abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96789594
ha, 5.5 km. hardgelopen met 9.5 km. per uur. Ging wel lastig zeg, na 1.5 week niets doen. Stom eigenlijk.

Planning voor vandaag:

O1: beschuit met hagelslag, banaan
S: 5.5 km. hardlopen
O2/L: yoghurt met muesli en een appel
T: ?
D: ? misschien iets van stoofvlees met wortels en champignons ofzo, even kijken wat ik van restjes kan fabriceren
T: iets lekkers en een wijntje.

En dat alles in m'n nieuwe huisje!
pi_96789626
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:45 schreef kwakz0r het volgende:
zelf ben ik best wel pro-democratie. als iedereen het maar met míj eens is. :+
Langzamerhand ben ik bijna anti-democratie. Maar ik wil het ook best eens zijn met Kwak, en dan onder haar voorwaarden die democratie een warm hart toedragen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96789631
Wat een hoop goede dingen zijn er gezegd!
Ben blij voor Ewelina dat er nog begeleid wordt, maar stiekem ook eens met kwak, dus je krijgt een schop onder je kont dat je er hard aan moet werken :P
pi_96789664
Waar ik me aan ergerde is dat MarMar het begrip go with the flow anders (en in mijn ogen onjuist) uitlegt, daar een hele verhandeling over begint en als ik dan uitleg hoe ik het zie en bedoelde, daar niet naar kijkt en nog 3 posts doorratelt.

Met andere woorden: ik zeg A. Zij denkt dat ik B. zeg. Ik leg uit wat ik bedoel met A. En zij gaat nog even verder over B. Wat een volslagen ander onderwerp is.
pi_96789692
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:46 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, 5.5 km. hardgelopen met 9.5 km. per uur. Ging wel lastig zeg, na 1.5 week niets doen. Stom eigenlijk.

Planning voor vandaag:

O1: beschuit met hagelslag, banaan
S: 5.5 km. hardlopen
O2/L: yoghurt met muesli en een appel
T: ?
D: ? misschien iets van stoofvlees met wortels en champignons ofzo, even kijken wat ik van restjes kan fabriceren
T: iets lekkers en een wijntje.

En dat alles in m'n nieuwe huisje!
Oh, en straks ga ik eens heerlijk door mijn koekboeken die weer uit nederland in zweden zijn spitten, en bedenken wat ik allemaal ga koken deze week! Wat een fijne zaterdag!
pi_96789733
Go with the flow zie ik meer als het leven nemen zoals het je overkomt en hoe je er intuītief in handelt.

Per, hoe vond je ganesha?
pi_96789756
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Oh, en straks ga ik eens heerlijk door mijn koekboeken die weer uit nederland in zweden zijn spitten, en bedenken wat ik allemaal ga koken deze week! Wat een fijne zaterdag!
maandag: bastognekoeken
dinsdag: boterkoek
woensdag: bokkepootjes
donderdag........
pi_96789764
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Go with the flow zie ik meer als het leven nemen zoals het je overkomt en hoe je er intuītief in handelt.

Juist. En niet anders.
pi_96789823
Oh fuck, de enige les die er nog is, is een zumba-les. Zal ik? Nog nooit gedaan. :D
pi_96789837
Go with the flow!
pi_96789855
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef conleche het volgende:
Oh fuck, de enige les die er nog is, is een zumba-les. Zal ik? Nog nooit gedaan. :D
Als je een leuke instructeur hebt is het echt heel leuk! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96789857
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:55 schreef Ravka het volgende:
Go with the flow!
_O- You're right!!!

*Sportkleren aantrekken gaat!*
pi_96790159
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:51 schreef conleche het volgende:

[..]

donderdag........
ja, die zijn dus niet uit nederland gekomen. En maar goed ook! :) Ah, en nu zie ik m'n typefout! :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:09:26 #214
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96790283
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:51 schreef conleche het volgende:

[..]

donderdag........
Lekker! _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_96790910
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

Lekker! Alleen de bediening vond ik nogal vreemd, maar ja. Misschien vonden ze ons niet tof omdat we al via Groupon betaald hadden en zodoende niet "echt" betalende gasten waren? Wel veel gegeten :')

Co, hoe was zumba?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:54:23 #216
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_96791832
Lijstje voor today:

O: wit bolletje met aardbeien, lijnzaadcracker met boter en kaas, 1kop thee, 1glas lauw water, 1 glas optimel.
T: paar dry roasted nootjes :9, 1 suikervrije wijngum, 2 koppen thee
L: Italiaans broodje (vers uit de oven :9 ) met kaas en ham en sla.
T: volkoren rijstewafel met zout 2 koppen thee
D: macaroni met saus, magere gehakt met groente
T: aardbeien met eierkoek of met slagroom

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Lekker! Alleen de bediening vond ik nogal vreemd, maar ja. Misschien vonden ze ons niet tof omdat we al via Groupon betaald hadden en zodoende niet "echt" betalende gasten waren? Wel veel gegeten :')

Co, hoe was zumba?
Echt? behandelde ze je minder goed dan de rest? :{ ook aardig zeg
~ Bonito La Risa ~
pi_96791954
@ Co Ik heb me niet geërgerd, maar ik heb wel go with the flow op twee manieren uitgelegd en erbij geschreven dat ik voor beide manieren een andere opvatting had, beetje jammer dat je dat dan niet meeneemt en dat vind ik dan wel weer een klein beetje ergerlijk.
pi_96791980
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:54 schreef Mixende_match het volgende:
Lijstje voor today:

O: wit bolletje met aardbeien, lijnzaadcracker met boter en kaas, 1kop thee, 1glas lauw water, 1 glas optimel.
T: paar dry roasted nootjes :9, 1 suikervrije wijngum, 2 koppen thee
L: Italiaans broodje (vers uit de oven :9 ) met kaas en ham en sla.
T: volkoren rijstewafel met zout 2 koppen thee
D: macaroni met saus, magere gehakt met groente
T: aardbeien met eierkoek of met slagroom

[..]

Echt? behandelde ze je minder goed dan de rest? :{ ook aardig zeg
Nou dat weet ik niet, misschien was de bediening sowieso niet zo goed ;)

Best goed lijstje, ik zou geen eierkoek doen maar slagroom :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Perruche op 14-05-2011 14:05:35 ]
pi_96792246
Ik zou dus echt nooit zelf bedenken dat slagroom minder kcal is dan een eierkoek :o
Maar zelfs als dat niet zo was, zou ik ook kiezen voor slagroom :9
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:08:19 #220
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_96792303
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:06 schreef MarMar het volgende:
Ik zou dus echt nooit zelf bedenken dat slagroom minder kcal is dan een eierkoek :o
Maar zelfs als dat niet zo was, zou ik ook kiezen voor slagroom :9
ja ik wist dat ook niet haha, ja kies denk ook voor slagroom :9 haha
~ Bonito La Risa ~
pi_96792403
Mijn lijstje/planning:

O: 1 kaascroissant, 1 appel, grote koffie
T: 1 speltboterham met boter/kaas
L: zometeen een smoothie (als ik nog banaan heb, anders een dubbele boterham)
T: we gaan zo varen, wel iets op de boot denk ik
D: of couscoussalade met gegrilde groenten of pizza
pi_96792420
Ik denk niet dat het minder kcal heeft maar wel minder koolhydraten en het is lekkerder.
pi_96792438
:* kwak

Zo wat een zware training weer... Benen voelen alsof ze onder stroom staan haha *bzzzzzz*

Moet eigenlijk nog opruimen maar ga eerst een dvd kijken, even rust.

Lijstje so far:
O: 450gr kwark en 50gr cashews
T: shake
S: 45min kracht / 1u cardio
T: shake
L: gebakken rundergehakt met ui en bruine bonen met zigeunersalade (had reuze trek in carbs, en was vlak na trainen)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96792507
lekkerder sowieso, ik heb net even gegoogeld, 30 gram geklopte slagroom is ongeveer net zoveel als een eierkoek aan kcal, maar idd stukje minder in koolhydraten natuurlijk, niet aan gedacht!

Ik moet geloof ik toch maar weer eens slagroom eten :D volgende maand verjaardagen ;)
pi_96792531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:46 schreef Goodbye het volgende:
En ik ben heel trots op mezelf! Mijn vriend is sinds maandag op vakantie (en komt vanavond weer terug O+ ) en ik heb de hele tijd gewoon normaal gegeten en gekookt voor mezelf. Geen pizza's e.d. en geen snaaimomenten 's avonds op de bank *O*

Voor degenen van jullie die alleen wonen vast geen prestatie, maar toch :@
Jawel hoor! *O* Mijn D gisteren was een pizzabaguette (m'n mond doet er nog zeer van....) en een loempia. Wel allebei uit de oven :+

Ik probeer normaalgesproken wel gewoon te koken trouwens. Oja, en de Zinfandel rosé uit de grote flessen smaakt niet hetzelfde als uit de kleintjes ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96792637
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:') Doet me een beetje denken aan een van m'n patiënten met een scrotaalbreuk, zag er (scrotaal) net zo uit.
vpk: 'oh noez, die meneer z'n zak wordt steeds groter en hij heeft vieze urine, moet ie niet naar het ziekenhuis'
*daar zitten darmen in, loopt prima door. Wil je ook luisteren?* :s)
Wauw! :o
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:26:44 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96793040
Wow, ik ben echt ziek geloof ik, dus ik ga naar bed. Loop door de kamer te zwalken, heb twee raketijsjes op en 1 sinaasappel, met moeite.
Niet meer actief op Fok!
pi_96793187
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Wow, ik ben echt ziek geloof ik, dus ik ga naar bed. Loop door de kamer te zwalken, heb twee raketijsjes op en 1 sinaasappel, met moeite.
Beterschap! :* Hier ook al twee dagen ellende, en gepland etentje met vriendinnen van morgen dus net maar afgezegd. -O-
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:34:49 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96793375
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:42 schreef sigme het volgende:
Fijn dat je concert goed ging! Laat je het weten als je een keer komt zingen in het noorden van ons eigen land?
Mag ik je in dat geval laten weten dat ik met mijn koor op 26 juli in Groningen te horen ben? :+
Monteverdi, Sweelinck en Schütz, heel mooi!

Kwak, wat een realitycheck! Kan me voorstellen dat die opmerking van hem er goed inhakt. Goed dat je ook wel een plan van aanpak ziet, succes!

Vik en ihfc, beterschap!

Sorry, verder ben ik nog niet echt bijgelezen!
pi_96794098
Jee, wat een discussies weer hier. Leuk bijlezen.

Het sporten gisteren was echt fijn. :) Wel behoorlijk spierpijn van het buikspierkwartier, maar dan voel je tenminste dat je iets gedaan hebt. :7 Morgenochtend weer!
De rest van het weekend wordt nog even werken en verder hélemaal niks doen. Ik wilde allerlei dingen gaan doen, maar vriendje heeft echt een beetje ontspanning nodig en ik zelf eigenlijk ook wel.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96794136
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:54 schreef Mini. het volgende:
Jee, wat een discussies weer hier. Leuk bijlezen.

Het sporten gisteren was echt fijn. :) Wel behoorlijk spierpijn van het buikspierkwartier, maar dan voel je tenminste dat je iets gedaan hebt. :7 Morgenochtend weer!
De rest van het weekend wordt nog even werken en verder hélemaal niks doen. Ik wilde allerlei dingen gaan doen, maar vriendje heeft echt een beetje ontspanning nodig en ik zelf eigenlijk ook wel.
Welke vestiging zit je? ik ga morgen naar de bodypump :D
pi_96794140
Varen, doei! :W
pi_96794213
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

Welke vestiging zit je? ik ga morgen naar de bodypump :D
Ik ook ja! In Utrecht.

Beterschap Vik en IHFC! :*
Everything has changed
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:00:34 #234
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96794325
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ha, nu weet ik ook wie jij bent...
Ik ook. :D
pi_96794330
Hoi mensen,

Vorig jaar een mooi lichaam gehad en nu een redelijke bierbuikje en wat bollig geworden. Dit kan natuurlijk niet.

Weeg nu btw 83 en ben 1.80m.

Ik ben van plan 3 a 4x in de week te gaan hardlopen (duur: 60 min + 20 min buik). Deze zomer red ik helaas niet dus blijft mijn shirt maar aan.
Qua eten eet ik een tijdje slecht en ongezond; noodles, pizza etc. Ik ben ben best kieskeurig met eten (geen melk, kaas).

Heeft iemand snelle en handige tips voor mij?
pi_96794363
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Co, hoe was zumba?
Ja, leuk!! Ik ben net terug! Leek wel een beetje op de salsa-aerobicsles die ik weleens doe, dus ik stond daar niet als een volslagen idioot. :+

Nu maar eens lunchen en dan verder aan mijn 'voortuin' (lees: daar heb ik ooit een stoeptegel eruit gesloopt en daar dan plantjes in en een bankje dat alle kleuren van de regenboog krijgt.)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:02:28 #237
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96794394
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:00 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Hoi mensen,

Vorig jaar een mooi lichaam gehad en nu een redelijke bierbuikje en wat bollig geworden. Dit kan natuurlijk niet.

Ik ben van plan 3 a 4x in de week te gaan hardlopen (duur: 60 min + 20 min buik). Deze zomer red ik helaas niet dus blijft mijn shirt maar aan.
Qua eten eet ik een tijdje slecht en ongezond; noodles, pizza etc. Ik ben ben best kieskeurig met eten (geen melk, kaas).

Ja, de troep laten staan en gewoon gezond gaan koken.
pi_96794454
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, de troep laten staan en gewoon gezond gaan koken.
Bedankt voor je reactie. Heb je misschien persoonlijke voorbeelden van gezond eten en tussendoortjes? Koken kan ik niet goed (man :9).
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:07:00 #239
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96794543
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:04 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Heb je misschien persoonlijke voorbeelden van gezond eten en tussendoortjes? Koken kan ik niet goed (man :9).
Iig geen pizza en instant noodles, ik zou proberen zoveel mogelijk kant- en klare meuk te mijden. Tussendoortjes: wortels, komkommer, tomaat, fruit, salade etc. Of gewoon volkorenbrood.

En dan is mijn beste tip: leer koken. :Y)
pi_96794704
Nieuwe huisje:

keuken

keuken van de andere kant

woonkamer vanaf de keuken

en vanuit de hal

en vanaf het raam

slaapkamer

en badkamer!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:18:27 #241
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96794896
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Nieuwe huisje:

[ afbeelding ]
keuken

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
en vanuit de hal

[ afbeelding ]
en vanaf het raam

[ afbeelding ]
slaapkamer

[ afbeelding ]
en badkamer!
Leuk Jagär!
pi_96795064
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:00 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Hoi mensen,

Weeg nu btw 83 en ben 1.80m.

Waarom red je deze zomer niet?
Snel & handig: je bent een man, ga er wat krachtsport bij doen. Sportschool of thuis. Dat gaat veel sneller dan hardlopen.

Je kan niet koken zeg je. Leer koken ;).
Gewoon genoeg gezond eten, begin eens met goed brood (volkoren) en daarop in elk geval suikervrij beleg (hartig dus), en/of dingen als kwark/yoghurt met muesli, brinta of weetabix (geen cruesli etc). Gekookte eitjes zijn ook goed, kan je dat wel?

Warm eten: kan je wel een beetje koken of helemaal niet? Zelfs voor wie helemaal niet kan koken zijn er best goede kant&klaar dingen te koop. Van die stoommaaltijden enzo.
Verder natuurlijk gewoon veel groente eten. Hoeft niet ingewikkeld, mag ook uit de diepvries of uit blik/pot komen.

Wat eet je nu zo over een dag verspreid?

PS: Welkom!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96795116
Scandinavisch, Jagar! Fijn dat je er zo blij mee bent :Y.
pi_96795127
Jagar, ziet er leuk uit! O+

Enneh, veel chefkoks zijn mannen, een pielemuis tussen je benen zit heus niet in de weg achter het fornuis :P

Koken voor beginners is eigenlijk een soort van RTFM :)

En welkom!
pi_96795157
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:25 schreef sigme het volgende:
Scandinavisch, Jagar! Fijn dat je er zo blij mee bent :Y.
Ikea, ja. Helaas de enige optie, ik vind het jammer dat het zo standaard is. Maar goed, langzamerhand moet het eigen worden, en dat komt wel.
pi_96795188
quote:
Nieuwe huisje:

[ afbeelding ]
keuken

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
en vanuit de hal

[ afbeelding ]
en vanaf het raam

[ afbeelding ]
slaapkamer

[ afbeelding ]
en badkamer!
Leuk! :)
Zo fijn hč, je eigen plekje. O+ Een eigen keuken vond ik één van de fijnste dingen.
Everything has changed
pi_96795260
Wat ontzettend leuk, Jag! O+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_96795292
Oh Jagär, jij had het toch ooit over een programmaatje waarmee je internetsites kunt blokkeren? Heb je daar een link van ofzo?
Everything has changed
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:30:38 #249
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_96795306
quote:
Nieuwe huisje:

[ afbeelding ]
keuken

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
en vanuit de hal

[ afbeelding ]
en vanaf het raam

[ afbeelding ]
slaapkamer

[ afbeelding ]
en badkamer!
Leuk, leuk, leuk!!!

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:27 schreef Mini. het volgende:

[..]

Leuk! :)
Zo fijn hč, je eigen plekje. O+ Een eigen keuken vond ik één van de fijnste dingen.
ik vind het ook zo fijn, ik vind een eigen badkamer het fijnst! en de woonkamer! heerlijk met zn 2tjes voor de bank hangen, niemand verder die commentaar levert, je eigen progs kijken heerlijk O+
~ Bonito La Risa ~
pi_96795322
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:30 schreef Mini. het volgende:
Oh Jagär, jij had het toch ooit over een programmaatje waarmee je internetsites kunt blokkeren? Heb je daar een link van ofzo?
voor mac is dat selfcontrol.

Ik geloof dat je ook in firefox Leechblocker kunt installeren als extension..
Enne, dank allemaal! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')