Zo snel mogelijk, want na dit jaar wordt het echt erg duur.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef Syrena het volgende:
Tot hoe lang na het behalen van je BA kun je nog een master doen eigenlijk?
Dat is waar. Ik voel me in Amsterdam 10x veiliger dan in Almerequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Kan prima in Amsterdam, zou 't eerder niet doen in Almere..
Hoezo wordt een master duurder na dit jaar? Collegegeld blijft hetzelfde (behalve als je al een master hebt, of tijdens je master meer dan een jaar vertraging oploopt) en het enige wat er verder afgeschaft wordt is de studiefinanciering tijdens de master. Of is syrena toevallig bijna 30 en moet ze vanaf volgend jaar het hogere collegegeld betalen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, want na dit jaar wordt het echt erg duur.
omfg wat ongelofelijk nasty. en ik wilde net gaan slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, trouwens. Dit is al een heul oud filmpje. Maar ik blijf het fascinerend vinden.
Die dude heeft zijn penis 6 jaar lang met siliconen ingespoten met als resultaat:
the blob
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
omfg wat ongelofelijk nasty. en ik wilde net gaan slapen
denk het. Irritant gevoel is dat. En het is ook niet zo erg dat het eruit moet zodat ik ermee blijf zitten. Toch nog wat geslapen, hopelijk is het snel over.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ben weer vroeg wakker zeg.
Vik, eten niet goed gevallen?
Hm alleen trots als ie leuk genoeg was om mee te zoenen, anders nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:02 schreef Amsel het volgende:
Goeiemorgen! Gisteravond wilde een collega me zoenen, maar die heb ik afgewimpeld. You proud?
Nu bijlezen!
Haha iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm alleen trots als ie leuk genoeg was om mee te zoenen, anders niet.
Op of postend? Voordat ik die post plaatste had ik al een halve liter yoghurt op met muesli, honden gevoerd, koetjes gevoerd, schapenvoerbak verplaatst, met de hond gewandeld, de varkens gevoerd én een stukje gras gemaaid. Dus.quote:
*naar yoghurt met muesli kijkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mn eten is er deels uit. Sjonge jonge.
Maar het lucht wel op.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Op of postend? Voordat ik die post plaatste had ik al een halve liter yoghurt op met muesli, honden gevoerd, koetjes gevoerd, schapenvoerbak verplaatst, met de hond gewandeld, de varkens gevoerd én een stukje gras gemaaid. Dus.
Ja zo zag het er ongeveer uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*naar yoghurt met muesli kijkt.
Goed. Eerst maar ff koffie.
Zioals diepvriesgroente inslaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.
Klusdagje in huis vandaag. Van al die kleine dingetjes die al heeel lang moeten, maar nog steeds niet gebeurd zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, trouwens. Dit is al een heul oud filmpje. Maar ik blijf het fascinerend vinden.
Die dude heeft zijn penis 6 jaar lang met siliconen ingespoten met als resultaat:
the blob
AGU ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heb één broekje en die is perfect voor spinning, maar voor wielrennen (lees, langer dan 1 of 2 uur op de fiets zitten) vind ik 'm niet voldoen. Maar misschien heb ik gewoon een slechte/goedkope, dat kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het ook een geweldig idee om daar te gaan fietsen.![]()
Heb me al voorgenomen om voor iedereen (in mijn team dan) stroopwafels mee te nemen.Pak ik gewoon mn halve tas vol met stroopwafels.
Qua fietsbroek, moet ik nog ergens op letten? Behalve dat er een zeem in zit?
Zou dit goed genoeg zijn?
Of is dit beter?
Een helm regel ik ter plekke wel, die ga ik niet meeslepen.
Uitstellen loont soms..quote:
Dat is nou ongeveer het enige bijgeloof dat ik koester - niet vooruitlopen op ongeboren kinderen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja en in de categorie vage acties; ik ben nu al met vriendinnen een kraamvisite aan het plannen voor een baby die nog niet eens geboren is!
eerlijk gezegd zou ik er dan als docent ook de brui aan geven. weet dat collega's dat wel doen in elk geval. als een student helemaal níks laat horen gaan ze ervanuit dat t exit is. het kost een docent immers ook veel uren om een scriptie te begeleiden, en als het erop lijkt dat t een gebed zonder eind gaat worden dan doen ze t liever niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik zie het wel. Maar goed, 4 maanden zelf niets laten horen helpt natuurlijk ook niet mee.
Wat is er dan met je vriendje? Zit hij in het buitenland en ben je bang dat het niet meer goed zit tussen jullie? Hoe lang is hij weg?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:24 schreef kwakz0r het volgende:
o en hai! concert ging supergoed! heb zo fijn gezongen! complimenten gehad van de dirigent en er waren toch nog een paar mensen die ik ken van een ander koor (niet speciaal voor mij ofzo, maar toch).
vriendje liet uiteindelijk ook nog wat van zich horen per sms. geen succes voor t concert gewenst, maar in elk geval wel bericht. merk dat ie gewoon helemaal opgaat in zn avontuur daar, en dat wil ik m ook gunnen hoor, maar m'n stomme hoofd werkt niet mee.
zal met die knagende twijfel in mn achterhoofd moeten dealen tot ie terug is. waarschijnlijk is t dan weer helemaal overslaap gelukkig wel goed
ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is er dan met je vriendje? Zit hij in het buitenland en ben je bang dat het niet meer goed zit tussen jullie? Hoe lang is hij weg?
Fijn dat je concert zo leuk was!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.Volgens mij heb je 't niet eerder zo uitgeschreven, in elk geval heb ik dat niet gezien. Hoewel het natuurlijk eng is, lijkt het me heel gezond dat je een tik op je vingers gekregen hebt. En ik hoop dat het zometeen, als hij weer terug is, alles weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Fijn dat je concert goed ging! Laat je het weten als je een keer komt zingen in het noorden van ons eigen land?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Heb je helemaal een punt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is nou ongeveer het enige bijgeloof dat ik koester - niet vooruitlopen op ongeboren kinderen..
En jij ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:43 schreef loveli het volgende:
Wou net zeggen dat zoiets best planbaar is, uitgerekende datum + 2 weken en hij moet er wel zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Best zoenbaar, maar dat zou dan de derde in drie dagen zijn en dat leek me wat veel van het goede.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef conleche het volgende:
Amsel, was de afgewezen collega een collega die überhaupt zoenbaar was, of wat?
Vermoeiend lijkt me.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
"only dead fish go with the flow" was een tijdlang mijn onderschrift, lol!
Ik ga graag tegen de stroom in
Ik ben ook al zooo blij met mijn nieuwe huisjee (okee...ons huisje... haha)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Kwak:Relaties zijn niet altijd even makkelijk, dat is wat ik toch wel geleerd heb van mijn eerste volwassen relatie die nu al bijna 3 jaar duurt.
Het is heel fijn, maar soms ook erg moeilijk.
Man o man o man, wat ben ik blij met m'n nieuwe huisje. Klein, maar fijn en helemaal van mij! Alles, van mij!
Zal vanmiddag even wat foto's maken...
ha, nu weet ik ook wie jij bent...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Amsel het volgende:
[..]
Best zoenbaar, maar dat zou dan de derde in drie dagen zijn en dat leek me wat veel van het goede.
Ik weet niet wat ik heb, hoe meer behoefte ik heb aan rust, hoe dommer ik ga doen op dit gebied lijkt het wel
continue je best doen om anders te zijn lijkt me anders ook vermoeiend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiender om me aan te passen aan iets wat niet bij mij hoort
Ik denk dat jij het concept go with the flow anders ziet dan ik. Ik heb het gevoel dat jij die flow ziet als mainstream, terwijl ik het zo zie: me niet druk maken om wat eventueel fout zou kunnen gaan, maar gewoon leven naar hoe ik het meest gelukkig ben, zonder me al te veel zorgen te maken om eventuele consequenties. En dus de situatie zoals hij zich presenteert bezie zoals hij is en niet zoals hij zal zijn in de toekomst.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je het nooit eens met de meute eens bent, though!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |