Uitstellen loont soms..quote:
Dat is nou ongeveer het enige bijgeloof dat ik koester - niet vooruitlopen op ongeboren kinderen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja en in de categorie vage acties; ik ben nu al met vriendinnen een kraamvisite aan het plannen voor een baby die nog niet eens geboren is!
eerlijk gezegd zou ik er dan als docent ook de brui aan geven. weet dat collega's dat wel doen in elk geval. als een student helemaal níks laat horen gaan ze ervanuit dat t exit is. het kost een docent immers ook veel uren om een scriptie te begeleiden, en als het erop lijkt dat t een gebed zonder eind gaat worden dan doen ze t liever niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik zie het wel. Maar goed, 4 maanden zelf niets laten horen helpt natuurlijk ook niet mee.
Wat is er dan met je vriendje? Zit hij in het buitenland en ben je bang dat het niet meer goed zit tussen jullie? Hoe lang is hij weg?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:24 schreef kwakz0r het volgende:
o en hai! concert ging supergoed! heb zo fijn gezongen! complimenten gehad van de dirigent en er waren toch nog een paar mensen die ik ken van een ander koor (niet speciaal voor mij ofzo, maar toch).
vriendje liet uiteindelijk ook nog wat van zich horen per sms. geen succes voor t concert gewenst, maar in elk geval wel bericht. merk dat ie gewoon helemaal opgaat in zn avontuur daar, en dat wil ik m ook gunnen hoor, maar m'n stomme hoofd werkt niet mee.
zal met die knagende twijfel in mn achterhoofd moeten dealen tot ie terug is. waarschijnlijk is t dan weer helemaal overslaap gelukkig wel goed
ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is er dan met je vriendje? Zit hij in het buitenland en ben je bang dat het niet meer goed zit tussen jullie? Hoe lang is hij weg?
Fijn dat je concert zo leuk was!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.Volgens mij heb je 't niet eerder zo uitgeschreven, in elk geval heb ik dat niet gezien. Hoewel het natuurlijk eng is, lijkt het me heel gezond dat je een tik op je vingers gekregen hebt. En ik hoop dat het zometeen, als hij weer terug is, alles weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Fijn dat je concert goed ging! Laat je het weten als je een keer komt zingen in het noorden van ons eigen land?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Heb je helemaal een punt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is nou ongeveer het enige bijgeloof dat ik koester - niet vooruitlopen op ongeboren kinderen..
En jij ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:43 schreef loveli het volgende:
Wou net zeggen dat zoiets best planbaar is, uitgerekende datum + 2 weken en hij moet er wel zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |