Realiseren dat niets vanzelfsprekend is, kan soms ook een extra motivatie zijn om er dan juist met volle teugen van te genieten als je het wel hebt.
Mooie post van Cali
En Vik dat van dat steekvlammetje van jou schemert wel eens door ja

En goedemorgen!
Schoonpa en manlief zijn in de tuin bezig en volgens mij gaat dat niet helemaal gezellig, maar ik ga me er niet mee bemoeien. Meestal gaat het dan zo van manlief zegt niets, totdat het echt te ver gaat en de kinderen en ik er ook echt last van hebben en dan zeg ik iets en dan ben ik de gebeten hond. Ga ik niet meer doen dus, ze zoeken het maar uit.
Verder is alles goed

Gisteravond naar optreden van Cie Feria Musica geweest, dat was fenominaal, alleen zat er een groep kutpubers achter ons met een leerkracht die denkt dat het helpt als je lief vraagt "wil je wel even stil zijn" aan een puber... geen 2 seconden konden ze stil zijn.. 'Kijk dan daar zit ook iemand, kijk die heeft een rode muts, kijk een trui, hey, nu een jurk, hey kijk die planken, hey kijk dan wat die gast kan met die ballen, oh kijk een hondje erbij, vet chill, wat doet die gek nou, heeftie afkickverschijnselen ofzo? Wat een autist, waar gaat dit over, ik snap er geen fock van man, jezus dit kunnen normale mensen echt niet!" zo ging het ongeveer en toen heb ik me omgedraaid en gezegd dat normale mensen meestal wel STIL zijn tijdens een voorstelling als ze iets van een opvoeding gehad hebben.
Dat hielp tien minuten...
Gelukkig was mijn humeur weer helemaal goed toen ik na de voorstelling veel kennisjes tegenkwam waarvan een paar me alleen aan mijn dochter en scootmobiel herkenden en ik overladen werd met complimentjes.
Er kwam zelfs een ietwat oude man naar mij toe met de boodschap "ik ken je niet, maar ik wil even wat kwijt, wat zie jij er prachtig uit!" en toen liep hij weer naar zijn vrouw en zat ik te blozen en mijn dochter te glunderen van trots

Het was een première en er werden volop hapjes (bitterballen ook tot grote vreugde van mijn dochter) en drankjes uitgedeeld na de voorstelling. Ik heb het bij 1 prosecco gehouden en ben de rest van de avond aan de espresso en water gebleven en daar ben ik best trots op

Lijst voor vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: appel
L: laatste restje broccolisoep, boterham rollade, schaaltje rauwkostsalade
T: beschuit 20+kaas
D: spinazie met tomaatjes, biefstuk, gebakken champignons/paprika/prei, zoiets

T: stuk meloen