Zal wele en SDI zijn geweest... Waardeloze motoren... 56 pk geloof ik..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet wat zitten rijden tegen een VW Caddy (tamelijk nieuw model).
Moest hij me nog laten gaan ook![]()
Kwam hij naast mij staan voor het rode licht, maar ik was sneller.
Idem een beetje verder![]()
![]()
BTW: mag ik ook niet in de OP?
Ik rij met een Prius III
Geen piepjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
Oh, en D, naast dat lampje ook vaak nog een piepje..
Oh nee, het zal wel meer geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zal wele en SDI zijn geweest... Waardeloze motoren... 56 pk geloof ik..
Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt de verzekering dan opgeschort en komt het contract niet te vervallen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:55 schreef Kadooosh het volgende:
Ik ben van plan om van type verzekering te wisselen bij dezelfde verzekeraar alleen willen ze dit alleen doen nadat het jaarcontract is verlopen.
Nu was ik van plan de auto een maandje te "verkopen" en hem dan weer terug kopen zodat ik de nieuwe verzekering kan afsluiten.
Kan dit gewoon of kunnen ze moeilijk gaan doen?
Scheelt me namelijk ¤20 in de maand, ben net 25 geworden en val dus niet meer onder een jongeren verzekering.
Hmm oke maar dat zou dan gelden als je alleen bij dezelfde verzekeraar blijft of als je een nieuwe auto koopt dan moet je sowieso de oude verzekering "opmaken".quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt de verzekering dan opgeschort en komt het contract niet te vervallen.
Bij een nieuwe verzekering zul je dus (volgens mij) je jaarcontract nog steeds moeten uitzitten onder dezelfde voorwaarden die je al had.
Das niet zo raar, een prius trekt zowieso sneller op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:59 schreef trainfreak het volgende:
Daarnet wat zitten rijden tegen een VW Caddy (tamelijk nieuw model).
Moest hij me nog laten gaan ook![]()
Kwam hij naast mij staan voor het rode licht, maar ik was sneller.
Idem een beetje verder![]()
![]()
BTW: mag ik ook niet in de OP?
Ik rij met een Prius III
Het blijft een contract met een bepaalde geldigheidsduur natuurlijk, ongeacht welke auto je verzekert.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:59 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm oke maar dat zou dan gelden als je alleen bij dezelfde verzekeraar blijft of als je een nieuwe auto koopt dan moet je sowieso de oude verzekering "opmaken".
Heb maar 5 maandjes schade vrij dus dat maakt niet zoveel uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het blijft een contract met een bepaalde geldigheidsduur natuurlijk, ongeacht welke auto je verzekert.
Als je naar een andere verzekering overstapt zul je met een vrijwaringsbewijs moeten komen dus overschrijven moet je dan sowieso.
Kun je gewoon 2x op 1 dag doen zodat de auto maar heel kort op een andere naam staat, het gaat je tenslotte om de vrijwaring en die heb je al in je handen na de 1e keer overschrijven.
Je kunt dan je verzekering opschorten en een andere maatschappij zoeken.
Maarrrrr.......Jij wilt die andere maatschappij een royementsverklaring geven om je opgebouwde schadevrije jaren ( lees korting op je premie) aan te kunnen tonen.
Of je die van je oude verzekeraar krijgt vóór je contract is afgelopen weet ik niet, zou je even na moeten vragen.
Als je'm niet krijgt is het wellicht goedkoper (als je al noclaim hebt opgebouwd) om je oude contract toch maar uit te zitten.
Je hoeft niet vanuit het westen te komen hoop ik? De A59 is daar dicht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag een retourtje Waalwijk en morgen waarschijnlijk weer.
Vanuit Utrecht...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hoeft niet vanuit het westen te komen hoop ik? De A59 is daar dicht.
Tja, maar hij heeft ook zo zijn beperkingen hoor..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Das niet zo raar, een prius trekt zowieso sneller op.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo.. Heb de verstralers op de auto.. Foto's volgen later
De A20 is dicht vanwege de sloop van het oude Hofpleinlijn-spoorviaduct. De A59 idd voor onderhoud.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef vannelle het volgende:
Waarom is het eigenlijk afgesloten? Onderhoud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |