abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:15:16 #101
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96817231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef conleche het volgende:
Baja Beachclub. Hmmmmm. Dat klinkt ook niet erg hoogdravend. Het is juist heel hip om nerd te zijn, man.
Nee nee, ik ben een man van de wereld, hip, charmant, intelligent, de Baja is precies wat past mijn imago.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:15:46 #102
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_96817276
De blik die ik zojuist kreeg is echt onbetaalbaar.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:16:09 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96817308
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee nee, ik ben een man van de wereld, hip, charmant, intelligent, de Baja is precies wat past mijn imago.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96817389
Progje :s) mooi!

Terug van een energievretende dag. Gelukkig zijn mensen één keer per jaar jarig.
pi_96817988
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Of er nou een trouwerij komt of niet, jullie zijn O+ samen!

Fijn en mooi Progje!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:28:43 #106
214942 norich
delicate
pi_96818095
Goedenavond.

Progje mooi dat het mooi was! :)

Jagar leuk huisje :Y

Had zelf een familiedag vandaag, en hebben heerlijk door de Amersfoortse grachten gevaren. O+
Turn the world into your dance floor.
pi_96818232
Klinkt als een bijzonder mooie dag Progje! Wanneer vertrekken jullie op huwelijksreis? :)

Ik ben ook voor een live aanzoek overigens! :P
En kom op zeg, de Baja?! :D Dat is wel een heeeeeeeeeeeeele foute tent! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_96818304
Oh Co! Wat voor kleur roze heb jij ook weer in jouw slaapkamer? Die heb jij wel eens gepost toch? Ik wil die voor mijn tuinhuisje! (de binnenkant that is :))
pi_96818348
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt als een bijzonder mooie dag Progje! Wanneer vertrekken jullie op huwelijksreis? :)
Dinsdag!
Super veel zin in
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96818630
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef progje het volgende:

[..]

Dinsdag!
Super veel zin in
En terecht!
Doe wat je niet durft.
pi_96818666
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef anna82 het volgende:
Oh Co! Wat voor kleur roze heb jij ook weer in jouw slaapkamer? Die heb jij wel eens gepost toch? Ik wil die voor mijn tuinhuisje! (de binnenkant that is :))
Die heeft pief nog ergens, die foto! Misschien ik ook nog wel in mijn photobucket, ik zal zo even kijken.
Ik heb het wel zelf gemengd. In mijn gang heb ik een donkerder kleur roze en ik had voor de slaapkamer een heel lichte. Te licht. Dus heb ik er die van mijn gang bijgegooid.
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2011 @ 23:36:33 #112
70532 loveli
N
pi_96818695
Thuis, koppijn, bijlezen.
crap in = crap out
pi_96818772
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En terecht!
Dacht eerst van "pfff dat duurt dan nog lang zeg" :')
Maar het is wel fijn om nu even een beetje bij te komen en dan maandag nog even rustig de tijd hebben koffer in te pakken en evt de laatste dingen te kopen en zo!
pi_96819221

Hmmm, mijn gang is nu heel anders zie ik en ik heb een ander bed. Met spijltjes, een beetje meisjesachtig en dat ben ik nu wel wat zat, maar in Frankrijk past dat prima, dus dat verhuis ik daarheen en dan ga ik een wat neutraler bed voor hier kopen. Misschien dat ik de muurkleur dan ook weer verander.

Prog, doe nog een x die droomfoto van die vakantie? O+
pi_96819393
http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx

(er zit een photo gallery link bij zelfs, *kwijl* hopelijk is het IRL net zo mooi!)
http://www.naiade.com/en/gallery/gallery_hotel.aspx?catid=3
pi_96819571
Oeh mooi Co! Eigen werk aan de muur?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96819652
Damn, dat ziet er wel echt heul mooi uit! :D Hoe lang gaan jullie?
pi_96819656
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:46 schreef progje het volgende:
http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx

(er zit een photo gallery link bij zelfs, *kwijl* hopelijk is het IRL net zo mooi!)
http://www.naiade.com/en/gallery/gallery_hotel.aspx?catid=3
:9~ jullie gaan genieten O+
pi_96819765
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef conleche het volgende:
Damn, dat ziet er wel echt heul mooi uit! :D Hoe lang gaan jullie?
12 dagen.. Wilde nog verlegen naar 14 dagen maar wat je dan extra moest betalen was echt idioot...
Ik kan amper nog wachten, zo'n zin om even heerlijk te ontspannen. Ben ik echt aan toe.
Heftig jaar geweest met werk en de bruiloft nu dus gewoon even heerlijk (bijna) 2 weken niks O+
pi_96819775
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hmmm, mijn gang is nu heel anders zie ik en ik heb een ander bed. Met spijltjes, een beetje meisjesachtig en dat ben ik nu wel wat zat, maar in Frankrijk past dat prima, dus dat verhuis ik daarheen en dan ga ik een wat neutraler bed voor hier kopen. Misschien dat ik de muurkleur dan ook weer verander.

Prog, doe nog een x die droomfoto van die vakantie? O+
Dank je!! Ik heb al een spijlen bed gekocht bij de Ikea :D voor ons tuinhuisje lijkt het me wel een leuk romantisch sfeertje.
  zondag 15 mei 2011 @ 00:54:41 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96823227
Progje wat ben je leuk!!! Nog gefeliciteerd ook, fijn dat je zo genoten hebt!!

En Co, wat een toffe gang joh, dat meubeltje daar helemaal links.... O+
pi_96827765
Anna, ik heb zelf Frans roze op m'n muren, dat lijkt er ook erg op. Van Histor of Flexa, dat weet ik niet meer. Als je wilt kan ik wel een fotootje maken.

Progje, je gaat echt de huwelijksreis maken zoals ik er al jaren over fantaseer. :D. Geniet ervan, maar dat zal wel lukken!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_96827802
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef progje het volgende:

[..]

hihi O+

nou ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms wel wat tegenop zag..
De hele dag zo in de belangstelling staan. Maar het was echt geweldig! O+
Ik kan het iedereen aanraden om te trouwen hihi. Het was zo fijn en zoveel lieve mensen!
ik herinner me nog dat wij toen we buiten liepen om foto's te maken door iedereen gelukswensen kregen en iedereen zei dat we er zo mooi uitzagen.

O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_96827825
Goeiemorgen!
  zondag 15 mei 2011 @ 08:10:08 #125
43653 sigme
Veraan
pi_96827899
Mogge!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 mei 2011 @ 08:26:54 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96827948
Aloha!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96828109
O: 1 mango, 2 koppen thee met honing, 3 afleveringen The Big Bang Theory. :').

De Baard komt hier zo met allerlei lekkers voor een brunch, en dan gaan we naar de tweede verjaardag van één van m'n nichtjes. O+.
pi_96828182
Net Evy12 gedaan. Mooi weer wel!
pi_96828214
Jemig, wat zijn jullie allemaal vroeg uit de veren! :o

Ik zit net een mail te lezen van een vriendin die mee zou gaan naar de VS, maar dat toch maar niet wil omdat ze kennelijk bang is dat ik niet alles kan.
Iemand zin om mee te gaan? :D
Nouja, ik ga even plannen omgooien geloof ik. Eens verzinnen wat handig is qua reizen binnen de VS als je alleen gaat.
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 09:26:54 #130
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96828258
Goeiemorgen...

Ze hebben hier gezamelijke wasmachines, dus een hok met een stuk of 10 wasmachines voor heel veel mensen. Gelukkig slaapt menig student nog om zondagmorgen negen uur, dus ik heb vier wassen tegelijkertijd in de machine zitten. Lekker effectief!
  zondag 15 mei 2011 @ 09:26:57 #131
344469 Amsel
zonder t
pi_96828259
Progje mooi O+

HPKW wat dat nou voor gekke actie van die vriendin? :{
  zondag 15 mei 2011 @ 09:28:58 #132
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96828281
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ik zit net een mail te lezen van een vriendin die mee zou gaan naar de VS, maar dat toch maar niet wil omdat ze kennelijk bang is dat ik niet alles kan.
Nouja, ik ga even plannen omgooien geloof ik. Eens verzinnen wat handig is qua reizen binnen de VS als je alleen gaat.
Nou, wat een vriendin zeg..
  zondag 15 mei 2011 @ 09:29:40 #133
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96828287
Ola! ik was ook om tien over acht wel uit de veren. Heb mn tweede sok afgebreid. even aan elkaar maken bij de teen en dan een "tadaaa" fotootje maken O+

Liefje voelt zich iets beter maar blijft een dagje in t hotel om uit te zieken. en ik ben steeds minder gestresst erover, t knaagt af en toe een beetje maar ik weet dat t geen zin heeft en dan gaat t wel over..

Oh Progje, ik ga nu vast sparen denk ik, voor zo'n huwelijksreis *kwijl* *droom*
Henk! Wat stom van die vriendin!! hmpfg!

verder: t is hier marathon vandaag en nu kan ik niet bij de winkel komen. heb wel eten, maar heb beloofd om voor morgen taarten te bakken voor de verkoop voor t lustrum dus ik moet toch echt even naar een winkel. /klaag
Kwak
pi_96828301
Ik snap het ook niet helemaal Amsel, maar voor zover ik begreep was ze bang dat we ruzie zouden krijgen als we niet alles zouden kunnen doen wat we zouden willen doen. Ze was vorig jaar met haar (ex) vriendje op vakantie en die had toen ineens een voetblessure en dat heeft nogal tot veel ruzies geleid omdat ze veel dingen niet konden doen door zijn voet.

Ik zou denken: als je het van tevoren weet dan kun je er rekening mee houden en je verwachtingen bijstellen. Maar voor haar werkt dat kennelijk niet zo.
Nouja, ik heb de halve wereld al alleen bereisd, de VS zal vast niet zo'n probleem worden. :)
Doe wat je niet durft.
pi_96828320
Wat voor taart ga je bakken Kwak? :)

Lekker is dat idd, als je door zo'n evenement nergens meer kunt komen.
Hier doen ze altijd zo;n lullig wielren-gebeuren in de zomer, alleen doen ze dat precies om het blok heen waarin in woon (nouja, iets ruimer), maar dan kan ik dus echt op geen enkele manier bij mn huis komen zonder de route te doorkruisen.
Doe wat je niet durft.
pi_96828395
Hč, wat raar Henk. Stomme actie vind ik het, maar goed.
Mooie slaapkamer en hal Co!
En dat wordt vast een fantastische vakantie progje :s)
  zondag 15 mei 2011 @ 09:58:03 #137
43653 sigme
Veraan
pi_96828554
Volkorenmeel-havermoutmuffins met zoetstof, cacao en pruimen en afgesmeerd met een beetje marmalade zijn warm uit de oven best heel lekker. Straks even proeven of ze afgekoeld ook lekker zijn :D.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 mei 2011 @ 09:59:22 #138
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96828571
@ Henk: ik ga denk ik een citroencake met citroenglazuur bakken en chocolate chip peanutbutter cookies, al zijn die meestal de tweede dag niet meer zo lekker. hm. even denken.
Kwak
  zondag 15 mei 2011 @ 09:59:37 #139
43653 sigme
Veraan
pi_96828573
Reizen met reisgenoten valt blijkbaar nog niet mee; die van XM had een goede reden, die van Henkpietklaaswim een rare. Ik denk dat de reisgenoot van progje zich wel aan z'n woord houdt.. ;).
pi_96828589
Mogguh

Henk wat jammer, vind het ook wel een beetje vreemde actie...
pi_96828597
Goedemorgen!

Bij die evenementen zijn er toch wel oversteekplaatsen her en der?

Jammer van je vriendin Henk! Zeker omdat ze het vorige keer zelf heeft meegemaakt, zou ze er nu toch op moeten kunnen anticiperen?

DaD, als je tijd hebt om te plaatsen zou ik het fotootje graag zien :) en vandaag klinkt als een hele fijne dag O+

Vriendje is net richting Oosten vertrokken voor familie-verjaardag en voetbal. Ik had zo geen zin om mee te gaan, maar vond zelf dat ik mee moest. Daarom was het heel fijn dat vriendje, die dat heus doorhad, gisteravond in bed voorstelde dat ik thuis zou blijven O+ Vandaag dus een lekker aanrommeldagje.
pi_96828602
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
Reizen met reisgenoten valt blijkbaar nog niet mee; die van XM had een goede reden, die van Henkpietklaaswim een rare. Ik denk dat de reisgenoot van progje zich wel aan z'n woord houdt.. ;).
  zondag 15 mei 2011 @ 10:03:00 #143
43653 sigme
Veraan
pi_96828615
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:02 schreef progje het volgende:

[..]

Da's gewoon een véél te mooie locatie om af te zeggen ;).
  zondag 15 mei 2011 @ 10:03:11 #144
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96828618
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:01 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!

Bij die evenementen zijn er toch wel oversteekplaatsen her en der?

Jammer van je vriendin Henk! Zeker omdat ze het vorige keer zelf heeft meegemaakt, zou ze er nu toch op moeten kunnen anticiperen?

DaD, als je tijd hebt om te plaatsen zou ik het fotootje graag zien :) en vandaag klinkt als een hele fijne dag O+

Vriendje is net richting Oosten vertrokken voor familie-verjaardag en voetbal. Ik had zo geen zin om mee te gaan, maar vond zelf dat ik mee moest. Daarom was het heel fijn dat vriendje, die dat heus doorhad, gisteravond in bed voorstelde dat ik thuis zou blijven O+ Vandaag dus een lekker aanrommeldagje.
vast wel, maar vrijwel mn volledige fietsroute naar t centrum is onderdeel van diverse looproutes die elkaar de hele dag afwisselen (als de halve marathon klaar is start de 5 km, etc.) dus ik zie nog niet hoe ik in t centrum ga geraken. ik kijk wel even hoe laat t helemaal klaar is en tot hoe laat de winkel open is. dan bak ik vanavond wel...
Kwak
pi_96828743
Ik probeer me te verplaatsen in de vriendin en het zou kunnen zijn dat ze zich een heel actieve vakantie had voorgesteld? Dan nog is het wel een beetje egoistisch en het is nu ook weer niet zo dat het nu ineens veranderd is in een luie strandvakantie. Maar ik kan me nog ergens voorstellen dat als je echt wilde gaan hiken en dat dan nu niet kan en het je enige vakantie is......wel balen evenzogoed!
pi_96828767
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:54 schreef LadyBlack het volgende:
Progje wat ben je leuk!!! Nog gefeliciteerd ook, fijn dat je zo genoten hebt!!

En Co, wat een toffe gang joh, dat meubeltje daar helemaal links.... O+
Dat vond ik bij het grof vuil! Evenals het ladenkastje en het witte meubel komt van het waterlooplein (toen was het nog bruin). Kringloop FTW. *O*
pi_96828808
Ik ben vorig jaar zelfs nog met een vriend die chronisch vermoeid is op vakantie geweest. Je stelt gewoon je verwachtingen bij en dan gaat het goed.
Wil deze vriendin kennelijk niet doen, nou, dan ga ik wel alleen. :)

Owja, ze is net een paar weken terug van haar vorige vakantie (van een maand, naar Costa Rica) en we zouden idd actief gaan doen, maar dat kan nog steeds zeker als ik zie hoe mij enkel zich nu al houdt. Alleen is zij bang dat het niet gaat lukken. :)
Het is graag of niet wat mij betreft. :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:16:10 #148
43653 sigme
Veraan
pi_96828830
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben vorig jaar zelfs nog met een vriend die chronisch vermoeid is op vakantie geweest. Je stelt gewoon je verwachtingen bij en dan gaat het goed.
Wil deze vriendin kennelijk niet doen, nou, dan ga ik wel alleen. :)

Owja, ze is net een paar weken terug van haar vorige vakantie (van een maand, naar Costa Rica) en we zouden idd actief gaan doen, maar dat kan nog steeds zeker als ik zie hoe mij enkel zich nu al houdt. Alleen is zij bang dat het niet gaat lukken. :)
Het is graag of niet wat mij betreft. :)
Blijft het wel een vriendin?
pi_96828893
quote:
5s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Blijft het wel een vriendin?
Jawel hoor. :) We spreken elkaar niet zo heel vaak, maar we hebben wel meer samen gereisd en dat ging uitstekend. :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 10:22:44 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96828947
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
:D.

Zij die weer beter zijn groeten u *O*. Wel een slechte nacht gehad, dus nog even rustig aan vandaag, maar iig niet misselijk meer enzo :).

En wat een stomme vriendin, HPKW... :{. Ik zou dat echt een naaistreek vinden.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 15 mei 2011 @ 10:25:09 #151
70532 loveli
N
pi_96828998
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Zij die weer beter zijn groeten u *O*.
*stokje overgepakt heeft*
crap in = crap out
  zondag 15 mei 2011 @ 10:28:31 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96829071
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Aww :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_96829168
Fijn dat je weer beter bent Vik!
En beterschap voor Li!

En ik vind het ook stom van die vriendin, maar ze moet het helemaal zelf weten. :) Ik vermaak me wel en zij mist een geweldig leuke reis.
Doe wat je niet durft.
pi_96829227
Wat ben je toch een geweldige positivo henk, kudo's daarvoor :Y
pi_96829241
Goedemorgen!
Koffie!

Beterschap Loveli en progje O+ wat een droomfoto's zijn dat!

En hpkw.. sjah.. ehm.. trek het me wellicht een beetje persoonlijk aan, maar dan zou dus niemand meer op vakantie gaan met mij terwijl ik soms best heel aardig gezelschap ben...
Manlief is ook wat actiever, kinderen soms wel soms niet.. bij ons is het dan meestal zo dat er een paar dagen bij zitten dat ik lekker alleen op het strand lig met een boek en manlief wat beklimbare rotsen e.d. opzoekt met de kinderen..
Je hoeft toch niet 24 uur per dag aan elkaar geplakt te zitten als je samen op vakantie bent?
Beetje jammer *knuf*
pi_96829315
quote:

[..]

Alweer of nog steeds? Beterschap!
pi_96829349
oh en maar trouwens!
De weegschaal zei vanmorgen 73,7!!!! Ik ga zo hard de laatste weken, weet niet waarom, maar het bevalt me wel :D
Komt goed uit ook want volgende week uit eten met een theatervoorstelling alvast als kadootje van schoonmoeder (ja die is wel lief, ze zijn ook al meer dan 20 jaar uit elkaar ;) ) volgend weekend verjaardagsbrunch van mijn moeder, dan daarna mijn verjaardag en verjaardag van de jongste nog es, dus dan gaat het waarschijnlijk stabiel blijven (hoop ik ;) )
  zondag 15 mei 2011 @ 10:43:25 #158
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96829400
hi!

leuk huisje heb je jagar, en Co ook! en ik zag een mooie foto van Progje O+ en je honeymoon :9~ ik wil ook!
fijn dat het al zo goed gaat met je enkel HPKW! en jammer van je reisgenote, maar wat Puff al zegt idd, kudo's voor je positieve instelling!
en beterschap voor Li :*

en verder weet ik het niet meer :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_96829440
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eensch!
pi_96829534
Ik val opeens ook weer zomaar af, ben ik ook zo blij mee
Was op mijn trouwdag het lichtste sinds 4 jaar of zo O+

Hopelijk zijn die rare hormonen in mijn lichaam eindelijk weer aan het stabiliseren ;)
pi_96829562
Wel extreem goede timing zo op je trouwdag, je zag er dan ook prachtig uit in je jurk!!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:02:38 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96829862
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Eensch!
Ook eensch :s).

Ik kan wel merken dat ik weer beter ben. Ineens weer zin in allemaal slechte dingen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_96829886
Bedankt! :) Ik ben dan ook een eeuwige optimist en laat mijn geluk en plezier niet van andere mensen afhangen. :) Heb ik ook wel eens gedaan, maar daar werd ik niet gelukkiger van.

Afijn, ik ga maar eens anderhalf uur fietsen, want anders wordt het nooit wat met mijn MS Bike Ride 150! :D
Doe wat je niet durft.
pi_96829928
groot gelijk! en anderhalf uuf fietsen? jeetje, geneest het echt zo snel al? tofheid!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:12:30 #165
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96830150
Maria!

Ik heb gisteren een superschattige uiltjesparaplu gekocht in penneys (=primark), moest meteen aan jou denken :D
  zondag 15 mei 2011 @ 11:12:51 #166
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96830157
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Wat een stomme vriendin. :{
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:16:07 #167
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96830236
quote:

[..]

Beterschap! :*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:19:10 #168
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96830334
joehoe, even een brei-crosspostje!

eerste paar sokken is af! deze foto vast al eens gepost, maar heb geen nieuwe tada foto gemaakt, lukte niet met t licht, dus dit is er eentje:

ben begonnen aan een tweede paar, ondrstaand patroon (ontworpen door een kennis van me, zijn dus haar benen (we hebben vergelijkbaar formaat :P)) met deze wol:

http://www.ravelry.com/patterns/library/gin-and-tonic-socks

Kwak
pi_96830378
Knap hoor Kwak, ik zou het echt niet kunnen!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:21:11 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96830395
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:20 schreef progje het volgende:
Knap hoor Kwak, ik zou het echt niet kunnen!
Ik ook niet. Leuk hoor! :).
Niet meer actief op Fok!
pi_96830412
Wat een schattige sokken O+ en knap dat je 't kan idd!! Ik kan niet eens netjes rechttoe rechtaan breien.
pi_96830452
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2x geroosterd brood met filet Américain en rode ui
S: lesje sportschool, zo even kijken wat ze doen, ik ga nooit op zaterdag...... zumba
L: gerookte zalm, eikenbladsla, 2x wit geroosterd brood met philadelphia/wasabi
T: ananas
T: wodka, light chips
D: snijboontjes, gewokt met ui eikenbladsla en stukje gehaktbrood ketchup
T: citroendropijs

Vandaag:
O: gekookt eitje, 3 rozemarijncrackers met Philadelphia
T: 1 brosse bolletje koekje
L: 3 rozemarijncrackers met philadelphia en met gekookt ei en mayo
T: volle kwark met diepvriesfruit, citroensap en zoetsstof
S: hardlopen, misschien, want eigenlijk heb ik al aan mijn weekquotum van 3x hardlopen en 2x sportschool voldaan.
T: wodka, light chips
D: Pindasoep
pi_96830558
ohja lijstje.

O: magere yoghurt met muesli
T: appel
L: dubbele boterham 20+kaas/komkommer, beker karnemelk
T: meloen
T: worteltjes
D: runderlapje met spinazie
T: nog een keer meloen omdat het zo lekker is :)
pi_96830573
we hebben hier amper dingen in huis voor ontbijt en/of lunch :')

handig weer!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:35:19 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96830785
Vreemde actie van die vriendin Henk. Maar kudo's voor je positiviteit :).

Wij zijn op de weg terug van IKEA en Gamma Delft. Geslaagd voor de missie. Thuis gelijk de boel in elkaar zetten en ophangen :Y. Ben erg tevreden over ons kleine-klusjes-doen-die-al-eeuwen-moeten-weekend *O*.
pi_96831252
@ allen: dank voor de lieve woorden.

Schoonfamilie en Mr.Mo zijn er relatief 'goed' onder. De laatste weken was Mama Wolve echt relatief goed, zijn lekker weekend naar Drenthe geweest, veel gefietst, veel gewandeld O+
Het is natuurlijk mooi kut dat 't zo loopt, maar er veel aan doen kunnen ze/we niet, dus het dan maar met alle positiviteit an de wereld aanpakken zodat we nog zo lang mogelijk van elkaar kunnen genieten :) Hopelijk levert deze kuur geen complicaties op en komt ze er relatief goed doorheen. Het is en blijft chemo, maar als het goed is zou het een 'milde' chemo moeten zijn..

Ben net wakker geworden :o heb echt hééél lang geslapen. Spinningles van 12 uur dus maar afgezegd :@ maar ga vanmidag wel zelf hardlopen.

En aan m'n essay werken en asperges eten O+
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 11:55:18 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96831307
http://nos.nl/artikel/240231-blinde-iraanse-mag-wraak-nemen.html

Huu, dit vind ik letterlijk misselijkmakend nieuws :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_96831477
ja...

Fotootje van gisteren *)
Ja doei.
pi_96831539
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
ja...

[ afbeelding ]

Fotootje van gisteren *)
Wauw O+
pi_96831546
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
http://nos.nl/artikel/240231-blinde-iraanse-mag-wraak-nemen.html

Huu, dit vind ik letterlijk misselijkmakend nieuws :X.
:{

*ril*
pi_96831596
Anna:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het echt is 'ie nog íets rozer.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:08:28 #182
231020 MevrouwPuff
pi_96831647
Fijn dat schoonmama het relatief goed gaat Mo!
  zondag 15 mei 2011 @ 12:13:13 #183
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96831781
oh DaD jij postte toch laatst een jurkje van Pull and Bear? Ik liep gisteren ineens tegen een Pull and Bear winkel aan, superleuk O+ helaas niet echt tijd om goed rond te kijken/passen maar ik ga zeker een keer terug :D
  zondag 15 mei 2011 @ 12:29:27 #184
121582 DevilsAndDust
pi_96832231
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:13 schreef Blurred86 het volgende:
oh DaD jij postte toch laatst een jurkje van Pull and Bear? Ik liep gisteren ineens tegen een Pull and Bear winkel aan, superleuk O+ helaas niet echt tijd om goed rond te kijken/passen maar ik ga zeker een keer terug :D
Ja klopt! Echt een hele winkel vol toffe spulletjes. O+.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:29:43 #185
117113 Perruche
Muffin!
pi_96832235
Goedemiddag!

*O* voor progje, en beterschap voor loveli!!

Pfff niet ontbeten, gelijk huis schoongemaakt (aargh mannen kunnen zo vies zijn!) en naar buikspieren + bodypump geweest. Moe! En net geluncht, even beetje TV kijken, vriendje helpen met nederlands (wat hij doet met spaanse televisie op :') ) en straks brownies bakken, filmpje kijken weekendjes weg boeken en boodschapjes doen, niet in die volgorde.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:30:43 #186
117113 Perruche
Muffin!
pi_96832274
Oh wauw, dat nieuws van die Iraanse. Dat ze even een fatsoenlijk rechtssysteem introduceren...
  zondag 15 mei 2011 @ 12:35:07 #187
344469 Amsel
zonder t
pi_96832441
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat ja :Y O+

Ik heb een lekker lui dagje vandaag, beetje in huis rommelen enzo. Zo eens een weekplanning maken en boodschappen doen. Moet weer wat meer structuur aanbrengen. M'n nieuwe motto is "weinig drinken, vroeg naar bed & verstandig doen". Dat heb ik vrijdag ingevoerd en sindsdien houd ik me eraan :P :')
  zondag 15 mei 2011 @ 12:37:52 #188
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96832515
Ik ben op het werk, m'n internet thuis doet het niet en moet een aantal zaken doen en regelen, en heb de afgelopen weken zo weinig gewerkt dat een paar uurtjes werken ook geen kwaad kan. Dan lekker naar huis, waar nu al een stoofpot voor vanavond onder de dekens staat, heeft al een uurtje opgestaan en gaart nu zo verder...
  zondag 15 mei 2011 @ 12:42:32 #189
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96832704
O+ net even met zielig ziek vriendje aan de telefoon gepraat. heeft heeeel erg geholpen. gewoon even zn stem horen en een beetje babbelen. aan de tel. hoor je iemands toon veel beter dan in een smsje natuurlijk. Hij is wel nog echt ziekjes... maar verder was alles goed en gewoon en jeej O+

hmmm nieuwe sokpatroon is vet ingewikkeld en je ziet er weinig van in dit drukke garen volgens mij... ik probeer nog even door te gaan maar als t zo onzichtbaar blijft haal ik de hele boel uit en gebruik ik dit garen wel voor iets anders...
Kwak
  zondag 15 mei 2011 @ 12:46:59 #190
231020 MevrouwPuff
pi_96832898
Lunch met twee dubbele bruine boterhammen met een dikke (!) plak kaas (lidl), een ei en kleine lekkere tomaatjes van de marokkaanse groentenboer :9
Bunq - bank of the freeZoek je mobiel op gsmwebBoek je safari bij Beekse Bergen
  zondag 15 mei 2011 @ 12:49:21 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96832976
Oow... ik moet m'n moeder eigenlijk ff bellen, maar ik heb daar zo ontzettend geen zin in :@.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:52:02 #192
43653 sigme
Veraan
pi_96833080
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oow... ik moet m'n moeder eigenlijk ff bellen, maar ik heb daar zo ontzettend geen zin in :@.
Hophop bellen! Dan heb je de hele zondag daarna nog voor jezelf.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:06:25 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96833648
*O* voicemail *O*
  zondag 15 mei 2011 @ 13:06:57 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96833662
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
*O* voicemail *O*
_O-.

Anyway, schoonmaken ;(.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 mei 2011 @ 13:08:13 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96833709
En ik vind het echt niet erg om met haar te praten hoor, maar ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan telefoneren :'(. Telefoongesprek is voor mij functioneel, het bijkletsgebeuren heb ik nooit begrepen.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:12:03 #196
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_96833864
'ik hoorde dat Twarres een horecazaak gaat openen, genaamd 'Wer Bistro' ' :')
Ja doei.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:17:02 #197
52646 progje
Blub
pi_96834083
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind het echt niet erg om met haar te praten hoor, maar ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan telefoneren :'(. Telefoongesprek is voor mij functioneel, het bijkletsgebeuren heb ik nooit begrepen.
Dat heb ik ook!
Ik hou er niet van :@
  zondag 15 mei 2011 @ 13:17:16 #198
265927 HenkPietKlaasWim
pi_96834095
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:04 schreef MarMar het volgende:
groot gelijk! en anderhalf uuf fietsen? jeetje, geneest het echt zo snel al? tofheid!
Ik heb net 55 minuten gedaan. :D Ga denk maar heeeeeeeeel snel een fietsbroek bestellen en dan spring ik zo weer op de spinningfiets voor nog een keer 35 minuten. :)

Maar de enkel houdt zich echt heel erg goed! :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:20:21 #199
216210 Ml-etje
pi_96834223
*O* weekendje weg geboekt *O*

Stom HPKW!
En beterschap Loveli

Ik ben wel echt een babbelaar aan de telefoon :@ :D
  zondag 15 mei 2011 @ 13:22:40 #200
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96834324
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Ml-etje het volgende:
*O* weekendje weg geboekt *O*

Stom HPKW!
En beterschap Loveli

Ik ben wel echt een babbelaar aan de telefoon :@ :D
waar ga je heen?

Met sommige personen kan ik wel goed aan de telefoon kletsen, en met sommige niet. Stom, eigenlijk.
ANWB VerzekeringenVattenfall cadeauDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')