Zijn dat die van jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, om deze gaat het dus, met dezelfde kapjes maar dan in smurfenblauw. Waarom zouden ze dat überhaupt doen? Ik bedoel, onder hoeveel auto's smoelt zo'n kleur nou?
225/55R16 zo te lezen. Kan wel platter maar dan worden velgen ook een stukje duurderquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zijn dat die van jou?
Opzich wel leuke velg, alleen wat een grote ballonnen zitten er om
ik heb 205/40/17.. velgjes waren 350, banden 300 euro(b-merk..)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
225/55R16 zo te lezen. Kan wel platter maar dan worden velgen ook een stukje duurder
Als ik voor een setje tweedehands stalen velgen 100 euro moet gaan neerleggen van de zomer, vind ik het al veelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik heb 205/40/17.. velgjes waren 350, banden 300 euro(b-merk..)
dus valt opzich nog mee...
Echter; de velgen die ik eerst wou, die waren 1000,-... (17" Dotz Mugello Lake 30)
Uh, dat zijn niet de mijne, anders had ik niks te klagen gehad over de naafkappen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zijn dat die van jou?
Opzich wel leuke velg, alleen wat een grote ballonnen zitten er om
doe je netjes in een avondje! DOe je ook lasklusjes aan andere auto's? ken er nog wel een paarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef L0we het volgende:
Gister nog een beetje gelast!
Rot
[ afbeelding ]
Echt gewoon heel erg rot...
[ afbeelding ]
Eerst de binnendorpel in ere herstellen... (de roest die je nog ziet is oppervlakkig, en nu goed behandeld)
[ afbeelding ]
Daarna de buitenkant: [ afbeelding ]
En 2 uurtjes en 2 bakken koffie later...:
[ afbeelding ]
Afwerking was even ter voorkoming van de roest. Hij wordt vandaag iets fijngevoeliger afgewerkt, gespoten, en behandeld met tectyl.
Ja, met ander bandje lijken ze denk ik een stuk anders. Komen ze beter uit. Maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Uh, dat zijn niet de mijne, anders had ik niks te klagen gehad over de naafkappen.
Zulke ballonbanden heb ik dan gelukkig ook weer niet. Het zijn weliswaar 15" velgen (had ze liever in 16" gehad maar die pasten niet onder m'n auto), maar de bandenmaat is 205/50/15. Dezelfde verhoudingen als met m'n fabrieksvelgen, dus het ziet er niet raar uit ofzo.
Het is vooral dat iedereen tegenwoordig velgen gewend is die zo groot zijn dat je bijna geen band meer ziet, maar dat vind ik bij mijn auto van voor 2000 geen gezicht. Daarom bewust voor iets kleiners gekozen.
Kan je er weer ff tegen aan, kost zo'n kleine beurt nou ongeveer?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn auto is voorzien van een nieuwe achterruitenwisser, 2 nieuwe voorbanden en een kleine beurt.
100 euro? Das aardig aan de prijs. Zelfs voor mn pa (Astra G) heb ik voor 60 euro 4 perfecte stalen velgen gescoordquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik voor een setje tweedehands stalen velgen 100 euro moet gaan neerleggen van de zomer, vind ik het al veel.. Wil velgjes voor de winterbanden
Thnx! Ik doe wel eens wat andere auto's ja, binnenkort met een Jaguar XJS uit '86 aan de slag, daarna een Eendje (uit '82 of '83) waar wat aan moet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef gateway het volgende:
[..]
doe je netjes in een avondje! DOe je ook lasklusjes aan andere auto's? ken er nog wel een paar
Netjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn auto is voorzien van een nieuwe achterruitenwisser, 2 nieuwe voorbanden en een kleine beurt.
Als je het zelf doet bijna nietsquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:38 schreef FalleNk810i het volgende:
Kan je er weer ff tegen aan, kost zo'n kleine beurt nou ongeveer?
Is dat laswerk wat eraan moet gebeuren nog een afkeurpunt?quote:Heb vandaag even een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag voor een voorkeuring voor de APK die er eind juni aan komt. Ben benieuwd hoe erg de schade is
Ik was geloof ik 85 euro kwijt...quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, met ander bandje lijken ze denk ik een stuk anders. Komen ze beter uit. Maar we gaan het zien
[..]
Kan je er weer ff tegen aan, kost zo'n kleine beurt nou ongeveer?
Heb vandaag even een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag voor een voorkeuring voor de APK die er eind juni aan komt. Ben benieuwd hoe erg de schade is
Snap ik, maar vroeg t me af. Maar zag het al hieronder, 85 eu. Dan doe ik het toch liever zelfquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:52 schreef L0we het volgende:
Als je het zelf doet bijna niets
[..]
Is dat laswerk wat eraan moet gebeuren nog een afkeurpunt?
Mijn kleine beurt was 15 euro ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik was geloof ik 85 euro kwijt...
Ik mieter er altijd 10w40 in.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:07 schreef Marco001 het volgende:
mijn kleine kostte 100...
Ze hebben de 15w40 vervangen door 5w40 olie... wat veeel duurder is..(70 euro ofzo..)
Gaaf!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, om deze gaat het dus, met dezelfde kapjes maar dan in smurfenblauw. Waarom zouden ze dat überhaupt doen? Ik bedoel, onder hoeveel auto's smoelt zo'n kleur nou?
Is afhankelijk van je auto natuurlijk..quote:
Dat vind ik zelfs nog een stijlvolle en mooie upgradequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef Dubish het volgende:
Hier een foto hoe de leds er eigenlijk uit zouden zien![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |