Dat had vroeger drugsconnectiesquote:Op zondag 15 mei 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.restaurant-hermitage.nl/
Het is ook echt bakweer vandaag vind ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:
Hee dames, hou eens op over bakken, dat is aanstekelijk!
Oh dus ze hebben ook een ster? Zo ziet het er ook wel uit ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Is met Dining with the Stars.
5 gangen voor 55 euro. Nog steeds schandalig duur, maargoed, wel leuk om te doen
Je kunt al reserverenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh dus ze hebben ook een ster? Zo ziet het er ook wel uit ja.
Leuke actie, voor 5 gangen vind ik dat nog best te doen voor een keer. Zie ik het nou goed dat de reserveringsperiode nog moet starten?Dan ga ik ook eens kijken voor iets hier in de buurt...
Hier is het eigenlijk best mooi weer, maar dat weerhoudt me er niet van.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Het is ook echt bakweer vandaag vind ik.
Oja, ik heb van de week niet echt alles gelezen hier. Een lunch is misschien ook al leuk, die zijn volgens de site nog wel beschikbaar (en ook wat minder duur). Eens kijken wat er nog vrij is.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kunt al reserveren![]()
http://www.diningwiththes(...)thestars/restaurants
voor de 'vips' ofzovanaf woensdag kon 't al, dus veel zullen al wel vol zitten
Had de link woensdag al wel hier gepost!
Sowieso prima manier om van je zwart geld af te komenquote:Op zondag 15 mei 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat had vroeger drugsconnecties![]()
(een vorige eigenaar)
Spijsvertering werkt weer, tx ladies!
Nou, hier komt het af en toe met bakkenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hier is het eigenlijk best mooi weer, maar dat weerhoudt me er niet van.
Hmm... als je havermoutmuffins kunt maken hč, dan moet het met Brinta toch ook kunnen?
Hoe komt het trouwens dat je je moeder elke dag ziet?
Als je zwart geld hebt, moet je een winnend lot kopen (van iemand die gewonnen heeft, dus niet de staatsloterij spekken).quote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sowieso prima manier om van je zwart geld af te komen
Wow...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
- Lamp overloop opgehangen
- Overgangsprofiel laminaat/trap ligt
- Glazen bord in keuken hangt
- Passpiegel gekocht en opgehangen
- Spiegel in trapgat opgehangen
- Schilderij opgehangen
- Lelijk stopcontact vernieuwd
- Gordijnen slaap- en studeerkamer gewassen
- Runners gordijnrails slaapkamer vervangen
- Gordijnrails studeerkamer in het geheel vervangen
- Studeerkamer opgeruimd
- Rookmelders opgehangen
- Nieuw kastje slaapkamer gekocht en gemonteerd
- Slaapkamer opgeruimd
- Schoenen uitgezocht
- Trapkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld
- Lelijk snoerenpalet dat uit de muur stak weggewerkt
- Nieuwe (dure) vuilnisbak gekocht en oude weggebracht naar de stort
Ik ben echt supertevreden!!!
Ja hoor. Maar, die is al bezet!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef Perruche het volgende:
XM wat een werk!
Hier staan de brownies in de oven. En dat is dan ook het enige positieve aan de dagiemand nog een leuke niet-zeikende kerel in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |