Nee nee, ik ben een man van de wereld, hip, charmant, intelligent, de Baja is precies wat past mijn imago.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:10 schreef conleche het volgende:
Baja Beachclub. Hmmmmm. Dat klinkt ook niet erg hoogdravend. Het is juist heel hip om nerd te zijn, man.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben een man van de wereld, hip, charmant, intelligent, de Baja is precies wat past mijn imago.
Dinsdag!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt als een bijzonder mooie dag Progje! Wanneer vertrekken jullie op huwelijksreis?
En terecht!quote:
Die heeft pief nog ergens, die foto! Misschien ik ook nog wel in mijn photobucket, ik zal zo even kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef anna82 het volgende:
Oh Co! Wat voor kleur roze heb jij ook weer in jouw slaapkamer? Die heb jij wel eens gepost toch? Ik wil die voor mijn tuinhuisje! (de binnenkant that is)
Dacht eerst van "pfff dat duurt dan nog lang zeg"quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:46 schreef progje het volgende:
http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx
(er zit een photo gallery link bij zelfs, *kwijl* hopelijk is het IRL net zo mooi!)
http://www.naiade.com/en/gallery/gallery_hotel.aspx?catid=3
12 dagen.. Wilde nog verlegen naar 14 dagen maar wat je dan extra moest betalen was echt idioot...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef conleche het volgende:
Damn, dat ziet er wel echt heul mooi uit!Hoe lang gaan jullie?
Dank je!! Ik heb al een spijlen bed gekocht bij de Ikeaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:44 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm, mijn gang is nu heel anders zie ik en ik heb een ander bed. Met spijltjes, een beetje meisjesachtig en dat ben ik nu wel wat zat, maar in Frankrijk past dat prima, dus dat verhuis ik daarheen en dan ga ik een wat neutraler bed voor hier kopen. Misschien dat ik de muurkleur dan ook weer verander.
Prog, doe nog een x die droomfoto van die vakantie?
ik herinner me nog dat wij toen we buiten liepen om foto's te maken door iedereen gelukswensen kregen en iedereen zei dat we er zo mooi uitzagen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef progje het volgende:
[..]
hihi
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms wel wat tegenop zag..
De hele dag zo in de belangstelling staan. Maar het was echt geweldig!
Ik kan het iedereen aanraden om te trouwen hihi. Het was zo fijn en zoveel lieve mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |