Ja, ga ik ook zeker op tijd doen jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Wel op tijd doen he?!. Zeker als je het nu al begint te zien, wil zeggen dat het onder water vaak wel een stuk verder is
.
[..]
Tja, mening. Hoewel mijn model velgen totaal anders is, als die witte nou goud zouden zijn zou het wel redelijk wannabe zijn jaquote:Gouden velgen mogen alleen onder een sabaru, de rest vind ik allemaal maar een beetje wannabe staan
lolquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
@Fallen, mijn koppelingspedaalrubber van Lancer is gescheurd en bij de dealer hadden ze hem weggelegd onder de radio. Kwam gewoon door de apk heen![]()
Nice! Hoop dat je hem eindelijk eens kwijtraaktquote:Morgen potentiele koper
Mooie Audi!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef -tape- het volgende:
Kan die van mij ook in de OP?
Beter foto's volgen, als ik hem door de wasstraat heb gegooid
Audi A4 2003 2.0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal toevoegen dat ik hem niet heb betaald, zo ben ik dan wel weer.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef -tape- het volgende:
Daarvoor al.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:24 schreef L0we het volgende:
[..]
Is hij nog wel komen kijken? of was hij daarvoor al afgehaakt?
Ga maar eens naar de rechterbovenkant van dit tekstveld en voila, er verschijnen knopjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:33 schreef FalleNk810i het volgende:
Waar zijn de quote knop en andere knoppen gebleven? Mis ook de emoticon knop...
Of ze bellen niet en zeggen het zodra je aanbeltquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Andersom is ook klote.. Sta je al in de startblokken om 100 km te rijden om naar een auto te kijken, belt ie op dat ie al verkocht is.. Anders had ik nu misschien een Daf gereden.
Ja, dat was t dus, had ik van de week geinstalleerd. Thanks voor de tipquote:
Ja, daar was ik wel van op de hoogte, anders had ik nooit eerder kunnen quotenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ga maar eens naar de rechterbovenkant van dit tekstveld en voila, er verschijnen knopjes.
Als je niet wilt quoten maar wel emoticons wilt gebruiken heb je onderin een leeg tekstveld waarin je kunt typen en daaronder staat een
Klik op deen daar heb je je emoticons weer.
Hmm, lekker is dat, zo'n keurmeesterquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
@Fallen, mijn koppelingspedaalrubber van Lancer is gescheurd en bij de dealer hadden ze hem weggelegd onder de radio. Kwam gewoon door de apk heen![]()
Morgen potentiele koper
Marktplaatsvolk kan zo vervelend zijnquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef -tape- het volgende:
Audi A4 2003 2.0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal toevoegen dat ik hem niet heb betaald, zo ben ik dan wel weer.
Je weet dat je dat niet 'hardop' moet roepen op Fok, want dan krijg je post-vakantie?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:54 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, dat was t dus, had ik van de week geinstalleerd. Thanks voor de tip
Nee dat wist ik niet, heb ook geen idee waarom. Maar zal t niet meer doen, ontopic weerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat je dat niet 'hardop' moet roepen op Fok, want dan krijg je post-vakantie?
Onder elke post staat dat je akkoord gaat met:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, heb ook geen idee waarom. Maar zal t niet meer doen, ontopic weer
quote:6. Advertenties en reclame
a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
Ow damn joh, weet ik dat ook weer, naja heb m al uitgeschakelt. Niks aan de hand.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Onder elke post staat dat je akkoord gaat met:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |