omfg wat ongelofelijk nasty. en ik wilde net gaan slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, trouwens. Dit is al een heul oud filmpje. Maar ik blijf het fascinerend vinden.
Die dude heeft zijn penis 6 jaar lang met siliconen ingespoten met als resultaat:
the blob
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
omfg wat ongelofelijk nasty. en ik wilde net gaan slapen
denk het. Irritant gevoel is dat. En het is ook niet zo erg dat het eruit moet zodat ik ermee blijf zitten. Toch nog wat geslapen, hopelijk is het snel over.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ben weer vroeg wakker zeg.
Vik, eten niet goed gevallen?
Hm alleen trots als ie leuk genoeg was om mee te zoenen, anders nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:02 schreef Amsel het volgende:
Goeiemorgen! Gisteravond wilde een collega me zoenen, maar die heb ik afgewimpeld. You proud?
Nu bijlezen!
Haha iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm alleen trots als ie leuk genoeg was om mee te zoenen, anders niet.
Op of postend? Voordat ik die post plaatste had ik al een halve liter yoghurt op met muesli, honden gevoerd, koetjes gevoerd, schapenvoerbak verplaatst, met de hond gewandeld, de varkens gevoerd én een stukje gras gemaaid. Dus.quote:
*naar yoghurt met muesli kijkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mn eten is er deels uit. Sjonge jonge.
Maar het lucht wel op.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Op of postend? Voordat ik die post plaatste had ik al een halve liter yoghurt op met muesli, honden gevoerd, koetjes gevoerd, schapenvoerbak verplaatst, met de hond gewandeld, de varkens gevoerd én een stukje gras gemaaid. Dus.
Ja zo zag het er ongeveer uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*naar yoghurt met muesli kijkt.
Goed. Eerst maar ff koffie.
Zioals diepvriesgroente inslaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.
Klusdagje in huis vandaag. Van al die kleine dingetjes die al heeel lang moeten, maar nog steeds niet gebeurd zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, trouwens. Dit is al een heul oud filmpje. Maar ik blijf het fascinerend vinden.
Die dude heeft zijn penis 6 jaar lang met siliconen ingespoten met als resultaat:
the blob
AGU ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heb één broekje en die is perfect voor spinning, maar voor wielrennen (lees, langer dan 1 of 2 uur op de fiets zitten) vind ik 'm niet voldoen. Maar misschien heb ik gewoon een slechte/goedkope, dat kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het ook een geweldig idee om daar te gaan fietsen.![]()
Heb me al voorgenomen om voor iedereen (in mijn team dan) stroopwafels mee te nemen.Pak ik gewoon mn halve tas vol met stroopwafels.
Qua fietsbroek, moet ik nog ergens op letten? Behalve dat er een zeem in zit?
Zou dit goed genoeg zijn?
Of is dit beter?
Een helm regel ik ter plekke wel, die ga ik niet meeslepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |