Hebnog niet echt tips, ben zelf ook net begonnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:04 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Heb je misschien persoonlijke voorbeelden van gezond eten en tussendoortjes? Koken kan ik niet goed (man).
Thanks, dat ga ik eens opzoeken!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
voor mac is dat selfcontrol.
Ik geloof dat je ook in firefox Leechblocker kunt installeren als extension..
Enne, dank allemaal!
Dat komt inderdaad zeker wel, heb zelf een combinatie van 'oud' en ikea en met accessoires enzo maak je 't natuurlijk steeds meer jouw plekje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ikea, ja. Helaas de enige optie, ik vind het jammer dat het zo standaard is. Maar goed, langzamerhand moet het eigen worden, en dat komt wel.
Bedankt, moet het aflerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iig geen pizza en instant noodles, ik zou proberen zoveel mogelijk kant- en klare meuk te mijden. Tussendoortjes: wortels, komkommer, tomaat, fruit, salade etc. Of gewoon volkorenbrood.
En dan is mijn beste tip: leer koken.![]()
Omdat het, voor mij, onhaalbaar lijkt om mijn buikje (buik) weg te werken. Ik heb veel aan krachtsport gedaan maar ik dacht dat cardio sneller was om af te vallenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom red je deze zomer niet?
Snel & handig: je bent een man, ga er wat krachtsport bij doen. Sportschool of thuis. Dat gaat veel sneller dan hardlopen.
Je kan niet koken zeg je. Leer koken.
Gewoon genoeg gezond eten, begin eens met goed brood (volkoren) en daarop in elk geval suikervrij beleg (hartig dus), en/of dingen als kwark/yoghurt met muesli, brinta of weetabix (geen cruesli etc). Gekookte eitjes zijn ook goed, kan je dat wel?
Warm eten: kan je wel een beetje koken of helemaal niet? Zelfs voor wie helemaal niet kan koken zijn er best goede kant&klaar dingen te koop. Van die stoommaaltijden enzo.
Verder natuurlijk gewoon veel groente eten. Hoeft niet ingewikkeld, mag ook uit de diepvries of uit blik/pot komen.
Wat eet je nu zo over een dag verspreid?
PS: Welkom!
Oke, jij ook succes!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:33 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Hebnog niet echt tips, ben zelf ook net begonnenmaar suc6 iig. Ik neem zelf als tussendoortje fruit.
Gezond avond eten doe ik tegenwoordig:, gekookte aardappels, brocolli (heb ik van horen zeggen hier....ergens...)of andere groente uiteraard en stukje vlees.
dat. en in Zweden ook nog gewoon, zo cool. Woon je een beetje landelijk, jag? Ik zie gras en bomen.quote:
Eerste keer?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:12 schreef Mini. het volgende:
Vik, je hebt me trouwens aangestoken met je ovenchili. Ik denk dat wij dat morgen eten.Morgenochtend gaan we toch sporten, dus dan kan het wel.
Wat blijft Lemon Tree toch een leuk liedje.
*snel weer aan de scriptie gaat*
Ziet er leuk uit! Kun je iets aan de muren ophangen om het nog wat meer aan te kleden, of mag dat niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ikea, ja. Helaas de enige optie, ik vind het jammer dat het zo standaard is. Maar goed, langzamerhand moet het eigen worden, en dat komt wel.
Een cootje bijvquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Kun je iets aan de muren ophangen om het nog wat meer aan te kleden, of mag dat niet?
Ik heb weleens zoiets gemaakt ooit maar dan meer als voorgerecht/snack. Dit keer wordt het iets meer groente en iets minder chips en kaas.quote:
Wij eten altijd eerst het bonengehaktwokgroenteprutje op en bewaren de chips met gesmolten kaas voor het laatstquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb weleens zoiets gemaakt ooit maar dan meer als voorgerecht/snack. Dit keer wordt het iets meer groente en iets minder chips en kaas.
Met dat lijstje van jou hou je je platte buikje in elk geval wel.(Grapje hè, hoop natuurlijk dat je er snel weer vanaf bent.
)
Wat zou je eigenlijk gaan doen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[kansloos]
Wie verveelt er zich a.s. woensdag en heeft zin om mij wat te helpen en aansluitend en avond en overnachting in Maastricht? Degene met wie ik zou gaan, heeft helaas afgezegden ik zie er heel erg tegenop om in mn upje te moeten gaan en de hele avond remi door Maastricht te dwalen.
Duvel heeft helaas wat van z'n werk en kan dus niet en de vriendinnetjes die ik heb, hebben allemaal gewoon werk. Dus ja.
Hotelkamer met 2 aparte bedden, don't worry.
[/kansloos]
Ik vind het juist wel lekker om het samen te eten, het prutje oplepelen met chips. En dan af en toe zo'n chipje dat half zacht is van alle kaas en andere prut.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij eten altijd eerst het bonengehaktwokgroenteprutje op en bewaren de chips met gesmolten kaas voor het laatst.
Ok, dan ga ik meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha, nou ik zou het heus wel redden in m'n eentje, maar 't is gewoon niet zo gezellig. En Maastricht is een leuke stad en een biertje in een café smaakt toch beter met iemand anders erbij
. Dus uit medelijden meegaan is ook weer zowat, je moet het ook wel leuk vinden natuurlijk!
. En tuurlijk zou je mee mogen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |