SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
That's the spirit, overal de goede kant van zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:43 schreef MarMar het volgende:
Zullen we het er dan maar op houden dat mijn schoonvader erg geëmancipeerd is?
Ook geen pure sinaasappelsap met natuurlijke suikers?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Sinaasappelsap is ook niet per definitie gezond, want suikers. Calorietechnisch gezien kun je zelfs beter cola drinken. Ik drink voornamelijk thee en water en af en toe zo'n halve liter smoothie/sap vd ah.
Ijsthee kun je ook zelf maken. Dan moet je er alleen geen suiker doorheen gooien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Dan moet ik het maar houden op water en thee. Drink geen melk (gelukkig). Dat wordt nog eens wat aangezien ik een ijsthee-gek ben
Te weinig gegeten, denk ik, idd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef MarMar het volgende:
ohbah, hoe kan dat nou vik? Te weinig gegeten of niet fit of wat?
Volle yoghurt is prima! Snij een appel in stukjes en gooi die erdoor en doe er een grote schep muesli door. Kan als ontbijt, lunch, toetje. Vult goed en is een stuk beter dan noodels en wat je ook al weer nog meer had bij wijze van ontbijt vandaag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:13 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Aha oke bedankt Mini en HenkPietKlaasWim. Ik zal het eens proberen.
Ik eet alleen volle yoghurt qua zuivel, voor de rest niks!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat is gelukkig op te lossen, maar niemeerdoenhe!
TT doet me eraan denken: hoe is het met jouw schoonmoeder, motorbloempje?quote:
Ze was na de vorige chemokuur héél slecht. Dus het heeft even geduurd voor ze met de volgende kuur konden beginnen. Maar nu begonnen de tumoren toch weer te drukken en waren dus weer gegroeidquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
TT doet me eraan denken: hoe is het met jouw schoonmoeder, motorbloempje?
Dat klinkt niet best allemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze was na de vorige chemokuur héél slecht. Dus het heeft even geduurd voor ze met de volgende kuur konden beginnen. Maar nu begonnen de tumoren toch weer te drukken en waren dus weer gegroeiden ze is nu maandag weer met een pillenchemo van 2 weken begonnen. Daarna heeft ze een week 'pauze' en daarna weer 2 weken pillenchemo, etc.
Het is dus zodanig aan het groeien dat ze die chemo echt nodig heeft om nog enigszins te kunnen blijven functioneren: als de tumor groeit kan ze niet meer lopen (zit in haar ruggenwervel)...
Neem varkensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:50 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Bijgelezen en HPKW, wat fijn van je enkel, positivisme ftw! Verder zag ik het mooie plekje van Jagar en vind ik het heeldat XM en Vikje een tripje naar Maastricht ondernemen!
op een niet-romantische manier
Zag ook al een foto van Progje, mooi hoor!
En krachttraining... ik heb geen kracht (ontdekte ik weer eens toen ik vanochtend tuinaarde wilde tillen, toen probeerde te slepen en uiteindelijk heb laten sjouwen) dus Sigme, heb je nog tips voor krachttraining om thuis te doen voor een krachtloze vrouw?
"Switch the lights off"?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef Chicolate het volgende:
How to look good naked. Eindelijk zie ik het eens, ipv van jullie te horen dat het op is als het al voorbij is
.
*eensquote:
Misschien ook wat voor je, koude pepermuntthee. Ik drink het veel in de zomer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Dan moet ik het maar houden op water en thee. Drink geen melk (gelukkig). Dat wordt nog eens wat aangezien ik een ijsthee-gek ben
RTL 8quote:
Ze noemen bij wit het een 'ideale kleur'. Niet bij mij, bij mij is het dan al snel gebroken witquote:
Ha ja, dat lijkt me wel wat voor 'later'!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Neem varkens. Sjouwen met emmers water & voer..
Het enige dat ik kan bedenken zijn optrek- en opdrukoefeningen. Kan je jezelf wel wat opdrukken of heb je ook daar niet genoeg kracht voor?
op je knieen beginnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha ja, dat lijkt me wel wat voor 'later'!
Opdrukken lukt wel, vanaf de tenen max 1 keer, en dan met de kont omhoogbij optrekken is het net alsof mijn spieren niet weten wat ze moeten doen en vervallen in totale apathie! Zal wel een kwestie van opbouwen zijn!
Ik heb hier nog een muntplantje staan, daar moet dat dan ook mee kunnen toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien ook wat voor je, koude pepermuntthee. Ik drink het veel in de zomer.
Bij de drogist kun je pepermuntblaadjes kopen en daar trek ik dan thee van. Ik doe er zelf zoetjes bij, maar dat is een keuze.
Die thee laat ik dan afkoelen, in een glazen fles en dan lekker koud laten worden in de koelkast.
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een muntplantje staan, daar moet dat dan ook mee kunnen toch?
Het klinkt zo iel als hij zingt. Zonder kracht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Hij kan heel goed zingenHet kwam er donderdag alleen helemaal niet uit
![]()
In het stadion klonkt het een stuk beter, trouwens!
Hij heeft opzich wel kracht in z'n stemquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Het klinkt zo iel als hij zingt. Zonder kracht.
Ik ga maar eens verder zappen.
Klinkt al wel iets beter, maar haaaaalt het niet bij de echte Judas! (die dood is overigens)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij heeft opzich wel kracht in z'n stem
Maar nu zal ik ophouden met esf gepraat
Je kan van alle munt muntthee maken, maar de smaak verschilt. Van die zachte marokkaanse munt met van die harige blaadjes is het "gewoonst" om thee van te maken. Beetje tijm erdoor is ook lekker. Of alsem als het koud is!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaik mocht vroeger altijd muntblaadjes uit de tuin plukken voor mn moeder
![]()
Binnenkort maar weer eens een stekje vragen, dan kan ik ook weer verse muntthee maken
Het hangt er volgens mij wel een beetje vanaf wat voor muntplant je hebt trouwens.
Truequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt al wel iets beter, maar haaaaalt het niet bij de echte Judas! (die dood is overigens)
Heel voorzichtig opbouwen inderdaad! Dat met die kont en die knieën geeft niks, zeker niet zolang je doel is om een beetje kracht in je armen te kweken. Als je er aan wil beginnen is het véél belangrijker dat je een oefening doet die je ook kan & wil uitvoeren dan dat je jezelf frustreert met onhaalbare kapriolen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha ja, dat lijkt me wel wat voor 'later'!
Opdrukken lukt wel, vanaf de tenen max 1 keer, en dan met de kont omhoogbij optrekken is het net alsof mijn spieren niet weten wat ze moeten doen en vervallen in totale apathie! Zal wel een kwestie van opbouwen zijn!
Aaahw arm vriendje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef kwakz0r het volgende:
hooi! concert ging vandaag een stuk minder, ik was totaal ongeconcentreerdmaar de solo's gingen goed. daarna gezellig wat gedronken en nog uit eten geweest in Delft, was leuk!
Vriendje smste dat ie ziek is (buikgedoe, zeker lekker roemeens water gedronken ofzo?) ocharme.... nog maar 5 daagjes en dan zie ik m weer![]()
ik wil eigenlijk mn verwarming aandoen want ik heb t koud
Nah, jij bent net getrouwd!! Gefeliciteerd! Hoe was het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
hihiquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef progje het volgende:
foto van moi in de jurk:
Staat je mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef conleche het volgende:
DUVEL!!!!!! Ik geloof dat je nodig bent en neem je knieën mee!! Of eentje in ieder geval!!
Hoi.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef conleche het volgende:
DUVEL!!!!!! Ik geloof dat je nodig bent en neem je knieën mee!! Of eentje in ieder geval!!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef conleche het volgende:
Ha!! Daarissie al!! XM heeft speciaal gestofzuigd, zodat je broek niet vies wordt!quote:
1. Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, een live aanzoek? Mogen wij ook komen?
Je zal dat als praatje krijgen van de ambtenaar...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat het geblèr van het Songfestival de meest ideale setting is.
Dat soort details kunnen we ook wel verzwijgen hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je zal dat als praatje krijgen van de ambtenaar...
En dan jij glunderen in die zaal!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef conleche het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Duvel het nu moet vragen, want dan kan ik altijd zeggen dat ik de druppel was. Dat heb ik nog niet op mijn CV staan. 2011: millionaire matchmaker
Dat is ook best een leuk praatje voor de ambtenaar. Soort van.
Ja!! Héél goed argument!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben elkaar wel leren kennen op fok.
Ik durf dat bijna nooit te vertellen hoor... Ik vertel iedereen dat we elkaar hebben leren kennen in de Baja Beachclub.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef conleche het volgende:
Ja kan ik me voorstellen. Onze ambtenaar had ik ook verboden om iets te zeggen en dat deed ze dan ook niet. Ze zei dat we getrouwd waren, wij zeiden ja en ze liet ons en de getuigen tekenen en dat was het zo'n beetje en toen hadden we champagne. En zij liet ons alleen.
Na een kwartier kwam een ambtenaar hoogroodaangelopen naar binnen gerend en was opgelucht dat we er nog waren, want we hadden het gedeelte ondertekend dat je tekent als je gaat scheiden.Ah well.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |