quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:28 schreef Ewelina het volgende:
Oh, echtIk heb nu godverdomme al 3 x iets ingeleverd bij mijn begeleider, en hij zegt nu dat hij het niet ontvangen heeft. Echt. En ook geen fatsoenlijk antwoord op de vraag of ik een afspraak kan maken, alleen 'nee'.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga hem mailen of hij nog wil begeleiden (eerlijk is eerlijk: ik heb ook al een hele tijd niks van me laten horen) en zo nee dan ga ik wel op zoek naar een andere.
voor september en het liefst zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat vervelend EwelinaMaar denk je dat je in dit stadium nog kan wisselen? Wanneer moet het ding af zijn?
Late deadline! Dan heb je gelukkig nog eventjes. Dan werkt de UvA behoorlijk anders, merk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
voor september en het liefst zo snel mogelijk.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ik mijn belachelijke lijstje van vandaag even niet postSliep vannacht ergens in Limburg, dus ik had geen invloed op het ontbijt (maar het was iets met van dat room en verse aardbeitjes, dus ik klaag niet
)
Nee, dat is nou net het probleem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is er een andere docent beschikbaar voor jouw onderwerp? Misschien anders eerst eentje benaderen voor 2e lezerschap met de vraag dat als het met je huidige begeleider niet uitpakt hij/zij het misschien wil overnemen?
Maar het was wel leuk hé!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ik mijn belachelijke lijstje van vandaag even niet postSliep vannacht ergens in Limburg, dus ik had geen invloed op het ontbijt (maar het was iets met van dat room en verse aardbeitjes, dus ik klaag niet
)
Mja, met iemand die het niet wil schiet het niet op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Dus als je huidige scriptiebegeleider zegt dat hij het niet meer wil doen, dan heb je dus geen begeleider meer?
Dan zou ik het hem niet eens vragen en het geheel per aangetekende post versturen
Jaquote:
Dat zou wel echt een briljant cijfer opleveren idd!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Dus als je huidige scriptiebegeleider zegt dat hij het niet meer wil doen, dan heb je dus geen begeleider meer?
Dan zou ik het hem niet eens vragen en het geheel per aangetekende post versturen
Dat klinkt alsof jullie samen waren. Moeten jullie ons iets vertellen, dames?quote:
Nope, ik stuur je wel even een dmquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof jullie samen waren. Moeten jullie ons iets vertellen, dames?.
Is nu nog steeds zo hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb zes jaar met mijn scriptie geworsteldaf en toe kwam er een mail van mijn begeleider wanneer ik weer eens langskwam. En dan stuurde ik wat op en dan ging ik langs en dan keuvelden we wat en liet hij me zijn nieuwe Macbook zien en zijn elektronische agenda (dat was toen net pas
) en dan zei hij wel eens dat ik een uur te laat was, en dan lag dat aan zijn agenda en niet aan de mijne (ik had een papieren en schreef direct op als we een nieuwe datum hadden afgesproken).
Jaja, good timesEn uiteraard elk jaar weer collegegeld betalen.
C'mon, drie keer iets niet ontvangen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar sorry hoor. Anders kan ze helemaal opnieuw beginnen!![]()
En wie weet heeft hij het gewoon echt niet ontvangen en is hij niet zo goed in per mail communiceren
Ik denk dat één docent het wel over zou willen nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar sorry hoor. Anders kan ze helemaal opnieuw beginnen!![]()
En wie weet heeft hij het gewoon echt niet ontvangen en is hij niet zo goed in per mail communiceren
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
C'mon, drie keer iets niet ontvangen?.
* Viking84 wacht gespannen de DM af.
Oh kijk, dat verandert de boel weer. Nou ja, dan maar op de man afvragen! Want niets zo irritant als werken met iemand die er geen zin in heeft. Heb jij er straks ook geen zin meer in!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat één docent het wel over zou willen nemen.
Ja maar ik denk niet dat je nu nog zes jaar lang kunt keutelen aan je scriptie zonder dat er ook maar iemand bij de uni officieel zegt: Ja hallloooooo, je hebt nog x maanden de tijd en dan trekken we de stekker eruitquote:
Ja, ik zie het wel. Maar goed, 4 maanden zelf niets laten horen helpt natuurlijk ook niet mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh kijk, dat verandert de boel weer. Nou ja, dan maar op de man afvragen! Want niets zo irritant als werken met iemand die er geen zin in heeft. Heb jij er straks ook geen zin meer in!
Altijd dacht ik ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef Syrena het volgende:
Tot hoe lang na het behalen van je BA kun je nog een master doen eigenlijk?
'terug antwoorden' is dubbelopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:
Mail gestuurd, ik ben benieuwd wat ie terug antwoordt.
quote:
Zeker toen mn broertje me op mn werk belde en zei 'Het gaat niet zo goed met jou hè? Met je rijlessen', kreeg ik een acute somberheidsaanvalquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zeker toen mn broertje me op mn werk belde en zei 'Het gaat niet zo goed met jou hè? Met je rijlessen', kreeg ik een acute somberheidsaanvalrotopmerking.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zeker toen mn broertje me op mn werk belde en zei 'Het gaat niet zo goed met jou hè? Met je rijlessen', kreeg ik een acute somberheidsaanvalrotopmerking.
Hebben net samen gegeten, zit nu in zijn huis, hij is sporten.. (zien elkaar élke dag, slapen altijd bij elkaarquote:
Hee puffje, vervelend hoor, dat je weer gezakt bent! Weet je wel waar het aan ligt, is het steeds hetzelfde, of zijn het steeds kleine (ongelukkige) fouten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja ik hoor best vaak dat er een geluks- en toevalsfactor bij zit.
Maar kleine broertjes moeten dat soort opmerkingen niet maken, grote ook niet.
We gaan nu op zuid rijden ipv noord, schijnt wat makkelijker te zijn.
Een zeempje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cali, heb jij nog fietstips voor me?Ik ga over 4 weken 150 mijl doen in 2 dagen.
euhh trainen? zorgen dat je benen en je kont gewend raken aan veel km's trappen en zo lang in die houding op je zadel zitten..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cali, heb jij nog fietstips voor me?Ik ga over 4 weken 150 mijl doen in 2 dagen.
Bij mij geeft 'ie te lage snelheden aan. Ik ga morgen ook kalibreren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga mijn nike plus maar eens kalibreren, want dat ding geeft veel te hoge snelheden aan
Volgens mij hebben we gesponsorde kleding!quote:
Die wordt voor me geregeld!quote:
Ah, nou, dan ga ik vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kilometers maken op de spinningfiets ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
euhh trainen? zorgen dat je benen en je kont gewend raken aan veel km's trappen en zo lang in die houding op je zadel zitten..
Een week van tevoren je KH hoeveelheid lekker opschroeven, laatste 5 dagen je training afbouwen.
zorg dat je op de dagen zelf zo lang mogelijk 'uit t zuur blijft' (plat, of heuvels fietsen?), begin rustig, en eet en drink voldoende! Elk kwartier een slokje(s) en elk uur wat te eten!
Ik neem aan dat je toch een bepaalde voorraad zelf bij je draagt in je kleding en sowieso zul je het zelf moeten opeten ;-) let erop dat je dat echt voldoende doet. Als je honger krijgt ben je te laat namelijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we gesponsorde kleding!
[..]
Die wordt voor me geregeld!
[..]
Ah, nou, dan ga ik vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kilometers maken op de spinningfiets ofzo.![]()
Praktische complicatie: het fietsgebeuren is in de VS en ik ben 2 weken aan het rondreizen daar voordat ik ga fietsen.![]()
Mij is overigens verteld dat het daar behoorlijk plat is.Verder ga ik er (gemakshalve) maar van uit dat alles goed georganiseerd is daar qua eten enzo.
Ik ga de MS Bike Ride 150 doen in Minneapolis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch een bepaalde voorraad zelf bij je draagt in je kleding en sowieso zul je het zelf moeten opeten ;-) let erop dat je dat echt voldoende doet. Als je honger krijgt ben je te laat namelijk!
Wat leuk, via wie of wat doe je dat?
Ik ben expert in zoveel mogelijk toffe dingen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Henk, zo tof!
Maar ik ben ook heel avontuurlijk, morgen gaan we naar zeeland voor de verjaardag van mama.
Nee, als hij niet klopt, weet ik het niet... bij mij klopte die nu niet... Met gewoon lopen wel, met rennen gaf hij teveel km aan... Ik heb gewoon van tevoren de afstand ingevuld, toen gaan rennen en nadat ik klaar was gewoon op stop gedrukt.. Volgens mij gaf hij daarna wel kloppende snelheid aan. (heb kabeltje niet mee)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij geeft 'ie te lage snelheden aan. Ik ga morgen ook kalibreren.
Vorige keer klopte de afstand trouwens, maar wat moet ik doen als die niet klopt, weet jij dat? Is dit trouwens de eerste keer dat je kalibreert? Ik heb het 1 keer gedaan, toen ik hem net had, in januari.
Leuk hoor! hoe vond je het?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
Cali! Ik heb vandaag voor 't eerst op m'n racefiets gezeten! En volgens Mr.Mo was het 'net echt!'
kom nog wel wat aan 't kloten met de versnellingen en moet nog even m'n klikpedalen en zadel vervangen, maar verder:
ik wás aan het kalibreren schat ;-)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Cali, wil je nog ff op mijn kalibreerpost reageren?.
Klinkt erg gaaf! stoer hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga de MS Bike Ride 150 doen in Minneapolis.
Had anderhalf jaar terug een Amerikaanse ontmoet die dat al vaker heeft gedaan en die had ik vorig jaar gesponsord en toen ik een bedankkaartje van haar kreeg, bedacht ik me dat het wel leuk was om mee te doen dit jaar.
Het is een fundraising gebeuren, dus ik moet wel minstens 300 dollar aan sponsorgeld meenemen, maar dat gaat wel goed komen.En ik fiets dus in een team die dus allemaal dingen regelen. Vooralsnog ben ik nu vooral heel erg blij dat ik weer een beetje kan lopen (gaat echt iedere dag beter!) en dat ik een spinningfiets in mijn huiskamer heb staan.
Zo snel mogelijk, want na dit jaar wordt het echt erg duur.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef Syrena het volgende:
Tot hoe lang na het behalen van je BA kun je nog een master doen eigenlijk?
Dat is waar. Ik voel me in Amsterdam 10x veiliger dan in Almerequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Kan prima in Amsterdam, zou 't eerder niet doen in Almere..
Hoezo wordt een master duurder na dit jaar? Collegegeld blijft hetzelfde (behalve als je al een master hebt, of tijdens je master meer dan een jaar vertraging oploopt) en het enige wat er verder afgeschaft wordt is de studiefinanciering tijdens de master. Of is syrena toevallig bijna 30 en moet ze vanaf volgend jaar het hogere collegegeld betalen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, want na dit jaar wordt het echt erg duur.
omfg wat ongelofelijk nasty. en ik wilde net gaan slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, trouwens. Dit is al een heul oud filmpje. Maar ik blijf het fascinerend vinden.
Die dude heeft zijn penis 6 jaar lang met siliconen ingespoten met als resultaat:
the blob
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
omfg wat ongelofelijk nasty. en ik wilde net gaan slapen
denk het. Irritant gevoel is dat. En het is ook niet zo erg dat het eruit moet zodat ik ermee blijf zitten. Toch nog wat geslapen, hopelijk is het snel over.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ben weer vroeg wakker zeg.
Vik, eten niet goed gevallen?
Hm alleen trots als ie leuk genoeg was om mee te zoenen, anders nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:02 schreef Amsel het volgende:
Goeiemorgen! Gisteravond wilde een collega me zoenen, maar die heb ik afgewimpeld. You proud?
Nu bijlezen!
Haha iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm alleen trots als ie leuk genoeg was om mee te zoenen, anders niet.
Op of postend? Voordat ik die post plaatste had ik al een halve liter yoghurt op met muesli, honden gevoerd, koetjes gevoerd, schapenvoerbak verplaatst, met de hond gewandeld, de varkens gevoerd én een stukje gras gemaaid. Dus.quote:
*naar yoghurt met muesli kijkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mn eten is er deels uit. Sjonge jonge.
Maar het lucht wel op.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Op of postend? Voordat ik die post plaatste had ik al een halve liter yoghurt op met muesli, honden gevoerd, koetjes gevoerd, schapenvoerbak verplaatst, met de hond gewandeld, de varkens gevoerd én een stukje gras gemaaid. Dus.
Ja zo zag het er ongeveer uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*naar yoghurt met muesli kijkt.
Goed. Eerst maar ff koffie.
Zioals diepvriesgroente inslaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.
Klusdagje in huis vandaag. Van al die kleine dingetjes die al heeel lang moeten, maar nog steeds niet gebeurd zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, trouwens. Dit is al een heul oud filmpje. Maar ik blijf het fascinerend vinden.
Die dude heeft zijn penis 6 jaar lang met siliconen ingespoten met als resultaat:
the blob
AGU ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heb één broekje en die is perfect voor spinning, maar voor wielrennen (lees, langer dan 1 of 2 uur op de fiets zitten) vind ik 'm niet voldoen. Maar misschien heb ik gewoon een slechte/goedkope, dat kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het ook een geweldig idee om daar te gaan fietsen.![]()
Heb me al voorgenomen om voor iedereen (in mijn team dan) stroopwafels mee te nemen.Pak ik gewoon mn halve tas vol met stroopwafels.
Qua fietsbroek, moet ik nog ergens op letten? Behalve dat er een zeem in zit?
Zou dit goed genoeg zijn?
Of is dit beter?
Een helm regel ik ter plekke wel, die ga ik niet meeslepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |