Ziekquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Icey1986 het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden, die blauwe auto in de startpost is dus van mij. Ik probeer hem redelijk origineel te houden aangezien het de enige japanse Del Sol in Nederland is. En daarnaast hou ik sowieso niet zo van tupperware.
JDM Honda Civic CRX del Sol VXi-E (EG1)
JDM 1992 1,5L D15B VTEC SOHC
Raceland 4 - 1 spaghetti spruitstuk
Spoon Street einddemper + Tanabe middendemper
.....
Dat is wel echt heel leuk gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Icey1986 het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden, die blauwe auto in de startpost is dus van mij. Ik probeer hem redelijk origineel te houden aangezien het de enige japanse Del Sol in Nederland is. En daarnaast hou ik sowieso niet zo van tupperware.
Als ik moet gokken zou ik zeggen 3 kratjes bier naast elkaar. Maar qua hoogte ga je een kratje bier volgens mij niet eens redden... en dan heb ik het nog niet over het feit dat je kofferbak dus niet hoger gaat als in het filmpje, dingen erin tillen is een hele uitdaging. Zal vanavond even een foto proberen te maken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef -tape- het volgende:
ZiekHeb je nu nog wel wat kofferruimte achterin?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Als ik moet gokken zou ik zeggen 3 kratjes bier naast elkaar. Maar qua hoogte ga je een kratje bier volgens mij niet eens redden... en dan heb ik het nog niet over het feit dat je kofferbak dus niet hoger gaat als in het filmpje, dingen erin tillen is een hele uitdaging. Zal vanavond even een foto proberen te maken...
Lachen bij het stoplicht, kinderen die denken dat ik met een raketwerper mensen aan de kant wil schieten / op ga stijgen ofzo. Sowieso staan mensen wel gaar te kijken als je 'even' iets uit de kofferbak wilt pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef -tape- het volgende:
Maarja heb je wel een zieke manier van je dak erop/eraf krijgen.
Ja geloof ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Lachen bij het stoplicht, kinderen die denken dat ik met een raketwerper mensen aan de kant wil schieten / op ga stijgen ofzo. Sowieso staan mensen wel gaar te kijken als je 'even' iets uit de kofferbak wilt pakken.
Haha tof!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Icey1986 het volgende:
JDM 1992 1,5L D15B VTEC SOHC
Raceland 4 - 1 spaghetti spruitstuk
Spoon Street einddemper + Tanabe middendemper
Option Racing Spark Plugs met NGK Bougies
K&N High Flow Airfilter
Megan Racing H-Brace & veerpootbruggen
JDM one-piece koplampen, mist- & stadslichten
APC Clear achterlichten
Brakemaxx 262mm geperforeerde schrijven & blokken
Goodridge RVS remslangen
18.2 kentekenplaten met JDM license plate fillers
Sony MEX-BT3700
Voor: Infinity REF6532I 16,5 cm 2-weg speaker
Achter: Lucht + JDM Gathers speakercovers
16’’ 5Zigen GN+ Pro Hyper Black met Pirelli 205/45 P Zero Nero
5zigen aluminium lug nuts
Skunk2 siliconen koelslangen
Honda S2000 stoelen
Nope, hij moet op de handrem staan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef -tape- het volgende:
Ja geloof ikMaar ik neem aan dat het niet kan tijdens het rijden toch?
Dat kan ook tijdens het rijdenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Nope, hij moet op de handrem staan.
Dan rij ik dr liever niet achterquote:
Hehe, was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Wow, nice. Die is zeker niet van jou he?
Vind deze zoveel mooier als die nieuwe jags
quote:
Klopt maar anders heb je al gauw van die joekels van lampen. Wilde graag vrij compacte lampenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef FalleNk810i het volgende:
Nice, zien er alleen wel redelijk modern uit of lijkt t maar zo?
Eerst wel maar denk dat het niet zo heel erg geweldig staat. Misschien als ik een imperiaal heb dat er daar nog wat op komtquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef FalleNk810i het volgende:
Ah okay, dacht dat je van die oldskool ronde hella's wou, met zo'n stuk rally plastic ervoor
Dat zijn nog flinke units. Ben benieuwd naar hoe je ze monteertquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hella FF75, vermogen van 55 watt. Set van 2 waar echt gewoon alles bijzit wat je nodig hebt..
Vond de ronde Hella mooier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hella FF75, vermogen van 55 watt. Set van 2 waar echt gewoon alles bijzit wat je nodig hebt..
Nou, zet ze op je A6quote:
Dan zie je tenminste wat je op je motorkap krijgt, ook handigquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou, zet ze op je A6
Het gaat me niet per definitie om het uiterlijk. Het is hier in de bossen zo verdomd donker dat je nog wel eens plotseling op wat wild kunt stuiten.
Juistquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan zie je tenminste wat je op je motorkap krijgt, ook handig
Alvast voorgegaard op de motorkapquote:
Noty.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef Dubish het volgende:
[..]
Noty., Volgende week dinsdag krijg ik mijn led achterlichten.
![]()
Nee niet een pauper achterlicht..
Voorspelt aCar dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
aCar voorspelt goed! Het is 13 mei, en vandaag moet ik tankenAankomende dinsdag gaat de Mitsu een keuring krijgen. Wellicht helpt dat de verkoop
![]()
Ja, maar weet je hoe hard dat gaat stinken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ie er op zit, niet dat ik 'm er tijdens het rijden op zet
Daar merk je niets vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Voorspelt aCar dan?
[..]
Ja, maar weet je hoe hard dat gaat stinken?
Als je dr achter rijdt wel... Ik rook het iig prima toen mn zusje voor me reed met aangetrokken handrem...quote:
Ja, als je zelf in de auto zit merk je dr weinig van. Maar dan voel je het wel met optrekken neem ik aan? Dat hij veel harder afremt als je koppelt?quote:Ik heb maanden gereden met een bus waarbij de handrem kapot was, dus zette ik 'm altijd in de versnelling als ie stil stond. Nu de handrem weer is gemaakt vergeet ik 'm er wel eens af te halen
Al een hele lange tijd, predictions functiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Voorspelt aCar dan?
[..]
Ja, maar weet je hoe hard dat gaat stinken?
Ohja, nooit gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Al een hele lange tijd, predictions functie
Al 3 maanden niet bijgehouden... en met 400-600 km per week.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
aCar voorspelt goed! Het is 13 mei, en vandaag moet ik tankenAankomende dinsdag gaat de Mitsu een keuring krijgen. Wellicht helpt dat de verkoop
![]()
Ik hou het inmiddels bijna 3 maanden bij. 10.000 km gereden in die tijd... Best wel een eindjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Al 3 maanden niet bijgehouden... en met 400-600 km per week.....
Dat is meestal ook wanneer er bij mij een lichtje gaat branden dat er iets niet helemaal kloptquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Als je dr achter rijdt wel... Ik rook het iig prima toen mn zusje voor me reed met aangetrokken handrem...
[..]
Ja, als je zelf in de auto zit merk je dr weinig van. Maar dan voel je het wel met optrekken neem ik aan? Dat hij veel harder afremt als je koppelt?
Zal wele en SDI zijn geweest... Waardeloze motoren... 56 pk geloof ik..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet wat zitten rijden tegen een VW Caddy (tamelijk nieuw model).
Moest hij me nog laten gaan ook![]()
Kwam hij naast mij staan voor het rode licht, maar ik was sneller.
Idem een beetje verder![]()
![]()
BTW: mag ik ook niet in de OP?
Ik rij met een Prius III
Geen piepjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
Oh, en D, naast dat lampje ook vaak nog een piepje..
Oh nee, het zal wel meer geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zal wele en SDI zijn geweest... Waardeloze motoren... 56 pk geloof ik..
Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt de verzekering dan opgeschort en komt het contract niet te vervallen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ben van plan om van type verzekering te wisselen bij dezelfde verzekeraar alleen willen ze dit alleen doen nadat het jaarcontract is verlopen.
Nu was ik van plan de auto een maandje te "verkopen" en hem dan weer terug kopen zodat ik de nieuwe verzekering kan afsluiten.
Kan dit gewoon of kunnen ze moeilijk gaan doen?
Scheelt me namelijk ¤20 in de maand, ben net 25 geworden en val dus niet meer onder een jongeren verzekering.
Hmm oke maar dat zou dan gelden als je alleen bij dezelfde verzekeraar blijft of als je een nieuwe auto koopt dan moet je sowieso de oude verzekering "opmaken".quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt de verzekering dan opgeschort en komt het contract niet te vervallen.
Bij een nieuwe verzekering zul je dus (volgens mij) je jaarcontract nog steeds moeten uitzitten onder dezelfde voorwaarden die je al had.
Das niet zo raar, een prius trekt zowieso sneller op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet wat zitten rijden tegen een VW Caddy (tamelijk nieuw model).
Moest hij me nog laten gaan ook![]()
Kwam hij naast mij staan voor het rode licht, maar ik was sneller.
Idem een beetje verder![]()
![]()
BTW: mag ik ook niet in de OP?
Ik rij met een Prius III
Het blijft een contract met een bepaalde geldigheidsduur natuurlijk, ongeacht welke auto je verzekert.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm oke maar dat zou dan gelden als je alleen bij dezelfde verzekeraar blijft of als je een nieuwe auto koopt dan moet je sowieso de oude verzekering "opmaken".
Heb maar 5 maandjes schade vrij dus dat maakt niet zoveel uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het blijft een contract met een bepaalde geldigheidsduur natuurlijk, ongeacht welke auto je verzekert.
Als je naar een andere verzekering overstapt zul je met een vrijwaringsbewijs moeten komen dus overschrijven moet je dan sowieso.
Kun je gewoon 2x op 1 dag doen zodat de auto maar heel kort op een andere naam staat, het gaat je tenslotte om de vrijwaring en die heb je al in je handen na de 1e keer overschrijven.
Je kunt dan je verzekering opschorten en een andere maatschappij zoeken.
Maarrrrr.......Jij wilt die andere maatschappij een royementsverklaring geven om je opgebouwde schadevrije jaren ( lees korting op je premie) aan te kunnen tonen.
Of je die van je oude verzekeraar krijgt vóór je contract is afgelopen weet ik niet, zou je even na moeten vragen.
Als je'm niet krijgt is het wellicht goedkoper (als je al noclaim hebt opgebouwd) om je oude contract toch maar uit te zitten.
Je hoeft niet vanuit het westen te komen hoop ik? De A59 is daar dicht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag een retourtje Waalwijk en morgen waarschijnlijk weer.
Vanuit Utrecht...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hoeft niet vanuit het westen te komen hoop ik? De A59 is daar dicht.
Tja, maar hij heeft ook zo zijn beperkingen hoor..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Das niet zo raar, een prius trekt zowieso sneller op.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo.. Heb de verstralers op de auto.. Foto's volgen later
De A20 is dicht vanwege de sloop van het oude Hofpleinlijn-spoorviaduct. De A59 idd voor onderhoud.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef vannelle het volgende:
Waarom is het eigenlijk afgesloten? Onderhoud?
Een goede auto.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nu ik toch op het werk even niets te doen heb kan iemand mij vertellen wat ik mis?
[ afbeelding ]
Mistlampen sowieso, daaronder? Knipperlichten,reflectoren?
Grappenmakerquote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een goede auto.
Maar geen van die dingen zijn toch verplicht?
Je bedoeld in die 3 gaatjes aan beide kanten onderin? Daar hoort niks geloof ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Grappenmaker![]()
Nee niet verplicht, maar dit ziet er natuurlijk niet uit.
Hm, zat net al te googlen (luiheid verliest) en kom daar inderdaad niets tegen. Vind het wel raar, zulke gaten..quote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bedoeld in die 3 gaatjes aan beide kanten onderin? Daar hoort niks geloof ik.
Daar horen de mistlampenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hm, zat net al te googlen (luiheid verliest) en kom daar inderdaad niets tegen. Vind het wel raar, zulke gaten..
Dat was duidelijk, maar die drie gaten daaronder.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar horen de mistlampen
http://www.google.nl/m/se(...)na%20mistlampen#i=22 (hoop dat de link het doet, zit mobiel)
Serieus?! Dat is lelijk! Wat een miskoop!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef FalleNk810i het volgende:
In de bumper zelf, die gaten horen inderdaad mistlampen. Knipperlichten niet, die zitten al naast je koplampen.
Jij bedoelt denk ik die gaten aan weerszijde in je bumperLIP? Dat hoort zo
Dat zal helemaal triest er uit zienquote:Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Die bumperlip lelijk?
Kan je eraf schroeven hoor. Geef maar aan mij dan!
Snap je reactie niet helemaal, snap echt niet dat je het er lelijk uit vind zien, maar goed. Ik snap ook niet waarom je een Renault heb gekochtquote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat zal helemaal triest er uit zienMisschien Audi kerstverlichting erin doen
naja ik laat het er maar zo bij, keertje op de sloop naar mistlampen zoeken.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef monsterd. het volgende:
Ik zit met een dilemma: Laats heb ik een brief gehad van mijn verzekering dat ze de maandpremie verhogen naar 66 euro per maand.. Fijn (not!). Ik vind het persoonlijk net iets te overdreven voor een micra.. Op het moment heb ik hem WA+ verzekerd. Zou ik naar alleen WA gaan dan zou het me zomaar de helft van het geld kunnen schelen
Wat vinden jullie, doen of niet doen? Ik weet wel wat ik dan mijn eigen schade nu niet vergoed krijg, maar ik vraag me af of het zin heeft om WA+ te behouden wegens de maandpremie. Daarnaast ga ik alsnog terug in schadevrije jaren mocht ik een eigen schade van mijn kant claimen. Ik weet dan ook niet of het de micra nog wel waard is. Het plan is sowieso om hem op te gaan rijden te komende 2-3 jaar..
Ringze! Wat voor speelgoed neem je mee?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef RingBewoner het volgende:
Morgen weer een bezoekje aan "de ring" brengen.
Haha niks bijzonders helaas. Mijn eigen Corsa C uit 2006.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha niks bijzonders helaas. Mijn eigen Corsa C uit 2006.. Leuk, maar niet bijzonder.
Crisper geeft voor WA alleen al 67 euro aanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef L0we het volgende:
[..]. Das wel een flink bedrag.
Ik zou eens gaan shoppen bij de verschillende verzekeringen, of het ergens goedkoper kan. https://www.crisper.nl/ Bijvoorbeeld.
Anders zou ik inderdaad gaan voor WA. Als je uit de risico groep bent (tot 24). Kan je altijd nog overwegen om extra te gaan verzekeren.
Daarnaast is jou auto echt nog niet op na 2 of 3 jaar hoor!. Gewoon op tijd zn beurtjes laten doen, dan gaat hij nog jaren mee
.
Ohja, ik zie het... Moet je maar snel groot worden dan!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Crisper geeft voor WA alleen al 67 euro aan. Ik had via netpolis 33 euro, maar daar moet nog aanvullende dingen bij zoals rechtsbijstand en ongevallenverzekering voor mensen die bij je in de auto zitten. Ik denk dat ik dan 45 uitkom ofzo.
Gister door de sluiting van de A20 bijna 3 kwartier vastgestaan op de Molenlaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef FalleNk810i het volgende:
Ze hebben de A20 ook afgesloten![]()
Kan je lekker door het centrum van Rotterdam heen, beetje jammer
Ik zou alleen WA nemen (heb ik zelf ook), maar dat moet toch vast goedkoper kunnen, kijk eens bij deze 2:quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef monsterd. het volgende:
Ik zit met een dilemma: Laats heb ik een brief gehad van mijn verzekering dat ze de maandpremie verhogen naar 66 euro per maand.. Fijn (not!). Ik vind het persoonlijk net iets te overdreven voor een micra.. Op het moment heb ik hem WA+ verzekerd. Zou ik naar alleen WA gaan dan zou het me zomaar de helft van het geld kunnen schelen
Wat vinden jullie, doen of niet doen? Ik weet wel wat ik dan mijn eigen schade nu niet vergoed krijg, maar ik vraag me af of het zin heeft om WA+ te behouden wegens de maandpremie. Daarnaast ga ik alsnog terug in schadevrije jaren mocht ik een eigen schade van mijn kant claimen. Ik weet dan ook niet of het de micra nog wel waard is. Het plan is sowieso om hem op te gaan rijden te komende 2-3 jaar..
De mijne in een parkeervak.quote:
Verzekeren voor bestuurders onder de 24 is gewoon heel erg duur.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De mijne in een parkeervak.
Wtf, 66 euro voor een Micra? Dat is wel heel erg veel. En zo heel nieuw kan ie ook niet zijn als ie binnen drie jaar moet zijn opgereden.
Zeker, maar toch vind ik het vreemd. Ik ben 22 en heb een voor mijn leeftijd vrij dikke 2.0 WA+ verzekerd voor iets van 55 per maand bij Autoweek, wat niet een supergoedkope verzekeraar is. Dan vraag ik me af hoe je met een Micra op een hogere premie komt. Wat voor casco-opties heb je?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Verzekeren voor bestuurders onder de 24 is gewoon heel erg duur.
Het blijft een vreemd, er zijn tussen de 120 en 130 voorwaarden die de uiteindelijke prijs van je verzekering bepalen, maar soms zitten er bizarre verschillen tussen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zeker, maar toch vind ik het vreemd. Ik ben 22 en heb een voor mijn leeftijd vrij dikke 2.0 WA+ verzekerd voor iets van 55 per maand bij Autoweek, wat niet een supergoedkope verzekeraar is. Dan vraag ik me af hoe je met een Micra op een hogere premie komt. Wat voor casco-opties heb je?
En omdat je buiten de risicogroep valt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:26 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Allrisk met 2500 euro accessoires kost me 45 euro p.m. met 0 eigen risico en noclaim beschermer incl ongevallen/inzittende
Maargoed, ik krijg veel korting omdat ik er meer dingen heb lopen
Dat ook jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En omdat je buiten de risicogroep valt.
Met WA+ krijg je bij een aanrijding ook je eigen auto niet terug hè. Alleen bij brand, diefstal e.d. Dat wordt dus de afweging: wat is op dit moment ongeveer de dagwaarde van je auto en hoeveel risico ben je bereid om te lopen?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef monsterd. het volgende:
Welke auto is dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef L0we het volgende:
Gister nog een beetje gelast!
Rot
[ afbeelding ]
Echt gewoon heel erg rot...
[ afbeelding ]
Eerst de binnendorpel in ere herstellen... (de roest die je nog ziet is oppervlakkig, en nu goed behandeld)
[ afbeelding ]
Daarna de buitenkant: [ afbeelding ]
En 2 uurtjes en 2 bakken koffie later...:
[ afbeelding ]
Afwerking was even ter voorkoming van de roest. Hij wordt vandaag iets fijngevoeliger afgewerkt, gespoten, en behandeld met tectyl.
Zeker wetenquote:
Een renault 5quote:
Wat een dingenquote:En vandaag mijn led achterlichten ontvangen, ik ga ze zo direct inbouwen.
Ze zien er in ieder geval prachtig uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is ook nog een 24inch schermquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Een renault 5.
[..]
Wat een dingen. In vergelijking met dat scherm zo...
Nice L0wequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef L0we het volgende:
Rot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst de binnendorpel in ere herstellen... (de roest die je nog ziet is oppervlakkig, en nu goed behandeld)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afwerking was even ter voorkoming van de roest. Hij wordt vandaag iets fijngevoeliger afgewerkt, gespoten, en behandeld met tectyl.
Netjes hoor, zal m goed staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:06 schreef Dubish het volgende:
[..]
Welke auto is dat?![]()
En vandaag mijn led achterlichten ontvangen, ik ga ze zo direct inbouwen.
Ze zien er in ieder geval prachtig uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A6quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:22 schreef RingBewoner het volgende:
Heb het trouwens even gemist, maar voor welke auto?
Het is inderdaad een A6, zoals FalleNk810i het al zei.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:22 schreef RingBewoner het volgende:
Heb het trouwens even gemist, maar voor welke auto?
Klote :/ Had je ze 2de hands overgekocht of hoe en wat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef Dubish het volgende:
[..]
Het is inderdaad een A6, zoals FalleNk810i het al zei.
Maar helaas heb ik slecht nieuws, want de rechter remlicht doet het niet. Ik heb het net doorgemeten en ze zijn inderdaad stukHeb ik dat weer..
Zijn dat die van jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, om deze gaat het dus, met dezelfde kapjes maar dan in smurfenblauw. Waarom zouden ze dat überhaupt doen? Ik bedoel, onder hoeveel auto's smoelt zo'n kleur nou?
225/55R16 zo te lezen. Kan wel platter maar dan worden velgen ook een stukje duurderquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zijn dat die van jou?
Opzich wel leuke velg, alleen wat een grote ballonnen zitten er om
ik heb 205/40/17.. velgjes waren 350, banden 300 euro(b-merk..)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
225/55R16 zo te lezen. Kan wel platter maar dan worden velgen ook een stukje duurder
Als ik voor een setje tweedehands stalen velgen 100 euro moet gaan neerleggen van de zomer, vind ik het al veelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik heb 205/40/17.. velgjes waren 350, banden 300 euro(b-merk..)
dus valt opzich nog mee...
Echter; de velgen die ik eerst wou, die waren 1000,-... (17" Dotz Mugello Lake 30)
Uh, dat zijn niet de mijne, anders had ik niks te klagen gehad over de naafkappen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zijn dat die van jou?
Opzich wel leuke velg, alleen wat een grote ballonnen zitten er om
doe je netjes in een avondje! DOe je ook lasklusjes aan andere auto's? ken er nog wel een paarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef L0we het volgende:
Rot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, met ander bandje lijken ze denk ik een stuk anders. Komen ze beter uit. Maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Uh, dat zijn niet de mijne, anders had ik niks te klagen gehad over de naafkappen.
Zulke ballonbanden heb ik dan gelukkig ook weer niet. Het zijn weliswaar 15" velgen (had ze liever in 16" gehad maar die pasten niet onder m'n auto), maar de bandenmaat is 205/50/15. Dezelfde verhoudingen als met m'n fabrieksvelgen, dus het ziet er niet raar uit ofzo.
Het is vooral dat iedereen tegenwoordig velgen gewend is die zo groot zijn dat je bijna geen band meer ziet, maar dat vind ik bij mijn auto van voor 2000 geen gezicht. Daarom bewust voor iets kleiners gekozen.
Kan je er weer ff tegen aan, kost zo'n kleine beurt nou ongeveer?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn auto is voorzien van een nieuwe achterruitenwisser, 2 nieuwe voorbanden en een kleine beurt.
100 euro? Das aardig aan de prijs. Zelfs voor mn pa (Astra G) heb ik voor 60 euro 4 perfecte stalen velgen gescoordquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik voor een setje tweedehands stalen velgen 100 euro moet gaan neerleggen van de zomer, vind ik het al veel.. Wil velgjes voor de winterbanden
Thnx! Ik doe wel eens wat andere auto's ja, binnenkort met een Jaguar XJS uit '86 aan de slag, daarna een Eendje (uit '82 of '83) waar wat aan moet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef gateway het volgende:
[..]
doe je netjes in een avondje! DOe je ook lasklusjes aan andere auto's? ken er nog wel een paar
Netjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn auto is voorzien van een nieuwe achterruitenwisser, 2 nieuwe voorbanden en een kleine beurt.
Als je het zelf doet bijna nietsquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:38 schreef FalleNk810i het volgende:
Kan je er weer ff tegen aan, kost zo'n kleine beurt nou ongeveer?
Is dat laswerk wat eraan moet gebeuren nog een afkeurpunt?quote:Heb vandaag even een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag voor een voorkeuring voor de APK die er eind juni aan komt. Ben benieuwd hoe erg de schade is
Ik was geloof ik 85 euro kwijt...quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, met ander bandje lijken ze denk ik een stuk anders. Komen ze beter uit. Maar we gaan het zien
[..]
Kan je er weer ff tegen aan, kost zo'n kleine beurt nou ongeveer?
Heb vandaag even een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag voor een voorkeuring voor de APK die er eind juni aan komt. Ben benieuwd hoe erg de schade is
Snap ik, maar vroeg t me af. Maar zag het al hieronder, 85 eu. Dan doe ik het toch liever zelfquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:52 schreef L0we het volgende:
Als je het zelf doet bijna niets
[..]
Is dat laswerk wat eraan moet gebeuren nog een afkeurpunt?
Mijn kleine beurt was 15 euro ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik was geloof ik 85 euro kwijt...
Ik mieter er altijd 10w40 in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:07 schreef Marco001 het volgende:
mijn kleine kostte 100...
Ze hebben de 15w40 vervangen door 5w40 olie... wat veeel duurder is..(70 euro ofzo..)
Gaaf!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, om deze gaat het dus, met dezelfde kapjes maar dan in smurfenblauw. Waarom zouden ze dat überhaupt doen? Ik bedoel, onder hoeveel auto's smoelt zo'n kleur nou?
Is afhankelijk van je auto natuurlijk..quote:
Dat vind ik zelfs nog een stijlvolle en mooie upgradequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef Dubish het volgende:
Hier een foto hoe de leds er eigenlijk uit zouden zien![]()
[ afbeelding ]
Oh jij zag het ook alquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een schattig koekblik heb je Moppie.
Anders! Niet perse mooier vind ik zelf. Maar wel netjes hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef Dubish het volgende:
Hier een foto hoe de leds er eigenlijk uit zouden zien![]()
[ afbeelding ]
Krijg nou watquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs nog een stijlvolle en mooie upgrade
Pffff,,, wat is er mis met dat soort mensen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Andere mensen in gevaar brengen. Als je (geluk) hebt blijft het bij blikschade maar de schrik is zó groot. Echt idioot!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dus ik haal net monsterd op van het station in Deventer. Onderweg naar Raalte zien we een sjaak die een steen van 10 bij 20 naar een tegemoetkomende auto gooit. Gas er op en politie gebeld, nooit meer teruggereden. Ben nu benieuwd of het goed afgelopen is, volgens iemand op twitter is hij wel opgepakt.
pics!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een schattig koekblik heb je Moppie.
Ik kon het gelukkig ontwijken!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Pffff,,, wat is er mis met dat soort mensen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Andere mensen in gevaar brengen. Als je (geluk) hebt blijft het bij blikschade maar de schrik is zó groot. Echt idioot!!!!
quote:Stenengooier aangehouden
Deventer, 19-05-2011
Op de Raalterweg is woensdagavond 18 mei een 24-jarige man uit Soesterberg aangehouden die stenen gooide naar passerende automobilisten en een motorrijder. Meerdere bestuurders hebben aangifte gedaan. De man, die nog een steen in de hand had bij het arriveren van de politie, werd aangehouden voor (poging)zware mishandeling en vernieling. Hij werd voor nader verhoor ingesloten op het politiebureau.
Volgens mij was hier juist het andere topic voor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:49 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Mooie beading.
Welke wax had je gebruikt om af te toppen?
Oh ja.. Sorry ik reageerde in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Volgens mij was hier juist het andere topic voor!
Ja ooit! Met de breedste bandenmaat die er maar is!quote:
Juist smal.. Extreem getrokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja ooit! Met de breedste bandenmaat die er maar is!
Als ie nu z'n doppen er al af gereden heeft, lijkt dat me niet heel handig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:00 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Juist smal.. Extreem getrokken
Verder ben ik best competent in het besturen van 1296kg hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ie nu z'n doppen er al af gereden heeft, lijkt dat me niet heel handig.
Gelukkig heb je all-risk?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Catch_me het volgende:
En ja hoor, de eerste deuk is een feit
Een of andere mongol heeft z'n deur tegen mijn bestuurdersportier open gegooid, zit een klein kaal plekje en een deukje met een doorsnee van een kleine centimeter
Das de grap van All Risk, alle risico's zijn afgedekt. Ook schade zonder tegenpartij. Alleen ga je dat dus wel merken in je no-claim.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:41 schreef Catch_me het volgende:
All risk idd, maar dat wordt niet vergoed toch omdat ik zogenaamd geen tegenpartij is?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Das de grap van All Risk, alle risico's zijn afgedekt. Ook schade zonder tegenpartij. Alleen ga je dat dus wel merken in je no-claim.
Zal eens kijken dan idd. Neem overigens niet aan dat het honderden euro's kost... tis een kwestie van de binnekleding van de deur eraf halen en van daaruit uitdeuken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:59 schreef Piles het volgende:
Kan dat niet met Waarborgfonds trouwen? Schade is veroorzaakt door een motorvoertuig toch
Dat is iets van overal. Als je naar Frankrijk kijkt doet Nederland het zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:05 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja, vroeg of laat moet je er helaas in dit land aan geloven dat een aso je auto beschadigd, welkom in nederland
Ghehe, ja daar zitten alle auto's zo'n beetje vol met deukenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is iets van overal. Als je naar Frankrijk kijkt doet Nederland het zo slecht nog niet
Italië net zo. Zeker in de grotere steden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ghehe, ja daar zitten alle auto's zo'n beetje vol met deuken
Hoe lullig ook, maar 'wen er maar aan'. Mijn vorige auto zag er na drie jaar niet meer uit, inclusief schaafplekken op de wielkasten van iemand die erlangs was geschaafd etc. Blij dat ik een oude auto had toen. Heb nu een nieuwere die prima in de lak zit. Sinds ik deze heb, parkeer ik dus ook niet meer in elk gaatje dat ik kan vinden. Ik loop nu liever vijftig meter verder, als ik daardoor bijna zeker weet dat ik m'n auto onbeschadigd terug vindt. That is: geen deukjes in de zijkant e.d. Helemaal voorkomen kun je het niet, maar fileparkeren op een redelijk ruime plek is nog relatief veilig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Catch_me het volgende:
En ja hoor, de eerste deuk is een feit
Een of andere mongol heeft z'n deur tegen mijn bestuurdersportier open gegooid, zit een klein kaal plekje en een deukje met een doorsnee van een kleine centimeter
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als je voor elk plekje je verzekering gaat inschakelen, sta je al snel onderaan de no-claimladder en word je vanzelf een keer gewipt door je verzekering. Het is simpelweg niet rendabel. Hoe lullig ook, zulke deukjes zijn het risico van autorijden.quote:
Denk dat je voor een kwartiertje nog wel even safe zit. Gewoon rustig rijden zodat er zo min mogelijk schade ontstaat door drooglopen. Minder toeren is minder wrijving, minder hitte dus ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef -tape- het volgende:
Mensen, ik heb een vraagje;
Ik rijd een audi a4 uit 2004, maar op het 'check-schermpje' staat het olie-logo, dus dat het oliepijl laag is. Nu kan ik door omstandigheden op dit moment geen olie kopen en erbij doen. Nu is mijn vraag, hoe lang kan ik daar nog mee rijden? Hoeveel kilometer, ik ben er 1x mee naar de stad gereden (dat is totaal 15minuten reistijd) maar moet zo meteen wéér naar de stad. Ik neem aan dat je wel 30minuten kan rijden vanaf dat het lampje gaat branden toch?
Ik zou niet gaan rijden voor ik precies wist waar het aan lagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Denk dat je voor een kwartiertje nog wel even safe zit. Gewoon rustig rijden zodat er zo min mogelijk schade ontstaat door drooglopen. Minder toeren is minder wrijving, minder hitte dus ja.
edit: Denk dat zo'n olie sensor ook nog wel op safe zit, dat je niet meteen niet meer kan rijden.
Daar kom je vanzelf achter.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:21 schreef -tape- het volgende:
Nou ik neem aan dat het lampje niet gaat branden als je er nog 10minuten mee kan rijden?
Waar bestond de training uit? Ik heb vorig jaar een basistraining gehad bij Driversbest en ga dit jaar weer, dit maal met de nadruk op uitwijken/controle op nat en glad wegdek. Zeker de moeite waard! Vooral met een achterwielaandrijver wordt dat leukquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Marco001 het volgende:
Zo, rijvaardigheidstraining bij prodrive klaar.n. was erg tof...
Omdat de wap bij mijn auto niet uitvoering kan, moest ik op de gladde cirkel maar bij 20 de handrem aantrekken en dan proberen de snelheid erin te houden ofterwijl driften TOT in de glorie..:):)
Oh, en de rdw omgaan, dat was erg gaaf en appart..
Hij heeft een 440 toch? Zit daar CC op?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat rijd Hymans auto toch fijn.. Lekker 150 op de cruise control
Ga je op vakantie?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb ANWB Europa-service aangevraagd.
Waarom? Je betaalt toch per kalenderjaar. Zorg trouwens dat je via iemand aanvraagt, dan krijgt één van jullie nog korting of een presentje.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:20 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?
Ik ga de mijne in juli aanvragen.
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:20 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?
Ik ga de mijne in juli aanvragen.
Ik heb Europa-service met Woonplaatsservice erbij genomen.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom? Je betaalt toch per kalenderjaar. Zorg trouwens dat je via iemand aanvraagt, dan krijgt één van jullie nog korting of een presentje.
Ideaal wel hoor, Europa Service. Heb ik ook en vorig jaar dankbaar gebruik van gemaakt. Prima service ook, regelmatig contact en ze denken goed vooruit: gaven al aan mogelijkheden te hebben mocht mijn auto niet tijdig gerepareerd zijn om terug te kunnen rijden.
Vervangend vervoer heb ik er ook bij. Alleen geen woonplaats service, daar red ik het zelf wel met hulp van buurman/kennissen.
Ik heb gekozen voor het bedrijf wat het beste bekend staat.. wat we hebben gedaan was uitwijken op asfalt, uitwijken op de gladde plaat(met die bekende fonteinen..) , berm uitrijden en algemene wagenkennis...quote:Op zondag 22 mei 2011 03:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar bestond de training uit? Ik heb vorig jaar een basistraining gehad bij Driversbest en ga dit jaar weer, dit maal met de nadruk op uitwijken/controle op nat en glad wegdek. Zeker de moeite waard! Vooral met een achterwielaandrijver wordt dat leuk.
[..]
Hij heeft een 440 toch? Zit daar CC op?
Heeft nu een S40quote:Op zondag 22 mei 2011 03:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar bestond de training uit? Ik heb vorig jaar een basistraining gehad bij Driversbest en ga dit jaar weer, dit maal met de nadruk op uitwijken/controle op nat en glad wegdek. Zeker de moeite waard! Vooral met een achterwielaandrijver wordt dat leuk.
[..]
Hij heeft een 440 toch? Zit daar CC op?
Ook een prima pakket inderdaad. Ben ook met jongerenvoordeel begonnen, maar helaas betaal ik tegenwoordig gewoon honderd euro per jaarquote:Op zondag 22 mei 2011 10:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb Europa-service met Woonplaatsservice erbij genomen.
Kost iets van begin 50 euro met jongerenvoordeel.
Ah kijk, dat scheelt. Zo'n 2.0T is leuk speelgoedquote:
Kombaan heb ik nog nooit gedaan, de rest is wel de moeite inderdaad. Wij kregen ook remtest, uitwijktest etc. Volgende cursus gaan we nog meer oefenen op uitwijken en controle houden met gladheid. Vooral met RWD de moeite. En natuurlijk leuk om mee te spelen als je zelf overstuur creëert, kijken of ik ergens een stukje powerslide kan doenquote:Op zondag 22 mei 2011 10:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor het bedrijf wat het beste bekend staat.. wat we hebben gedaan was uitwijken op asfalt, uitwijken op de gladde plaat(met die bekende fonteinen..) , berm uitrijden en algemene wagenkennis...
Oh, en 2 rondjes op de rdw kombaan, wat normaal gesproken niet mag...:o
En natuurlijk die gladde cirkel dus om te ervaren wat onder en overstuur is en wat je dan moet doen...
Een gewone 1.8 is ook goed te doen hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 11:20 schreef Mikkie het volgende:
Ah kijk, dat scheelt. Zo'n 2.0T is leuk speelgoed.
Klopt, maar ik hou van extra powerquote:Op zondag 22 mei 2011 11:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een gewone 1.8 is ook goed te doen hoor
Wie niet? Maar het zuipt ook een stuk meer en de verzekering vind je ook interessanterquote:
True. Maar daar betaal ik dan wel wat voorquote:Op zondag 22 mei 2011 11:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wie niet? Maar het zuipt ook een stuk meer en de verzekering vind je ook interessanter
Kombaan is zo gaaf om eens mee te maken: kon gewoon met de handjes los de bocht door...:oquote:Op zondag 22 mei 2011 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook een prima pakket inderdaad. Ben ook met jongerenvoordeel begonnen, maar helaas betaal ik tegenwoordig gewoon honderd euro per jaar.
[..]
Ah kijk, dat scheelt. Zo'n 2.0T is leuk speelgoed.
[..]
Kombaan heb ik nog nooit gedaan, de rest is wel de moeite inderdaad. Wij kregen ook remtest, uitwijktest etc. Volgende cursus gaan we nog meer oefenen op uitwijken en controle houden met gladheid. Vooral met RWD de moeite. En natuurlijk leuk om mee te spelen als je zelf overstuur creëert, kijken of ik ergens een stukje powerslide kan doen.
Op droog is het niet echt een kunst inderdaad, al is het wel grappig om te zien hoe laat je nog kan uitwijken en het gewoon kan redden. En hoe je je gare FWD gewoon dwars krijgt, als je maar snel genoeg stuurt en hard zat rijdt.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kombaan is zo gaaf om eens mee te maken: kon gewoon met de handjes los de bocht door...:o
Uitwijken en remmen op droog valt nog mee, wij hebben het ook op "platgereden sneeuw gedaan, das lastig!
Oh, en nog een wedstrijdje gedaan in een ibiza cupra, klein parcours..:)
Klopt, je auto gaat dan rechtdoor. Dan is het de kunst om rustig te blijven en te doen wat je moet doen, niet wat je gevoel zegt (nog verder insturen).quote:Op zondag 22 mei 2011 17:59 schreef Marco001 het volgende:
Zal je npg verbazen.. op het gladde gedeelte kon je bij 30 al sturen wat je wou, je ging gewoon rechtdoor...
En dat is lastig! Als er opeens een muur van water omhoog komt, heb je direct de reflex om het stuur volledig om te gooien...quote:Op zondag 22 mei 2011 18:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, je auto gaat dan rechtdoor. Dan is het de kunst om rustig te blijven en te doen wat je moet doen, niet wat je gevoel zegt (nog verder insturen).
Terwijl je dus gas terug moet nemen en terug moet sturen tot je weer grip hebt (voorwielaandrijver), het is echt volledig tegen je gevoel/reflex in.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En dat is lastig! Als er opeens een muur van water omhoog komt, heb je direct de reflex om het stuur volledig om te gooien...
Das voor mij allang geen vraag meer hoor, als hij er zulke berichten uitperstquote:
Als je goed kijkt valt dat met dit systeem heel erg mee, hij zit dan wel ver naar achteren maar er loopt een directe toevoer vanaf de grill naar die bak!, van boven zit tie opgesloten door de motorkapquote:
Wtf.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Haha, lol: http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=27965
thxquote:Op maandag 23 mei 2011 22:50 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als je goed kijkt valt dat met dit systeem heel erg mee, hij zit dan wel ver naar achteren maar er loopt een directe toevoer vanaf de grill naar die bak!, van boven zit tie opgesloten door de motorkap
Tuurlijk zal je altijd wat warmere lucht aanzuigen als met een originele luchtfilterkast, maar goed. Je hebt t er voor over of niet he!
Ziet er wel netjes uit Catch
Beetje late reactie, maar ja het was het gele/oranje lichtje. Ben olie gaan halen (met de auto) maar voordat ik het erin gooide nog even de olie gepeild en dat was eigenlijk gewoon normaal. Dus klein beetje bij gegooid en nu brandt het lichtje niet meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 07:51 schreef Mattor het volgende:
Ik neem aan dat het een geel lampje is, welke is gaan branden? Zo ja kan je er op zich prima nog zo'n stukje mee rijden. Dit is (iig bij de A4) een indicatielamp dat de olie onder gewenst niveau is, maar nog zeker niet op/veel te weinig. Als het een rood lampje is, dan niet eens meer starten, je hebt geen olie/oliedruk meer.
Bij de A4 is het sensortje best ruim afgesteld, m'n moeder heeft ook zo'n auto en als ik daar bij ga vullen nadat het gele lampje is gaan branden gaat er misschien 0.75/1 litertje olie bij. Op het hele carter waar iets van 4/5 liter in hoort.
Ik zat te wachten op het moment dat het fout gingquote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Tuurlijk niet, het is een VWquote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op het moment dat het fout ging.
Haha!!! Geniaal, VAGquote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Jammer geen fail. Wel goede reclame dit!!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Heb inderdaad vrij weinig te doen.. Vermakelijk toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:34 schreef Marco001 het volgende:
Fallen, niks te doen ofzo?:P
Net even de auto gewassen en vloeistoffen bij gevuld.
Gister namelijk 180 km gereden, en de neus van de auto was gewoon zwart van alle vliegen...
Zat heel af en toe een stukje rood...![]()
Wel erg creratief inderdaad, Zal echt geniaal staan op een wat oudere Jap Import.. (AE86 ofzo.. )
Nouja, da's wel weer overdreven. Leuk dat een deur blijft zitten, maar laat ze eens een 1.9TDI in een Leon hangen die er niet na twee ton de brui aan geeft.quote:
Leuke bakken inderdaad. Als ze rijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef L0we het volgende:
Vanavond lekker een stukje in een jaguar xjs uit '86 gereden. Wat een meesterlijke wagen.
Komt ook een heerlijk geluid uit die v12
Alleen niet elke auto zuipt als zwerver en heeft elektronicaproblemen nog voordat ie van de band roltquote:
Zelf vervangen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga me denk ik binnenkort wagen aan de distributieriem
Jup.quote:
Heb ik deze post niet eerder gelezenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef L0we het volgende:
Vanavond lekker een stukje in een jaguar xjs uit '86 gereden. Wat een meesterlijke wagen.
Komt ook een heerlijk geluid uit die v12
Ik weet niet hoe vaak jij hem gelezen hebt.quote:
Oja, lassen, dat was hetquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij hem gelezen hebt..
Het is de eerste keer dat ik het post, heb wel eerder gezegd dat ik eraan zou gaan lassen
Ach, het ene krijg je een kick van, van het andere een bom duiten... heeft allebei wel watquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, lassen, dat was het
Rijden is leuker, lijkt me
Volgens mij is het een zelflerend systeem, ik verwacht niet dat hij na zoveel km's dat nog niet in de gaten heeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand waar je voor een zacht prijsje je ECU/auto kan laten uitlezen, behalve de dealer dan? Ik reed gisteren terug van schiphol en kreeg ineens toen ik ging invoegen een geel lampje van de motor op m'n dashboard. Dit was dus nadat ik die lucht intake geinstalleerd had, maar op de heenweg van 90km was er niks aan de hand
Ben ff op de vluchtstrook gestopt om alles na te lopen maar alle sluitingen zaten goed vast en dicht dus daar kon het niet aan liggen. Denk zelf dat de ecu getuned moet worden naar andere waardes omdat ie nu natuurlijk meer lucht binnen krijgt [ afbeelding ]
Thanks, beter als die goudkleurige zeker?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef monsterd. het volgende:
Aaah, ik vind je velgen echt heeel leuk!
Zou goed kunnen dat hij niet op temperatuur was dan. Valt verder alles mee inderdaad! Scheelt dat er niet aan gelast hoeft te wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef FalleNk810i het volgende:
Vandaag naar de APK ''voorkeuring'' geweest.
Punten:
• Koppelingspedaalrubber ontbreekt!
• Stukken remleiding achterkant 2x (rubberen) vervangen
• Achterremmen controleren en eventueel vervangen
Het linkerachterwiel loopt heel zwaar, als je er een draai aan geeft staat tie zo goed als gelijk weer stil (cilinder vast wellicht)
Het rechterachterwiel loopt vrij, maar komt een hele rare tik vanaf, ff controleren dus!
CO was nog wel ff raar, eerst redelijke overschrijding via de uitlaat, daarna aangesloten op het spruitstuk, bijna geen verschil, veel gepingel tussen toegestaan en niet toegestaan. Hierna weer in de uitlaat gehangen en een waarde van 0.01 - 0.003. Was eerst 0.55-0.65.
Waarschijnlijk nog niet op temperatuur?
Anyway, CO is nu in orde, rest van de polo ook, alleen bovenstaande punten nog ffies doen. Valt me alles mee moet ik zeggen![]()
Ziet er goed uit! Die witte velgen staan hem een stuk beter ja!quote:
Inderdaad, geen eens een opmerking gehad over die roest plek daar, wel begint er roest door de tectyl laag op de onderkant van de auto heen te komen, maar das niet rot en makkelijk aan te pakken!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat hij niet op temperatuur was dan. Valt verder alles mee inderdaad! Scheelt dat er niet aan gelast hoeft te worden.
[..]
Ziet er goed uit! Die witte velgen staan hem een stuk beter ja!
Wel op tijd doen he?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Inderdaad, geen eens een opmerking gehad over die roest plek daar, wel begint er roest door de tectyl laag op de onderkant van de auto heen te komen, maar das niet rot en makkelijk aan te pakken!
Gouden velgen mogen alleen onder een sabaru, de rest vind ik allemaal maar een beetje wannabe staanquote:Tja, vind mn goud kleurige zelf vetter, lekker breed en gepolijste rand![]()
German style. Maar vind dit wel lekker sportief staanEn deze had ik er alleen op zodat die door de keuring kwam, die andere zijn te breed of net op t randje.
Ja, ga ik ook zeker op tijd doen jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Wel op tijd doen he?!. Zeker als je het nu al begint te zien, wil zeggen dat het onder water vaak wel een stuk verder is
.
[..]
Tja, mening. Hoewel mijn model velgen totaal anders is, als die witte nou goud zouden zijn zou het wel redelijk wannabe zijn jaquote:Gouden velgen mogen alleen onder een sabaru, de rest vind ik allemaal maar een beetje wannabe staan
lolquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
@Fallen, mijn koppelingspedaalrubber van Lancer is gescheurd en bij de dealer hadden ze hem weggelegd onder de radio. Kwam gewoon door de apk heen![]()
Nice! Hoop dat je hem eindelijk eens kwijtraaktquote:Morgen potentiele koper
Mooie Audi!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef -tape- het volgende:
Kan die van mij ook in de OP?
Beter foto's volgen, als ik hem door de wasstraat heb gegooid
Audi A4 2003 2.0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal toevoegen dat ik hem niet heb betaald, zo ben ik dan wel weer.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef -tape- het volgende:
Daarvoor al.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Is hij nog wel komen kijken? of was hij daarvoor al afgehaakt?
Ga maar eens naar de rechterbovenkant van dit tekstveld en voila, er verschijnen knopjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:33 schreef FalleNk810i het volgende:
Waar zijn de quote knop en andere knoppen gebleven? Mis ook de emoticon knop...
Of ze bellen niet en zeggen het zodra je aanbeltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Andersom is ook klote.. Sta je al in de startblokken om 100 km te rijden om naar een auto te kijken, belt ie op dat ie al verkocht is.. Anders had ik nu misschien een Daf gereden.
Ja, dat was t dus, had ik van de week geinstalleerd. Thanks voor de tipquote:
Ja, daar was ik wel van op de hoogte, anders had ik nooit eerder kunnen quotenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ga maar eens naar de rechterbovenkant van dit tekstveld en voila, er verschijnen knopjes.
Als je niet wilt quoten maar wel emoticons wilt gebruiken heb je onderin een leeg tekstveld waarin je kunt typen en daaronder staat een
Klik op deen daar heb je je emoticons weer.
Hmm, lekker is dat, zo'n keurmeesterquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
@Fallen, mijn koppelingspedaalrubber van Lancer is gescheurd en bij de dealer hadden ze hem weggelegd onder de radio. Kwam gewoon door de apk heen![]()
Morgen potentiele koper
Marktplaatsvolk kan zo vervelend zijnquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef -tape- het volgende:
Audi A4 2003 2.0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal toevoegen dat ik hem niet heb betaald, zo ben ik dan wel weer.
Je weet dat je dat niet 'hardop' moet roepen op Fok, want dan krijg je post-vakantie?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, dat was t dus, had ik van de week geinstalleerd. Thanks voor de tip
Nee dat wist ik niet, heb ook geen idee waarom. Maar zal t niet meer doen, ontopic weerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat je dat niet 'hardop' moet roepen op Fok, want dan krijg je post-vakantie?
Onder elke post staat dat je akkoord gaat met:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, heb ook geen idee waarom. Maar zal t niet meer doen, ontopic weer
quote:6. Advertenties en reclame
a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
Ow damn joh, weet ik dat ook weer, naja heb m al uitgeschakelt. Niks aan de hand.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Onder elke post staat dat je akkoord gaat met:
[..]
Je plaatje doet het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ten eerste, mijn excuses voor de onderstaande afbeelding in sepia. Die filter stond geheel per ongeluk aan en was totaal niet mijn bedoeling, om nog anno 2011, zo'n uitgekauwd effect te gebruiken. Ik leg de schuld volledig neer bij de camera-app die de instellingen op een magische manier had aangepast.
Hoofdzaak: dit krijg je als je je auto laat parkeren door monsterd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |