abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96806329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef lezzer het volgende:

[..]

Misschien ook wat voor je, koude pepermuntthee. Ik drink het veel in de zomer.
Bij de drogist kun je pepermuntblaadjes kopen en daar trek ik dan thee van. Ik doe er zelf zoetjes bij, maar dat is een keuze.
Die thee laat ik dan afkoelen, in een glazen fles en dan lekker koud laten worden in de koelkast. :9
Ik heb hier nog een muntplantje staan, daar moet dat dan ook mee kunnen toch?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96806384
Rot Moblo, sterkte voor jou en je mister. :*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96806828
Oh ik hoor net dat liedje van het songfestival en dat liedje is helemaal niet slecht, de uitvoering was gewoon bagger. Waarom zenden we geen mensen die kunnen zingen? Lijkt me zelf wel handig. Op zich.
pi_96806893
Hij kan heel goed zingen :Y Het kwam er donderdag alleen helemaal niet uit :X

In het stadion klonkt het een stuk beter, trouwens! :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:43:04 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96806980
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik heb hier nog een muntplantje staan, daar moet dat dan ook mee kunnen toch?
Ja :Y ik mocht vroeger altijd muntblaadjes uit de tuin plukken voor mn moeder O+
Binnenkort maar weer eens een stekje vragen, dan kan ik ook weer verse muntthee maken :9

Het hangt er volgens mij wel een beetje vanaf wat voor muntplant je hebt trouwens.
pi_96807001
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef Goodbye het volgende:
Hij kan heel goed zingen :Y Het kwam er donderdag alleen helemaal niet uit :X

In het stadion klonkt het een stuk beter, trouwens! :o
Het klinkt zo iel als hij zingt. Zonder kracht.

Ik ga maar eens verder zappen. :+
pi_96807056
:W nautische dagen zijn slecht voor het eetpatroon :D

Wel gezellig :Y en wat een TT :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96807102
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Het klinkt zo iel als hij zingt. Zonder kracht.

Ik ga maar eens verder zappen. :+
Hij heeft opzich wel kracht in z'n stem

Maar nu zal ik ophouden met esf gepraat :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96807313
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hij heeft opzich wel kracht in z'n stem

Maar nu zal ik ophouden met esf gepraat :P
Klinkt al wel iets beter, maar haaaaalt het niet bij de echte Judas! (die dood is overigens)
pi_96807345
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja :Y ik mocht vroeger altijd muntblaadjes uit de tuin plukken voor mn moeder O+
Binnenkort maar weer eens een stekje vragen, dan kan ik ook weer verse muntthee maken :9

Het hangt er volgens mij wel een beetje vanaf wat voor muntplant je hebt trouwens.
Je kan van alle munt muntthee maken, maar de smaak verschilt. Van die zachte marokkaanse munt met van die harige blaadjes is het "gewoonst" om thee van te maken. Beetje tijm erdoor is ook lekker. Of alsem als het koud is!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96807774
Anna: http://hundredpushups.com/ B-)

En voor Vik: http://www.twohundredsitups.com/ B-)

Ga zelf ook maar eens aan beide programma;s beginnen. B-)

Sterkte met je schoonmoeder Mo! Hoe is ze er zelf onder? En trekt René het nog een beetje?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_96807935
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Klinkt al wel iets beter, maar haaaaalt het niet bij de echte Judas! (die dood is overigens)
True ;)
pi_96808694
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ha ja, dat lijkt me wel wat voor 'later'!

Opdrukken lukt wel, vanaf de tenen max 1 keer, en dan met de kont omhoog ;) bij optrekken is het net alsof mijn spieren niet weten wat ze moeten doen en vervallen in totale apathie! Zal wel een kwestie van opbouwen zijn!
Heel voorzichtig opbouwen inderdaad! Dat met die kont en die knieën geeft niks, zeker niet zolang je doel is om een beetje kracht in je armen te kweken. Als je er aan wil beginnen is het véél belangrijker dat je een oefening doet die je ook kan & wil uitvoeren dan dat je jezelf frustreert met onhaalbare kapriolen.

Heb je iets waar je je een beetje aan kan optrekken? Doe dan gewoon echt een heel klein beetje (al is het maar "hangen"), net wat je kunt voordat je spieren verpuddingen. En probeer dat dan op te bouwen naar datzelfde (NIET meer) maar dan een paar keer achter elkaar.

Als je er wat mee/aan gaat doen; begin dan met een metinkje: hoe vaak kan je opdrukken / optrekken en hoe ver ongeveer of op welke manier en ga dan doelen voor jezelf zetten en schrijf op of je dat haalt - dan krijg je een beeld van je vordering én een beeld voor wat je de volgende dag/week/maand van jezelf kan vragen aan vooruitgang. Probeer eerst dat wat je kan wat váker te kunnen, pas later wat zwaarder!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:46:56 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96810958
hooi! concert ging vandaag een stuk minder, ik was totaal ongeconcentreerd :') maar de solo's gingen goed. daarna gezellig wat gedronken en nog uit eten geweest in Delft, was leuk!

Vriendje smste dat ie ziek is (buikgedoe, zeker lekker roemeens water gedronken ofzo?) ocharme.... nog maar 5 daagjes en dan zie ik m weer O+

ik wil eigenlijk mn verwarming aandoen want ik heb t koud :')
Kwak
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:47:49 #65
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96811021
oh Mo, wat een nare berichten. Ik weet nog toen je voor t eerst vertelde dat ze ziek was, maar daarna niet meer updates gehoord. he getsie! :* sterkte

En Jag! wat een tof huisje heb je!!!
Kwak
pi_96811226
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:46 schreef kwakz0r het volgende:
hooi! concert ging vandaag een stuk minder, ik was totaal ongeconcentreerd :') maar de solo's gingen goed. daarna gezellig wat gedronken en nog uit eten geweest in Delft, was leuk!

Vriendje smste dat ie ziek is (buikgedoe, zeker lekker roemeens water gedronken ofzo?) ocharme.... nog maar 5 daagjes en dan zie ik m weer O+

ik wil eigenlijk mn verwarming aandoen want ik heb t koud :')
Aaahw arm vriendje.

Ik zit in een lekkere dikke ochtendjas :+. En ruim op en kijk weer eens vrouwenfilms. Weet niet wat er mis met me is laatste tijd :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_96812145
He naar Moblo, sterkte voor jou en iedereen eromheen en je schoonmoeder zelf ook natuurlijk :*
pi_96812619
Zwaar maar goed gesprek gehad met manlief en oudste dochter net.. boel oud zeer, bagage waar je weinig mee kan en dan moet je het zelf maar opnieuw uit zien te vinden, zoiets.
Mén het suckt als mensen van wie je houdt niet goed blij durven zijn met zichzelf, terwijl hij zo´n prachtig mens is.
pi_96813390
MarMar :*

Moblo wat naar allemaal voor je schoonmoeder, jou en haar familie.. bah... Heel erg veel sterkte :*

Verder heb ik helemaal niet bij gelezen :@
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96813771
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef progje het volgende:

Verder heb ik helemaal niet bij gelezen :@
Nah, jij bent net getrouwd!! Gefeliciteerd! Hoe was het?

Thanks Sigme, Perruche en Hpkw, morgen begin ik!
pi_96813899
Gefeliciteerd Progje :* wat een pracht van een jurk!!! Je straalt op die foto, was het een mooi feest?
pi_96814567
Dank jullie wel :*

Het was echt zo geweldig... Alle cliche's zijn waar.. O+
Mijn moeder hield ook een speech i.p.v. te ambtenaar en de ambtenaar zat te huilen :D
Ik kon het gelukkig droog houden, want ik wist dat als ik ging huilen mijn moeder het ook niet droog zou houden.

De sfeer was gewoon geweldig! Het eten was heerlijk.
De bruidscupcakes + klein taartje waren door een vriendin van mij gemaakt, die waren super mooi en heerlijk. En het feest 's avonds was echt geweldig. De bedoeling was dat we rond 1 uur naar het hotel zouden gaan, maar dat was pas om 2:15 O+

Van iedereen hoorden we vandaag ook dat het geweldig was en de band zo goed was en de sfeer zo fijn was. Echt heerlijk O+
pi_96814598
Feli Progje. Ik zie geen jurk.
pi_96814839
foto van moi in de jurk :) :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:41:29 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96814906
*zucht* O+

Ik wil ook :') O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')