Oh jij zag het ook alquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een schattig koekblik heb je Moppie.
Anders! Niet perse mooier vind ik zelf. Maar wel netjes hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef Dubish het volgende:
Hier een foto hoe de leds er eigenlijk uit zouden zien![]()
[ afbeelding ]
Krijg nou watquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs nog een stijlvolle en mooie upgrade
Pffff,,, wat is er mis met dat soort mensen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Andere mensen in gevaar brengen. Als je (geluk) hebt blijft het bij blikschade maar de schrik is zó groot. Echt idioot!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dus ik haal net monsterd op van het station in Deventer. Onderweg naar Raalte zien we een sjaak die een steen van 10 bij 20 naar een tegemoetkomende auto gooit. Gas er op en politie gebeld, nooit meer teruggereden. Ben nu benieuwd of het goed afgelopen is, volgens iemand op twitter is hij wel opgepakt.
pics!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een schattig koekblik heb je Moppie.
Ik kon het gelukkig ontwijken!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Pffff,,, wat is er mis met dat soort mensen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Andere mensen in gevaar brengen. Als je (geluk) hebt blijft het bij blikschade maar de schrik is zó groot. Echt idioot!!!!
quote:Stenengooier aangehouden
Deventer, 19-05-2011
Op de Raalterweg is woensdagavond 18 mei een 24-jarige man uit Soesterberg aangehouden die stenen gooide naar passerende automobilisten en een motorrijder. Meerdere bestuurders hebben aangifte gedaan. De man, die nog een steen in de hand had bij het arriveren van de politie, werd aangehouden voor (poging)zware mishandeling en vernieling. Hij werd voor nader verhoor ingesloten op het politiebureau.
Volgens mij was hier juist het andere topic voor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:49 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Mooie beading.
Welke wax had je gebruikt om af te toppen?
Oh ja.. Sorry ik reageerde in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Volgens mij was hier juist het andere topic voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |