Goede instelling!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fijn dat je weer beter bent Vik!
En beterschap voor Li!
En ik vind het ook stom van die vriendin, maar ze moet het helemaal zelf weten.Ik vermaak me wel en zij mist een geweldig leuke reis.
Kom maar op!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Goede instelling!
Dan heb ik even wat positief advies van jou nodig..! Als je wil..
Niks bijzonders hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar ga je heen?
Met sommige personen kan ik wel goed aan de telefoon kletsen, en met sommige niet. Stom, eigenlijk.
Dank je!!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kom maar op!![]()
Ik ben nog even moed aan het verzamelen voor de 2e fiets-sessie.
Ja serieusquote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Serieus MarMar? Ik spreek haar telefonisch gemiddeld eens in de 2-3 weken denk ik en zien, ja daar kan wel eens een maand of 3 overheen gaan. Behalve eind feb/ begin maart, dan zien we elkaar bijna wekelijks door de ziljoen jarigen in die tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
zotero wel, en is geweldig. Echt een heel erge aanrader. Als je eenmaal al je referenties erin hebt werkt het geweldig. En veel dingen hoef je niet eens met de hand in te voeren en plukt hij vanuit de metadata of zelfs van googlescholar, jstor, etc.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, al wat beter??
Sterkte nog steeds met je schoonmoeder Mo.
Vik, nog steeds weer helemaal fit??
Progje, heb je foto's gezien, jullie waren prachtig
Jeager, hoe bevalt je huis?? (foto heb ik zo snel niet terug kunnen vinden, hint, hint)
Co, jou huis ziet er ook goed uit zeg, mooi
Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Dank jequote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, al wat beter??
Sterkte nog steeds met je schoonmoeder Mo.
Vik, nog steeds weer helemaal fit??
Progje, heb je foto's gezien, jullie waren prachtig
Jeager, hoe bevalt je huis?? (foto heb ik zo snel niet terug kunnen vinden, hint, hint)
Co, jou huis ziet er ook goed uit zeg, mooi
Dank je Cali!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Nieuwe huisje:
whazzup ihfc?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:31 schreef ihatefastcars het volgende:
Klinkt als 'n heel fijn weekend uniek!
Blij om te lezen dat 't beter gaat met vik, beterschap voor loveli en ook veel sterkte voor mo en naasten!
Hier een en al ellende wat gezondheid betreft maar doe gewoon rustig aan en dan komt 't uiteindelijk wel weer goed enzo.
Bedenk me net dat ik mijn ouders in augustus voor 't laatst gezien heb. Weet ook nog niet of ik ze dit jaar nog zie overigens.
De Hermitage, da's toch een museum?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie m'n ouders niet zo vaak, mailen en bellen met regelmaat![]()
Maar we gaan iig 11 juni met z'n viertjes uit eten bij de Hermitage
http://www.restaurant-hermitage.nl/quote:Op zondag 15 mei 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
De Hermitage, da's toch een museum?
Wij zijn weer terug uit de sportschool, niet zo heel intensief gesport dit keer maar alle beetjes helpen.
Ik weet niet meer wie dat laatst zei over Franse kwark van de AH, Co geloof ik? In elk geval bedankt voor de tip, die is inderdaad lekker!
Oh, nog nooit van gehoord. Die menu's zien er goed uit!quote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.restaurant-hermitage.nl/
Dat had vroeger drugsconnectiesquote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.restaurant-hermitage.nl/
Het is ook echt bakweer vandaag vind ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:
Hee dames, hou eens op over bakken, dat is aanstekelijk!
Oh dus ze hebben ook een ster? Zo ziet het er ook wel uit ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Is met Dining with the Stars.
5 gangen voor 55 euro. Nog steeds schandalig duur, maargoed, wel leuk om te doen
Je kunt al reserverenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh dus ze hebben ook een ster? Zo ziet het er ook wel uit ja.
Leuke actie, voor 5 gangen vind ik dat nog best te doen voor een keer. Zie ik het nou goed dat de reserveringsperiode nog moet starten?Dan ga ik ook eens kijken voor iets hier in de buurt...
Hier is het eigenlijk best mooi weer, maar dat weerhoudt me er niet van.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Het is ook echt bakweer vandaag vind ik.
Oja, ik heb van de week niet echt alles gelezen hier. Een lunch is misschien ook al leuk, die zijn volgens de site nog wel beschikbaar (en ook wat minder duur). Eens kijken wat er nog vrij is.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kunt al reserveren![]()
http://www.diningwiththes(...)thestars/restaurants
voor de 'vips' ofzovanaf woensdag kon 't al, dus veel zullen al wel vol zitten
Had de link woensdag al wel hier gepost!
Sowieso prima manier om van je zwart geld af te komenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat had vroeger drugsconnecties![]()
(een vorige eigenaar)
Spijsvertering werkt weer, tx ladies!
Nou, hier komt het af en toe met bakkenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hier is het eigenlijk best mooi weer, maar dat weerhoudt me er niet van.
Hmm... als je havermoutmuffins kunt maken hč, dan moet het met Brinta toch ook kunnen?
Hoe komt het trouwens dat je je moeder elke dag ziet?
Als je zwart geld hebt, moet je een winnend lot kopen (van iemand die gewonnen heeft, dus niet de staatsloterij spekken).quote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sowieso prima manier om van je zwart geld af te komen
Wow...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
- Lamp overloop opgehangen
- Overgangsprofiel laminaat/trap ligt
- Glazen bord in keuken hangt
- Passpiegel gekocht en opgehangen
- Spiegel in trapgat opgehangen
- Schilderij opgehangen
- Lelijk stopcontact vernieuwd
- Gordijnen slaap- en studeerkamer gewassen
- Runners gordijnrails slaapkamer vervangen
- Gordijnrails studeerkamer in het geheel vervangen
- Studeerkamer opgeruimd
- Rookmelders opgehangen
- Nieuw kastje slaapkamer gekocht en gemonteerd
- Slaapkamer opgeruimd
- Schoenen uitgezocht
- Trapkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld
- Lelijk snoerenpalet dat uit de muur stak weggewerkt
- Nieuwe (dure) vuilnisbak gekocht en oude weggebracht naar de stort
Ik ben echt supertevreden!!!
Ja hoor. Maar, die is al bezet!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Perruche het volgende:
XM wat een werk!
Hier staan de brownies in de oven. En dat is dan ook het enige positieve aan de dagiemand nog een leuke niet-zeikende kerel in de aanbieding?
Huh wat?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de pizzaboer wist dat ik beestjes in m'n risottorijst had (! ) en belde net aan om broodjes shoarma te bezorgen.. maar die waren niet van ons
ben het nu aan het proberen met jasmijnrijst
Klopt! Alleen ziet de woonkamer er nu uit alsof er een gereedschapstoko is ontploft, maar kniesoor die daar op letquote:Op zondag 15 mei 2011 18:59 schreef progje het volgende:
XM heerlijk he zo'n weekend waarin je eindelijk eens tijd hebt voor dat soort dingen..
Heerlijk gevoel altijd als je dan klaar bent!
En dat idd..quote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
is 't weer zover Per
![]()
sorry dat ik 't zeg, maar 't klinkt vaak niet alsof deze relatie jou echt iets positiefs oplevert...![]()
Wat leuk! Helemaal romantisch in jouw mooie huisje!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar, die is al bezet!
En komt donderdag al hierheen, ik heb zo'n zin hem m'n nieuwe huisje te laten zien!
Pffff. Hij wilde hulp met Nederlands, maar ik doe het niet goed, volgens hem. Echt jongens. Maar ik heb brownies gebakken en het interesseert me niet vandaag. Soms zie ik nog wel in waarom hij boos wordt, maar nu loopt ie zich alleen af te reageren en daar heb ik echt een hekel aan!quote:
Inderdaad. Ik ben het met je eens. Ik heb hem dat net ook verteld. We will seequote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
is 't weer zover Per
![]()
sorry dat ik 't zeg, maar 't klinkt vaak niet alsof deze relatie jou echt iets positiefs oplevert...![]()
Ja dat moet ik inderdaad eens doen. Maar eerst 2 keer weekeindje weg. Als ie daar ontdooit, gaan we verder! Zo niet, dan zullen we niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed bezig geweest vandaag XM!
En hoe gruwelijk duur was je vuilnisbak?Die van mij was 160 euro ofzo.
Maar ik ben er wel blij mee.
Perruche, volgens mij wordt het tijd om een lijstje met plus en minpunten over je vriend je jullie relatie te maken.
Ik begrijp dat dingen hier ontzettend worden uitvergroot, maar je moet vooral blij worden van je relatie en volgens mij is dat niet zo bij jou.
Je hebt helemaal gelijk! En ook al zit er 1 niet lekker in zijn vel, dan moet diegene daar ook iets aan doen, zeker als het lang duurt. Mocht dat voor die van mij betekenen om weg te gaan uit nederland, so be it, want dit gaat ook niet lang meer goed!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef Mini. het volgende:
Op jou afreageren is inderdaad niet fijn nee.Wel iets waar hij aan kan werken, als hij wil, alleen moet je daar natuurlijk niet eindeloos op hoeven wachten.
Bij ons merk ik vaak dat het probleem meer is dat één van ons zelf niet lekker in zijn vel zit dan dat er echt iets tussen ons mis is, maar dan nog moet iemand wel een beetje leuk zijn om mee samen te leven. Waar heb je anders een relatie voor.
Wel jammer, want ik dacht echt dat het met een baan opgelost zou zijn voor je vriendje (dat is mijn grote bron van onvrede en onrust, waardoor ik af en toe een pain in the ass ben). Als 'ie nu nog steeds op Ned loopt te mopperen, zit de onvrede bij hem blijkbaar dieper en dan is 't miss idd maar beter als 'ie teruggaat naar Spanje... Maar goed, what do I know?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! En ook al zit er 1 niet lekker in zijn vel, dan moet diegene daar ook iets aan doen, zeker als het lang duurt. Mocht dat voor die van mij betekenen om weg te gaan uit nederland, so be it, want dit gaat ook niet lang meer goed!
Jouw relatie wel een beetje prima nu?
Hou je dan niet gewoon het probleem?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je zwart geld hebt, moet je een winnend lot kopen (van iemand die gewonnen heeft, dus niet de staatsloterij spekken).
Of als je een winnend lot hebt, moet je het verkopen aan iemand met zwart geld.
Waarom weet ik dit?
Winnend lot van 1 ton, daar betaal je anderhalve ton zwart geld voor. Halve ton verlies, maar ton wit voor terug.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Hou je dan niet gewoon het probleem?
Ja dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Winnend lot van 1 ton, daar betaal je anderhalve ton zwart geld voor. Halve ton verlies, maar ton wit voor terug.
De verkoper van het lot zit dan met anderhalve ton zwart geld, maar dat is niet jouw probleem.
De mijne wel (net nog eentje gehadquote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb m'n moeder al herhaaldelijk geprobeerd te leren sms'en, maar ze snapt er gewoon helemaal niks van.
Ik heb die van mij gratis en voor niets gevondenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Henk: ja, ook zoiets idd. Duur grapje, dat Brabantia-spul.
Optie 1: zo klef gaan doen dat 'ie vlucht.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef Probability het volgende:
Ik zou vanavond met 't vriendje afspreken, maar ik trek zijn huisgenoot nooit zo goedOf iig, hij er bij op de bank is niet mijn invulling van een leuke avond
Optie 3: threesomequote:Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Optie 1: zo klef gaan doen dat 'ie vlucht.
Optie 2: vriendje melden dat je de huisgenoot er niet bij hoeft?
Ja die kan moeilijk weg, zijn kamer is ongeveer in de woonkamer. Het is echt een huis-huis ipv. studentenhuis. En die huisgenoot is altijd thuis. Maar jaquote:Op zondag 15 mei 2011 19:54 schreef loveli het volgende:
[..].
Optie 1: zo klef gaan doen dat 'ie vlucht.
Optie 2: vriendje melden dat je de huisgenoot er niet bij hoeft?
Optie 3: andere kamer/locatie? Voor elk probleem is een oplossing te vinden. Ook voor het probleem van anderhalve ton zwart geld.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja die kan moeilijk weg, zijn kamer is ongeveer in de woonkamer. Het is echt een huis-huis ipv. studentenhuis. En die huisgenoot is altijd thuis. Maar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |