abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96787242
oh ja, nu ging ik hardlopen...ben de afgelopen dagen zo druk geweest met m'n ouders, elke dag zo hard hier gewerkt dat het nu zo fijn is om A even alleen te zijn, en B niet zo veel te hoeven...Ook ben ik al bijna 2.5 week niet meer een dag alleen geweest, en dat mis ik ook wel, dus dat vind ik ook erg fijn!

Maar, dat hardlopen heb ik ook al 1.5 week niet meer gedaan, dus dat moet ook wel weer eens!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:20:12 #127
344469 Amsel
zonder t
pi_96787321
Kwak, als ik nog iets mag toevoegen aan wat al gezegd is: probeer de dingen niet te overanalyseren maar neem ze soms gewoon zoals ze zijn. En geniet ervan :)

Jagar, ben wel benieuwd naar foto's, leuk!
pi_96787475
Realiseren dat niets vanzelfsprekend is, kan soms ook een extra motivatie zijn om er dan juist met volle teugen van te genieten als je het wel hebt.

Mooie post van Cali :*

En Vik dat van dat steekvlammetje van jou schemert wel eens door ja ;)

En goedemorgen!

Schoonpa en manlief zijn in de tuin bezig en volgens mij gaat dat niet helemaal gezellig, maar ik ga me er niet mee bemoeien. Meestal gaat het dan zo van manlief zegt niets, totdat het echt te ver gaat en de kinderen en ik er ook echt last van hebben en dan zeg ik iets en dan ben ik de gebeten hond. Ga ik niet meer doen dus, ze zoeken het maar uit.

Verder is alles goed :P

Gisteravond naar optreden van Cie Feria Musica geweest, dat was fenominaal, alleen zat er een groep kutpubers achter ons met een leerkracht die denkt dat het helpt als je lief vraagt "wil je wel even stil zijn" aan een puber... geen 2 seconden konden ze stil zijn.. 'Kijk dan daar zit ook iemand, kijk die heeft een rode muts, kijk een trui, hey, nu een jurk, hey kijk die planken, hey kijk dan wat die gast kan met die ballen, oh kijk een hondje erbij, vet chill, wat doet die gek nou, heeftie afkickverschijnselen ofzo? Wat een autist, waar gaat dit over, ik snap er geen fock van man, jezus dit kunnen normale mensen echt niet!" zo ging het ongeveer en toen heb ik me omgedraaid en gezegd dat normale mensen meestal wel STIL zijn tijdens een voorstelling als ze iets van een opvoeding gehad hebben.
Dat hielp tien minuten...

Gelukkig was mijn humeur weer helemaal goed toen ik na de voorstelling veel kennisjes tegenkwam waarvan een paar me alleen aan mijn dochter en scootmobiel herkenden en ik overladen werd met complimentjes.
Er kwam zelfs een ietwat oude man naar mij toe met de boodschap "ik ken je niet, maar ik wil even wat kwijt, wat zie jij er prachtig uit!" en toen liep hij weer naar zijn vrouw en zat ik te blozen en mijn dochter te glunderen van trots :D

Het was een première en er werden volop hapjes (bitterballen ook tot grote vreugde van mijn dochter) en drankjes uitgedeeld na de voorstelling. Ik heb het bij 1 prosecco gehouden en ben de rest van de avond aan de espresso en water gebleven en daar ben ik best trots op :)

Lijst voor vandaag:

O: magere yoghurt met muesli
T: appel
L: laatste restje broccolisoep, boterham rollade, schaaltje rauwkostsalade
T: beschuit 20+kaas
D: spinazie met tomaatjes, biefstuk, gebakken champignons/paprika/prei, zoiets :)
T: stuk meloen :9
pi_96787500
Go with the flow is ook mijn motto these days. *O* (hoewel ik me in hormoongerelateerde labiele buien ook weleens afvraag waar ik in godsnaam mee bezig ben, maar soit)

Amsel, was de afgewezen collega een collega die überhaupt zoenbaar was, of wat? :P
pi_96787619
"only dead fish go with the flow" was een tijdlang mijn onderschrift, lol!
Ik ga graag tegen de stroom in ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:32:40 #131
344469 Amsel
zonder t
pi_96787653
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef conleche het volgende:

Amsel, was de afgewezen collega een collega die überhaupt zoenbaar was, of wat? :P
Best zoenbaar, maar dat zou dan de derde in drie dagen zijn en dat leek me wat veel van het goede.

Ik weet niet wat ik heb, hoe meer behoefte ik heb aan rust, hoe dommer ik ga doen op dit gebied lijkt het wel :@
pi_96787671
lol @ Amsel mjah, ronde getallen zijn beter, hou het maar op 2 ;)
pi_96787704
Gisteren:
O1: fruit 'n fibre met halfvolle melk
O2: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers met Philadelphia
L: stukje koud gehaktbrood, 2 5 rozemarijncrackers
T: volle kwark met citroensap en diepvriesfruit
T: 1x brosse koek van Bolletje
S: hardlopen 5,1km
T: wodka, gemengde nootjes of light chips
D: Eikenbladsalade met geitenkaas, spekjes, ui, tomaat, paprika en een spinazieburger
T: citroendropijs

Vandaag:
O: gekookt eitje, 2x geroosterd brood met filet Américain en rode ui
L: gerookte zalm, eikenbladsla, 1x geroosterd brood met philadelphia/wasabi
S: lesje sportschool, zo even kijken wat ze doen, ik ga nooit op zaterdag......
T: ananas
T: wodka, light chips
D: snijboontjes, gewokt met ui en stukje gehaktbrood
T: citroendropijs
pi_96787721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
"only dead fish go with the flow" was een tijdlang mijn onderschrift, lol!
Ik ga graag tegen de stroom in ;)
Vermoeiend lijkt me. :P
pi_96787784
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Vermoeiend lijkt me. :P
Ik vind het vermoeiender om me aan te passen aan iets wat niet bij mij hoort ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:38:18 #136
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_96787809
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Kwak: :* Relaties zijn niet altijd even makkelijk, dat is wat ik toch wel geleerd heb van mijn eerste volwassen relatie die nu al bijna 3 jaar duurt.

Het is heel fijn, maar soms ook erg moeilijk.

Man o man o man, wat ben ik blij met m'n nieuwe huisje. Klein, maar fijn en helemaal van mij! Alles, van mij!

Zal vanmiddag even wat foto's maken...
Ik ben ook al zooo blij met mijn nieuwe huisjee (okee...ons huisje... haha)

@ kwak :*
~ Bonito La Risa ~
pi_96787816
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Amsel het volgende:

[..]

Best zoenbaar, maar dat zou dan de derde in drie dagen zijn en dat leek me wat veel van het goede.

Ik weet niet wat ik heb, hoe meer behoefte ik heb aan rust, hoe dommer ik ga doen op dit gebied lijkt het wel :@
ha, nu weet ik ook wie jij bent...
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

continue je best doen om anders te zijn lijkt me anders ook vermoeiend.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:39:15 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96787827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ha, nu weet ik ook wie jij bent...

:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_96787868
quote:

[..]

Ik denk dat jij het concept go with the flow anders ziet dan ik. Ik heb het gevoel dat jij die flow ziet als mainstream, terwijl ik het zo zie: me niet druk maken om wat eventueel fout zou kunnen gaan, maar gewoon leven naar hoe ik het meest gelukkig ben, zonder me al te veel zorgen te maken om eventuele consequenties. En dus de situatie zoals hij zich presenteert bezie zoals hij is en niet zoals hij zal zijn in de toekomst.

:)
pi_96787882
quote:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je het nooit eens met de meute eens bent, though! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96787916
Mwach, soms past het bij de flow soms niet :) maar gewoon in de grote stroom meegaan zonder erbij na te denken waarom en of ik dat wel wil.. daar ben ik mee gestopt.

Maar dat is iets heel anders dan een go with the flow als je het hebt over gevoelens en relaties en die dingen meer :)

Je best doen om iemand anders te zijn dan je bent is sowieso vermoeiend en een beetje zonde van de tijd, of je nu wel of niet "anders" bent..
pi_96787943
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeggen of denken dat je niet moet piekeren heeft ook geen zin. Iets anders wordt het als je jezelf serieus de vraag stelt: "Wat is nu mijn punt, waar denk/twijfel ik over? (bijv angst hem kwijt te raken) Als dat helder is vraag je jezelf wederom serieus af of de wijze waarop je ermee bezig bent ertoe bijdraagt dat de situatie kan verbeteren/veranderen. Meestal is het antwoord dan 'NEE'. Dat besef leidt er vaak toe dat het piekeren en/of doorslaan in bijbehorende emoties stopt.
pi_96787954
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:33 schreef MarMar het volgende:
lol @ Amsel mjah, ronde getallen zijn beter, hou het maar op 2 ;)
Even, niet rond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96787961
Nogmaals, ik zie de stroom dus in geen geval als een algemene stroom, want I could'nt care less wat anderen vinden van hoe ik leef. En ik doe ook helemaal geen moeite om me daaraan aan te passen. Met de stroom bedoel ik de dingen die op mijn pad komen, het is mijn stroom en niet die van iemand anders.
pi_96787986
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:44 schreef conleche het volgende:
Nogmaals, ik zie de stroom dus in geen geval als een algemene stroom, want I could'nt care less wat anderen vinden van hoe ik leef. En ik doe ook helemaal geen moeite om me daaraan aan te passen. Met de stroom bedoel ik de dingen die op mijn pad komen, het is mijn stroom en niet die van iemand anders.
Zo kijk ik er inderdaad ook naar :)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:45:52 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96788002
O: raketijsje :')
Niet meer actief op Fok!
pi_96788018
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je het nooit eens met de meute eens bent, though! :D
Hm.... "de meute" denkt volgens mij niet heel diep na over het grote hoe en wat.. resultaat: de huidige regering, wat er zoal op nummer 1 staat in de top 40, rare trends als uggs en crocks.. ;)
Dus sjah, nooit is een groot woord, maar vaak niet..
Wat niet wil zeggen dat er (gelukkig) best veel mensen zijn waar ik het voor een groot deel wel vaak mee eens ben. Bovendien is het ook helemaal niet erg om verschillende meningen te hebben, dat maakt het leren kennen van mensen juist leuk en interessant imho.

en als ik nu alle tienduizendmiljoen nuances ga toevoegen moet ik een boek schrijven, dus ik ga er maar voorzichtig van uit dat jullie zelf wel snappen dat het nooit zwart wit is ;)
pi_96788028
En ik ben heel trots op mezelf! Mijn vriend is sinds maandag op vakantie (en komt vanavond weer terug O+ ) en ik heb de hele tijd gewoon normaal gegeten en gekookt voor mezelf. Geen pizza's e.d. en geen snaaimomenten 's avonds op de bank *O*

Voor degenen van jullie die alleen wonen vast geen prestatie, maar toch :@
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:47:03 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96788033
Ik heb al een foto van de bruid gezien *) (was wel door iemand anders gepost en zij reageerde erop, dus weet niet of jullie hem ook kunnen zien)
Niet meer actief op Fok!
pi_96788041
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:44 schreef conleche het volgende:
gamma ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')