SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
That's the spirit, overal de goede kant van zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:43 schreef MarMar het volgende:
Zullen we het er dan maar op houden dat mijn schoonvader erg geëmancipeerd is?
Ook geen pure sinaasappelsap met natuurlijke suikers?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Sinaasappelsap is ook niet per definitie gezond, want suikers. Calorietechnisch gezien kun je zelfs beter cola drinken. Ik drink voornamelijk thee en water en af en toe zo'n halve liter smoothie/sap vd ah.
Ijsthee kun je ook zelf maken. Dan moet je er alleen geen suiker doorheen gooien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Dan moet ik het maar houden op water en thee. Drink geen melk (gelukkig). Dat wordt nog eens wat aangezien ik een ijsthee-gek ben
Te weinig gegeten, denk ik, idd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef MarMar het volgende:
ohbah, hoe kan dat nou vik? Te weinig gegeten of niet fit of wat?
Volle yoghurt is prima! Snij een appel in stukjes en gooi die erdoor en doe er een grote schep muesli door. Kan als ontbijt, lunch, toetje. Vult goed en is een stuk beter dan noodels en wat je ook al weer nog meer had bij wijze van ontbijt vandaag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:13 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Aha oke bedankt Mini en HenkPietKlaasWim. Ik zal het eens proberen.
Ik eet alleen volle yoghurt qua zuivel, voor de rest niks!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat is gelukkig op te lossen, maar niemeerdoenhe!
TT doet me eraan denken: hoe is het met jouw schoonmoeder, motorbloempje?quote:
Ze was na de vorige chemokuur héél slecht. Dus het heeft even geduurd voor ze met de volgende kuur konden beginnen. Maar nu begonnen de tumoren toch weer te drukken en waren dus weer gegroeidquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
TT doet me eraan denken: hoe is het met jouw schoonmoeder, motorbloempje?
Dat klinkt niet best allemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze was na de vorige chemokuur héél slecht. Dus het heeft even geduurd voor ze met de volgende kuur konden beginnen. Maar nu begonnen de tumoren toch weer te drukken en waren dus weer gegroeiden ze is nu maandag weer met een pillenchemo van 2 weken begonnen. Daarna heeft ze een week 'pauze' en daarna weer 2 weken pillenchemo, etc.
Het is dus zodanig aan het groeien dat ze die chemo echt nodig heeft om nog enigszins te kunnen blijven functioneren: als de tumor groeit kan ze niet meer lopen (zit in haar ruggenwervel)...
Neem varkensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:50 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Bijgelezen en HPKW, wat fijn van je enkel, positivisme ftw! Verder zag ik het mooie plekje van Jagar en vind ik het heeldat XM en Vikje een tripje naar Maastricht ondernemen!
op een niet-romantische manier
Zag ook al een foto van Progje, mooi hoor!
En krachttraining... ik heb geen kracht (ontdekte ik weer eens toen ik vanochtend tuinaarde wilde tillen, toen probeerde te slepen en uiteindelijk heb laten sjouwen) dus Sigme, heb je nog tips voor krachttraining om thuis te doen voor een krachtloze vrouw?
"Switch the lights off"?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef Chicolate het volgende:
How to look good naked. Eindelijk zie ik het eens, ipv van jullie te horen dat het op is als het al voorbij is
.
*eensquote:
Misschien ook wat voor je, koude pepermuntthee. Ik drink het veel in de zomer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Dan moet ik het maar houden op water en thee. Drink geen melk (gelukkig). Dat wordt nog eens wat aangezien ik een ijsthee-gek ben
RTL 8quote:
Ze noemen bij wit het een 'ideale kleur'. Niet bij mij, bij mij is het dan al snel gebroken witquote:
Ha ja, dat lijkt me wel wat voor 'later'!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Neem varkens. Sjouwen met emmers water & voer..
Het enige dat ik kan bedenken zijn optrek- en opdrukoefeningen. Kan je jezelf wel wat opdrukken of heb je ook daar niet genoeg kracht voor?
op je knieen beginnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha ja, dat lijkt me wel wat voor 'later'!
Opdrukken lukt wel, vanaf de tenen max 1 keer, en dan met de kont omhoogbij optrekken is het net alsof mijn spieren niet weten wat ze moeten doen en vervallen in totale apathie! Zal wel een kwestie van opbouwen zijn!
Ik heb hier nog een muntplantje staan, daar moet dat dan ook mee kunnen toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien ook wat voor je, koude pepermuntthee. Ik drink het veel in de zomer.
Bij de drogist kun je pepermuntblaadjes kopen en daar trek ik dan thee van. Ik doe er zelf zoetjes bij, maar dat is een keuze.
Die thee laat ik dan afkoelen, in een glazen fles en dan lekker koud laten worden in de koelkast.
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een muntplantje staan, daar moet dat dan ook mee kunnen toch?
Het klinkt zo iel als hij zingt. Zonder kracht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Hij kan heel goed zingenHet kwam er donderdag alleen helemaal niet uit
![]()
In het stadion klonkt het een stuk beter, trouwens!
Hij heeft opzich wel kracht in z'n stemquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Het klinkt zo iel als hij zingt. Zonder kracht.
Ik ga maar eens verder zappen.
Klinkt al wel iets beter, maar haaaaalt het niet bij de echte Judas! (die dood is overigens)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij heeft opzich wel kracht in z'n stem
Maar nu zal ik ophouden met esf gepraat
Je kan van alle munt muntthee maken, maar de smaak verschilt. Van die zachte marokkaanse munt met van die harige blaadjes is het "gewoonst" om thee van te maken. Beetje tijm erdoor is ook lekker. Of alsem als het koud is!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaik mocht vroeger altijd muntblaadjes uit de tuin plukken voor mn moeder
![]()
Binnenkort maar weer eens een stekje vragen, dan kan ik ook weer verse muntthee maken
Het hangt er volgens mij wel een beetje vanaf wat voor muntplant je hebt trouwens.
Truequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt al wel iets beter, maar haaaaalt het niet bij de echte Judas! (die dood is overigens)
Heel voorzichtig opbouwen inderdaad! Dat met die kont en die knieën geeft niks, zeker niet zolang je doel is om een beetje kracht in je armen te kweken. Als je er aan wil beginnen is het véél belangrijker dat je een oefening doet die je ook kan & wil uitvoeren dan dat je jezelf frustreert met onhaalbare kapriolen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha ja, dat lijkt me wel wat voor 'later'!
Opdrukken lukt wel, vanaf de tenen max 1 keer, en dan met de kont omhoogbij optrekken is het net alsof mijn spieren niet weten wat ze moeten doen en vervallen in totale apathie! Zal wel een kwestie van opbouwen zijn!
Aaahw arm vriendje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef kwakz0r het volgende:
hooi! concert ging vandaag een stuk minder, ik was totaal ongeconcentreerdmaar de solo's gingen goed. daarna gezellig wat gedronken en nog uit eten geweest in Delft, was leuk!
Vriendje smste dat ie ziek is (buikgedoe, zeker lekker roemeens water gedronken ofzo?) ocharme.... nog maar 5 daagjes en dan zie ik m weer![]()
ik wil eigenlijk mn verwarming aandoen want ik heb t koud
Nah, jij bent net getrouwd!! Gefeliciteerd! Hoe was het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
hihiquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef progje het volgende:
foto van moi in de jurk:
Staat je mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef conleche het volgende:
DUVEL!!!!!! Ik geloof dat je nodig bent en neem je knieën mee!! Of eentje in ieder geval!!
Hoi.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef conleche het volgende:
DUVEL!!!!!! Ik geloof dat je nodig bent en neem je knieën mee!! Of eentje in ieder geval!!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef conleche het volgende:
Ha!! Daarissie al!! XM heeft speciaal gestofzuigd, zodat je broek niet vies wordt!quote:
1. Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, een live aanzoek? Mogen wij ook komen?
Je zal dat als praatje krijgen van de ambtenaar...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat het geblèr van het Songfestival de meest ideale setting is.
Dat soort details kunnen we ook wel verzwijgen hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je zal dat als praatje krijgen van de ambtenaar...
En dan jij glunderen in die zaal!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef conleche het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Duvel het nu moet vragen, want dan kan ik altijd zeggen dat ik de druppel was. Dat heb ik nog niet op mijn CV staan. 2011: millionaire matchmaker
Dat is ook best een leuk praatje voor de ambtenaar. Soort van.
Ja!! Héél goed argument!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben elkaar wel leren kennen op fok.
Ik durf dat bijna nooit te vertellen hoor... Ik vertel iedereen dat we elkaar hebben leren kennen in de Baja Beachclub.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef conleche het volgende:
Ja kan ik me voorstellen. Onze ambtenaar had ik ook verboden om iets te zeggen en dat deed ze dan ook niet. Ze zei dat we getrouwd waren, wij zeiden ja en ze liet ons en de getuigen tekenen en dat was het zo'n beetje en toen hadden we champagne. En zij liet ons alleen.
Na een kwartier kwam een ambtenaar hoogroodaangelopen naar binnen gerend en was opgelucht dat we er nog waren, want we hadden het gedeelte ondertekend dat je tekent als je gaat scheiden.Ah well.
Nee nee, ik ben een man van de wereld, hip, charmant, intelligent, de Baja is precies wat past mijn imago.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef conleche het volgende:
Baja Beachclub. Hmmmmm. Dat klinkt ook niet erg hoogdravend. Het is juist heel hip om nerd te zijn, man.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben een man van de wereld, hip, charmant, intelligent, de Baja is precies wat past mijn imago.
Dinsdag!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt als een bijzonder mooie dag Progje! Wanneer vertrekken jullie op huwelijksreis?
En terecht!quote:
Die heeft pief nog ergens, die foto! Misschien ik ook nog wel in mijn photobucket, ik zal zo even kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef anna82 het volgende:
Oh Co! Wat voor kleur roze heb jij ook weer in jouw slaapkamer? Die heb jij wel eens gepost toch? Ik wil die voor mijn tuinhuisje! (de binnenkant that is)
Dacht eerst van "pfff dat duurt dan nog lang zeg"quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:46 schreef progje het volgende:
http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx
(er zit een photo gallery link bij zelfs, *kwijl* hopelijk is het IRL net zo mooi!)
http://www.naiade.com/en/gallery/gallery_hotel.aspx?catid=3
12 dagen.. Wilde nog verlegen naar 14 dagen maar wat je dan extra moest betalen was echt idioot...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef conleche het volgende:
Damn, dat ziet er wel echt heul mooi uit!Hoe lang gaan jullie?
Dank je!! Ik heb al een spijlen bed gekocht bij de Ikeaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm, mijn gang is nu heel anders zie ik en ik heb een ander bed. Met spijltjes, een beetje meisjesachtig en dat ben ik nu wel wat zat, maar in Frankrijk past dat prima, dus dat verhuis ik daarheen en dan ga ik een wat neutraler bed voor hier kopen. Misschien dat ik de muurkleur dan ook weer verander.
Prog, doe nog een x die droomfoto van die vakantie?
ik herinner me nog dat wij toen we buiten liepen om foto's te maken door iedereen gelukswensen kregen en iedereen zei dat we er zo mooi uitzagen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef progje het volgende:
[..]
hihi
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms wel wat tegenop zag..
De hele dag zo in de belangstelling staan. Maar het was echt geweldig!
Ik kan het iedereen aanraden om te trouwen hihi. Het was zo fijn en zoveel lieve mensen!
Nou, wat een vriendin zeg..quote:Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig, wat zijn jullie allemaal vroeg uit de veren!
Ik zit net een mail te lezen van een vriendin die mee zou gaan naar de VS, maar dat toch maar niet wil omdat ze kennelijk bang is dat ik niet alles kan.
Iemand zin om mee te gaan?![]()
Nouja, ik ga even plannen omgooien geloof ik. Eens verzinnen wat handig is qua reizen binnen de VS als je alleen gaat.
quote:Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
Reizen met reisgenoten valt blijkbaar nog niet mee; die van XM had een goede reden, die van Henkpietklaaswim een rare. Ik denk dat de reisgenoot van progje zich wel aan z'n woord houdt...
Da's gewoon een véél te mooie locatie om af te zeggenquote:
vast wel, maar vrijwel mn volledige fietsroute naar t centrum is onderdeel van diverse looproutes die elkaar de hele dag afwisselen (als de halve marathon klaar is start de 5 km, etc.) dus ik zie nog niet hoe ik in t centrum ga geraken. ik kijk wel even hoe laat t helemaal klaar is en tot hoe laat de winkel open is. dan bak ik vanavond wel...quote:Op zondag 15 mei 2011 10:01 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
Bij die evenementen zijn er toch wel oversteekplaatsen her en der?
Jammer van je vriendin Henk! Zeker omdat ze het vorige keer zelf heeft meegemaakt, zou ze er nu toch op moeten kunnen anticiperen?
DaD, als je tijd hebt om te plaatsen zou ik het fotootje graag zienen vandaag klinkt als een hele fijne dag
Vriendje is net richting Oosten vertrokken voor familie-verjaardag en voetbal. Ik had zo geen zin om mee te gaan, maar vond zelf dat ik mee moest. Daarom was het heel fijn dat vriendje, die dat heus doorhad, gisteravond in bed voorstelde dat ik thuis zou blijvenVandaag dus een lekker aanrommeldagje.
Dat vond ik bij het grof vuil! Evenals het ladenkastje en het witte meubel komt van het waterlooplein (toen was het nog bruin). Kringloop FTW.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:54 schreef LadyBlack het volgende:
Progje wat ben je leuk!!! Nog gefeliciteerd ook, fijn dat je zo genoten hebt!!
En Co, wat een toffe gang joh, dat meubeltje daar helemaal links....
Blijft het wel een vriendin?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben vorig jaar zelfs nog met een vriend die chronisch vermoeid is op vakantie geweest. Je stelt gewoon je verwachtingen bij en dan gaat het goed.
Wil deze vriendin kennelijk niet doen, nou, dan ga ik wel alleen.
Owja, ze is net een paar weken terug van haar vorige vakantie (van een maand, naar Costa Rica) en we zouden idd actief gaan doen, maar dat kan nog steeds zeker als ik zie hoe mij enkel zich nu al houdt. Alleen is zij bang dat het niet gaat lukken.![]()
Het is graag of niet wat mij betreft.
Jawel hoor.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
Reizen met reisgenoten valt blijkbaar nog niet mee; die van XM had een goede reden, die van Henkpietklaaswim een rare. Ik denk dat de reisgenoot van progje zich wel aan z'n woord houdt...
Eensch!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ben je toch een geweldige positivo henk, kudo's daarvoor
Ook eenschquote:
Wat een stomme vriendin.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig, wat zijn jullie allemaal vroeg uit de veren!
Ik zit net een mail te lezen van een vriendin die mee zou gaan naar de VS, maar dat toch maar niet wil omdat ze kennelijk bang is dat ik niet alles kan.
Iemand zin om mee te gaan?![]()
Nouja, ik ga even plannen omgooien geloof ik. Eens verzinnen wat handig is qua reizen binnen de VS als je alleen gaat.
Beterschap!quote:
Ik ook niet. Leuk hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:20 schreef progje het volgende:
Knap hoor Kwak, ik zou het echt niet kunnen!
Wauwquote:Op zondag 15 mei 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
ja...
[ afbeelding ]
Fotootje van gisteren
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
http://nos.nl/artikel/240231-blinde-iraanse-mag-wraak-nemen.html
Huu, dit vind ik letterlijk misselijkmakend nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt is 'ie nog íets rozer.
Ja klopt! Echt een hele winkel vol toffe spulletjes.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:13 schreef Blurred86 het volgende:
oh DaD jij postte toch laatst een jurkje van Pull and Bear? Ik liep gisteren ineens tegen een Pull and Bear winkel aan, superleukhelaas niet echt tijd om goed rond te kijken/passen maar ik ga zeker een keer terug
Dat jaquote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ben je toch een geweldige positivo henk, kudo's daarvoor
Hophop bellen! Dan heb je de hele zondag daarna nog voor jezelf.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oow... ik moet m'n moeder eigenlijk ff bellen, maar ik heb daar zo ontzettend geen zin in.
Dat heb ik ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind het echt niet erg om met haar te praten hoor, maar ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan telefoneren. Telefoongesprek is voor mij functioneel, het bijkletsgebeuren heb ik nooit begrepen.
Ik heb net 55 minuten gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef MarMar het volgende:
groot gelijk! en anderhalf uuf fietsen? jeetje, geneest het echt zo snel al? tofheid!
waar ga je heen?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
weekendje weg geboekt
Stom HPKW!
En beterschap Loveli
Ik ben wel echt een babbelaar aan de telefoon![]()
Goede instelling!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fijn dat je weer beter bent Vik!
En beterschap voor Li!
En ik vind het ook stom van die vriendin, maar ze moet het helemaal zelf weten.Ik vermaak me wel en zij mist een geweldig leuke reis.
Kom maar op!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Goede instelling!
Dan heb ik even wat positief advies van jou nodig..! Als je wil..
Niks bijzonders hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar ga je heen?
Met sommige personen kan ik wel goed aan de telefoon kletsen, en met sommige niet. Stom, eigenlijk.
Dank je!!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kom maar op!![]()
Ik ben nog even moed aan het verzamelen voor de 2e fiets-sessie.
Ja serieusquote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Serieus MarMar? Ik spreek haar telefonisch gemiddeld eens in de 2-3 weken denk ik en zien, ja daar kan wel eens een maand of 3 overheen gaan. Behalve eind feb/ begin maart, dan zien we elkaar bijna wekelijks door de ziljoen jarigen in die tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
zotero wel, en is geweldig. Echt een heel erge aanrader. Als je eenmaal al je referenties erin hebt werkt het geweldig. En veel dingen hoef je niet eens met de hand in te voeren en plukt hij vanuit de metadata of zelfs van googlescholar, jstor, etc.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, al wat beter??
Sterkte nog steeds met je schoonmoeder Mo.
Vik, nog steeds weer helemaal fit??
Progje, heb je foto's gezien, jullie waren prachtig
Jeager, hoe bevalt je huis?? (foto heb ik zo snel niet terug kunnen vinden, hint, hint)
Co, jou huis ziet er ook goed uit zeg, mooi
Dank jequote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, al wat beter??
Sterkte nog steeds met je schoonmoeder Mo.
Vik, nog steeds weer helemaal fit??
Progje, heb je foto's gezien, jullie waren prachtig
Jeager, hoe bevalt je huis?? (foto heb ik zo snel niet terug kunnen vinden, hint, hint)
Co, jou huis ziet er ook goed uit zeg, mooi
Dank je Cali!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Nieuwe huisje:
whazzup ihfc?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef ihatefastcars het volgende:
Klinkt als 'n heel fijn weekend uniek!
Blij om te lezen dat 't beter gaat met vik, beterschap voor loveli en ook veel sterkte voor mo en naasten!
Hier een en al ellende wat gezondheid betreft maar doe gewoon rustig aan en dan komt 't uiteindelijk wel weer goed enzo.
Bedenk me net dat ik mijn ouders in augustus voor 't laatst gezien heb. Weet ook nog niet of ik ze dit jaar nog zie overigens.
De Hermitage, da's toch een museum?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie m'n ouders niet zo vaak, mailen en bellen met regelmaat![]()
Maar we gaan iig 11 juni met z'n viertjes uit eten bij de Hermitage
http://www.restaurant-hermitage.nl/quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
De Hermitage, da's toch een museum?
Wij zijn weer terug uit de sportschool, niet zo heel intensief gesport dit keer maar alle beetjes helpen.
Ik weet niet meer wie dat laatst zei over Franse kwark van de AH, Co geloof ik? In elk geval bedankt voor de tip, die is inderdaad lekker!
Oh, nog nooit van gehoord. Die menu's zien er goed uit!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.restaurant-hermitage.nl/
Dat had vroeger drugsconnectiesquote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.restaurant-hermitage.nl/
Het is ook echt bakweer vandaag vind ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:
Hee dames, hou eens op over bakken, dat is aanstekelijk!
Oh dus ze hebben ook een ster? Zo ziet het er ook wel uit ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Is met Dining with the Stars.
5 gangen voor 55 euro. Nog steeds schandalig duur, maargoed, wel leuk om te doen
Je kunt al reserverenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh dus ze hebben ook een ster? Zo ziet het er ook wel uit ja.
Leuke actie, voor 5 gangen vind ik dat nog best te doen voor een keer. Zie ik het nou goed dat de reserveringsperiode nog moet starten?Dan ga ik ook eens kijken voor iets hier in de buurt...
Hier is het eigenlijk best mooi weer, maar dat weerhoudt me er niet van.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Het is ook echt bakweer vandaag vind ik.
Oja, ik heb van de week niet echt alles gelezen hier. Een lunch is misschien ook al leuk, die zijn volgens de site nog wel beschikbaar (en ook wat minder duur). Eens kijken wat er nog vrij is.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kunt al reserveren![]()
http://www.diningwiththes(...)thestars/restaurants
voor de 'vips' ofzovanaf woensdag kon 't al, dus veel zullen al wel vol zitten
Had de link woensdag al wel hier gepost!
Sowieso prima manier om van je zwart geld af te komenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat had vroeger drugsconnecties![]()
(een vorige eigenaar)
Spijsvertering werkt weer, tx ladies!
Nou, hier komt het af en toe met bakkenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hier is het eigenlijk best mooi weer, maar dat weerhoudt me er niet van.
Hmm... als je havermoutmuffins kunt maken hè, dan moet het met Brinta toch ook kunnen?
Hoe komt het trouwens dat je je moeder elke dag ziet?
Als je zwart geld hebt, moet je een winnend lot kopen (van iemand die gewonnen heeft, dus niet de staatsloterij spekken).quote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sowieso prima manier om van je zwart geld af te komen
Wow...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
- Lamp overloop opgehangen
- Overgangsprofiel laminaat/trap ligt
- Glazen bord in keuken hangt
- Passpiegel gekocht en opgehangen
- Spiegel in trapgat opgehangen
- Schilderij opgehangen
- Lelijk stopcontact vernieuwd
- Gordijnen slaap- en studeerkamer gewassen
- Runners gordijnrails slaapkamer vervangen
- Gordijnrails studeerkamer in het geheel vervangen
- Studeerkamer opgeruimd
- Rookmelders opgehangen
- Nieuw kastje slaapkamer gekocht en gemonteerd
- Slaapkamer opgeruimd
- Schoenen uitgezocht
- Trapkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld
- Lelijk snoerenpalet dat uit de muur stak weggewerkt
- Nieuwe (dure) vuilnisbak gekocht en oude weggebracht naar de stort
Ik ben echt supertevreden!!!
Ja hoor. Maar, die is al bezet!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Perruche het volgende:
XM wat een werk!
Hier staan de brownies in de oven. En dat is dan ook het enige positieve aan de dagiemand nog een leuke niet-zeikende kerel in de aanbieding?
Huh wat?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de pizzaboer wist dat ik beestjes in m'n risottorijst had (! ) en belde net aan om broodjes shoarma te bezorgen.. maar die waren niet van ons
ben het nu aan het proberen met jasmijnrijst
Klopt! Alleen ziet de woonkamer er nu uit alsof er een gereedschapstoko is ontploft, maar kniesoor die daar op letquote:Op zondag 15 mei 2011 18:59 schreef progje het volgende:
XM heerlijk he zo'n weekend waarin je eindelijk eens tijd hebt voor dat soort dingen..
Heerlijk gevoel altijd als je dan klaar bent!
En dat idd..quote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
is 't weer zover Per
![]()
sorry dat ik 't zeg, maar 't klinkt vaak niet alsof deze relatie jou echt iets positiefs oplevert...![]()
Wat leuk! Helemaal romantisch in jouw mooie huisje!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar, die is al bezet!
En komt donderdag al hierheen, ik heb zo'n zin hem m'n nieuwe huisje te laten zien!
Pffff. Hij wilde hulp met Nederlands, maar ik doe het niet goed, volgens hem. Echt jongens. Maar ik heb brownies gebakken en het interesseert me niet vandaag. Soms zie ik nog wel in waarom hij boos wordt, maar nu loopt ie zich alleen af te reageren en daar heb ik echt een hekel aan!quote:
Inderdaad. Ik ben het met je eens. Ik heb hem dat net ook verteld. We will seequote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
is 't weer zover Per
![]()
sorry dat ik 't zeg, maar 't klinkt vaak niet alsof deze relatie jou echt iets positiefs oplevert...![]()
Ja dat moet ik inderdaad eens doen. Maar eerst 2 keer weekeindje weg. Als ie daar ontdooit, gaan we verder! Zo niet, dan zullen we niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed bezig geweest vandaag XM!
En hoe gruwelijk duur was je vuilnisbak?Die van mij was 160 euro ofzo.
Maar ik ben er wel blij mee.
Perruche, volgens mij wordt het tijd om een lijstje met plus en minpunten over je vriend je jullie relatie te maken.
Ik begrijp dat dingen hier ontzettend worden uitvergroot, maar je moet vooral blij worden van je relatie en volgens mij is dat niet zo bij jou.
Je hebt helemaal gelijk! En ook al zit er 1 niet lekker in zijn vel, dan moet diegene daar ook iets aan doen, zeker als het lang duurt. Mocht dat voor die van mij betekenen om weg te gaan uit nederland, so be it, want dit gaat ook niet lang meer goed!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef Mini. het volgende:
Op jou afreageren is inderdaad niet fijn nee.Wel iets waar hij aan kan werken, als hij wil, alleen moet je daar natuurlijk niet eindeloos op hoeven wachten.
Bij ons merk ik vaak dat het probleem meer is dat één van ons zelf niet lekker in zijn vel zit dan dat er echt iets tussen ons mis is, maar dan nog moet iemand wel een beetje leuk zijn om mee samen te leven. Waar heb je anders een relatie voor.
Wel jammer, want ik dacht echt dat het met een baan opgelost zou zijn voor je vriendje (dat is mijn grote bron van onvrede en onrust, waardoor ik af en toe een pain in the ass ben). Als 'ie nu nog steeds op Ned loopt te mopperen, zit de onvrede bij hem blijkbaar dieper en dan is 't miss idd maar beter als 'ie teruggaat naar Spanje... Maar goed, what do I know?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! En ook al zit er 1 niet lekker in zijn vel, dan moet diegene daar ook iets aan doen, zeker als het lang duurt. Mocht dat voor die van mij betekenen om weg te gaan uit nederland, so be it, want dit gaat ook niet lang meer goed!
Jouw relatie wel een beetje prima nu?
Hou je dan niet gewoon het probleem?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je zwart geld hebt, moet je een winnend lot kopen (van iemand die gewonnen heeft, dus niet de staatsloterij spekken).
Of als je een winnend lot hebt, moet je het verkopen aan iemand met zwart geld.
Waarom weet ik dit?
Winnend lot van 1 ton, daar betaal je anderhalve ton zwart geld voor. Halve ton verlies, maar ton wit voor terug.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Hou je dan niet gewoon het probleem?
Ja dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Winnend lot van 1 ton, daar betaal je anderhalve ton zwart geld voor. Halve ton verlies, maar ton wit voor terug.
De verkoper van het lot zit dan met anderhalve ton zwart geld, maar dat is niet jouw probleem.
De mijne wel (net nog eentje gehadquote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb m'n moeder al herhaaldelijk geprobeerd te leren sms'en, maar ze snapt er gewoon helemaal niks van.
Ik heb die van mij gratis en voor niets gevondenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Henk: ja, ook zoiets idd. Duur grapje, dat Brabantia-spul.
Optie 1: zo klef gaan doen dat 'ie vlucht.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Probability het volgende:
Ik zou vanavond met 't vriendje afspreken, maar ik trek zijn huisgenoot nooit zo goedOf iig, hij er bij op de bank is niet mijn invulling van een leuke avond
Optie 3: threesomequote:Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Optie 1: zo klef gaan doen dat 'ie vlucht.
Optie 2: vriendje melden dat je de huisgenoot er niet bij hoeft?
Ja die kan moeilijk weg, zijn kamer is ongeveer in de woonkamer. Het is echt een huis-huis ipv. studentenhuis. En die huisgenoot is altijd thuis. Maar jaquote:Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef loveli het volgende:
[..].
Optie 1: zo klef gaan doen dat 'ie vlucht.
Optie 2: vriendje melden dat je de huisgenoot er niet bij hoeft?
Optie 3: andere kamer/locatie? Voor elk probleem is een oplossing te vinden. Ook voor het probleem van anderhalve ton zwart geld.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja die kan moeilijk weg, zijn kamer is ongeveer in de woonkamer. Het is echt een huis-huis ipv. studentenhuis. En die huisgenoot is altijd thuis. Maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |