Leuke bakken inderdaad. Als ze rijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef L0we het volgende:
Vanavond lekker een stukje in een jaguar xjs uit '86 gereden. Wat een meesterlijke wagen.
Komt ook een heerlijk geluid uit die v12
Alleen niet elke auto zuipt als zwerver en heeft elektronicaproblemen nog voordat ie van de band roltquote:
Zelf vervangen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga me denk ik binnenkort wagen aan de distributieriem
Jup.quote:
Heb ik deze post niet eerder gelezenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef L0we het volgende:
Vanavond lekker een stukje in een jaguar xjs uit '86 gereden. Wat een meesterlijke wagen.
Komt ook een heerlijk geluid uit die v12
Ik weet niet hoe vaak jij hem gelezen hebt.quote:
Oja, lassen, dat was hetquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij hem gelezen hebt..
Het is de eerste keer dat ik het post, heb wel eerder gezegd dat ik eraan zou gaan lassen
Ach, het ene krijg je een kick van, van het andere een bom duiten... heeft allebei wel watquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, lassen, dat was het
Rijden is leuker, lijkt me
Volgens mij is het een zelflerend systeem, ik verwacht niet dat hij na zoveel km's dat nog niet in de gaten heeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand waar je voor een zacht prijsje je ECU/auto kan laten uitlezen, behalve de dealer dan? Ik reed gisteren terug van schiphol en kreeg ineens toen ik ging invoegen een geel lampje van de motor op m'n dashboard. Dit was dus nadat ik die lucht intake geinstalleerd had, maar op de heenweg van 90km was er niks aan de hand
Ben ff op de vluchtstrook gestopt om alles na te lopen maar alle sluitingen zaten goed vast en dicht dus daar kon het niet aan liggen. Denk zelf dat de ecu getuned moet worden naar andere waardes omdat ie nu natuurlijk meer lucht binnen krijgt [ afbeelding ]
Thanks, beter als die goudkleurige zeker?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef monsterd. het volgende:
Aaah, ik vind je velgen echt heeel leuk!
Zou goed kunnen dat hij niet op temperatuur was dan. Valt verder alles mee inderdaad! Scheelt dat er niet aan gelast hoeft te wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef FalleNk810i het volgende:
Vandaag naar de APK ''voorkeuring'' geweest.
Punten:
• Koppelingspedaalrubber ontbreekt!
• Stukken remleiding achterkant 2x (rubberen) vervangen
• Achterremmen controleren en eventueel vervangen
Het linkerachterwiel loopt heel zwaar, als je er een draai aan geeft staat tie zo goed als gelijk weer stil (cilinder vast wellicht)
Het rechterachterwiel loopt vrij, maar komt een hele rare tik vanaf, ff controleren dus!
CO was nog wel ff raar, eerst redelijke overschrijding via de uitlaat, daarna aangesloten op het spruitstuk, bijna geen verschil, veel gepingel tussen toegestaan en niet toegestaan. Hierna weer in de uitlaat gehangen en een waarde van 0.01 - 0.003. Was eerst 0.55-0.65.
Waarschijnlijk nog niet op temperatuur?
Anyway, CO is nu in orde, rest van de polo ook, alleen bovenstaande punten nog ffies doen. Valt me alles mee moet ik zeggen![]()
Ziet er goed uit! Die witte velgen staan hem een stuk beter ja!quote:
Inderdaad, geen eens een opmerking gehad over die roest plek daar, wel begint er roest door de tectyl laag op de onderkant van de auto heen te komen, maar das niet rot en makkelijk aan te pakken!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat hij niet op temperatuur was dan. Valt verder alles mee inderdaad! Scheelt dat er niet aan gelast hoeft te worden.
[..]
Ziet er goed uit! Die witte velgen staan hem een stuk beter ja!
Wel op tijd doen he?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Inderdaad, geen eens een opmerking gehad over die roest plek daar, wel begint er roest door de tectyl laag op de onderkant van de auto heen te komen, maar das niet rot en makkelijk aan te pakken!
Gouden velgen mogen alleen onder een sabaru, de rest vind ik allemaal maar een beetje wannabe staanquote:Tja, vind mn goud kleurige zelf vetter, lekker breed en gepolijste rand![]()
German style. Maar vind dit wel lekker sportief staanEn deze had ik er alleen op zodat die door de keuring kwam, die andere zijn te breed of net op t randje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |