25 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96833648
*O* voicemail *O*
  zondag 15 mei 2011 @ 13:06:57 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96833662
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
*O* voicemail *O*
_O-.

Anyway, schoonmaken ;(.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 mei 2011 @ 13:08:13 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96833709
En ik vind het echt niet erg om met haar te praten hoor, maar ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan telefoneren :'(. Telefoongesprek is voor mij functioneel, het bijkletsgebeuren heb ik nooit begrepen.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:12:03 #196
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96833864
'ik hoorde dat Twarres een horecazaak gaat openen, genaamd 'Wer Bistro' ' :')
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:17:02 #197
52646 progje
Blub
pi_96834083
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind het echt niet erg om met haar te praten hoor, maar ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan telefoneren :'(. Telefoongesprek is voor mij functioneel, het bijkletsgebeuren heb ik nooit begrepen.
Dat heb ik ook!
Ik hou er niet van :@
  zondag 15 mei 2011 @ 13:17:16 #198
265927 HenkPietKlaasWim
pi_96834095
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef MarMar het volgende:
groot gelijk! en anderhalf uuf fietsen? jeetje, geneest het echt zo snel al? tofheid!
Ik heb net 55 minuten gedaan. :D Ga denk maar heeeeeeeeel snel een fietsbroek bestellen en dan spring ik zo weer op de spinningfiets voor nog een keer 35 minuten. :)

Maar de enkel houdt zich echt heel erg goed! :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:20:21 #199
216210 Ml-etje
pi_96834223
*O* weekendje weg geboekt *O*

Stom HPKW!
En beterschap Loveli

Ik ben wel echt een babbelaar aan de telefoon :@ :D
  zondag 15 mei 2011 @ 13:22:40 #200
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96834324
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
*O* weekendje weg geboekt *O*

Stom HPKW!
En beterschap Loveli

Ik ben wel echt een babbelaar aan de telefoon :@ :D
waar ga je heen?

Met sommige personen kan ik wel goed aan de telefoon kletsen, en met sommige niet. Stom, eigenlijk.
F1 Store - Voor al je F1 GearBoek je safari bij Beekse BergenZoek je mobiel op gsmweb
  zondag 15 mei 2011 @ 13:23:25 #201
332853 Probability
pi_96834362
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fijn dat je weer beter bent Vik!
En beterschap voor Li!

En ik vind het ook stom van die vriendin, maar ze moet het helemaal zelf weten. :) Ik vermaak me wel en zij mist een geweldig leuke reis.
Goede instelling!

Dan heb ik even wat positief advies van jou nodig..! Als je wil..
Worry is a misuse of imagination
  zondag 15 mei 2011 @ 13:25:10 #202
265927 HenkPietKlaasWim
pi_96834434
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Goede instelling!

Dan heb ik even wat positief advies van jou nodig..! Als je wil..
Kom maar op! :)
Ik ben nog even moed aan het verzamelen voor de 2e fiets-sessie. :D
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:25:58 #203
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96834460
ennnn sok weer uitgehaald. ging niet goed met t patroon deed iets fout en je zag t ook niet goed in deze wol. dat waren weer een paar uur van mn leven nuttig besteed :P

ik ga maar eens lunchen en mn bed vershconen, stofzuigen, douchen aankleden, etc....
Kwak
  zondag 15 mei 2011 @ 13:29:36 #204
216210 Ml-etje
pi_96834594
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waar ga je heen?

Met sommige personen kan ik wel goed aan de telefoon kletsen, en met sommige niet. Stom, eigenlijk.
Niks bijzonders hoor ;) gewoon lekker even eruit en dan kunnen A'dam of Alkmaar bekijken.

http://www.weekendjeweg.n(...)6&df=16#themesanchor

Willen dit jaar nog wel een keer en dan nog een zomervakantie dus het moet niet te gek zijn.

Bel eigks alleen degenen met wie ik leuk klets denk ik :)
  zondag 15 mei 2011 @ 13:50:40 #205
100341 MarMar
pi_96835495
Hehe, XM.. ik bel elke dag met mijn moeder en soms een half uur over niets :@
Zij belde vroeger elke dag op hetzelfde tijdstip met mijn oma en ik heb ooit beloofd als kind (denk dat ik een jaar of acht was, ik herinner me het nog wel maar niet hoe groot ik toen was) dat ik dat later als ik groot was ook bij haar zou doen.
Nadat mijn oma is overleden ben ik dat dan ook gaan doen.
Wel handig, want zo hoor ik nog eens hoe het met mijn broers gaat ;)

@Mo hopelijk blijft ze zich een beetje goed voelen met de chemo's en respect voor haar en jullie instelling!

@hpkw Oh tof! Wel voorzichtig aan he!
  zondag 15 mei 2011 @ 14:20:43 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96836932
Serieus MarMar? Ik spreek haar telefonisch gemiddeld eens in de 2-3 weken denk ik en zien, ja daar kan wel eens een maand of 3 overheen gaan. Behalve eind feb/ begin maart, dan zien we elkaar bijna wekelijks door de ziljoen jarigen in die tijd.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:20:52 #207
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96836939
woei, ik was aangekomen na de tournee, maar dat is er allemaal alweer af, sta gewoon nog keurig op -1 en dat was mn doel, elke maand een kilo....

en veel belangrijker: centimeters eraf op benen, buik/taille en borst! (moest ook wel na een week met zoveel lopen!)
Kwak
  zondag 15 mei 2011 @ 14:33:00 #208
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96837557
[WIN] Speciaal voor EXA en SES: Succesvol studeren voor Dummies

ook huidig studenten mogen meedoen! Vandaag is de laatste kans, de inzendingen zijn niet heel talrijk, dus met een leuk verhaal kom je wellicht best in de winkansen terecht!
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:38:33 #209
287558 anna82
pi_96837870
Dank je, DaD!

Lijstje
B 50 squats
O 2 kleine witte bolletjes, kaas/salami en aardbei
T 2 manderijntjes
L zie O
T volkoren cracker
S lesje evy
B buikspieren en opdrukoefeningen ;)
D couscous salade met gegrilde courgette, aubergine, ui en paprika, kofte en zelf te maken tzatziki.

Geen briljant lijstje, maar voor een zondag nog best ok.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:40:29 #210
332853 Probability
pi_96837986
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Kom maar op! :)
Ik ben nog even moed aan het verzamelen voor de 2e fiets-sessie. :D
Dank je!!
Vattenfall cadeauBonprixVattenfall cadeau
  zondag 15 mei 2011 @ 14:42:49 #211
100341 MarMar
pi_96838121
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Serieus MarMar? Ik spreek haar telefonisch gemiddeld eens in de 2-3 weken denk ik en zien, ja daar kan wel eens een maand of 3 overheen gaan. Behalve eind feb/ begin maart, dan zien we elkaar bijna wekelijks door de ziljoen jarigen in die tijd.
Ja serieus ;) we zien elkaar ook niet zo vaak, gemiddeld een keer of 5 per jaar denk ik en ze is alleen. Mijn pa is er op een niet al te toffe (zware understatement) manier vandoor gegaan een aantal jaren geleden en dat maakt het nog wel anders misschien, geeft mij in elk geval wel extra reden om haar het gevoel te laten houden dat ze niet zo alleen is. Daarbij heb ik ook veel aan m'n mams als ik even een dipje heb of wat moeilijks of gedoe zoals gister.
  zondag 15 mei 2011 @ 14:46:14 #212
100341 MarMar
pi_96838292
Keurig tempo Kwak! :)
  zondag 15 mei 2011 @ 14:48:29 #213
342877 Mini.
pi_96838373
Tjee, ik zie mijn moeder toch zeker eens in de drie weken. :o De rest van de tijd bellen we toch ook wel een keer of twee per week. Volgend weekend ga ik er bijv. weer heen om samen een sollicitatie-outfit te kopen. O+

Fijn dat je goed on track zit, kwak. :)

Ik zou vanochtend naar body pump gaan, maar ik was een beetje laat wakker. :@ We gaan zo dus maar "gewoon" fitnessen, ook nuttig.
Everything has changed
  zondag 15 mei 2011 @ 14:53:57 #214
342877 Mini.
pi_96838643
Damn, ik dacht net even dat ik gek werd. :o Ik had eergisteren eindelijk een evaluatie-formulier gekregen van mijn stage in Amerika, en nu kon ik het nergens meer vinden. Inbox en allerlei mappen afgezocht, was het gewoon naar mijn privé-adres gemaild. :')

SPOILER
Everything has changed
  zondag 15 mei 2011 @ 14:57:44 #215
100341 MarMar
pi_96838936
Mams en ik zijn beide om andere redenen niet al te mobiel, anders had ik haar wel vaker gezien en iets minder vaak gebeld denk ik ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 14:58:19 #216
52646 progje
Blub
pi_96838969
ik spreek mijn moeder elke week, zie mijn ouders gemiddeld 2x in de maand en ik sms ook geregeld met ze O+
  zondag 15 mei 2011 @ 15:05:39 #217
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96839350
ik zie m'n ouders denk ik minstens 1 keer per half jaar, soms ook twee keer. Spreken een of twee keer per week, afhankelijk van de drukte enzo...
  zondag 15 mei 2011 @ 15:05:57 #218
344469 Amsel
zonder t
pi_96839373
Ik zie mijn moeder ook wel vaak! Regelmatig bellen en ik ga er ook vaak langs. Frequentie verschilt, soms zie ik haar in een week 3x, dan weer 3 weken niet. Maar ze woont heel dichtbij, dus ik kan makkelijk even binnenvallen :) M'n vader zie en spreek ik een stuk minder, maar we hebben toch zeker ook minstens eens per maand contact. Toch deel ik absoluut niet alles in m'n leven met m'n ouders, ze hoeven niet alles te weten 8-)

Ik ben vandaag echt zo'n lekker relaxed dagje aan het hebben. Heb echt besloten dat ik wat rust in m'n kop nodig heb en hoop dat vol te houden O+
  zondag 15 mei 2011 @ 15:15:18 #219
100341 MarMar
pi_96839877
Lol neh, ik ga mams ook niet bellen met de mededeling dat de seks goed was vannacht ofzo ;) er is wel een grens!
  zondag 15 mei 2011 @ 15:17:24 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96840021
Ik zou best willen dat mijn moeder iets dichterbij woonde :Y Zie haar nu misschien 1x per maand, soms iets minder afhankelijk van drukte. We bellen wel regelmatig, soms 3 dagen achter elkaar, soms 1x per week. Gewoon gezellig :)

Maar ik zou ook wel zo even binnen willen lopen voor een kop koffie, of ze eens uitnodigen voor het eten hier. Maarja, 2 uur rijden of 3 uur treinen is daar net ff te ver voor :')
Hoesjes? Casetify!Hoesjes? Casetify!De beste bordspellen vind je bij 999 Games
  zondag 15 mei 2011 @ 15:19:43 #221
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96840136
even in scriptietopic gevraagd :+
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:25:34 #222
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96840431
gebruik je geen reference manager?

hm. net stond er toch echt nog iets anders in je post Mo :P
  zondag 15 mei 2011 @ 15:31:01 #223
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96840712
nee, doe 't gewoon zelf schrijven :')
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:32:08 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96840771
Ik kan wel iedereen zoiets als EndNote aanraden :Y als je daar eenmaal mee kunt werken scheelt het echt heel veel!
  zondag 15 mei 2011 @ 15:46:13 #225
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96841705
maar EndNote is niet gratis ;(
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:52:13 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96842014
Hoi,

Haat bellen!

Lijst zoals de afgelopen dagen;
O: 3 harde bolletjes met van alles (ham, kaas, nutelle, muisjes, vruchtenhagel, leverworst, jam enz) 2 sneetjes brood, grote croissant, kom volle yoghurt met honing, verse jus.
T's: gekookt ei, appel, sinaasappel, heel veel bier, gebak met slagroom
D: Wokken, grieks en mexicaans.
T: toastjes, chips, bier

de B&B waar wij vebleven was super! Bij elk flesje bier die we daar bestelde kwam een bevroren glas, een kommetje chips en nootjes
maar soms ook stokbroodjes met lekker beleg, of toastjes met lekker beleg..
Echt helemaal super, eigenlijk wel teveel van het goede maar dat mag de pret niet drukke

Elke dag zo'n 20 km gewandeld.
Superweer, verbrand zelfs

En vanaf morgen weer normaal (al mag er wel wat vet op mijn bovenbenen zag ik op een foto vrij duidelijk)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 mei 2011 @ 15:52:17 #227
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96842019
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
maar EndNote is niet gratis ;(
zotero wel, en is geweldig. Echt een heel erge aanrader. Als je eenmaal al je referenties erin hebt werkt het geweldig. En veel dingen hoef je niet eens met de hand in te voeren en plukt hij vanuit de metadata of zelfs van googlescholar, jstor, etc.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:05:42 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96842756
EndNote kost een tientje ofzo toch :?

Zal nog es opzoeken waar ik dat vandaan had, ik heb het volgens mij via de universiteit gekocht, en dan was het goedkoper.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:16:51 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96843548
Loveli, al wat beter??

Sterkte nog steeds met je schoonmoeder Mo.

Vik, nog steeds weer helemaal fit??

Progje, heb je foto's gezien, jullie waren prachtig O+

Jeager, hoe bevalt je huis?? (foto heb ik zo snel niet terug kunnen vinden, hint, hint)

Co, jou huis ziet er ook goed uit zeg, mooi
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 mei 2011 @ 16:21:00 #230
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_96843796
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, al wat beter??

Jeager, hoe bevalt je huis?? (foto heb ik zo snel niet terug kunnen vinden, hint, hint)

0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Nieuwe huisje:

[ afbeelding ]
keuken

[ afbeelding ]
keuken van de andere kant

[ afbeelding ]
woonkamer vanaf de keuken

[ afbeelding ]
en vanuit de hal

[ afbeelding ]
en vanaf het raam

[ afbeelding ]
slaapkamer

[ afbeelding ]
en badkamer!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Hoesjes? Casetify!Zavvi - Fandom en GeekgearANWB Verzekeringen
  zondag 15 mei 2011 @ 16:23:10 #231
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96844003
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, al wat beter??

Dank je O+

en geniet nog lekker van België O+
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:23:20 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96844021
Tja, mijn ouders doen ook geen moeite om hierheen te komen, dus ja, dan kan er wel eens wat tijd overheen gaan. Ze hebben een auto en een oude-lullen kaart van de NS met tig dagen vrij reizen. Dus, het is niet alsof ze hier niet heen kúnnen komen. Heb ze 5 maart voor het laatst gezien. Mei gaat 'm ook niet meer worden, dus het zal wel ergens in juni worden een keer.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:25:19 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96844169
Je weekendje klinkt heerlijk uniek O+.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:27:23 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96844318
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Nieuwe huisje:

Dank je Cali!
Ziet er goed uit Jeager! Daar vermaak je vast nog wel even...

Wij zijn helaas alweer thuis maar het was heerlijk.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:27:52 #235
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96844356
oh, je bent alweer terug! :o
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:29:57 #236
117113 Perruche
Muffin!
pi_96844479
Lijstje:

S: buikspieren + bodypump
O: 2.5 boterhammen (1.5 x kaas, 1x honing), grapefruit
L: halve portie friet met mayo
D: zometeen, courgettesoup en couscoussalade denk ik (je moet wat!)
T: ik ga cake bakken dus vast wel een plakje
  zondag 15 mei 2011 @ 16:31:16 #237
178222 ihatefastcars
pi_96844556
Klinkt als 'n heel fijn weekend uniek!

Blij om te lezen dat 't beter gaat met vik, beterschap voor loveli en ook veel sterkte voor mo en naasten!

Hier een en al ellende wat gezondheid betreft maar doe gewoon rustig aan en dan komt 't uiteindelijk wel weer goed enzo.

Bedenk me net dat ik mijn ouders in augustus voor 't laatst gezien heb. Weet ook nog niet of ik ze dit jaar nog zie overigens.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:35:35 #238
117113 Perruche
Muffin!
pi_96844798
Wow IHFC dat is lang! Ik bedle mijn moeder wekelijks (minimaal) en zie mn pa n nog regelmatig.

Heb net boodschappen gedaan: tuinboontjes, avocado, ui, en allemaal gezonde dingen!
  zondag 15 mei 2011 @ 16:37:18 #239
231020 MevrouwPuff
pi_96844885
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef ihatefastcars het volgende:
Klinkt als 'n heel fijn weekend uniek!

Blij om te lezen dat 't beter gaat met vik, beterschap voor loveli en ook veel sterkte voor mo en naasten!

Hier een en al ellende wat gezondheid betreft maar doe gewoon rustig aan en dan komt 't uiteindelijk wel weer goed enzo.

Bedenk me net dat ik mijn ouders in augustus voor 't laatst gezien heb. Weet ook nog niet of ik ze dit jaar nog zie overigens.
whazzup ihfc?

Mama en papa gister nog gezien, om de maand zie ik ze denk ik.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:38:09 #240
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96844943
Ik zie m'n ouders niet zo vaak, mailen en bellen met regelmaat :)

Maar we gaan iig 11 juni met z'n viertjes uit eten bij de Hermitage O+
Ja doei.
ANWB VerzekeringenFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZavvi - Fandom en Geekgear
  zondag 15 mei 2011 @ 16:38:21 #241
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96844953
klinkt goed Uniek O+ linkje van de B&B?
  zondag 15 mei 2011 @ 16:38:52 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96844989
Ik heb m'n moeder al herhaaldelijk geprobeerd te leren sms'en, maar ze snapt er gewoon helemaal niks van :').
  zondag 15 mei 2011 @ 16:41:06 #243
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96845134
Ik sms regelmatig met mijn oma (van 86) 8-)

Ouders zie en spreek ik nu niet zo vaak, maar als ik gewoon in NL ben zie ik ze 2 a 3x per maand denk ik, we bellen eigenlijk alleen om dingen af te spreken ed.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:41:11 #244
178222 ihatefastcars
pi_96845139
Bel wel regelmatig met mijn moeder (mijn vader is niet zo van 't bijpraten via telefoon, voorzichtig gezegd ;) ) maar ze wonen in 't buitenland, niet heel ver weg, maar 'n vakantie plannen doe ik niet zonder baan, dus tsja.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:49:53 #245
288046 mille-feuille
pi_96845627
Goedemiddag :W .

Lijstje:

O: 2 mokken koffie met melk en suiker, 2 gebakken eitjes met 4 meergranen boterhammen
B: uurtje fietsen
T: aardbeien
T: dadels
L: groentesoep met 2 meergranen boterhammen
T: ?
D: nog wat groentesoep

Ik heb eigenlijk zin om muffins te bakken, maar misschien toch maar niet doen.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:51:53 #246
342877 Mini.
pi_96845745
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie m'n ouders niet zo vaak, mailen en bellen met regelmaat :)

Maar we gaan iig 11 juni met z'n viertjes uit eten bij de Hermitage O+
De Hermitage, da's toch een museum? :o

Wij zijn weer terug uit de sportschool, niet zo heel intensief gesport dit keer maar alle beetjes helpen. O-)

Ik weet niet meer wie dat laatst zei over Franse kwark van de AH, Co geloof ik? In elk geval bedankt voor de tip, die is inderdaad lekker!
Everything has changed
  zondag 15 mei 2011 @ 16:52:39 #247
288046 mille-feuille
pi_96845793
En ik zie mijn moeder bijna dagelijks op het moment, maar dat mag van mij wel wat minder :@ .
  zondag 15 mei 2011 @ 16:53:39 #248
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96845864
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:

[..]

De Hermitage, da's toch een museum? :o

Wij zijn weer terug uit de sportschool, niet zo heel intensief gesport dit keer maar alle beetjes helpen. O-)

Ik weet niet meer wie dat laatst zei over Franse kwark van de AH, Co geloof ik? In elk geval bedankt voor de tip, die is inderdaad lekker!
http://www.restaurant-hermitage.nl/
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:56:10 #249
342877 Mini.
pi_96845977
Hee dames, hou eens op over bakken, dat is aanstekelijk!

Lijstje dan maar...
O/L: afbakstokbrood met een gekookt ei, kaas en tomaat, koffie met melk
S: half uurtje cardio en wat oefeningen
T: bakje magere Franse kwark
D: ovenchili :9 (zonder vlees, mét chips, kaas en guacamole), biertje
T: wijntje en nog wat fruit
Everything has changed
  zondag 15 mei 2011 @ 16:57:11 #250
342877 Mini.
pi_96846019
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, nog nooit van gehoord. Die menu's zien er goed uit!
Everything has changed
Vodafone aanbiedingenF1 Store - Voor al je F1 GearF1 Store - Voor al je F1 Gear
  zondag 15 mei 2011 @ 16:58:47 #251
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96846100
Is met Dining with the Stars.

5 gangen voor 55 euro. Nog steeds schandalig duur, maargoed, wel leuk om te doen :@
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 15 mei 2011 @ 16:58:55 #252
70532 loveli
N
pi_96846105
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat had vroeger drugsconnecties 8-)
(een vorige eigenaar)

Spijsvertering werkt weer, tx ladies!
crap in = crap out
  zondag 15 mei 2011 @ 17:01:25 #253
288046 mille-feuille
pi_96846253
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:
Hee dames, hou eens op over bakken, dat is aanstekelijk!
Het is ook echt bakweer vandaag vind ik.
  zondag 15 mei 2011 @ 17:02:12 #254
117113 Perruche
Muffin!
pi_96846290
5 gangen 55 euro vind ik eigenlijk niet zo duur als het echt goed is!

Hm ik heb rabarber in zin om rabarber cakejes te maken. Maar heb ook chocolade. Kan ik chocolade cakejes mee maken. Hmmmmm.
  zondag 15 mei 2011 @ 17:02:37 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96846308
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Blurred86 het volgende:
klinkt goed Uniek O+ linkje van de B&B?
http://www.imsenwims.eu/w(...)20%26%20wim%60s.html
  zondag 15 mei 2011 @ 17:03:17 #256
117113 Perruche
Muffin!
pi_96846344
En de courgette soep staat op en straks ga ik tuinboontjes doppen. En mn fiets ophalen want die ben ik vergeten bij de supermarkt :')
  zondag 15 mei 2011 @ 17:04:15 #257
342877 Mini.
pi_96846386
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Is met Dining with the Stars.

5 gangen voor 55 euro. Nog steeds schandalig duur, maargoed, wel leuk om te doen :@
Oh dus ze hebben ook een ster? Zo ziet het er ook wel uit ja. :)
Leuke actie, voor 5 gangen vind ik dat nog best te doen voor een keer. Zie ik het nou goed dat de reserveringsperiode nog moet starten? :o Dan ga ik ook eens kijken voor iets hier in de buurt...
Everything has changed
  zondag 15 mei 2011 @ 17:05:02 #258
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96846417
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh dus ze hebben ook een ster? Zo ziet het er ook wel uit ja. :)
Leuke actie, voor 5 gangen vind ik dat nog best te doen voor een keer. Zie ik het nou goed dat de reserveringsperiode nog moet starten? :o Dan ga ik ook eens kijken voor iets hier in de buurt...
Je kunt al reserveren ;)

http://www.diningwiththes(...)thestars/restaurants

voor de 'vips' ofzo :') vanaf woensdag kon 't al, dus veel zullen al wel vol zitten :o

Had de link woensdag al wel hier gepost!
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 17:06:22 #259
342877 Mini.
pi_96846474
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Het is ook echt bakweer vandaag vind ik.
Hier is het eigenlijk best mooi weer, maar dat weerhoudt me er niet van. :P
Hmm... als je havermoutmuffins kunt maken hè, dan moet het met Brinta toch ook kunnen?

Hoe komt het trouwens dat je je moeder elke dag ziet?
Everything has changed
  zondag 15 mei 2011 @ 17:08:09 #260
342877 Mini.
pi_96846573
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je kunt al reserveren ;)

http://www.diningwiththes(...)thestars/restaurants

voor de 'vips' ofzo :') vanaf woensdag kon 't al, dus veel zullen al wel vol zitten :o

Had de link woensdag al wel hier gepost!
Oja, ik heb van de week niet echt alles gelezen hier. Een lunch is misschien ook al leuk, die zijn volgens de site nog wel beschikbaar (en ook wat minder duur). Eens kijken wat er nog vrij is. :)
Everything has changed
ANWB VerzekeringenVoordelig uit? Ticketveiling.nlBunq - bank of the free
  zondag 15 mei 2011 @ 17:16:17 #261
231020 MevrouwPuff
pi_96846961
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat had vroeger drugsconnecties 8-)
(een vorige eigenaar)

Spijsvertering werkt weer, tx ladies!
Sowieso prima manier om van je zwart geld af te komen :P
  zondag 15 mei 2011 @ 17:18:02 #262
288046 mille-feuille
pi_96847032
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef Mini. het volgende:

[..]

Hier is het eigenlijk best mooi weer, maar dat weerhoudt me er niet van. :P
Hmm... als je havermoutmuffins kunt maken hè, dan moet het met Brinta toch ook kunnen?

Hoe komt het trouwens dat je je moeder elke dag ziet?
Nou, hier komt het af en toe met bakken :P uit de hemel. Het zal best kunnen met Brinta, maar of het ook lekker is :D .

Ik moet door omstandigheden (bijna) dagelijks even langsgaan. Is ook niet erg verder, ze woont vlakbij, maar erger me de laatste tijd nogal aan haar en vice versa.
  zondag 15 mei 2011 @ 17:26:36 #263
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96847367
mij lijkt dat havermout hele andere bakeigenschappen heeft dan brinta? maar mocht je het gaan proberen dan ben ik wel heel benieuwd naar de uitkomst!
  zondag 15 mei 2011 @ 17:28:06 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96847436
Heerlijk dagje O+. Meest recente Splinter Cell spelen, iPod op met allerlei klassiekers O+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 15 mei 2011 @ 17:32:17 #265
70532 loveli
N
pi_96847575
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Sowieso prima manier om van je zwart geld af te komen :P
Als je zwart geld hebt, moet je een winnend lot kopen (van iemand die gewonnen heeft, dus niet de staatsloterij spekken).

Of als je een winnend lot hebt, moet je het verkopen aan iemand met zwart geld.

Waarom weet ik dit?
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 15 mei 2011 @ 17:36:11 #266
70532 loveli
N
pi_96847694
Bij de weg, ik haal 2 restaurants door elkaar, mea culpa. Geen drugsconnectie bij Hermitage (disclaimer: voor zover mij bekend).
crap in = crap out
  zondag 15 mei 2011 @ 17:40:42 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96847862
Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad, Uniek! ^O^.

En ja, ik ben weer helemaal beter *O*. Merk alleen wel dat ik het eten weer even op moet pakken. Tot vandaag twee boterhammen met twee eitjes, een paar happen kokoslimoenkwark, een blikje cola en 300 g worteltjes op :@.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 mei 2011 @ 17:48:48 #268
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96848126
Hm.. m'n essay gaat echt ontzettend lekker, maar ik zou nog hardlopen. En het is etenstijd!

Dus misschien vanavond laat nog even. Sowieso ga ik morgen spinnen, en ik heb nog wat spierpijn van 't motorrijden gisteren :')
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:06:12 #269
52646 progje
Blub
pi_96848722
vanavond voor het eerst sinds weet ik hoelang weer eens pizza eten :9 O+
  zondag 15 mei 2011 @ 18:40:31 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96849957
- Lamp overloop opgehangen
- Overgangsprofiel laminaat/trap ligt
- Glazen bord in keuken hangt
- Passpiegel gekocht en opgehangen
- Spiegel in trapgat opgehangen
- Schilderij opgehangen
- Lelijk stopcontact vernieuwd
- Gordijnen slaap- en studeerkamer gewassen
- Runners gordijnrails slaapkamer vervangen
- Gordijnrails studeerkamer in het geheel vervangen
- Studeerkamer opgeruimd
- Rookmelders opgehangen
- Nieuw kastje slaapkamer gekocht en gemonteerd
- Slaapkamer opgeruimd
- Schoenen uitgezocht
- Trapkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld
- Lelijk snoerenpalet dat uit de muur stak weggewerkt
- Nieuwe (dure :X ) vuilnisbak gekocht en oude weggebracht naar de stort

Ik ben echt supertevreden!!!
Zavvi - Fandom en GeekgearFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  zondag 15 mei 2011 @ 18:42:24 #271
100341 MarMar
pi_96850041
Klinkt goed XM :)
  zondag 15 mei 2011 @ 18:54:40 #272
342877 Mini.
pi_96850505
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
- Lamp overloop opgehangen
- Overgangsprofiel laminaat/trap ligt
- Glazen bord in keuken hangt
- Passpiegel gekocht en opgehangen
- Spiegel in trapgat opgehangen
- Schilderij opgehangen
- Lelijk stopcontact vernieuwd
- Gordijnen slaap- en studeerkamer gewassen
- Runners gordijnrails slaapkamer vervangen
- Gordijnrails studeerkamer in het geheel vervangen
- Studeerkamer opgeruimd
- Rookmelders opgehangen
- Nieuw kastje slaapkamer gekocht en gemonteerd
- Slaapkamer opgeruimd
- Schoenen uitgezocht
- Trapkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld
- Lelijk snoerenpalet dat uit de muur stak weggewerkt
- Nieuwe (dure :X ) vuilnisbak gekocht en oude weggebracht naar de stort

Ik ben echt supertevreden!!!
Wow... _O_
Everything has changed
  zondag 15 mei 2011 @ 18:56:27 #273
117113 Perruche
Muffin!
pi_96850580
XM wat een werk!

Hier staan de brownies in de oven. En dat is dan ook het enige positieve aan de dag :') iemand nog een leuke niet-zeikende kerel in de aanbieding? :P
  zondag 15 mei 2011 @ 18:59:43 #274
52646 progje
Blub
pi_96850710
XM heerlijk he zo'n weekend waarin je eindelijk eens tijd hebt voor dat soort dingen..
Heerlijk gevoel altijd als je dan klaar bent!
  zondag 15 mei 2011 @ 19:00:11 #275
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96850729
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Perruche het volgende:
XM wat een werk!

Hier staan de brownies in de oven. En dat is dan ook het enige positieve aan de dag :') iemand nog een leuke niet-zeikende kerel in de aanbieding? :P
Ja hoor. Maar, die is al bezet!

En komt donderdag al hierheen, ik heb zo'n zin hem m'n nieuwe huisje te laten zien!
  zondag 15 mei 2011 @ 19:02:09 #276
342877 Mini.
pi_96850807
Wat is er aan de hand, Perruche?
Everything has changed
  zondag 15 mei 2011 @ 19:05:32 #277
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96850948
-O- is 't weer zover Per -O-

sorry dat ik 't zeg, maar 't klinkt vaak niet alsof deze relatie jou echt iets positiefs oplevert... -O- :@
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:06:08 #278
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96850973
oh, en de pizzaboer wist dat ik beestjes in m'n risottorijst had ( :')! ) en belde net aan om broodjes shoarma te bezorgen.. maar die waren niet van ons :+

ben het nu aan het proberen met jasmijnrijst :+
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:11:03 #279
342877 Mini.
pi_96851161
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de pizzaboer wist dat ik beestjes in m'n risottorijst had ( :')! ) en belde net aan om broodjes shoarma te bezorgen.. maar die waren niet van ons :+

ben het nu aan het proberen met jasmijnrijst :+
Huh wat? :D Hoe close ben jij met je pizzaboer?
Everything has changed
  zondag 15 mei 2011 @ 19:12:38 #280
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96851241
whehe, nee, de bezorgjongen had het verkeerde huisnummer doorgekregen ofzo :+ hebben hem ook met broodjes shoarma weer teruggestuurd :+ maar het kwam op zich wel prima uit :')!
Ja doei.
Big Fish GamesMailbird - E-mail made beautifulZavvi - Fandom en Geekgear
  zondag 15 mei 2011 @ 19:13:55 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96851279
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:59 schreef progje het volgende:
XM heerlijk he zo'n weekend waarin je eindelijk eens tijd hebt voor dat soort dingen..
Heerlijk gevoel altijd als je dan klaar bent!
Klopt! Alleen ziet de woonkamer er nu uit alsof er een gereedschapstoko is ontploft, maar kniesoor die daar op let :').
  zondag 15 mei 2011 @ 19:14:42 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96851303
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef motorbloempje het volgende:

sorry dat ik 't zeg, maar 't klinkt vaak niet alsof deze relatie jou echt iets positiefs oplevert... -O- :@
En dat idd..
  zondag 15 mei 2011 @ 19:20:55 #283
265927 HenkPietKlaasWim
pi_96851532
Goed bezig geweest vandaag XM!
En hoe gruwelijk duur was je vuilnisbak? :D Die van mij was 160 euro ofzo. :D Maar ik ben er wel blij mee. :D

Perruche, volgens mij wordt het tijd om een lijstje met plus en minpunten over je vriend je jullie relatie te maken. :*
Ik begrijp dat dingen hier ontzettend worden uitvergroot, maar je moet vooral blij worden van je relatie en volgens mij is dat niet zo bij jou. -O-
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:21:04 #284
117113 Perruche
Muffin!
pi_96851539
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja hoor. Maar, die is al bezet!

En komt donderdag al hierheen, ik heb zo'n zin hem m'n nieuwe huisje te laten zien!
Wat leuk! Helemaal romantisch in jouw mooie huisje! O+

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:02 schreef Mini. het volgende:
Wat is er aan de hand, Perruche?
Pffff. Hij wilde hulp met Nederlands, maar ik doe het niet goed, volgens hem. Echt jongens. Maar ik heb brownies gebakken en het interesseert me niet vandaag. Soms zie ik nog wel in waarom hij boos wordt, maar nu loopt ie zich alleen af te reageren en daar heb ik echt een hekel aan!

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef motorbloempje het volgende:

Inderdaad. Ik ben het met je eens. Ik heb hem dat net ook verteld. We will see ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 19:22:28 #285
117113 Perruche
Muffin!
pi_96851594
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed bezig geweest vandaag XM!
En hoe gruwelijk duur was je vuilnisbak? :D Die van mij was 160 euro ofzo. :D Maar ik ben er wel blij mee. :D

Perruche, volgens mij wordt het tijd om een lijstje met plus en minpunten over je vriend je jullie relatie te maken. :*
Ik begrijp dat dingen hier ontzettend worden uitvergroot, maar je moet vooral blij worden van je relatie en volgens mij is dat niet zo bij jou. -O-
Ja dat moet ik inderdaad eens doen. Maar eerst 2 keer weekeindje weg. Als ie daar ontdooit, gaan we verder! Zo niet, dan zullen we niet.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:28:22 #286
342877 Mini.
pi_96851862
Op jou afreageren is inderdaad niet fijn nee. :{ Wel iets waar hij aan kan werken, als hij wil, alleen moet je daar natuurlijk niet eindeloos op hoeven wachten.

Bij ons merk ik vaak dat het probleem meer is dat één van ons zelf niet lekker in zijn vel zit dan dat er echt iets tussen ons mis is, maar dan nog moet iemand wel een beetje leuk zijn om mee samen te leven. Waar heb je anders een relatie voor.
Everything has changed
  zondag 15 mei 2011 @ 19:40:40 #287
117113 Perruche
Muffin!
pi_96852480
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef Mini. het volgende:
Op jou afreageren is inderdaad niet fijn nee. :{ Wel iets waar hij aan kan werken, als hij wil, alleen moet je daar natuurlijk niet eindeloos op hoeven wachten.

Bij ons merk ik vaak dat het probleem meer is dat één van ons zelf niet lekker in zijn vel zit dan dat er echt iets tussen ons mis is, maar dan nog moet iemand wel een beetje leuk zijn om mee samen te leven. Waar heb je anders een relatie voor.
Je hebt helemaal gelijk! En ook al zit er 1 niet lekker in zijn vel, dan moet diegene daar ook iets aan doen, zeker als het lang duurt. Mocht dat voor die van mij betekenen om weg te gaan uit nederland, so be it, want dit gaat ook niet lang meer goed!

Jouw relatie wel een beetje prima nu?
  zondag 15 mei 2011 @ 19:42:47 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96852575
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk! En ook al zit er 1 niet lekker in zijn vel, dan moet diegene daar ook iets aan doen, zeker als het lang duurt. Mocht dat voor die van mij betekenen om weg te gaan uit nederland, so be it, want dit gaat ook niet lang meer goed!

Jouw relatie wel een beetje prima nu?
Wel jammer, want ik dacht echt dat het met een baan opgelost zou zijn voor je vriendje (dat is mijn grote bron van onvrede en onrust, waardoor ik af en toe een pain in the ass ben). Als 'ie nu nog steeds op Ned loopt te mopperen, zit de onvrede bij hem blijkbaar dieper en dan is 't miss idd maar beter als 'ie teruggaat naar Spanje... Maar goed, what do I know? :+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 mei 2011 @ 19:48:38 #289
332853 Probability
pi_96852832
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je zwart geld hebt, moet je een winnend lot kopen (van iemand die gewonnen heeft, dus niet de staatsloterij spekken).

Of als je een winnend lot hebt, moet je het verkopen aan iemand met zwart geld.

Waarom weet ik dit?
Hou je dan niet gewoon het probleem?
  Vis een optie? zondag 15 mei 2011 @ 19:50:25 #290
70532 loveli
N
pi_96852902
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Hou je dan niet gewoon het probleem?
Winnend lot van 1 ton, daar betaal je anderhalve ton zwart geld voor. Halve ton verlies, maar ton wit voor terug.

De verkoper van het lot zit dan met anderhalve ton zwart geld, maar dat is niet jouw probleem.
crap in = crap out
AliExpress - die hebben ALLES!Hoesjes? Casetify!Boek je safari bij Beekse Bergen
  zondag 15 mei 2011 @ 19:50:39 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96852914
@Henk: ja, ook zoiets idd. Duur grapje, dat Brabantia-spul.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:52:00 #292
332853 Probability
pi_96852991
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Winnend lot van 1 ton, daar betaal je anderhalve ton zwart geld voor. Halve ton verlies, maar ton wit voor terug.

De verkoper van het lot zit dan met anderhalve ton zwart geld, maar dat is niet jouw probleem.
Ja dat bedoelde ik dus :P! Haha
  zondag 15 mei 2011 @ 19:52:38 #293
332853 Probability
pi_96853033
Ik zou vanavond met 't vriendje afspreken, maar ik trek zijn huisgenoot nooit zo goed :') Of iig, hij er bij op de bank is niet mijn invulling van een leuke avond ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 19:53:08 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96853060
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb m'n moeder al herhaaldelijk geprobeerd te leren sms'en, maar ze snapt er gewoon helemaal niks van :').
De mijne wel (net nog eentje gehad O+), alleen krijg ik nog wel eens sms'jes die zo creatief zijn dat ik even heel diep na moet denken voor ik ze snap _O-.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 15 mei 2011 @ 19:53:41 #295
70532 loveli
N
pi_96853089
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Probability het volgende:
Ja dat bedoelde ik dus :P! Haha
Voorzichtig uitgeven dus ;)
crap in = crap out
  zondag 15 mei 2011 @ 19:53:43 #296
332853 Probability
pi_96853091
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Henk: ja, ook zoiets idd. Duur grapje, dat Brabantia-spul.
Ik heb die van mij gratis en voor niets gevonden :')!
  Vis een optie? zondag 15 mei 2011 @ 19:54:47 #297
70532 loveli
N
pi_96853152
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Probability het volgende:
Ik zou vanavond met 't vriendje afspreken, maar ik trek zijn huisgenoot nooit zo goed :') Of iig, hij er bij op de bank is niet mijn invulling van een leuke avond ;)
Optie 1: zo klef gaan doen dat 'ie vlucht.
Optie 2: vriendje melden dat je de huisgenoot er niet bij hoeft?
crap in = crap out
  zondag 15 mei 2011 @ 19:55:11 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96853177
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Optie 3: threesome :9.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 mei 2011 @ 19:55:57 #299
332853 Probability
pi_96853222
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef loveli het volgende:

[..].

Ja die kan moeilijk weg, zijn kamer is ongeveer in de woonkamer. Het is echt een huis-huis ipv. studentenhuis. En die huisgenoot is altijd thuis. Maar ja
  Vis een optie? zondag 15 mei 2011 @ 20:00:24 #300
70532 loveli
N
pi_96853452
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja die kan moeilijk weg, zijn kamer is ongeveer in de woonkamer. Het is echt een huis-huis ipv. studentenhuis. En die huisgenoot is altijd thuis. Maar ja
Optie 3: andere kamer/locatie? Voor elk probleem is een oplossing te vinden. Ook voor het probleem van anderhalve ton zwart geld.
crap in = crap out
Vodafone aanbiedingenBoek goedkoper bij booking.comDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  Vis een optie? zondag 15 mei 2011 @ 20:00:51 #301
70532 loveli
N
pi_96853480
vol
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')