Oh jij zag het ook alquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een schattig koekblik heb je Moppie.

Anders! Niet perse mooier vind ik zelf. Maar wel netjes hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef Dubish het volgende:
Hier een foto hoe de leds er eigenlijk uit zouden zien![]()
[ afbeelding ]
Krijg nou watquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs nog een stijlvolle en mooie upgrade

Pffff,,, wat is er mis met dat soort mensen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Andere mensen in gevaar brengen. Als je (geluk) hebt blijft het bij blikschade maar de schrik is zó groot. Echt idioot!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dus ik haal net monsterd op van het station in Deventer. Onderweg naar Raalte zien we een sjaak die een steen van 10 bij 20 naar een tegemoetkomende auto gooit. Gas er op en politie gebeld, nooit meer teruggereden. Ben nu benieuwd of het goed afgelopen is, volgens iemand op twitter is hij wel opgepakt.

pics!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
Wat een schattig koekblik heb je Moppie.

Ik kon het gelukkig ontwijken!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Pffff,,, wat is er mis met dat soort mensen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Andere mensen in gevaar brengen. Als je (geluk) hebt blijft het bij blikschade maar de schrik is zó groot. Echt idioot!!!!
quote:Stenengooier aangehouden
Deventer, 19-05-2011
Op de Raalterweg is woensdagavond 18 mei een 24-jarige man uit Soesterberg aangehouden die stenen gooide naar passerende automobilisten en een motorrijder. Meerdere bestuurders hebben aangifte gedaan. De man, die nog een steen in de hand had bij het arriveren van de politie, werd aangehouden voor (poging)zware mishandeling en vernieling. Hij werd voor nader verhoor ingesloten op het politiebureau.

Volgens mij was hier juist het andere topic voor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:49 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Mooie beading.
Welke wax had je gebruikt om af te toppen?

Oh ja.. Sorry ik reageerde in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:29 schreef L0we het volgende:
[..]
Volgens mij was hier juist het andere topic voor!

Ja ooit! Met de breedste bandenmaat die er maar is!quote:

Juist smal.. Extreem getrokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja ooit! Met de breedste bandenmaat die er maar is!

Als ie nu z'n doppen er al af gereden heeft, lijkt dat me niet heel handig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:00 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Juist smal.. Extreem getrokken

Verder ben ik best competent in het besturen van 1296kg hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ie nu z'n doppen er al af gereden heeft, lijkt dat me niet heel handig.

Gelukkig heb je all-risk?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Catch_me het volgende:
En ja hoor, de eerste deuk is een feit
Een of andere mongol heeft z'n deur tegen mijn bestuurdersportier open gegooid, zit een klein kaal plekje en een deukje met een doorsnee van een kleine centimeter

Das de grap van All Risk, alle risico's zijn afgedekt. Ook schade zonder tegenpartij. Alleen ga je dat dus wel merken in je no-claim.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:41 schreef Catch_me het volgende:
All risk idd, maar dat wordt niet vergoed toch omdat ik zogenaamd geen tegenpartij is?

quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Das de grap van All Risk, alle risico's zijn afgedekt. Ook schade zonder tegenpartij. Alleen ga je dat dus wel merken in je no-claim.
Zal eens kijken dan idd. Neem overigens niet aan dat het honderden euro's kost... tis een kwestie van de binnekleding van de deur eraf halen en van daaruit uitdeuken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:59 schreef Piles het volgende:
Kan dat niet met Waarborgfonds trouwen? Schade is veroorzaakt door een motorvoertuig toch

Dat is iets van overal. Als je naar Frankrijk kijkt doet Nederland het zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:05 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja, vroeg of laat moet je er helaas in dit land aan geloven dat een aso je auto beschadigd, welkom in nederland

Ghehe, ja daar zitten alle auto's zo'n beetje vol met deukenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is iets van overal. Als je naar Frankrijk kijkt doet Nederland het zo slecht nog niet

Italië net zo. Zeker in de grotere steden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ghehe, ja daar zitten alle auto's zo'n beetje vol met deuken

Hoe lullig ook, maar 'wen er maar aan'. Mijn vorige auto zag er na drie jaar niet meer uit, inclusief schaafplekken op de wielkasten van iemand die erlangs was geschaafd etc. Blij dat ik een oude auto had toen. Heb nu een nieuwere die prima in de lak zit. Sinds ik deze heb, parkeer ik dus ook niet meer in elk gaatje dat ik kan vinden. Ik loop nu liever vijftig meter verder, als ik daardoor bijna zeker weet dat ik m'n auto onbeschadigd terug vindt. That is: geen deukjes in de zijkant e.d. Helemaal voorkomen kun je het niet, maar fileparkeren op een redelijk ruime plek is nog relatief veilig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef Catch_me het volgende:
En ja hoor, de eerste deuk is een feit
Een of andere mongol heeft z'n deur tegen mijn bestuurdersportier open gegooid, zit een klein kaal plekje en een deukje met een doorsnee van een kleine centimeter
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als je voor elk plekje je verzekering gaat inschakelen, sta je al snel onderaan de no-claimladder en word je vanzelf een keer gewipt door je verzekering. Het is simpelweg niet rendabel. Hoe lullig ook, zulke deukjes zijn het risico van autorijden.quote:

Denk dat je voor een kwartiertje nog wel even safe zit. Gewoon rustig rijden zodat er zo min mogelijk schade ontstaat door drooglopen. Minder toeren is minder wrijving, minder hitte dus ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef -tape- het volgende:
Mensen, ik heb een vraagje;
Ik rijd een audi a4 uit 2004, maar op het 'check-schermpje' staat het olie-logo, dus dat het oliepijl laag is. Nu kan ik door omstandigheden op dit moment geen olie kopen en erbij doen. Nu is mijn vraag, hoe lang kan ik daar nog mee rijden? Hoeveel kilometer, ik ben er 1x mee naar de stad gereden (dat is totaal 15minuten reistijd) maar moet zo meteen wéér naar de stad. Ik neem aan dat je wel 30minuten kan rijden vanaf dat het lampje gaat branden toch?

Ik zou niet gaan rijden voor ik precies wist waar het aan lagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Denk dat je voor een kwartiertje nog wel even safe zit. Gewoon rustig rijden zodat er zo min mogelijk schade ontstaat door drooglopen. Minder toeren is minder wrijving, minder hitte dus ja.
edit: Denk dat zo'n olie sensor ook nog wel op safe zit, dat je niet meteen niet meer kan rijden.

Daar kom je vanzelf achter.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:21 schreef -tape- het volgende:
Nou ik neem aan dat het lampje niet gaat branden als je er nog 10minuten mee kan rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |