Ziekquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Icey1986 het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden, die blauwe auto in de startpost is dus van mij. Ik probeer hem redelijk origineel te houden aangezien het de enige japanse Del Sol in Nederland is. En daarnaast hou ik sowieso niet zo van tupperware.
JDM Honda Civic CRX del Sol VXi-E (EG1)
JDM 1992 1,5L D15B VTEC SOHC
Raceland 4 - 1 spaghetti spruitstuk
Spoon Street einddemper + Tanabe middendemper
.....
Dat is wel echt heel leuk gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Icey1986 het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden, die blauwe auto in de startpost is dus van mij. Ik probeer hem redelijk origineel te houden aangezien het de enige japanse Del Sol in Nederland is. En daarnaast hou ik sowieso niet zo van tupperware.
Als ik moet gokken zou ik zeggen 3 kratjes bier naast elkaar. Maar qua hoogte ga je een kratje bier volgens mij niet eens redden... en dan heb ik het nog niet over het feit dat je kofferbak dus niet hoger gaat als in het filmpje, dingen erin tillen is een hele uitdaging. Zal vanavond even een foto proberen te maken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef -tape- het volgende:
ZiekHeb je nu nog wel wat kofferruimte achterin?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Als ik moet gokken zou ik zeggen 3 kratjes bier naast elkaar. Maar qua hoogte ga je een kratje bier volgens mij niet eens redden... en dan heb ik het nog niet over het feit dat je kofferbak dus niet hoger gaat als in het filmpje, dingen erin tillen is een hele uitdaging. Zal vanavond even een foto proberen te maken...
Lachen bij het stoplicht, kinderen die denken dat ik met een raketwerper mensen aan de kant wil schieten / op ga stijgen ofzo. Sowieso staan mensen wel gaar te kijken als je 'even' iets uit de kofferbak wilt pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef -tape- het volgende:
Maarja heb je wel een zieke manier van je dak erop/eraf krijgen.
Ja geloof ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Lachen bij het stoplicht, kinderen die denken dat ik met een raketwerper mensen aan de kant wil schieten / op ga stijgen ofzo. Sowieso staan mensen wel gaar te kijken als je 'even' iets uit de kofferbak wilt pakken.
Haha tof!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Icey1986 het volgende:
JDM 1992 1,5L D15B VTEC SOHC
Raceland 4 - 1 spaghetti spruitstuk
Spoon Street einddemper + Tanabe middendemper
Option Racing Spark Plugs met NGK Bougies
K&N High Flow Airfilter
Megan Racing H-Brace & veerpootbruggen
JDM one-piece koplampen, mist- & stadslichten
APC Clear achterlichten
Brakemaxx 262mm geperforeerde schrijven & blokken
Goodridge RVS remslangen
18.2 kentekenplaten met JDM license plate fillers
Sony MEX-BT3700
Voor: Infinity REF6532I 16,5 cm 2-weg speaker
Achter: Lucht + JDM Gathers speakercovers
16’’ 5Zigen GN+ Pro Hyper Black met Pirelli 205/45 P Zero Nero
5zigen aluminium lug nuts
Skunk2 siliconen koelslangen
Honda S2000 stoelen
Nope, hij moet op de handrem staan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef -tape- het volgende:
Ja geloof ikMaar ik neem aan dat het niet kan tijdens het rijden toch?
Dat kan ook tijdens het rijdenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Nope, hij moet op de handrem staan.
Dan rij ik dr liever niet achterquote:
Hehe, was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Wow, nice. Die is zeker niet van jou he?
Vind deze zoveel mooier als die nieuwe jags
quote:
Klopt maar anders heb je al gauw van die joekels van lampen. Wilde graag vrij compacte lampenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef FalleNk810i het volgende:
Nice, zien er alleen wel redelijk modern uit of lijkt t maar zo?
Eerst wel maar denk dat het niet zo heel erg geweldig staat. Misschien als ik een imperiaal heb dat er daar nog wat op komtquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef FalleNk810i het volgende:
Ah okay, dacht dat je van die oldskool ronde hella's wou, met zo'n stuk rally plastic ervoor
Dat zijn nog flinke units. Ben benieuwd naar hoe je ze monteertquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hella FF75, vermogen van 55 watt. Set van 2 waar echt gewoon alles bijzit wat je nodig hebt..
Vond de ronde Hella mooier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hella FF75, vermogen van 55 watt. Set van 2 waar echt gewoon alles bijzit wat je nodig hebt..
Nou, zet ze op je A6quote:
Dan zie je tenminste wat je op je motorkap krijgt, ook handigquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou, zet ze op je A6
Het gaat me niet per definitie om het uiterlijk. Het is hier in de bossen zo verdomd donker dat je nog wel eens plotseling op wat wild kunt stuiten.
Juistquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:15 schreef L0we het volgende:
[..]
Dan zie je tenminste wat je op je motorkap krijgt, ook handig
Alvast voorgegaard op de motorkapquote:
Noty.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef Dubish het volgende:
[..]
Noty., Volgende week dinsdag krijg ik mijn led achterlichten.
![]()
Nee niet een pauper achterlicht..
Voorspelt aCar dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
aCar voorspelt goed! Het is 13 mei, en vandaag moet ik tankenAankomende dinsdag gaat de Mitsu een keuring krijgen. Wellicht helpt dat de verkoop
![]()
Ja, maar weet je hoe hard dat gaat stinken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ie er op zit, niet dat ik 'm er tijdens het rijden op zet
Daar merk je niets vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Voorspelt aCar dan?
[..]
Ja, maar weet je hoe hard dat gaat stinken?
Als je dr achter rijdt wel... Ik rook het iig prima toen mn zusje voor me reed met aangetrokken handrem...quote:
Ja, als je zelf in de auto zit merk je dr weinig van. Maar dan voel je het wel met optrekken neem ik aan? Dat hij veel harder afremt als je koppelt?quote:Ik heb maanden gereden met een bus waarbij de handrem kapot was, dus zette ik 'm altijd in de versnelling als ie stil stond. Nu de handrem weer is gemaakt vergeet ik 'm er wel eens af te halen
Al een hele lange tijd, predictions functiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Voorspelt aCar dan?
[..]
Ja, maar weet je hoe hard dat gaat stinken?
Ohja, nooit gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Al een hele lange tijd, predictions functie
Al 3 maanden niet bijgehouden... en met 400-600 km per week.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
aCar voorspelt goed! Het is 13 mei, en vandaag moet ik tankenAankomende dinsdag gaat de Mitsu een keuring krijgen. Wellicht helpt dat de verkoop
![]()
Ik hou het inmiddels bijna 3 maanden bij. 10.000 km gereden in die tijd... Best wel een eindjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Al 3 maanden niet bijgehouden... en met 400-600 km per week.....
Dat is meestal ook wanneer er bij mij een lichtje gaat branden dat er iets niet helemaal kloptquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Als je dr achter rijdt wel... Ik rook het iig prima toen mn zusje voor me reed met aangetrokken handrem...
[..]
Ja, als je zelf in de auto zit merk je dr weinig van. Maar dan voel je het wel met optrekken neem ik aan? Dat hij veel harder afremt als je koppelt?
Zal wele en SDI zijn geweest... Waardeloze motoren... 56 pk geloof ik..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet wat zitten rijden tegen een VW Caddy (tamelijk nieuw model).
Moest hij me nog laten gaan ook![]()
Kwam hij naast mij staan voor het rode licht, maar ik was sneller.
Idem een beetje verder![]()
![]()
BTW: mag ik ook niet in de OP?
Ik rij met een Prius III
Geen piepjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
Oh, en D, naast dat lampje ook vaak nog een piepje..
Oh nee, het zal wel meer geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zal wele en SDI zijn geweest... Waardeloze motoren... 56 pk geloof ik..
Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt de verzekering dan opgeschort en komt het contract niet te vervallen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ben van plan om van type verzekering te wisselen bij dezelfde verzekeraar alleen willen ze dit alleen doen nadat het jaarcontract is verlopen.
Nu was ik van plan de auto een maandje te "verkopen" en hem dan weer terug kopen zodat ik de nieuwe verzekering kan afsluiten.
Kan dit gewoon of kunnen ze moeilijk gaan doen?
Scheelt me namelijk ¤20 in de maand, ben net 25 geworden en val dus niet meer onder een jongeren verzekering.
Hmm oke maar dat zou dan gelden als je alleen bij dezelfde verzekeraar blijft of als je een nieuwe auto koopt dan moet je sowieso de oude verzekering "opmaken".quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt de verzekering dan opgeschort en komt het contract niet te vervallen.
Bij een nieuwe verzekering zul je dus (volgens mij) je jaarcontract nog steeds moeten uitzitten onder dezelfde voorwaarden die je al had.
Das niet zo raar, een prius trekt zowieso sneller op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet wat zitten rijden tegen een VW Caddy (tamelijk nieuw model).
Moest hij me nog laten gaan ook![]()
Kwam hij naast mij staan voor het rode licht, maar ik was sneller.
Idem een beetje verder![]()
![]()
BTW: mag ik ook niet in de OP?
Ik rij met een Prius III
Het blijft een contract met een bepaalde geldigheidsduur natuurlijk, ongeacht welke auto je verzekert.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm oke maar dat zou dan gelden als je alleen bij dezelfde verzekeraar blijft of als je een nieuwe auto koopt dan moet je sowieso de oude verzekering "opmaken".
Heb maar 5 maandjes schade vrij dus dat maakt niet zoveel uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het blijft een contract met een bepaalde geldigheidsduur natuurlijk, ongeacht welke auto je verzekert.
Als je naar een andere verzekering overstapt zul je met een vrijwaringsbewijs moeten komen dus overschrijven moet je dan sowieso.
Kun je gewoon 2x op 1 dag doen zodat de auto maar heel kort op een andere naam staat, het gaat je tenslotte om de vrijwaring en die heb je al in je handen na de 1e keer overschrijven.
Je kunt dan je verzekering opschorten en een andere maatschappij zoeken.
Maarrrrr.......Jij wilt die andere maatschappij een royementsverklaring geven om je opgebouwde schadevrije jaren ( lees korting op je premie) aan te kunnen tonen.
Of je die van je oude verzekeraar krijgt vóór je contract is afgelopen weet ik niet, zou je even na moeten vragen.
Als je'm niet krijgt is het wellicht goedkoper (als je al noclaim hebt opgebouwd) om je oude contract toch maar uit te zitten.
Je hoeft niet vanuit het westen te komen hoop ik? De A59 is daar dicht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag een retourtje Waalwijk en morgen waarschijnlijk weer.
Vanuit Utrecht...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hoeft niet vanuit het westen te komen hoop ik? De A59 is daar dicht.
Tja, maar hij heeft ook zo zijn beperkingen hoor..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Das niet zo raar, een prius trekt zowieso sneller op.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo.. Heb de verstralers op de auto.. Foto's volgen later
De A20 is dicht vanwege de sloop van het oude Hofpleinlijn-spoorviaduct. De A59 idd voor onderhoud.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef vannelle het volgende:
Waarom is het eigenlijk afgesloten? Onderhoud?
Een goede auto.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nu ik toch op het werk even niets te doen heb kan iemand mij vertellen wat ik mis?
[ afbeelding ]
Mistlampen sowieso, daaronder? Knipperlichten,reflectoren?
Grappenmakerquote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een goede auto.
Maar geen van die dingen zijn toch verplicht?
Je bedoeld in die 3 gaatjes aan beide kanten onderin? Daar hoort niks geloof ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Grappenmaker![]()
Nee niet verplicht, maar dit ziet er natuurlijk niet uit.
Hm, zat net al te googlen (luiheid verliest) en kom daar inderdaad niets tegen. Vind het wel raar, zulke gaten..quote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bedoeld in die 3 gaatjes aan beide kanten onderin? Daar hoort niks geloof ik.
Daar horen de mistlampenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hm, zat net al te googlen (luiheid verliest) en kom daar inderdaad niets tegen. Vind het wel raar, zulke gaten..
Dat was duidelijk, maar die drie gaten daaronder.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar horen de mistlampen
http://www.google.nl/m/se(...)na%20mistlampen#i=22 (hoop dat de link het doet, zit mobiel)
Serieus?! Dat is lelijk! Wat een miskoop!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef FalleNk810i het volgende:
In de bumper zelf, die gaten horen inderdaad mistlampen. Knipperlichten niet, die zitten al naast je koplampen.
Jij bedoelt denk ik die gaten aan weerszijde in je bumperLIP? Dat hoort zo
Dat zal helemaal triest er uit zienquote:Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Die bumperlip lelijk?
Kan je eraf schroeven hoor. Geef maar aan mij dan!
Snap je reactie niet helemaal, snap echt niet dat je het er lelijk uit vind zien, maar goed. Ik snap ook niet waarom je een Renault heb gekochtquote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat zal helemaal triest er uit zienMisschien Audi kerstverlichting erin doen
naja ik laat het er maar zo bij, keertje op de sloop naar mistlampen zoeken.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef monsterd. het volgende:
Ik zit met een dilemma: Laats heb ik een brief gehad van mijn verzekering dat ze de maandpremie verhogen naar 66 euro per maand.. Fijn (not!). Ik vind het persoonlijk net iets te overdreven voor een micra.. Op het moment heb ik hem WA+ verzekerd. Zou ik naar alleen WA gaan dan zou het me zomaar de helft van het geld kunnen schelen
Wat vinden jullie, doen of niet doen? Ik weet wel wat ik dan mijn eigen schade nu niet vergoed krijg, maar ik vraag me af of het zin heeft om WA+ te behouden wegens de maandpremie. Daarnaast ga ik alsnog terug in schadevrije jaren mocht ik een eigen schade van mijn kant claimen. Ik weet dan ook niet of het de micra nog wel waard is. Het plan is sowieso om hem op te gaan rijden te komende 2-3 jaar..
Ringze! Wat voor speelgoed neem je mee?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef RingBewoner het volgende:
Morgen weer een bezoekje aan "de ring" brengen.
Haha niks bijzonders helaas. Mijn eigen Corsa C uit 2006.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha niks bijzonders helaas. Mijn eigen Corsa C uit 2006.. Leuk, maar niet bijzonder.
Crisper geeft voor WA alleen al 67 euro aanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef L0we het volgende:
[..]. Das wel een flink bedrag.
Ik zou eens gaan shoppen bij de verschillende verzekeringen, of het ergens goedkoper kan. https://www.crisper.nl/ Bijvoorbeeld.
Anders zou ik inderdaad gaan voor WA. Als je uit de risico groep bent (tot 24). Kan je altijd nog overwegen om extra te gaan verzekeren.
Daarnaast is jou auto echt nog niet op na 2 of 3 jaar hoor!. Gewoon op tijd zn beurtjes laten doen, dan gaat hij nog jaren mee
.
Ohja, ik zie het... Moet je maar snel groot worden dan!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Crisper geeft voor WA alleen al 67 euro aan. Ik had via netpolis 33 euro, maar daar moet nog aanvullende dingen bij zoals rechtsbijstand en ongevallenverzekering voor mensen die bij je in de auto zitten. Ik denk dat ik dan 45 uitkom ofzo.
Gister door de sluiting van de A20 bijna 3 kwartier vastgestaan op de Molenlaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef FalleNk810i het volgende:
Ze hebben de A20 ook afgesloten![]()
Kan je lekker door het centrum van Rotterdam heen, beetje jammer
Ik zou alleen WA nemen (heb ik zelf ook), maar dat moet toch vast goedkoper kunnen, kijk eens bij deze 2:quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef monsterd. het volgende:
Ik zit met een dilemma: Laats heb ik een brief gehad van mijn verzekering dat ze de maandpremie verhogen naar 66 euro per maand.. Fijn (not!). Ik vind het persoonlijk net iets te overdreven voor een micra.. Op het moment heb ik hem WA+ verzekerd. Zou ik naar alleen WA gaan dan zou het me zomaar de helft van het geld kunnen schelen
Wat vinden jullie, doen of niet doen? Ik weet wel wat ik dan mijn eigen schade nu niet vergoed krijg, maar ik vraag me af of het zin heeft om WA+ te behouden wegens de maandpremie. Daarnaast ga ik alsnog terug in schadevrije jaren mocht ik een eigen schade van mijn kant claimen. Ik weet dan ook niet of het de micra nog wel waard is. Het plan is sowieso om hem op te gaan rijden te komende 2-3 jaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |