Ik heb hier nog een muntplantje staan, daar moet dat dan ook mee kunnen toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien ook wat voor je, koude pepermuntthee. Ik drink het veel in de zomer.
Bij de drogist kun je pepermuntblaadjes kopen en daar trek ik dan thee van. Ik doe er zelf zoetjes bij, maar dat is een keuze.
Die thee laat ik dan afkoelen, in een glazen fles en dan lekker koud laten worden in de koelkast.
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een muntplantje staan, daar moet dat dan ook mee kunnen toch?
Het klinkt zo iel als hij zingt. Zonder kracht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Hij kan heel goed zingenHet kwam er donderdag alleen helemaal niet uit
![]()
In het stadion klonkt het een stuk beter, trouwens!
Hij heeft opzich wel kracht in z'n stemquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Het klinkt zo iel als hij zingt. Zonder kracht.
Ik ga maar eens verder zappen.
Klinkt al wel iets beter, maar haaaaalt het niet bij de echte Judas! (die dood is overigens)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij heeft opzich wel kracht in z'n stem
Maar nu zal ik ophouden met esf gepraat
Je kan van alle munt muntthee maken, maar de smaak verschilt. Van die zachte marokkaanse munt met van die harige blaadjes is het "gewoonst" om thee van te maken. Beetje tijm erdoor is ook lekker. Of alsem als het koud is!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaik mocht vroeger altijd muntblaadjes uit de tuin plukken voor mn moeder
![]()
Binnenkort maar weer eens een stekje vragen, dan kan ik ook weer verse muntthee maken
Het hangt er volgens mij wel een beetje vanaf wat voor muntplant je hebt trouwens.
Truequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt al wel iets beter, maar haaaaalt het niet bij de echte Judas! (die dood is overigens)
Heel voorzichtig opbouwen inderdaad! Dat met die kont en die knieën geeft niks, zeker niet zolang je doel is om een beetje kracht in je armen te kweken. Als je er aan wil beginnen is het véél belangrijker dat je een oefening doet die je ook kan & wil uitvoeren dan dat je jezelf frustreert met onhaalbare kapriolen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha ja, dat lijkt me wel wat voor 'later'!
Opdrukken lukt wel, vanaf de tenen max 1 keer, en dan met de kont omhoogbij optrekken is het net alsof mijn spieren niet weten wat ze moeten doen en vervallen in totale apathie! Zal wel een kwestie van opbouwen zijn!
Aaahw arm vriendje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef kwakz0r het volgende:
hooi! concert ging vandaag een stuk minder, ik was totaal ongeconcentreerdmaar de solo's gingen goed. daarna gezellig wat gedronken en nog uit eten geweest in Delft, was leuk!
Vriendje smste dat ie ziek is (buikgedoe, zeker lekker roemeens water gedronken ofzo?) ocharme.... nog maar 5 daagjes en dan zie ik m weer![]()
ik wil eigenlijk mn verwarming aandoen want ik heb t koud
Nah, jij bent net getrouwd!! Gefeliciteerd! Hoe was het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |