quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:28 schreef Ewelina het volgende:
Oh, echtIk heb nu godverdomme al 3 x iets ingeleverd bij mijn begeleider, en hij zegt nu dat hij het niet ontvangen heeft. Echt. En ook geen fatsoenlijk antwoord op de vraag of ik een afspraak kan maken, alleen 'nee'.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga hem mailen of hij nog wil begeleiden (eerlijk is eerlijk: ik heb ook al een hele tijd niks van me laten horen) en zo nee dan ga ik wel op zoek naar een andere.
voor september en het liefst zo snel mogelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat vervelend EwelinaMaar denk je dat je in dit stadium nog kan wisselen? Wanneer moet het ding af zijn?
Late deadline! Dan heb je gelukkig nog eventjes. Dan werkt de UvA behoorlijk anders, merk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
voor september en het liefst zo snel mogelijk.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ik mijn belachelijke lijstje van vandaag even niet postSliep vannacht ergens in Limburg, dus ik had geen invloed op het ontbijt (maar het was iets met van dat room en verse aardbeitjes, dus ik klaag niet
)
Nee, dat is nou net het probleem.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is er een andere docent beschikbaar voor jouw onderwerp? Misschien anders eerst eentje benaderen voor 2e lezerschap met de vraag dat als het met je huidige begeleider niet uitpakt hij/zij het misschien wil overnemen?
Maar het was wel leuk hé!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ik mijn belachelijke lijstje van vandaag even niet postSliep vannacht ergens in Limburg, dus ik had geen invloed op het ontbijt (maar het was iets met van dat room en verse aardbeitjes, dus ik klaag niet
)
Mja, met iemand die het niet wil schiet het niet op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Dus als je huidige scriptiebegeleider zegt dat hij het niet meer wil doen, dan heb je dus geen begeleider meer?
Dan zou ik het hem niet eens vragen en het geheel per aangetekende post versturen
Jaquote:
Dat zou wel echt een briljant cijfer opleveren idd!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Dus als je huidige scriptiebegeleider zegt dat hij het niet meer wil doen, dan heb je dus geen begeleider meer?
Dan zou ik het hem niet eens vragen en het geheel per aangetekende post versturen
Dat klinkt alsof jullie samen waren. Moeten jullie ons iets vertellen, dames?quote:
Nope, ik stuur je wel even een dmquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof jullie samen waren. Moeten jullie ons iets vertellen, dames?.
Is nu nog steeds zo hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb zes jaar met mijn scriptie geworsteldaf en toe kwam er een mail van mijn begeleider wanneer ik weer eens langskwam. En dan stuurde ik wat op en dan ging ik langs en dan keuvelden we wat en liet hij me zijn nieuwe Macbook zien en zijn elektronische agenda (dat was toen net pas
) en dan zei hij wel eens dat ik een uur te laat was, en dan lag dat aan zijn agenda en niet aan de mijne (ik had een papieren en schreef direct op als we een nieuwe datum hadden afgesproken).
Jaja, good timesEn uiteraard elk jaar weer collegegeld betalen.
C'mon, drie keer iets niet ontvangen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar sorry hoor. Anders kan ze helemaal opnieuw beginnen!![]()
En wie weet heeft hij het gewoon echt niet ontvangen en is hij niet zo goed in per mail communiceren
Ik denk dat één docent het wel over zou willen nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar sorry hoor. Anders kan ze helemaal opnieuw beginnen!![]()
En wie weet heeft hij het gewoon echt niet ontvangen en is hij niet zo goed in per mail communiceren
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
C'mon, drie keer iets niet ontvangen?.
* Viking84 wacht gespannen de DM af.
Oh kijk, dat verandert de boel weer. Nou ja, dan maar op de man afvragen! Want niets zo irritant als werken met iemand die er geen zin in heeft. Heb jij er straks ook geen zin meer in!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat één docent het wel over zou willen nemen.
Ja maar ik denk niet dat je nu nog zes jaar lang kunt keutelen aan je scriptie zonder dat er ook maar iemand bij de uni officieel zegt: Ja hallloooooo, je hebt nog x maanden de tijd en dan trekken we de stekker eruitquote:
Ja, ik zie het wel. Maar goed, 4 maanden zelf niets laten horen helpt natuurlijk ook niet mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh kijk, dat verandert de boel weer. Nou ja, dan maar op de man afvragen! Want niets zo irritant als werken met iemand die er geen zin in heeft. Heb jij er straks ook geen zin meer in!
Altijd dacht ik ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef Syrena het volgende:
Tot hoe lang na het behalen van je BA kun je nog een master doen eigenlijk?
'terug antwoorden' is dubbelopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:
Mail gestuurd, ik ben benieuwd wat ie terug antwoordt.
quote:
Zeker toen mn broertje me op mn werk belde en zei 'Het gaat niet zo goed met jou hè? Met je rijlessen', kreeg ik een acute somberheidsaanvalquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zeker toen mn broertje me op mn werk belde en zei 'Het gaat niet zo goed met jou hè? Met je rijlessen', kreeg ik een acute somberheidsaanvalrotopmerking.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zeker toen mn broertje me op mn werk belde en zei 'Het gaat niet zo goed met jou hè? Met je rijlessen', kreeg ik een acute somberheidsaanvalrotopmerking.
Hebben net samen gegeten, zit nu in zijn huis, hij is sporten.. (zien elkaar élke dag, slapen altijd bij elkaarquote:
Hee puffje, vervelend hoor, dat je weer gezakt bent! Weet je wel waar het aan ligt, is het steeds hetzelfde, of zijn het steeds kleine (ongelukkige) fouten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja ik hoor best vaak dat er een geluks- en toevalsfactor bij zit.
Maar kleine broertjes moeten dat soort opmerkingen niet maken, grote ook niet.
We gaan nu op zuid rijden ipv noord, schijnt wat makkelijker te zijn.
Een zeempje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cali, heb jij nog fietstips voor me?Ik ga over 4 weken 150 mijl doen in 2 dagen.
euhh trainen? zorgen dat je benen en je kont gewend raken aan veel km's trappen en zo lang in die houding op je zadel zitten..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cali, heb jij nog fietstips voor me?Ik ga over 4 weken 150 mijl doen in 2 dagen.
Bij mij geeft 'ie te lage snelheden aan. Ik ga morgen ook kalibreren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga mijn nike plus maar eens kalibreren, want dat ding geeft veel te hoge snelheden aan
Volgens mij hebben we gesponsorde kleding!quote:
Die wordt voor me geregeld!quote:
Ah, nou, dan ga ik vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kilometers maken op de spinningfiets ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
euhh trainen? zorgen dat je benen en je kont gewend raken aan veel km's trappen en zo lang in die houding op je zadel zitten..
Een week van tevoren je KH hoeveelheid lekker opschroeven, laatste 5 dagen je training afbouwen.
zorg dat je op de dagen zelf zo lang mogelijk 'uit t zuur blijft' (plat, of heuvels fietsen?), begin rustig, en eet en drink voldoende! Elk kwartier een slokje(s) en elk uur wat te eten!
Ik neem aan dat je toch een bepaalde voorraad zelf bij je draagt in je kleding en sowieso zul je het zelf moeten opeten ;-) let erop dat je dat echt voldoende doet. Als je honger krijgt ben je te laat namelijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we gesponsorde kleding!
[..]
Die wordt voor me geregeld!
[..]
Ah, nou, dan ga ik vooral heeeeeeeeeeeeeeeeel veel kilometers maken op de spinningfiets ofzo.![]()
Praktische complicatie: het fietsgebeuren is in de VS en ik ben 2 weken aan het rondreizen daar voordat ik ga fietsen.![]()
Mij is overigens verteld dat het daar behoorlijk plat is.Verder ga ik er (gemakshalve) maar van uit dat alles goed georganiseerd is daar qua eten enzo.
Ik ga de MS Bike Ride 150 doen in Minneapolis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch een bepaalde voorraad zelf bij je draagt in je kleding en sowieso zul je het zelf moeten opeten ;-) let erop dat je dat echt voldoende doet. Als je honger krijgt ben je te laat namelijk!
Wat leuk, via wie of wat doe je dat?
Ik ben expert in zoveel mogelijk toffe dingen doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Henk, zo tof!
Maar ik ben ook heel avontuurlijk, morgen gaan we naar zeeland voor de verjaardag van mama.
Nee, als hij niet klopt, weet ik het niet... bij mij klopte die nu niet... Met gewoon lopen wel, met rennen gaf hij teveel km aan... Ik heb gewoon van tevoren de afstand ingevuld, toen gaan rennen en nadat ik klaar was gewoon op stop gedrukt.. Volgens mij gaf hij daarna wel kloppende snelheid aan. (heb kabeltje niet mee)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij geeft 'ie te lage snelheden aan. Ik ga morgen ook kalibreren.
Vorige keer klopte de afstand trouwens, maar wat moet ik doen als die niet klopt, weet jij dat? Is dit trouwens de eerste keer dat je kalibreert? Ik heb het 1 keer gedaan, toen ik hem net had, in januari.
Leuk hoor! hoe vond je het?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
Cali! Ik heb vandaag voor 't eerst op m'n racefiets gezeten! En volgens Mr.Mo was het 'net echt!'
kom nog wel wat aan 't kloten met de versnellingen en moet nog even m'n klikpedalen en zadel vervangen, maar verder:
ik wás aan het kalibreren schat ;-)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Cali, wil je nog ff op mijn kalibreerpost reageren?.
Klinkt erg gaaf! stoer hoor!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga de MS Bike Ride 150 doen in Minneapolis.
Had anderhalf jaar terug een Amerikaanse ontmoet die dat al vaker heeft gedaan en die had ik vorig jaar gesponsord en toen ik een bedankkaartje van haar kreeg, bedacht ik me dat het wel leuk was om mee te doen dit jaar.
Het is een fundraising gebeuren, dus ik moet wel minstens 300 dollar aan sponsorgeld meenemen, maar dat gaat wel goed komen.En ik fiets dus in een team die dus allemaal dingen regelen. Vooralsnog ben ik nu vooral heel erg blij dat ik weer een beetje kan lopen (gaat echt iedere dag beter!) en dat ik een spinningfiets in mijn huiskamer heb staan.
Zo snel mogelijk, want na dit jaar wordt het echt erg duur.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef Syrena het volgende:
Tot hoe lang na het behalen van je BA kun je nog een master doen eigenlijk?
Dat is waar. Ik voel me in Amsterdam 10x veiliger dan in Almerequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Kan prima in Amsterdam, zou 't eerder niet doen in Almere..
Hoezo wordt een master duurder na dit jaar? Collegegeld blijft hetzelfde (behalve als je al een master hebt, of tijdens je master meer dan een jaar vertraging oploopt) en het enige wat er verder afgeschaft wordt is de studiefinanciering tijdens de master. Of is syrena toevallig bijna 30 en moet ze vanaf volgend jaar het hogere collegegeld betalen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, want na dit jaar wordt het echt erg duur.
omfg wat ongelofelijk nasty. en ik wilde net gaan slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, trouwens. Dit is al een heul oud filmpje. Maar ik blijf het fascinerend vinden.
Die dude heeft zijn penis 6 jaar lang met siliconen ingespoten met als resultaat:
the blob
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
omfg wat ongelofelijk nasty. en ik wilde net gaan slapen
denk het. Irritant gevoel is dat. En het is ook niet zo erg dat het eruit moet zodat ik ermee blijf zitten. Toch nog wat geslapen, hopelijk is het snel over.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Ben weer vroeg wakker zeg.
Vik, eten niet goed gevallen?
Hm alleen trots als ie leuk genoeg was om mee te zoenen, anders nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:02 schreef Amsel het volgende:
Goeiemorgen! Gisteravond wilde een collega me zoenen, maar die heb ik afgewimpeld. You proud?
Nu bijlezen!
Haha iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm alleen trots als ie leuk genoeg was om mee te zoenen, anders niet.
Op of postend? Voordat ik die post plaatste had ik al een halve liter yoghurt op met muesli, honden gevoerd, koetjes gevoerd, schapenvoerbak verplaatst, met de hond gewandeld, de varkens gevoerd én een stukje gras gemaaid. Dus.quote:
*naar yoghurt met muesli kijkt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mn eten is er deels uit. Sjonge jonge.
Maar het lucht wel op.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Op of postend? Voordat ik die post plaatste had ik al een halve liter yoghurt op met muesli, honden gevoerd, koetjes gevoerd, schapenvoerbak verplaatst, met de hond gewandeld, de varkens gevoerd én een stukje gras gemaaid. Dus.
Ja zo zag het er ongeveer uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*naar yoghurt met muesli kijkt.
Goed. Eerst maar ff koffie.
Zioals diepvriesgroente inslaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.
Klusdagje in huis vandaag. Van al die kleine dingetjes die al heeel lang moeten, maar nog steeds niet gebeurd zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, trouwens. Dit is al een heul oud filmpje. Maar ik blijf het fascinerend vinden.
Die dude heeft zijn penis 6 jaar lang met siliconen ingespoten met als resultaat:
the blob
AGU ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Heb één broekje en die is perfect voor spinning, maar voor wielrennen (lees, langer dan 1 of 2 uur op de fiets zitten) vind ik 'm niet voldoen. Maar misschien heb ik gewoon een slechte/goedkope, dat kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het ook een geweldig idee om daar te gaan fietsen.![]()
Heb me al voorgenomen om voor iedereen (in mijn team dan) stroopwafels mee te nemen.Pak ik gewoon mn halve tas vol met stroopwafels.
Qua fietsbroek, moet ik nog ergens op letten? Behalve dat er een zeem in zit?
Zou dit goed genoeg zijn?
Of is dit beter?
Een helm regel ik ter plekke wel, die ga ik niet meeslepen.
Uitstellen loont soms..quote:
Dat is nou ongeveer het enige bijgeloof dat ik koester - niet vooruitlopen op ongeboren kinderen..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja en in de categorie vage acties; ik ben nu al met vriendinnen een kraamvisite aan het plannen voor een baby die nog niet eens geboren is!
eerlijk gezegd zou ik er dan als docent ook de brui aan geven. weet dat collega's dat wel doen in elk geval. als een student helemaal níks laat horen gaan ze ervanuit dat t exit is. het kost een docent immers ook veel uren om een scriptie te begeleiden, en als het erop lijkt dat t een gebed zonder eind gaat worden dan doen ze t liever niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik zie het wel. Maar goed, 4 maanden zelf niets laten horen helpt natuurlijk ook niet mee.
Wat is er dan met je vriendje? Zit hij in het buitenland en ben je bang dat het niet meer goed zit tussen jullie? Hoe lang is hij weg?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:24 schreef kwakz0r het volgende:
o en hai! concert ging supergoed! heb zo fijn gezongen! complimenten gehad van de dirigent en er waren toch nog een paar mensen die ik ken van een ander koor (niet speciaal voor mij ofzo, maar toch).
vriendje liet uiteindelijk ook nog wat van zich horen per sms. geen succes voor t concert gewenst, maar in elk geval wel bericht. merk dat ie gewoon helemaal opgaat in zn avontuur daar, en dat wil ik m ook gunnen hoor, maar m'n stomme hoofd werkt niet mee.
zal met die knagende twijfel in mn achterhoofd moeten dealen tot ie terug is. waarschijnlijk is t dan weer helemaal overslaap gelukkig wel goed
ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is er dan met je vriendje? Zit hij in het buitenland en ben je bang dat het niet meer goed zit tussen jullie? Hoe lang is hij weg?
Fijn dat je concert zo leuk was!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.Volgens mij heb je 't niet eerder zo uitgeschreven, in elk geval heb ik dat niet gezien. Hoewel het natuurlijk eng is, lijkt het me heel gezond dat je een tik op je vingers gekregen hebt. En ik hoop dat het zometeen, als hij weer terug is, alles weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is.
Fijn dat je concert goed ging! Laat je het weten als je een keer komt zingen in het noorden van ons eigen land?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, tien dagen roemenië (niet lang dus) even spoiler omdat sommige mensen t verhaal vast wel zat zijn intussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Heb je helemaal een punt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is nou ongeveer het enige bijgeloof dat ik koester - niet vooruitlopen op ongeboren kinderen..
En jij ook.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:43 schreef loveli het volgende:
Wou net zeggen dat zoiets best planbaar is, uitgerekende datum + 2 weken en hij moet er wel zijn.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Best zoenbaar, maar dat zou dan de derde in drie dagen zijn en dat leek me wat veel van het goede.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:27 schreef conleche het volgende:
Amsel, was de afgewezen collega een collega die überhaupt zoenbaar was, of wat?
Vermoeiend lijkt me.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:31 schreef MarMar het volgende:
"only dead fish go with the flow" was een tijdlang mijn onderschrift, lol!
Ik ga graag tegen de stroom in
Ik ben ook al zooo blij met mijn nieuwe huisjee (okee...ons huisje... haha)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Kwak:Relaties zijn niet altijd even makkelijk, dat is wat ik toch wel geleerd heb van mijn eerste volwassen relatie die nu al bijna 3 jaar duurt.
Het is heel fijn, maar soms ook erg moeilijk.
Man o man o man, wat ben ik blij met m'n nieuwe huisje. Klein, maar fijn en helemaal van mij! Alles, van mij!
Zal vanmiddag even wat foto's maken...
ha, nu weet ik ook wie jij bent...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Amsel het volgende:
[..]
Best zoenbaar, maar dat zou dan de derde in drie dagen zijn en dat leek me wat veel van het goede.
Ik weet niet wat ik heb, hoe meer behoefte ik heb aan rust, hoe dommer ik ga doen op dit gebied lijkt het wel
continue je best doen om anders te zijn lijkt me anders ook vermoeiend.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiender om me aan te passen aan iets wat niet bij mij hoort
Ik denk dat jij het concept go with the flow anders ziet dan ik. Ik heb het gevoel dat jij die flow ziet als mainstream, terwijl ik het zo zie: me niet druk maken om wat eventueel fout zou kunnen gaan, maar gewoon leven naar hoe ik het meest gelukkig ben, zonder me al te veel zorgen te maken om eventuele consequenties. En dus de situatie zoals hij zich presenteert bezie zoals hij is en niet zoals hij zal zijn in de toekomst.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je het nooit eens met de meute eens bent, though!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Zeggen of denken dat je niet moet piekeren heeft ook geen zin. Iets anders wordt het als je jezelf serieus de vraag stelt: "Wat is nu mijn punt, waar denk/twijfel ik over? (bijv angst hem kwijt te raken) Als dat helder is vraag je jezelf wederom serieus af of de wijze waarop je ermee bezig bent ertoe bijdraagt dat de situatie kan verbeteren/veranderen. Meestal is het antwoord dan 'NEE'. Dat besef leidt er vaak toe dat het piekeren en/of doorslaan in bijbehorende emoties stopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even, niet rond.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:33 schreef MarMar het volgende:
lol @ Amsel mjah, ronde getallen zijn beter, hou het maar op 2
Zo kijk ik er inderdaad ook naarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:44 schreef conleche het volgende:
Nogmaals, ik zie de stroom dus in geen geval als een algemene stroom, want I could'nt care less wat anderen vinden van hoe ik leef. En ik doe ook helemaal geen moeite om me daaraan aan te passen. Met de stroom bedoel ik de dingen die op mijn pad komen, het is mijn stroom en niet die van iemand anders.
Hm.... "de meute" denkt volgens mij niet heel diep na over het grote hoe en wat.. resultaat: de huidige regering, wat er zoal op nummer 1 staat in de top 40, rare trends als uggs en crocks..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je het nooit eens met de meute eens bent, though!
gammaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:44 schreef conleche het volgende:
Nogmaals, ik zie de stroom dus in geen geval als een algemene stroom, want I could'nt care less wat anderen vinden van hoe ik leef. En ik doe ook helemaal geen moeite om me daaraan aan te passen. Met de stroom bedoel ik de dingen die op mijn pad komen, het is mijn stroom en niet die van iemand anders.
Vind ik best knap! Ik deed dat ook niet braaf vroeger toen ik alleen woondequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:46 schreef Goodbye het volgende:
En ik ben heel trots op mezelf! Mijn vriend is sinds maandag op vakantie (en komt vanavond weer terug) en ik heb de hele tijd gewoon normaal gegeten en gekookt voor mezelf. Geen pizza's e.d. en geen snaaimomenten 's avonds op de bank
![]()
Voor degenen van jullie die alleen wonen vast geen prestatie, maar toch
Don't fear the worst!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
meer ovaal, eerlijk gezegd. Goed, nu ga ik echt hardlopen. I fear the worst!
Wat bedoel je daar mee? (In mijn woordenboek is dat een Griekse letter of betekent het iets als assortiment, of scala of iets dergelijks)quote:
lieve Ravka, ik herhaal het nog een keer: dat heb ik heus wel geleerd om er op die manier mee om te gaan (bovendien is t common sense). ik bedoelde dat ook met mijn korte zinnetje waar je op reageerde - zonder het hele proces uit te leggen weliswaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:43 schreef Ravka het volgende:
[..]
Zeggen of denken dat je niet moet piekeren heeft ook geen zin. Iets anders wordt het als je jezelf serieus de vraag stelt: "Wat is nu mijn punt, waar denk/twijfel ik over? (bijv angst hem kwijt te raken) Als dat helder is vraag je jezelf wederom serieus af of de wijze waarop je ermee bezig bent ertoe bijdraagt dat de situatie kan verbeteren/veranderen. Meestal is het antwoord dan 'NEE'. Dat besef leidt er vaak toe dat het piekeren en/of doorslaan in bijbehorende emoties stopt.
"dat zeg ik, gamma!" we zeiden imho eigenlijk een beetje hetzelfde dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee? (In mijn woordenboek is dat een Griekse letter of betekent het iets als assortiment, of scala of iets dergelijks)
Ah zo. En nee dat denk ik niet. Want jij lijkt je nogal bezig te houden met een stroom en er tegenin gaan, terwijl het mij niks kan schelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
"dat zeg ik, gamma!" we zeiden imho eigenlijk een beetje hetzelfde dus
Dan begreep ik je verkeerd hoewel het op zich voor de hand ligt dat gedurende 2 jaar therapie ook dergelijke methoden wel uitgelicht zijn. In ieder geval fijn dat even huilen het gemaal ook stopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lieve Ravka, ik herhaal het nog een keer: dat heb ik heus wel geleerd om er op die manier mee om te gaan (bovendien is t common sense). ik bedoelde dat ook met mijn korte zinnetje waar je op reageerde - zonder het hele proces uit te leggen weliswaar.
Dat doe ik dus ook, maar daar stopt het bij mij echt niet altijd mee. Sterker nog, ik móet verder daarmee van mn peut (als ik weet dat ik pieker over de angst dat ik hem kwijtraak ook al draagt mijn piekeren niet bij aan het voorkomen van die angst, dan moet ik bijvoorbeeld bedenken waarom ik dat denk, wat het voor mij betekent, etc. uiteindelijk kom ik dan via heel veel tussenvragen en antwoorden altijd uit bij "ik ben niets waard" of iets in die richting. Ik weet dat dat niet waar is (daar zijn ook al wat sessies overheen gegaan) maar ik mag best even verdrietig zijn om het feit dat ik zo denk over mezelf. 5 minuutjes huilen, en dan is t weer over.
Zoals ik het lees heb jij het over dat je niet klakkeloos mee wilt gaan wat de menigte zegt, daar ga jij tegen in omdat je ergens anders in gelooft. Conleche zegt dat zij dingen op dit moment op een bepaalde manier doet en daarbij niet luistert naar wat de menigte zegt. En er dus ook niet tegen in gaat.quote:
Probeer eens die volle Franse kwark van de appie en er dan limoen of citroensap door en zoetstof en wat fruit of diepvriesfruit. Veeeeeel lekkerder dan Almhoff, maar wel echt romig. Kan je ook heel makkelijk meenemen naar het werk, want als je er bevroren fruit in doet blijft het heel lang koud!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:06 schreef Goodbye het volgende:
Straks maar even boodschappen gaan doen, heb geen idee wat ik ga eten vanavond.. Iemand nog ideeën?
O: 3 volk. crackers, 1 met filet am, 2 met oude kaas
L: 1/3 pastasalade geitenkaas
[i]T: 2 volk. crackers beleg, 2 stuks fruit, handje nootjes
D: ?
T: ik heb zin in kwark van almhof ofzo
Thanks voor de tip, ik heb inderdaad echt zin in dat romige!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer eens die volle Franse kwark van de appie en er dan limoen of citroensap door en zoetstof en wat fruit of diepvriesfruit. Veeeeeel lekkerder dan Almhoff, maar wel echt romig. Kan je ook heel makkelijk meenemen naar het werk, want als je er bevroren fruit in doet blijft het heel lang koud!
capucijners met een tartaartje en zure komkommertjesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:06 schreef Goodbye het volgende:
Straks maar even boodschappen gaan doen, heb geen idee wat ik ga eten vanavond.. Iemand nog ideeën?
O: 3 volk. crackers, 1 met filet am, 2 met oude kaas
L: 1/3 pastasalade geitenkaas
T: 2 volk. crackers beleg, 2 stuks fruit, handje nootjes
D: ?
T: ik heb zin in kwark van almhof ofzo
Nou ik ga aankomende week zelf groententempura maken, daar heb ik nu al zin in, dus misschien kan jij het nu al uitproberen en mij dan zeggen wat de valkuilen zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik heb inderdaad echt zin in dat romige!
Ook nog ideetjes voor mijn avondmaal, perhaps?
Dat kan ik je nu al wel vertellen, dat gaat bij mij gigantisch mislukken ben ik bangquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ik ga aankomende week zelf groententempura maken, daar heb ik nu al zin in, dus misschien kan jij het nu al uitproberen en mij dan zeggen wat de valkuilen zijn?
ja dat vermoedde ik alquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:12 schreef Goodbye het volgende:
Ah liefMaar we hebben een andere smaak qua eten, ben ik bang. Plus dat ik vandaag nogal kieskeurig ben, volgens mij
Maar dat visje met groenten uit de oven is opzich een heel goed idee!
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kan ik je nu al wel vertellen, dat gaat bij mij gigantisch mislukken ben ik bang![]()
Maar als je nog een proefpersoon nodig hebt, dan meld ik me bij deze aan
Deal!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]A. is guiney pig, maar als het lukt dan ben je bij deze uitgenodigd voor de volgende keer!
Oeh, dat klinkt inderdaad lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja dat vermoedde ik al
ook lekker: garnalen wokken met sambal, gember, knoflook en zoete ketjap, daarna gekookte uitgelekte mie erbij en even doorbakken, aan t einde een lenteuitje erbij. kun je nog ander groentegerecht bij doen.
Weet je, er zijn een heleboel verschillende cognitieve manieren/trucjes whatever om met emoties om te gaan, en tot op zekere hoogte zijn die absoluut zeer nuttig. Zeker als iemand nogal onrealistische opvattingen heeft, maar vaak genoeg werkt dat ook niet. Dan kun je rationaliseren wat je wil, maar heb je gewoon een kut gevoel, ook al weet je soms zelfs dat dit onterecht is. Imho werkt het dan beter om dat gevoel er maar gewoon te laten zijn, het niet af te keuren of proberen weg te rationaliseren/weg te stoppen. Voel het maar even, dat is ook niet erg, kijk of je het kunt plaatsen en laat het dan ook weer los om door te gaan met je leven... (makkelijk opgeschreven zo in een paar zinnen, maar mijn ervaring is dat het heel goed kan helpen)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:06 schreef Ravka het volgende:
[..]
Dan begreep ik je verkeerd hoewel het op zich voor de hand ligt dat gedurende 2 jaar therapie ook dergelijke methoden wel uitgelicht zijn. In ieder geval fijn dat even huilen het gemaal ook stopt.
Ik had er niet voor niets eenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoals ik het lees heb jij het over dat je niet klakkeloos mee wilt gaan wat de menigte zegt, daar ga jij tegen in omdat je ergens anders in gelooft. Conleche zegt dat zij dingen op dit moment op een bepaalde manier doet en daarbij niet luistert naar wat de menigte zegt. En er dus ook niet tegen in gaat.
Maar ach, misschien moet ik weer in mijn boek duiken
qftquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Weet je, er zijn een heleboel verschillende cognitieve manieren/trucjes whatever om met emoties om te gaan, en tot op zekere hoogte zijn die absoluut zeer nuttig. Zeker als iemand nogal onrealistische opvattingen heeft, maar vaak genoeg werkt dat ook niet. Dan kun je rationaliseren wat je wil, maar heb je gewoon een kut gevoel, ook al weet je soms zelfs dat dit onterecht is. Imho werkt het dan beter om dat gevoel er maar gewoon te laten zijn, het niet af te keuren of proberen weg te rationaliseren/weg te stoppen. Voel het maar even, dat is ook niet erg, kijk of je het kunt plaatsen en laat het dan ook weer los om door te gaan met je leven... (makkelijk opgeschreven zo in een paar zinnen, maar mijn ervaring is dat het heel goed kan helpen)
Het feit dat je jezelf steeds blijft uitleggen wekt bij mij de indruk dat het wel belangrijk (en dus een serieus onderwerp) voor je is, zou dat kunnen kloppen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik had er niet voor niets eenachter, meestal betekent dat dat je mijn uitspraak niet al te letterlijk en al te serieus moet nemen
En dus, we zijn het volgens mij gewoon best wel eens, alleen wil ik wel graag weten wat "de meute" vindt. Niet omdat het "belangrijk" is an sich, maar wel bepalend voor wat er allemaal gaande is in de maatschappij en imho ook zorgt voor een boel ontwikkelingen die in mijn ogen niet bepaald een vooruitgang zijn en ook voor consequenties die je krijgt voor het maken van een eventueel andere keuze. Maar dat is dan weer een heel andere tak van een "stroming" die wellicht minder te maken heeft met wie je bent en wilt zijn of hoe je relatie loopt
Interpretaties en nuances dus, waarvan er veel te veel zijn, dus ik ga nu maar lekker lunchen gewoon, onder het genot van een uitzicht op kibbelende mannen met planken
Inderdaad. In mijn ogen is het 't handigste als je beide manieren weet/kent/kunt toepassen. Dan kun je gebruiken wat het beste helpt in elke situatie..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
qft
Emoties wegdrukken, wegrationaliseren, werkt niet altijd even goed. Relativeren is natuurlijk best eens nodig, maar ook gewoon even je emotie laten zijn wat het is.. soms is de angst voor het toelaten van de emotie erger dan de emotie zelf.
Fijn!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef Ewelina het volgende:
Mail terug, hij wil nog begeleiden en wil alles uitgeprint zien.
Volledig eens. Voorbij gaan aan emoties werkt hoe dan ook averechts. Om de een of andere reden kreeg ik gisteren de indruk dat kwakz0r niet meer uit de emotie kwam maar dat bleek gelukkig een misvatting.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Weet je, er zijn een heleboel verschillende cognitieve manieren/trucjes whatever om met emoties om te gaan, en tot op zekere hoogte zijn die absoluut zeer nuttig. Zeker als iemand nogal onrealistische opvattingen heeft, maar vaak genoeg werkt dat ook niet. Dan kun je rationaliseren wat je wil, maar heb je gewoon een kut gevoel, ook al weet je soms zelfs dat dit onterecht is. Imho werkt het dan beter om dat gevoel er maar gewoon te laten zijn, het niet af te keuren of proberen weg te rationaliseren/weg te stoppen. Voel het maar even, dat is ook niet erg, kijk of je het kunt plaatsen en laat het dan ook weer los om door te gaan met je leven... (makkelijk opgeschreven zo in een paar zinnen, maar mijn ervaring is dat het heel goed kan helpen)
Ja, idd. Ik ben toch wel erg opgelucht nu.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:46 schreef Goodbye het volgende:
En ik ben heel trots op mezelf! Mijn vriend is sinds maandag op vakantie (en komt vanavond weer terug) en ik heb de hele tijd gewoon normaal gegeten en gekookt voor mezelf. Geen pizza's e.d. en geen snaaimomenten 's avonds op de bank
![]()
Ook je liefste niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:37 schreef sigme het volgende:
Ik, persoonlijk, geef werkelijk geen fluit om wat men vindt. Of doet. Ik hoef geen tv te kijken, of het nieuws te volgen, en doe dat ook niet. Maar ik leef dan ook zeer teruggetrokken en heb niemand nodig.
Ik vind het inderdaad wel een serieus onderwerp waar het heen gaat met de grote meute, maar dat slaat weer op hele andere dingen dan waar het hier over gaat en gaat een paar bruggen te ver om hier helemaal te gaan behandelen. Doe ik toch even een tipje van de sluier lichten, zie het maar als dat ik mezelf een beetje voorstel ofzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Het feit dat je jezelf steeds blijft uitleggen wekt bij mij de indruk dat het wel belangrijk (en dus een serieus onderwerp) voor je is, zou dat kunnen kloppen?
Het geeft toch ook niet als jullie het niet met elkaar eens zijn? Iedereen leeft op zijn eigen manier. het lijkt me belangrijker dat je gelooft in je eigen manier en je daar goed bij kan voelen...
Just my 2 cents..
Jawel, wij tweeën tegen de rest.quote:
Dan heb je dus wel degelijk iemand nodig, maar alleen niet veel mensen.quote:
precies dátquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Cali, uw weekendpsycholoog van de koude grond, voor al uw online problemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
precies dát
en dat is idd heel iets anders dan zwelgen in je gevoelens of zielig doen.
Veel succes! (en plezier)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:42 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, ik moet me maar eens gaan omkleden en concertklaar gaan maken!
vanmiddag om half vier is er weer hetzelfde concert, in de nieuwe kerk in delft, maar nu gratis inlopen!
Hahaha, herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:45 schreef kwakz0r het volgende:
zelf ben ik best wel pro-democratie. als iedereen het maar met míj eens is.
Langzamerhand ben ik bijna anti-democratie. Maar ik wil het ook best eens zijn met Kwak, en dan onder haar voorwaarden die democratie een warm hart toedragen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:45 schreef kwakz0r het volgende:
zelf ben ik best wel pro-democratie. als iedereen het maar met míj eens is.
Oh, en straks ga ik eens heerlijk door mijn koekboeken die weer uit nederland in zweden zijn spitten, en bedenken wat ik allemaal ga koken deze week! Wat een fijne zaterdag!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:46 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, 5.5 km. hardgelopen met 9.5 km. per uur. Ging wel lastig zeg, na 1.5 week niets doen. Stom eigenlijk.
Planning voor vandaag:
O1: beschuit met hagelslag, banaan
S: 5.5 km. hardlopen
O2/L: yoghurt met muesli en een appel
T: ?
D: ? misschien iets van stoofvlees met wortels en champignons ofzo, even kijken wat ik van restjes kan fabriceren
T: iets lekkers en een wijntje.
En dat alles in m'n nieuwe huisje!
maandag: bastognekoekenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh, en straks ga ik eens heerlijk door mijn koekboeken die weer uit nederland in zweden zijn spitten, en bedenken wat ik allemaal ga koken deze week! Wat een fijne zaterdag!
Juist. En niet anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Go with the flow zie ik meer als het leven nemen zoals het je overkomt en hoe je er intuïtief in handelt.
Per, hoe vond je ganesha?
Als je een leuke instructeur hebt is het echt heel leuk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef conleche het volgende:
Oh fuck, de enige les die er nog is, is een zumba-les. Zal ik? Nog nooit gedaan.
ja, die zijn dus niet uit nederland gekomen. En maar goed ook!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:51 schreef conleche het volgende:
[..]
maandag: bastognekoeken
dinsdag: boterkoek
woensdag: bokkepootjes
donderdag........
Lekker!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:51 schreef conleche het volgende:
[..]
maandag: bastognekoeken
dinsdag: boterkoek
woensdag: bokkepootjes
donderdag........
Lekker! Alleen de bediening vond ik nogal vreemd, maar ja. Misschien vonden ze ons niet tof omdat we al via Groupon betaald hadden en zodoende niet "echt" betalende gasten waren? Wel veel gegetenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Go with the flow zie ik meer als het leven nemen zoals het je overkomt en hoe je er intuïtief in handelt.
Per, hoe vond je ganesha?
Echt? behandelde ze je minder goed dan de rest?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lekker! Alleen de bediening vond ik nogal vreemd, maar ja. Misschien vonden ze ons niet tof omdat we al via Groupon betaald hadden en zodoende niet "echt" betalende gasten waren? Wel veel gegeten![]()
Co, hoe was zumba?
Nou dat weet ik niet, misschien was de bediening sowieso niet zo goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:54 schreef Mixende_match het volgende:
Lijstje voor today:
O: wit bolletje met aardbeien, lijnzaadcracker met boter en kaas, 1kop thee, 1glas lauw water, 1 glas optimel.
T: paar dry roasted nootjes, 1 suikervrije wijngum, 2 koppen thee
L: Italiaans broodje (vers uit de oven) met kaas en ham en sla.
T: volkoren rijstewafel met zout 2 koppen thee
D: macaroni met saus, magere gehakt met groente
T: aardbeien met eierkoek of met slagroom
[..]
Echt? behandelde ze je minder goed dan de rest?ook aardig zeg
ja ik wist dat ook niet haha, ja kies denk ook voor slagroomquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:06 schreef MarMar het volgende:
Ik zou dus echt nooit zelf bedenken dat slagroom minder kcal is dan een eierkoek![]()
Maar zelfs als dat niet zo was, zou ik ook kiezen voor slagroom
Jawel hoor!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:46 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Wauw!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan een van m'n patiënten met een scrotaalbreuk, zag er (scrotaal) net zo uit.
vpk: 'oh noez, die meneer z'n zak wordt steeds groter en hij heeft vieze urine, moet ie niet naar het ziekenhuis'
*daar zitten darmen in, loopt prima door. Wil je ook luisteren?*
Beterschap!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Wow, ik ben echt ziek geloof ik, dus ik ga naar bed. Loop door de kamer te zwalken, heb twee raketijsjes op en 1 sinaasappel, met moeite.
Mag ik je in dat geval laten weten dat ik met mijn koor op 26 juli in Groningen te horen ben?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:42 schreef sigme het volgende:
Fijn dat je concert goed ging! Laat je het weten als je een keer komt zingen in het noorden van ons eigen land?
Welke vestiging zit je? ik ga morgen naar de bodypumpquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:54 schreef Mini. het volgende:
Jee, wat een discussies weer hier. Leuk bijlezen.
Het sporten gisteren was echt fijn.Wel behoorlijk spierpijn van het buikspierkwartier, maar dan voel je tenminste dat je iets gedaan hebt.
Morgenochtend weer!
De rest van het weekend wordt nog even werken en verder hélemaal niks doen. Ik wilde allerlei dingen gaan doen, maar vriendje heeft echt een beetje ontspanning nodig en ik zelf eigenlijk ook wel.
Ik ook ja! In Utrecht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Welke vestiging zit je? ik ga morgen naar de bodypump
Ik ook.quote:
Ja, leuk!! Ik ben net terug! Leek wel een beetje op de salsa-aerobicsles die ik weleens doe, dus ik stond daar niet als een volslagen idioot.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lekker! Alleen de bediening vond ik nogal vreemd, maar ja. Misschien vonden ze ons niet tof omdat we al via Groupon betaald hadden en zodoende niet "echt" betalende gasten waren? Wel veel gegeten![]()
Co, hoe was zumba?
Ja, de troep laten staan en gewoon gezond gaan koken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:00 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Hoi mensen,
Vorig jaar een mooi lichaam gehad en nu een redelijke bierbuikje en wat bollig geworden. Dit kan natuurlijk niet.
Ik ben van plan 3 a 4x in de week te gaan hardlopen (duur: 60 min + 20 min buik). Deze zomer red ik helaas niet dus blijft mijn shirt maar aan.
Qua eten eet ik een tijdje slecht en ongezond; noodles, pizza etc. Ik ben ben best kieskeurig met eten (geen melk, kaas).
Heeft iemand snelle en handige tips voor mij?
Bedankt voor je reactie. Heb je misschien persoonlijke voorbeelden van gezond eten en tussendoortjes? Koken kan ik niet goed (manquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, de troep laten staan en gewoon gezond gaan koken.
Iig geen pizza en instant noodles, ik zou proberen zoveel mogelijk kant- en klare meuk te mijden. Tussendoortjes: wortels, komkommer, tomaat, fruit, salade etc. Of gewoon volkorenbrood.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:04 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Heb je misschien persoonlijke voorbeelden van gezond eten en tussendoortjes? Koken kan ik niet goed (man).
Leuk Jagär!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
keuken
[ afbeelding ]
keuken van de andere kant
[ afbeelding ]
woonkamer vanaf de keuken
[ afbeelding ]
en vanuit de hal
[ afbeelding ]
en vanaf het raam
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
en badkamer!
Waarom red je deze zomer niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:00 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Hoi mensen,
Vorig jaar een mooi lichaam gehad en nu een redelijke bierbuikje en wat bollig geworden. Dit kan natuurlijk niet.
Weeg nu btw 83 en ben 1.80m.
Ik ben van plan 3 a 4x in de week te gaan hardlopen (duur: 60 min + 20 min buik). Deze zomer red ik helaas niet dus blijft mijn shirt maar aan.
Qua eten eet ik een tijdje slecht en ongezond; noodles, pizza etc. Ik ben ben best kieskeurig met eten (geen melk, kaas).
Heeft iemand snelle en handige tips voor mij?
Ikea, ja. Helaas de enige optie, ik vind het jammer dat het zo standaard is. Maar goed, langzamerhand moet het eigen worden, en dat komt wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:25 schreef sigme het volgende:
Scandinavisch, Jagar! Fijn dat je er zo blij mee bent.
Leuk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
keuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vanuit de hal
[ afbeelding ]
en vanaf het raam
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
en badkamer!
Leuk, leuk, leuk!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
keuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vanuit de hal
[ afbeelding ]
en vanaf het raam
[ afbeelding ]
slaapkamer
[ afbeelding ]
en badkamer!
ik vind het ook zo fijn, ik vind een eigen badkamer het fijnst! en de woonkamer! heerlijk met zn 2tjes voor de bank hangen, niemand verder die commentaar levert, je eigen progs kijken heerlijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:27 schreef Mini. het volgende:
[..]
Leuk!
Zo fijn hè, je eigen plekje.Een eigen keuken vond ik één van de fijnste dingen.
voor mac is dat selfcontrol.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:30 schreef Mini. het volgende:
Oh Jagär, jij had het toch ooit over een programmaatje waarmee je internetsites kunt blokkeren? Heb je daar een link van ofzo?
Hebnog niet echt tips, ben zelf ook net begonnenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:04 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Heb je misschien persoonlijke voorbeelden van gezond eten en tussendoortjes? Koken kan ik niet goed (man).
Thanks, dat ga ik eens opzoeken!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
voor mac is dat selfcontrol.
Ik geloof dat je ook in firefox Leechblocker kunt installeren als extension..
Enne, dank allemaal!
Dat komt inderdaad zeker wel, heb zelf een combinatie van 'oud' en ikea en met accessoires enzo maak je 't natuurlijk steeds meer jouw plekje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ikea, ja. Helaas de enige optie, ik vind het jammer dat het zo standaard is. Maar goed, langzamerhand moet het eigen worden, en dat komt wel.
Bedankt, moet het aflerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iig geen pizza en instant noodles, ik zou proberen zoveel mogelijk kant- en klare meuk te mijden. Tussendoortjes: wortels, komkommer, tomaat, fruit, salade etc. Of gewoon volkorenbrood.
En dan is mijn beste tip: leer koken.![]()
Omdat het, voor mij, onhaalbaar lijkt om mijn buikje (buik) weg te werken. Ik heb veel aan krachtsport gedaan maar ik dacht dat cardio sneller was om af te vallenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom red je deze zomer niet?
Snel & handig: je bent een man, ga er wat krachtsport bij doen. Sportschool of thuis. Dat gaat veel sneller dan hardlopen.
Je kan niet koken zeg je. Leer koken.
Gewoon genoeg gezond eten, begin eens met goed brood (volkoren) en daarop in elk geval suikervrij beleg (hartig dus), en/of dingen als kwark/yoghurt met muesli, brinta of weetabix (geen cruesli etc). Gekookte eitjes zijn ook goed, kan je dat wel?
Warm eten: kan je wel een beetje koken of helemaal niet? Zelfs voor wie helemaal niet kan koken zijn er best goede kant&klaar dingen te koop. Van die stoommaaltijden enzo.
Verder natuurlijk gewoon veel groente eten. Hoeft niet ingewikkeld, mag ook uit de diepvries of uit blik/pot komen.
Wat eet je nu zo over een dag verspreid?
PS: Welkom!
Oke, jij ook succes!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:33 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Hebnog niet echt tips, ben zelf ook net begonnenmaar suc6 iig. Ik neem zelf als tussendoortje fruit.
Gezond avond eten doe ik tegenwoordig:, gekookte aardappels, brocolli (heb ik van horen zeggen hier....ergens...)of andere groente uiteraard en stukje vlees.
dat. en in Zweden ook nog gewoon, zo cool. Woon je een beetje landelijk, jag? Ik zie gras en bomen.quote:
Eerste keer?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:12 schreef Mini. het volgende:
Vik, je hebt me trouwens aangestoken met je ovenchili. Ik denk dat wij dat morgen eten.Morgenochtend gaan we toch sporten, dus dan kan het wel.
Wat blijft Lemon Tree toch een leuk liedje.
*snel weer aan de scriptie gaat*
Ziet er leuk uit! Kun je iets aan de muren ophangen om het nog wat meer aan te kleden, of mag dat niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ikea, ja. Helaas de enige optie, ik vind het jammer dat het zo standaard is. Maar goed, langzamerhand moet het eigen worden, en dat komt wel.
Een cootje bijvquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! Kun je iets aan de muren ophangen om het nog wat meer aan te kleden, of mag dat niet?
Ik heb weleens zoiets gemaakt ooit maar dan meer als voorgerecht/snack. Dit keer wordt het iets meer groente en iets minder chips en kaas.quote:
Wij eten altijd eerst het bonengehaktwokgroenteprutje op en bewaren de chips met gesmolten kaas voor het laatstquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb weleens zoiets gemaakt ooit maar dan meer als voorgerecht/snack. Dit keer wordt het iets meer groente en iets minder chips en kaas.
Met dat lijstje van jou hou je je platte buikje in elk geval wel.(Grapje hè, hoop natuurlijk dat je er snel weer vanaf bent.
)
Wat zou je eigenlijk gaan doen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[kansloos]
Wie verveelt er zich a.s. woensdag en heeft zin om mij wat te helpen en aansluitend en avond en overnachting in Maastricht? Degene met wie ik zou gaan, heeft helaas afgezegden ik zie er heel erg tegenop om in mn upje te moeten gaan en de hele avond remi door Maastricht te dwalen.
Duvel heeft helaas wat van z'n werk en kan dus niet en de vriendinnetjes die ik heb, hebben allemaal gewoon werk. Dus ja.
Hotelkamer met 2 aparte bedden, don't worry.
[/kansloos]
Ik vind het juist wel lekker om het samen te eten, het prutje oplepelen met chips. En dan af en toe zo'n chipje dat half zacht is van alle kaas en andere prut.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij eten altijd eerst het bonengehaktwokgroenteprutje op en bewaren de chips met gesmolten kaas voor het laatst.
Ok, dan ga ik meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha, nou ik zou het heus wel redden in m'n eentje, maar 't is gewoon niet zo gezellig. En Maastricht is een leuke stad en een biertje in een café smaakt toch beter met iemand anders erbij
. Dus uit medelijden meegaan is ook weer zowat, je moet het ook wel leuk vinden natuurlijk!
. En tuurlijk zou je mee mogen
.
Tof!quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof!![]()
Maken we er een gezellige avond en dag van
.
Ja, dat zou wel fijn zijn, want ik ga maandag de zooi al ophalen, omdat ik dinsdag moet vergaderen in Utrecht. En woensdag vertrek ik dus vanuit hierquote:
Prima. Spreken we het tijdstip nog wel even afquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel fijn zijn, want ik ga maandag de zooi al ophalen, omdat ik dinsdag moet vergaderen in Utrecht. En woensdag vertrek ik dus vanuit hier.
Eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:55 schreef amenth het volgende:
he dames ff tip wel eten als je wil afvallen niet zoals sonja bakker zij is echt dom je moet jusit genoeg ewitte reserves hebben enzo snap je goed eten + sporten ben je deze zomer nog perfect
Lijkt me wel handig jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Prima. Spreken we het tijdstip nog wel even af.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig ja. Ik mail je maandag wel ff wat de bedoeling is woensdag.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:05 schreef MarMar het volgende:
De vaderzoon tuinklusdag is dramatisch geëindigd overigens..
Manlief klust nu met buurman verder en de sfeer is een stuk prettiger ineens.
Ik zit nu met een cappuccino even bij te komen, soms zijn cliché's over schoonfamilie ZO waar...
Je kent de schoonmoedergrappen niet? In dit geval betreft het het andere geslacht, maar dat is slechts een detailquote:
Hier wel, ik niet zozeer, ik ben naar boven gegaan met de kids... het betreft overigens geen schoonmoeder hier..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Nee, wij hebben geen schoonmoederproblemen in de familie. Er zijn wel eens wat kleine ergernisjes, maar nooit ruzie ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ergste aan schoonouderproblemen, je kunt nooit eens lekker ruzie maken want voor je geliefde zijn het toch zijn/haar ouders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Nee, wij hebben geen schoonmoederproblemen in de familie. Er zijn wel eens wat kleine ergernisjes, maar nooit ruzie ofzo.
vast wel een keer, maar voorlopig een pauze inlassen lijkt me een prima plan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:25 schreef Mini. het volgende:
Dramatisch, dat klinkt ernstig MarMar... Komt het wel weer goed?
Wat fijn dat het zo goed gaat HPKW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |