Nou, wat een vriendin zeg..quote:Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig, wat zijn jullie allemaal vroeg uit de veren!
Ik zit net een mail te lezen van een vriendin die mee zou gaan naar de VS, maar dat toch maar niet wil omdat ze kennelijk bang is dat ik niet alles kan.
Iemand zin om mee te gaan?![]()
Nouja, ik ga even plannen omgooien geloof ik. Eens verzinnen wat handig is qua reizen binnen de VS als je alleen gaat.
quote:Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
Reizen met reisgenoten valt blijkbaar nog niet mee; die van XM had een goede reden, die van Henkpietklaaswim een rare. Ik denk dat de reisgenoot van progje zich wel aan z'n woord houdt...
Da's gewoon een véél te mooie locatie om af te zeggenquote:
vast wel, maar vrijwel mn volledige fietsroute naar t centrum is onderdeel van diverse looproutes die elkaar de hele dag afwisselen (als de halve marathon klaar is start de 5 km, etc.) dus ik zie nog niet hoe ik in t centrum ga geraken. ik kijk wel even hoe laat t helemaal klaar is en tot hoe laat de winkel open is. dan bak ik vanavond wel...quote:Op zondag 15 mei 2011 10:01 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
Bij die evenementen zijn er toch wel oversteekplaatsen her en der?
Jammer van je vriendin Henk! Zeker omdat ze het vorige keer zelf heeft meegemaakt, zou ze er nu toch op moeten kunnen anticiperen?
DaD, als je tijd hebt om te plaatsen zou ik het fotootje graag zienen vandaag klinkt als een hele fijne dag
Vriendje is net richting Oosten vertrokken voor familie-verjaardag en voetbal. Ik had zo geen zin om mee te gaan, maar vond zelf dat ik mee moest. Daarom was het heel fijn dat vriendje, die dat heus doorhad, gisteravond in bed voorstelde dat ik thuis zou blijvenVandaag dus een lekker aanrommeldagje.
Dat vond ik bij het grof vuil! Evenals het ladenkastje en het witte meubel komt van het waterlooplein (toen was het nog bruin). Kringloop FTW.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:54 schreef LadyBlack het volgende:
Progje wat ben je leuk!!! Nog gefeliciteerd ook, fijn dat je zo genoten hebt!!
En Co, wat een toffe gang joh, dat meubeltje daar helemaal links....
Blijft het wel een vriendin?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben vorig jaar zelfs nog met een vriend die chronisch vermoeid is op vakantie geweest. Je stelt gewoon je verwachtingen bij en dan gaat het goed.
Wil deze vriendin kennelijk niet doen, nou, dan ga ik wel alleen.
Owja, ze is net een paar weken terug van haar vorige vakantie (van een maand, naar Costa Rica) en we zouden idd actief gaan doen, maar dat kan nog steeds zeker als ik zie hoe mij enkel zich nu al houdt. Alleen is zij bang dat het niet gaat lukken.![]()
Het is graag of niet wat mij betreft.
Jawel hoor.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
Reizen met reisgenoten valt blijkbaar nog niet mee; die van XM had een goede reden, die van Henkpietklaaswim een rare. Ik denk dat de reisgenoot van progje zich wel aan z'n woord houdt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |