Ja maar ik denk niet dat je nu nog zes jaar lang kunt keutelen aan je scriptie zonder dat er ook maar iemand bij de uni officieel zegt: Ja hallloooooo, je hebt nog x maanden de tijd en dan trekken we de stekker eruitquote:
Ja, ik zie het wel. Maar goed, 4 maanden zelf niets laten horen helpt natuurlijk ook niet mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh kijk, dat verandert de boel weer. Nou ja, dan maar op de man afvragen! Want niets zo irritant als werken met iemand die er geen zin in heeft. Heb jij er straks ook geen zin meer in!
Altijd dacht ik ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef Syrena het volgende:
Tot hoe lang na het behalen van je BA kun je nog een master doen eigenlijk?
'terug antwoorden' is dubbelopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:
Mail gestuurd, ik ben benieuwd wat ie terug antwoordt.
quote:
Zeker toen mn broertje me op mn werk belde en zei 'Het gaat niet zo goed met jou hè? Met je rijlessen', kreeg ik een acute somberheidsaanvalquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zeker toen mn broertje me op mn werk belde en zei 'Het gaat niet zo goed met jou hè? Met je rijlessen', kreeg ik een acute somberheidsaanvalrotopmerking.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zeker toen mn broertje me op mn werk belde en zei 'Het gaat niet zo goed met jou hè? Met je rijlessen', kreeg ik een acute somberheidsaanvalrotopmerking.
Hebben net samen gegeten, zit nu in zijn huis, hij is sporten.. (zien elkaar élke dag, slapen altijd bij elkaarquote:
Hee puffje, vervelend hoor, dat je weer gezakt bent! Weet je wel waar het aan ligt, is het steeds hetzelfde, of zijn het steeds kleine (ongelukkige) fouten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja ik hoor best vaak dat er een geluks- en toevalsfactor bij zit.
Maar kleine broertjes moeten dat soort opmerkingen niet maken, grote ook niet.
We gaan nu op zuid rijden ipv noord, schijnt wat makkelijker te zijn.
Een zeempje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cali, heb jij nog fietstips voor me?Ik ga over 4 weken 150 mijl doen in 2 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |