Een goede auto.quote:Op zondag 15 mei 2011 09:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nu ik toch op het werk even niets te doen heb kan iemand mij vertellen wat ik mis?
[ afbeelding ]
Mistlampen sowieso, daaronder? Knipperlichten,reflectoren?
Grappenmakerquote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een goede auto.
Maar geen van die dingen zijn toch verplicht?
Je bedoeld in die 3 gaatjes aan beide kanten onderin? Daar hoort niks geloof ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Grappenmaker![]()
Nee niet verplicht, maar dit ziet er natuurlijk niet uit.
Hm, zat net al te googlen (luiheid verliest) en kom daar inderdaad niets tegen. Vind het wel raar, zulke gaten..quote:Op zondag 15 mei 2011 13:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je bedoeld in die 3 gaatjes aan beide kanten onderin? Daar hoort niks geloof ik.
Daar horen de mistlampenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Hm, zat net al te googlen (luiheid verliest) en kom daar inderdaad niets tegen. Vind het wel raar, zulke gaten..
Dat was duidelijk, maar die drie gaten daaronder.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar horen de mistlampen
http://www.google.nl/m/se(...)na%20mistlampen#i=22 (hoop dat de link het doet, zit mobiel)
Serieus?! Dat is lelijk! Wat een miskoop!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:03 schreef FalleNk810i het volgende:
In de bumper zelf, die gaten horen inderdaad mistlampen. Knipperlichten niet, die zitten al naast je koplampen.
Jij bedoelt denk ik die gaten aan weerszijde in je bumperLIP? Dat hoort zo
Dat zal helemaal triest er uit zienquote:Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef FalleNk810i het volgende:
Die bumperlip lelijk?
Kan je eraf schroeven hoor. Geef maar aan mij dan!
Snap je reactie niet helemaal, snap echt niet dat je het er lelijk uit vind zien, maar goed. Ik snap ook niet waarom je een Renault heb gekochtquote:Op zondag 15 mei 2011 14:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat zal helemaal triest er uit zienMisschien Audi kerstverlichting erin doen
naja ik laat het er maar zo bij, keertje op de sloop naar mistlampen zoeken.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef monsterd. het volgende:
Ik zit met een dilemma: Laats heb ik een brief gehad van mijn verzekering dat ze de maandpremie verhogen naar 66 euro per maand.. Fijn (not!). Ik vind het persoonlijk net iets te overdreven voor een micra.. Op het moment heb ik hem WA+ verzekerd. Zou ik naar alleen WA gaan dan zou het me zomaar de helft van het geld kunnen schelen
Wat vinden jullie, doen of niet doen? Ik weet wel wat ik dan mijn eigen schade nu niet vergoed krijg, maar ik vraag me af of het zin heeft om WA+ te behouden wegens de maandpremie. Daarnaast ga ik alsnog terug in schadevrije jaren mocht ik een eigen schade van mijn kant claimen. Ik weet dan ook niet of het de micra nog wel waard is. Het plan is sowieso om hem op te gaan rijden te komende 2-3 jaar..
Ringze! Wat voor speelgoed neem je mee?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef RingBewoner het volgende:
Morgen weer een bezoekje aan "de ring" brengen.
Haha niks bijzonders helaas. Mijn eigen Corsa C uit 2006.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha niks bijzonders helaas. Mijn eigen Corsa C uit 2006.. Leuk, maar niet bijzonder.
Crisper geeft voor WA alleen al 67 euro aanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef L0we het volgende:
[..]. Das wel een flink bedrag.
Ik zou eens gaan shoppen bij de verschillende verzekeringen, of het ergens goedkoper kan. https://www.crisper.nl/ Bijvoorbeeld.
Anders zou ik inderdaad gaan voor WA. Als je uit de risico groep bent (tot 24). Kan je altijd nog overwegen om extra te gaan verzekeren.
Daarnaast is jou auto echt nog niet op na 2 of 3 jaar hoor!. Gewoon op tijd zn beurtjes laten doen, dan gaat hij nog jaren mee
.
Ohja, ik zie het... Moet je maar snel groot worden dan!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Crisper geeft voor WA alleen al 67 euro aan. Ik had via netpolis 33 euro, maar daar moet nog aanvullende dingen bij zoals rechtsbijstand en ongevallenverzekering voor mensen die bij je in de auto zitten. Ik denk dat ik dan 45 uitkom ofzo.
Gister door de sluiting van de A20 bijna 3 kwartier vastgestaan op de Molenlaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:52 schreef FalleNk810i het volgende:
Ze hebben de A20 ook afgesloten![]()
Kan je lekker door het centrum van Rotterdam heen, beetje jammer
Ik zou alleen WA nemen (heb ik zelf ook), maar dat moet toch vast goedkoper kunnen, kijk eens bij deze 2:quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef monsterd. het volgende:
Ik zit met een dilemma: Laats heb ik een brief gehad van mijn verzekering dat ze de maandpremie verhogen naar 66 euro per maand.. Fijn (not!). Ik vind het persoonlijk net iets te overdreven voor een micra.. Op het moment heb ik hem WA+ verzekerd. Zou ik naar alleen WA gaan dan zou het me zomaar de helft van het geld kunnen schelen
Wat vinden jullie, doen of niet doen? Ik weet wel wat ik dan mijn eigen schade nu niet vergoed krijg, maar ik vraag me af of het zin heeft om WA+ te behouden wegens de maandpremie. Daarnaast ga ik alsnog terug in schadevrije jaren mocht ik een eigen schade van mijn kant claimen. Ik weet dan ook niet of het de micra nog wel waard is. Het plan is sowieso om hem op te gaan rijden te komende 2-3 jaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |