Ziekquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Icey1986 het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden, die blauwe auto in de startpost is dus van mij. Ik probeer hem redelijk origineel te houden aangezien het de enige japanse Del Sol in Nederland is. En daarnaast hou ik sowieso niet zo van tupperware.
JDM Honda Civic CRX del Sol VXi-E (EG1)
JDM 1992 1,5L D15B VTEC SOHC
Raceland 4 - 1 spaghetti spruitstuk
Spoon Street einddemper + Tanabe middendemper
.....
Dat is wel echt heel leuk gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Icey1986 het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden, die blauwe auto in de startpost is dus van mij. Ik probeer hem redelijk origineel te houden aangezien het de enige japanse Del Sol in Nederland is. En daarnaast hou ik sowieso niet zo van tupperware.
Als ik moet gokken zou ik zeggen 3 kratjes bier naast elkaar. Maar qua hoogte ga je een kratje bier volgens mij niet eens redden... en dan heb ik het nog niet over het feit dat je kofferbak dus niet hoger gaat als in het filmpje, dingen erin tillen is een hele uitdaging. Zal vanavond even een foto proberen te maken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:53 schreef -tape- het volgende:
ZiekHeb je nu nog wel wat kofferruimte achterin?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:56 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Als ik moet gokken zou ik zeggen 3 kratjes bier naast elkaar. Maar qua hoogte ga je een kratje bier volgens mij niet eens redden... en dan heb ik het nog niet over het feit dat je kofferbak dus niet hoger gaat als in het filmpje, dingen erin tillen is een hele uitdaging. Zal vanavond even een foto proberen te maken...
Lachen bij het stoplicht, kinderen die denken dat ik met een raketwerper mensen aan de kant wil schieten / op ga stijgen ofzo. Sowieso staan mensen wel gaar te kijken als je 'even' iets uit de kofferbak wilt pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:00 schreef -tape- het volgende:
Maarja heb je wel een zieke manier van je dak erop/eraf krijgen.
Ja geloof ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:04 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Lachen bij het stoplicht, kinderen die denken dat ik met een raketwerper mensen aan de kant wil schieten / op ga stijgen ofzo. Sowieso staan mensen wel gaar te kijken als je 'even' iets uit de kofferbak wilt pakken.
Haha tof!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:50 schreef Icey1986 het volgende:
JDM 1992 1,5L D15B VTEC SOHC
Raceland 4 - 1 spaghetti spruitstuk
Spoon Street einddemper + Tanabe middendemper
Option Racing Spark Plugs met NGK Bougies
K&N High Flow Airfilter
Megan Racing H-Brace & veerpootbruggen
JDM one-piece koplampen, mist- & stadslichten
APC Clear achterlichten
Brakemaxx 262mm geperforeerde schrijven & blokken
Goodridge RVS remslangen
18.2 kentekenplaten met JDM license plate fillers
Sony MEX-BT3700
Voor: Infinity REF6532I 16,5 cm 2-weg speaker
Achter: Lucht + JDM Gathers speakercovers
16’’ 5Zigen GN+ Pro Hyper Black met Pirelli 205/45 P Zero Nero
5zigen aluminium lug nuts
Skunk2 siliconen koelslangen
Honda S2000 stoelen
Nope, hij moet op de handrem staan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef -tape- het volgende:
Ja geloof ikMaar ik neem aan dat het niet kan tijdens het rijden toch?
Dat kan ook tijdens het rijdenquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Nope, hij moet op de handrem staan.
Dan rij ik dr liever niet achterquote:
Hehe, was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Wow, nice. Die is zeker niet van jou he?
Vind deze zoveel mooier als die nieuwe jags
quote:
Klopt maar anders heb je al gauw van die joekels van lampen. Wilde graag vrij compacte lampenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:40 schreef FalleNk810i het volgende:
Nice, zien er alleen wel redelijk modern uit of lijkt t maar zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |