hihiquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:40 schreef progje het volgende:
foto van moi in de jurk:
Staat je mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef conleche het volgende:
DUVEL!!!!!! Ik geloof dat je nodig bent en neem je knieën mee!! Of eentje in ieder geval!!
Hoi.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef conleche het volgende:
DUVEL!!!!!! Ik geloof dat je nodig bent en neem je knieën mee!! Of eentje in ieder geval!!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef conleche het volgende:
Ha!! Daarissie al!! XM heeft speciaal gestofzuigd, zodat je broek niet vies wordt!quote:
1. Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, een live aanzoek? Mogen wij ook komen?
Je zal dat als praatje krijgen van de ambtenaar...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat het geblčr van het Songfestival de meest ideale setting is.
Dat soort details kunnen we ook wel verzwijgen hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je zal dat als praatje krijgen van de ambtenaar...
En dan jij glunderen in die zaal!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:59 schreef conleche het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat Duvel het nu moet vragen, want dan kan ik altijd zeggen dat ik de druppel was. Dat heb ik nog niet op mijn CV staan. 2011: millionaire matchmaker
Dat is ook best een leuk praatje voor de ambtenaar. Soort van.
Ja!! Héél goed argument!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben elkaar wel leren kennen op fok.
Ik durf dat bijna nooit te vertellen hoor... Ik vertel iedereen dat we elkaar hebben leren kennen in de Baja Beachclub.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef conleche het volgende:
Ja kan ik me voorstellen. Onze ambtenaar had ik ook verboden om iets te zeggen en dat deed ze dan ook niet. Ze zei dat we getrouwd waren, wij zeiden ja en ze liet ons en de getuigen tekenen en dat was het zo'n beetje en toen hadden we champagne. En zij liet ons alleen.
Na een kwartier kwam een ambtenaar hoogroodaangelopen naar binnen gerend en was opgelucht dat we er nog waren, want we hadden het gedeelte ondertekend dat je tekent als je gaat scheiden.Ah well.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |