Eensch!quote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ben je toch een geweldige positivo henk, kudo's daarvoor
Ook eenschquote:
Wat een stomme vriendin.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jemig, wat zijn jullie allemaal vroeg uit de veren!
Ik zit net een mail te lezen van een vriendin die mee zou gaan naar de VS, maar dat toch maar niet wil omdat ze kennelijk bang is dat ik niet alles kan.
Iemand zin om mee te gaan?![]()
Nouja, ik ga even plannen omgooien geloof ik. Eens verzinnen wat handig is qua reizen binnen de VS als je alleen gaat.
Beterschap!quote:
Ik ook niet. Leuk hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:20 schreef progje het volgende:
Knap hoor Kwak, ik zou het echt niet kunnen!
Wauwquote:Op zondag 15 mei 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
ja...
[ afbeelding ]
Fotootje van gisteren
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
http://nos.nl/artikel/240231-blinde-iraanse-mag-wraak-nemen.html
Huu, dit vind ik letterlijk misselijkmakend nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt is 'ie nog íets rozer.
Ja klopt! Echt een hele winkel vol toffe spulletjes.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:13 schreef Blurred86 het volgende:
oh DaD jij postte toch laatst een jurkje van Pull and Bear? Ik liep gisteren ineens tegen een Pull and Bear winkel aan, superleukhelaas niet echt tijd om goed rond te kijken/passen maar ik ga zeker een keer terug
Dat jaquote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ben je toch een geweldige positivo henk, kudo's daarvoor
Hophop bellen! Dan heb je de hele zondag daarna nog voor jezelf.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oow... ik moet m'n moeder eigenlijk ff bellen, maar ik heb daar zo ontzettend geen zin in.
Dat heb ik ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind het echt niet erg om met haar te praten hoor, maar ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan telefoneren. Telefoongesprek is voor mij functioneel, het bijkletsgebeuren heb ik nooit begrepen.
Ik heb net 55 minuten gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef MarMar het volgende:
groot gelijk! en anderhalf uuf fietsen? jeetje, geneest het echt zo snel al? tofheid!
waar ga je heen?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
weekendje weg geboekt
Stom HPKW!
En beterschap Loveli
Ik ben wel echt een babbelaar aan de telefoon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |