abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:54:07 #101
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_96785093
Er staat momenteel een brownie in de oven ( i admit van het pakje van de AH) en gisteravond tussen 00.00 en 01,00 stond er een appeltaart in :7 :9~
Er komen vriendinnetjes langs en ik vier mijn verjaardag vanmiddag.. Wat zal ik er verder nog bij halen? (er komen niet zoveel mensen, heb het lekker klein gehouden, we zijn denk ik met stuk of 7 of 8)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:54:54 #102
277802 _Calimero_
pi_96785097
oh en goedemorgen natuurlijk!

Het etentje met de fam van vriendje ging laatst toch niet door, maar vanavond wél mee met een etentje van zijn werk. En bijna niemand weet nog van mij, dus dat wordt spannend :')
pi_96785100
Jij stiekeme jarige! *O* gefeliciteerd!
Hier staan de afbakbroodjes van lidl met pompoenpitjes in de oven :9
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2011 @ 08:55:46 #104
70532 loveli
N
pi_96785107
Feli!
crap in = crap out
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:58:56 #105
277802 _Calimero_
pi_96785117
OOhhhhhh dat had ik natuurlijk kunnen verwachten... :+
Ik ben helemaal niet jarig. Vanwege luiheid, tijdsgebrek etc vier ik het alleen nu. Mijn verjaardag was 2.5 maand terug :@ :7
pi_96785228
nou, niet gefeliciteerd dan ;) :P Maar wel veel plezier gewenst!

Goedemorgen!

Zo de motorpakken maar 's aandoen en op de GSsen springen! Dagje Veluwe 8-)
Ja doei.
pi_96785269
Goede actie Cali om je verjaardag 2,5 mnd na je eigenlijke verjaardag te vieren!
Tnx voor de fietsbroeken tips trouwens! Ga straks maar eens wat rondshoppen!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_96785312
Owja en in de categorie vage acties; ik ben nu al met vriendinnen een kraamvisite aan het plannen voor een baby die nog niet eens geboren is!
Doe wat je niet durft.
pi_96785410
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:39 schreef loveli het volgende:
Succes sigme!
Uitstellen loont soms..

De schaapscheerder belde, hij komt maandag scheren! Dus hoef ik ze niet nu in het gif te zetten :D. *pfew*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96785422
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja en in de categorie vage acties; ik ben nu al met vriendinnen een kraamvisite aan het plannen voor een baby die nog niet eens geboren is!
Dat is nou ongeveer het enige bijgeloof dat ik koester - niet vooruitlopen op ongeboren kinderen..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2011 @ 09:43:33 #111
70532 loveli
N
pi_96785497
Wou net zeggen dat zoiets best planbaar is, uitgerekende datum + 2 weken en hij moet er wel zijn.
crap in = crap out
pi_96785749
Mogguh!

Gelukkig mobiel zodat ik het linkje van Coco niet kan kijken :')

Thumbs up for Amsel! Mist trouwens een t in je naam :P

Zag ook dat Swietje er weer was :W

Nu sporten, yay! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:17:38 #113
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96786117
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, ik zie het wel. Maar goed, 4 maanden zelf niets laten horen helpt natuurlijk ook niet mee.
eerlijk gezegd zou ik er dan als docent ook de brui aan geven. weet dat collega's dat wel doen in elk geval. als een student helemaal níks laat horen gaan ze ervanuit dat t exit is. het kost een docent immers ook veel uren om een scriptie te begeleiden, en als het erop lijkt dat t een gebed zonder eind gaat worden dan doen ze t liever niet.

:@
Kwak
pi_96786181
Zo, m'n ouders zijn weg, ik ben helemaal alleen in m'n nieuwe huisje. Zo maar eens een rondje hardlopen, dat heb ik al anderhalve week niet gedaan!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:24:14 #115
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96786215
o en hai! concert ging supergoed! heb zo fijn gezongen! complimenten gehad van de dirigent en er waren toch nog een paar mensen die ik ken van een ander koor (niet speciaal voor mij ofzo, maar toch).

vriendje liet uiteindelijk ook nog wat van zich horen per sms. geen succes voor t concert gewenst, maar in elk geval wel bericht. merk dat ie gewoon helemaal opgaat in zn avontuur daar, en dat wil ik m ook gunnen hoor, maar m'n stomme hoofd werkt niet mee.

zal met die knagende twijfel in mn achterhoofd moeten dealen tot ie terug is. waarschijnlijk is t dan weer helemaal over :') slaap gelukkig wel goed
Kwak
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:31:38 #116
277802 _Calimero_
pi_96786334
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:24 schreef kwakz0r het volgende:
o en hai! concert ging supergoed! heb zo fijn gezongen! complimenten gehad van de dirigent en er waren toch nog een paar mensen die ik ken van een ander koor (niet speciaal voor mij ofzo, maar toch).

vriendje liet uiteindelijk ook nog wat van zich horen per sms. geen succes voor t concert gewenst, maar in elk geval wel bericht. merk dat ie gewoon helemaal opgaat in zn avontuur daar, en dat wil ik m ook gunnen hoor, maar m'n stomme hoofd werkt niet mee.

zal met die knagende twijfel in mn achterhoofd moeten dealen tot ie terug is. waarschijnlijk is t dan weer helemaal over :') slaap gelukkig wel goed
Wat is er dan met je vriendje? Zit hij in het buitenland en ben je bang dat het niet meer goed zit tussen jullie? Hoe lang is hij weg?

Fijn dat je concert zo leuk was!!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:35:25 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96786396
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:31 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat is er dan met je vriendje? Zit hij in het buitenland en ben je bang dat het niet meer goed zit tussen jullie? Hoe lang is hij weg?

Fijn dat je concert zo leuk was!!
ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_96786505
Kwak, dat hoort er, denk ik, gewoon een beetje bij. Je leert elkaar er ook beter door kennen en je leert beter met elkaar om te gaan in dit soort situaties. Als jullie er allebei positief instaan helpt t alleen maar.
pi_96786508
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb je 't niet eerder zo uitgeschreven, in elk geval heb ik dat niet gezien. Hoewel het natuurlijk eng is, lijkt het me heel gezond dat je een tik op je vingers gekregen hebt. En ik hoop dat het zometeen, als hij weer terug is, alles weer O+ is.

Fijn dat je concert goed ging! Laat je het weten als je een keer komt zingen in het noorden van ons eigen land?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:43:07 #120
277802 _Calimero_
pi_96786516
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:47:16 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96786597
Goede post van _Calimero_ :).
Niet meer actief op Fok!
pi_96786653
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is nou ongeveer het enige bijgeloof dat ik koester - niet vooruitlopen op ongeboren kinderen..
Heb je helemaal een punt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:43 schreef loveli het volgende:
Wou net zeggen dat zoiets best planbaar is, uitgerekende datum + 2 weken en hij moet er wel zijn.
En jij ook. :)

Ik weet van dichtbij dat het niet altijd goed gaat. Maar aan de andere kant: de zwangere dame woont nu niet bepaald in de buurt, het is de vakantieperiode etc. We kunnen maar beter alvast een datum prikken, desnoods gaan we gezellig uit eten. :)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:51:01 #123
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96786660
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Kwak
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:00:05 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96786832
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_96787236
Kwak: :* Relaties zijn niet altijd even makkelijk, dat is wat ik toch wel geleerd heb van mijn eerste volwassen relatie die nu al bijna 3 jaar duurt.

Het is heel fijn, maar soms ook erg moeilijk.

Man o man o man, wat ben ik blij met m'n nieuwe huisje. Klein, maar fijn en helemaal van mij! Alles, van mij!

Zal vanmiddag even wat foto's maken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')