abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 08:26:54 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96827948
Aloha!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96828109
O: 1 mango, 2 koppen thee met honing, 3 afleveringen The Big Bang Theory. :').

De Baard komt hier zo met allerlei lekkers voor een brunch, en dan gaan we naar de tweede verjaardag van één van m'n nichtjes. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_96828182
Net Evy12 gedaan. Mooi weer wel!
pi_96828214
Jemig, wat zijn jullie allemaal vroeg uit de veren! :o

Ik zit net een mail te lezen van een vriendin die mee zou gaan naar de VS, maar dat toch maar niet wil omdat ze kennelijk bang is dat ik niet alles kan.
Iemand zin om mee te gaan? :D
Nouja, ik ga even plannen omgooien geloof ik. Eens verzinnen wat handig is qua reizen binnen de VS als je alleen gaat.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zondag 15 mei 2011 @ 09:26:54 #130
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96828258
Goeiemorgen...

Ze hebben hier gezamelijke wasmachines, dus een hok met een stuk of 10 wasmachines voor heel veel mensen. Gelukkig slaapt menig student nog om zondagmorgen negen uur, dus ik heb vier wassen tegelijkertijd in de machine zitten. Lekker effectief!
  zondag 15 mei 2011 @ 09:26:57 #131
344469 Amsel
zonder t
pi_96828259
Progje mooi O+

HPKW wat dat nou voor gekke actie van die vriendin? :{
  zondag 15 mei 2011 @ 09:28:58 #132
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96828281
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig, wat zijn jullie allemaal vroeg uit de veren! :o

Ik zit net een mail te lezen van een vriendin die mee zou gaan naar de VS, maar dat toch maar niet wil omdat ze kennelijk bang is dat ik niet alles kan.
Iemand zin om mee te gaan? :D
Nouja, ik ga even plannen omgooien geloof ik. Eens verzinnen wat handig is qua reizen binnen de VS als je alleen gaat.
Nou, wat een vriendin zeg..
  zondag 15 mei 2011 @ 09:29:40 #133
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96828287
Ola! ik was ook om tien over acht wel uit de veren. Heb mn tweede sok afgebreid. even aan elkaar maken bij de teen en dan een "tadaaa" fotootje maken O+

Liefje voelt zich iets beter maar blijft een dagje in t hotel om uit te zieken. en ik ben steeds minder gestresst erover, t knaagt af en toe een beetje maar ik weet dat t geen zin heeft en dan gaat t wel over..

Oh Progje, ik ga nu vast sparen denk ik, voor zo'n huwelijksreis *kwijl* *droom*
Henk! Wat stom van die vriendin!! hmpfg!

verder: t is hier marathon vandaag en nu kan ik niet bij de winkel komen. heb wel eten, maar heb beloofd om voor morgen taarten te bakken voor de verkoop voor t lustrum dus ik moet toch echt even naar een winkel. /klaag
Kwak
pi_96828301
Ik snap het ook niet helemaal Amsel, maar voor zover ik begreep was ze bang dat we ruzie zouden krijgen als we niet alles zouden kunnen doen wat we zouden willen doen. Ze was vorig jaar met haar (ex) vriendje op vakantie en die had toen ineens een voetblessure en dat heeft nogal tot veel ruzies geleid omdat ze veel dingen niet konden doen door zijn voet.

Ik zou denken: als je het van tevoren weet dan kun je er rekening mee houden en je verwachtingen bijstellen. Maar voor haar werkt dat kennelijk niet zo.
Nouja, ik heb de halve wereld al alleen bereisd, de VS zal vast niet zo'n probleem worden. :)
Doe wat je niet durft.
pi_96828320
Wat voor taart ga je bakken Kwak? :)

Lekker is dat idd, als je door zo'n evenement nergens meer kunt komen.
Hier doen ze altijd zo;n lullig wielren-gebeuren in de zomer, alleen doen ze dat precies om het blok heen waarin in woon (nouja, iets ruimer), maar dan kan ik dus echt op geen enkele manier bij mn huis komen zonder de route te doorkruisen.
Doe wat je niet durft.
pi_96828395
Hč, wat raar Henk. Stomme actie vind ik het, maar goed.
Mooie slaapkamer en hal Co!
En dat wordt vast een fantastische vakantie progje :s)
  zondag 15 mei 2011 @ 09:58:03 #137
43653 sigme
Veraan
pi_96828554
Volkorenmeel-havermoutmuffins met zoetstof, cacao en pruimen en afgesmeerd met een beetje marmalade zijn warm uit de oven best heel lekker. Straks even proeven of ze afgekoeld ook lekker zijn :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 mei 2011 @ 09:59:22 #138
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96828571
@ Henk: ik ga denk ik een citroencake met citroenglazuur bakken en chocolate chip peanutbutter cookies, al zijn die meestal de tweede dag niet meer zo lekker. hm. even denken.
Kwak
  zondag 15 mei 2011 @ 09:59:37 #139
43653 sigme
Veraan
pi_96828573
Reizen met reisgenoten valt blijkbaar nog niet mee; die van XM had een goede reden, die van Henkpietklaaswim een rare. Ik denk dat de reisgenoot van progje zich wel aan z'n woord houdt.. ;).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96828589
Mogguh

Henk wat jammer, vind het ook wel een beetje vreemde actie...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96828597
Goedemorgen!

Bij die evenementen zijn er toch wel oversteekplaatsen her en der?

Jammer van je vriendin Henk! Zeker omdat ze het vorige keer zelf heeft meegemaakt, zou ze er nu toch op moeten kunnen anticiperen?

DaD, als je tijd hebt om te plaatsen zou ik het fotootje graag zien :) en vandaag klinkt als een hele fijne dag O+

Vriendje is net richting Oosten vertrokken voor familie-verjaardag en voetbal. Ik had zo geen zin om mee te gaan, maar vond zelf dat ik mee moest. Daarom was het heel fijn dat vriendje, die dat heus doorhad, gisteravond in bed voorstelde dat ik thuis zou blijven O+ Vandaag dus een lekker aanrommeldagje.
pi_96828602
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
Reizen met reisgenoten valt blijkbaar nog niet mee; die van XM had een goede reden, die van Henkpietklaaswim een rare. Ik denk dat de reisgenoot van progje zich wel aan z'n woord houdt.. ;).
:D
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 15 mei 2011 @ 10:03:00 #143
43653 sigme
Veraan
pi_96828615
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:02 schreef progje het volgende:

[..]

:D
Da's gewoon een véél te mooie locatie om af te zeggen ;).
  zondag 15 mei 2011 @ 10:03:11 #144
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96828618
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:01 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!

Bij die evenementen zijn er toch wel oversteekplaatsen her en der?

Jammer van je vriendin Henk! Zeker omdat ze het vorige keer zelf heeft meegemaakt, zou ze er nu toch op moeten kunnen anticiperen?

DaD, als je tijd hebt om te plaatsen zou ik het fotootje graag zien :) en vandaag klinkt als een hele fijne dag O+

Vriendje is net richting Oosten vertrokken voor familie-verjaardag en voetbal. Ik had zo geen zin om mee te gaan, maar vond zelf dat ik mee moest. Daarom was het heel fijn dat vriendje, die dat heus doorhad, gisteravond in bed voorstelde dat ik thuis zou blijven O+ Vandaag dus een lekker aanrommeldagje.
vast wel, maar vrijwel mn volledige fietsroute naar t centrum is onderdeel van diverse looproutes die elkaar de hele dag afwisselen (als de halve marathon klaar is start de 5 km, etc.) dus ik zie nog niet hoe ik in t centrum ga geraken. ik kijk wel even hoe laat t helemaal klaar is en tot hoe laat de winkel open is. dan bak ik vanavond wel...
Kwak
pi_96828743
Ik probeer me te verplaatsen in de vriendin en het zou kunnen zijn dat ze zich een heel actieve vakantie had voorgesteld? Dan nog is het wel een beetje egoistisch en het is nu ook weer niet zo dat het nu ineens veranderd is in een luie strandvakantie. Maar ik kan me nog ergens voorstellen dat als je echt wilde gaan hiken en dat dan nu niet kan en het je enige vakantie is......wel balen evenzogoed!
pi_96828767
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:54 schreef LadyBlack het volgende:
Progje wat ben je leuk!!! Nog gefeliciteerd ook, fijn dat je zo genoten hebt!!

En Co, wat een toffe gang joh, dat meubeltje daar helemaal links.... O+
Dat vond ik bij het grof vuil! Evenals het ladenkastje en het witte meubel komt van het waterlooplein (toen was het nog bruin). Kringloop FTW. *O*
pi_96828808
Ik ben vorig jaar zelfs nog met een vriend die chronisch vermoeid is op vakantie geweest. Je stelt gewoon je verwachtingen bij en dan gaat het goed.
Wil deze vriendin kennelijk niet doen, nou, dan ga ik wel alleen. :)

Owja, ze is net een paar weken terug van haar vorige vakantie (van een maand, naar Costa Rica) en we zouden idd actief gaan doen, maar dat kan nog steeds zeker als ik zie hoe mij enkel zich nu al houdt. Alleen is zij bang dat het niet gaat lukken. :)
Het is graag of niet wat mij betreft. :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:16:10 #148
43653 sigme
Veraan
pi_96828830
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben vorig jaar zelfs nog met een vriend die chronisch vermoeid is op vakantie geweest. Je stelt gewoon je verwachtingen bij en dan gaat het goed.
Wil deze vriendin kennelijk niet doen, nou, dan ga ik wel alleen. :)

Owja, ze is net een paar weken terug van haar vorige vakantie (van een maand, naar Costa Rica) en we zouden idd actief gaan doen, maar dat kan nog steeds zeker als ik zie hoe mij enkel zich nu al houdt. Alleen is zij bang dat het niet gaat lukken. :)
Het is graag of niet wat mij betreft. :)
Blijft het wel een vriendin?
pi_96828893
quote:
5s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Blijft het wel een vriendin?
Jawel hoor. :) We spreken elkaar niet zo heel vaak, maar we hebben wel meer samen gereisd en dat ging uitstekend. :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:22:44 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96828947
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
:D.

Zij die weer beter zijn groeten u *O*. Wel een slechte nacht gehad, dus nog even rustig aan vandaag, maar iig niet misselijk meer enzo :).

En wat een stomme vriendin, HPKW... :{. Ik zou dat echt een naaistreek vinden.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')