zotero wel, en is geweldig. Echt een heel erge aanrader. Als je eenmaal al je referenties erin hebt werkt het geweldig. En veel dingen hoef je niet eens met de hand in te voeren en plukt hij vanuit de metadata of zelfs van googlescholar, jstor, etc.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, al wat beter??
Sterkte nog steeds met je schoonmoeder Mo.
Vik, nog steeds weer helemaal fit??
Progje, heb je foto's gezien, jullie waren prachtig
Jeager, hoe bevalt je huis?? (foto heb ik zo snel niet terug kunnen vinden, hint, hint)
Co, jou huis ziet er ook goed uit zeg, mooi
Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Dank jequote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, al wat beter??
Sterkte nog steeds met je schoonmoeder Mo.
Vik, nog steeds weer helemaal fit??
Progje, heb je foto's gezien, jullie waren prachtig
Jeager, hoe bevalt je huis?? (foto heb ik zo snel niet terug kunnen vinden, hint, hint)
Co, jou huis ziet er ook goed uit zeg, mooi
Dank je Cali!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Nieuwe huisje:
whazzup ihfc?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef ihatefastcars het volgende:
Klinkt als 'n heel fijn weekend uniek!
Blij om te lezen dat 't beter gaat met vik, beterschap voor loveli en ook veel sterkte voor mo en naasten!
Hier een en al ellende wat gezondheid betreft maar doe gewoon rustig aan en dan komt 't uiteindelijk wel weer goed enzo.
Bedenk me net dat ik mijn ouders in augustus voor 't laatst gezien heb. Weet ook nog niet of ik ze dit jaar nog zie overigens.
De Hermitage, da's toch een museum?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie m'n ouders niet zo vaak, mailen en bellen met regelmaat![]()
Maar we gaan iig 11 juni met z'n viertjes uit eten bij de Hermitage
http://www.restaurant-hermitage.nl/quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
De Hermitage, da's toch een museum?
Wij zijn weer terug uit de sportschool, niet zo heel intensief gesport dit keer maar alle beetjes helpen.
Ik weet niet meer wie dat laatst zei over Franse kwark van de AH, Co geloof ik? In elk geval bedankt voor de tip, die is inderdaad lekker!
Oh, nog nooit van gehoord. Die menu's zien er goed uit!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.restaurant-hermitage.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |