Ga je weer ordinair teksten jatten. Copycat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef zarGon het volgende:
Koerden op FOK! #3 breken teennagels op hobbelige gronden. had ik 'm genoemd.
ben ik niet hoor lieverd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens niet zo op je teentjes getrapt.
Omdat hij de lapo had?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom wilde jij een nieuwe Koerdische topic openen
ik had je een vraag gesteld trouwens
Omdat hij als laatst heeft gepost.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
jouw kapsalons zijn niet halal helaasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
waarom niet?
ik heb kapsalon meegenomen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
slacht ze zelf toch niet a tjappie
dan niet hoor
Lekker op het balkon slachten he...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
slacht ze zelf toch niet a tjappie
dan niet hoor
Het is een ongeschreven regel dat de persoon die een topic heeft volgepost een nieuw deel opent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met een leuke ondertoon, ja. De reden dat ik je vraag heb genegeerd.quote:ik had je een vraag gesteld trouwens
Ja, je weet wat ik ermee bedoel.. het heeft niks met last post te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel dat de persoon die een topic heeft volgepost een nieuw deel opent.
Tegenwoordig gaat het heel wat makkelijker dankzij "open nieuw deel".
[..]
Met een leuke ondertoon, ja. Meteen de reden dat ik je vraag negeer.
Niet? Vertel, ik weet niet wat je ermee bedoelt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, je weet wat ik ermee bedoel.. het heeft niks met last post te maken.
oo.. dat is wel jammerquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet? Vertel, ik weet niet wat je ermee bedoelt.
Wel grappig dat uitgerekend JIJ (!!!!!!)... mij beschuldigd van een "leuke ondertoon"quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, jammer inderdaad dat je het niet vertelt.
Oh well.
Nee geen nieuwe pingvriendjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dankje.
Heb je al veel nieuwe pingvriendjes gemaakt?
ik word je nieuwe pingvriendje in ruil voor een potato stickquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee geen nieuwe pingvriendjes
pfff wat doe je me aan. Nu ga ik de hele dag aan een potato stick denken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik word je nieuwe pingvriendje in ruil voor een potato stick
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
pfff wat doe je me aan. Nu ga ik de hele dag aan een potato stick denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Che_ het volgende:
[..]hmmmm more foodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo, genoeg eten in dit topic....
Nee, ik ga stickers sparen oke. Wat is dat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef Che_ het volgende:
Die fruitijs en chicken wrap
Als je niet weet wat dit is dan beter ga postzegels sparen
[ afbeelding ]
Haha het is een..quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:05 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, ik ga stickers sparen oke. Wat is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha het is een..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat dan voor drankje? Doe nou eens lief
...
Ok oke het is melon-juicequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor drankje? Doe nou eens lief
Goed zo. Braaf zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok oke het is melon-juice
Ik ben er verslaafd aan
Ik dacht in eerste instantie dat het pepernoten waren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:52 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JPH had blijkbaar toch nog niets te eten
ik doe alsof ik het echt niet snapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Doe je alsof? Of snap je het echt niet ?
Toen die kop eraf gingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:27 schreef Che_ het volgende:
Weet iemand waar deze film draait? Lijkt me een film met een echt goede verhaal en mooie special effects.
De kapsalon is trouwens bedacht door Cabo Verdeaanse vrouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
waarom niet?
ik heb kapsalon meegenomen!
[ afbeelding ]
Wat interessant he. Waar kan ik de auto-biografie vinden van de uitvinders?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
De kapsalon is trouwens bedacht door Cabo Verdeaanse vrouwen.
Ik ben Cabo Verdeaan trouwens
Dus...
Wat doe ik hier trouwens?
De bedenker van de kapsalon is volgens mij een Kaapverdische man.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
De kapsalon is trouwens bedacht door Cabo Verdeaanse vrouwen.
Ik ben Cabo Verdeaan trouwens
Dus...
Wat doe ik hier trouwens?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:21 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Waarom heet het überhaupt een 'kapsalon'?
quote:Kapsalon: het blijft een absurde naam voor een shoarmaschotel. Hoe zijn ze bij El Aviva eigenlijk op het recept gekomen?
Het antwoord zit tien meter verderop achter de balie van Kapsalon Tati. De geboren Kaapverdiaan Nataniël Gomes, eigenaar van de kapperszaak, mag een van de geestelijk vaders van de Kapsalon worden genoemd.
,,Wij van Tati hebben het ontworpen. Eerst bestelden we shoarma met patat in een bak. Later kwamen daar de kaas en sauzen bij. Als we mensen stuurden zeiden we: vraag maar om een Kapsalon en bij El Aviva wisten ze dan wat er bedoeld werd. Ze verkopen het ook in Dordrecht. Grappig. Als ik in Amerika had gewoond, was ik nu rijk.’’
Bron: Algemeen Dagblad.
Wat heeft een broodje patat/patat met een broodje te maken met de kapsalon?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:09 schreef Che_ het volgende:
Wat valt er nou te bedenken aan een kapsalon
voordat ik wist wat het was bestelde ik gewoon patat bij me broodje
Broodje patat :" --- )quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft een broodje patat/patat met een broodje te maken met de kapsalon?
Alsof jij nooit patat tussen je brood heb gestopt.quote:
Inmiddels heb ik het als saus gebruikt bij de macaroni, als smeersel tussen een drielaags broodje bestaande chocopasta, hagelsag - en dus - pindakaas, én heb ik een likgrage hond als huisdier genomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:57 schreef Ayca het volgende:
Voedselcreatyfus...
En dat zegt iemand die nog maar laatst voor het eerst pindakaas heeft gegeten.
Baas. Je moest er een 4 nee 5 laags broodje van maken met jam en banaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik het als saus gebruikt bij de macaroni, als smeersel tussen een drielaags broodje bestaande chocopasta, hagelsag - en dus - pindakaas, én heb ik een likgrage hond als huisdier genomen..
5 lagen... Dat past toch niet in mijn mond, damesmeisje. Maar wel een goed idee - al is het wel een beetje overdreven, het staat genoteerd. (Hm, ik moet eens een broodje banaan proberen, ook nooit gedaan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Baas. Je moest er een 4 nee 5 laags broodje van maken met jam en banaan.
Heus wel. Banaan op brood is echt nice.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
5 lagen... Dat past toch niet in mijn mond, damesmeisje. Maar wel een goed idee - al is het wel een beetje overdreven, het staat genoteerd. (Hm, ik moet eens een broodje banaan proberen, ook nooit gedaan!.)
Eens kijken wat je allemaal in een Turkse broodje kan proppen zonder het broodje te scheuren.
Heb jij ooit banaan met chocolade in de oven gepropt? Ik hoor namelijk dat warme banaan met echte chocoladesaus het echt waard is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heus wel. Banaan op brood is echt nice.
*Honger gekregenmaar ontbijten gaat.
jaja.. wat was was voordat het was wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het als het geen weet je is? ZEG HET ME.
Maak danquote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh oeps helemaal deze reeks vergeten. En ik sta nota bene in de OP hehehe.
Edit: En oh, ik wil niet zeuren ofzo, maar die OP kan veel beter ook.
Taal, cultuur en geschiedenis. Verder niet echt veel..maar dat is met de meeste landen zo in het Midden-Oostenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef HipHopDesk het volgende:
Hey... Ik ben geen koerd dus kan iemand me uitleggen wat de verschil(en) is/zijn tussen koerden en turken.
ik vind jou nickname echt een van de leukste hahaha leuk bedachtquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[Upd] Ophef over verhoren Turkse asielzoeker
http://www.u-producties.n(...)en-jongetje-oppakken
zeer interessant.
Bedankt, wel goed dat je hem in één keer zietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ik vind jou nickname echt een van de leukste hahaha leuk bedacht
ik zie ik zie wat jij niet zietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:31 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Bedankt, wel goed dat je hem in één keer ziet, heel vaak denken mensen dat het chinees is ofzo
(xiexie is bedankt in het mandarijns dáárom)
zoietsquote:
yes!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Shalimar zei: 'Je bent een hele knappe jongen'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon in het Nederlands of met een Nederlandse vertaling aub.
Sowiesoquote:
quote:
Ubi cu te.... ne, Volim te!quote:
hahahahah....hebben ze dat van een liedje of gewoon zomaar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Ubi cu te.... ne, Volim te!
zo kan ik het ook, maar ik heb niet gegoogled eerlijk waar, ik heb het van vrienden(innen
)
Neej ze zijn gewoon Bosnischquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:40 schreef Shalimar het volgende:
[..]
hahahahah....hebben ze dat van een liedje of gewoon zomaar?
Kom je zelf uit Erbil of uit Suleymaniyah?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Erbil is best een mooie stad. Een dagje geweest deze zomer, mooie malls hebben ze!
Hmm? Lees jij iets over Suleymaniyah in mn post? Ik niet namelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 15:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kom je zelf uit Erbil of uit Suleymaniyah?
Zaxo kan ook wel, komen veel Joden vandaan btw.
Maar Erbil, of liever gezegd Hawler, is inderdaad een mooie stad. Veel nieuwe wolkenkrabbers, appartement complexen, industrieterreinen, fabrieken, winkelcentra, infrastructuur, etc.
Kwam je daar aan op het vliegveld of kwam je in Suleymaniyah aan? Wereld van verschil.
Ik hou er niet zo van.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
Da's lekker voedsel..
Wie is 'Klinkertje' trouwens?
quote:[b]Op vrijdag 6 januari 2012 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/:b]
[..]
Ik hou er niet zo van.De rest van het gezin wel helaas.
hihihih
Eten wat de pot schaft eh.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]. En toch nog eten hè?!
Ah. Duidelijk.
Argh, ik erger me aan dat spreekwoord Je laat me namelijk denken dat je moeder een lesbienne is.quote:
Hahaha, nee helaas ik moet je teleurstellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Argh, ik erger me aan dat spreekwoord Je laat me namelijk denken dat je moeder een lesbienne is..
Sarma!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, nee helaas ik moet je teleurstellen.
Mijn moeders dolmaaaaa.
Oh en het is laat, slaaptijd. Tot later jij
Boeiend of het een land wordt of niet.quote:Op maandag 16 april 2012 12:15 schreef SpikedPsych het volgende:
Wisten jullie dat noord iraq bijna onafhankelijk is ? Als er maar 1 onafhankelijk land is dat het erkend hebben we koerdistan.
Ze kunnen zich in theorie elk moment onafhankelijk uitroepen, maar dat gaat pas gebeuren als Irak stabiel is en pas als ze kirkuk en mosul provincies bij de KRG voegen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:15 schreef SpikedPsych het volgende:
Wisten jullie dat noord iraq bijna onafhankelijk is ? Als er maar 1 onafhankelijk land is dat het erkend hebben we koerdistan.
Maar worden we dan niet aangevallen door de Turken, Iraniers, Syrie en Irak tegelijk?quote:Op maandag 16 april 2012 13:08 schreef Insane- het volgende:
[..]
Ze kunnen zich in theorie elk moment onafhankelijk uitroepen, maar dat gaat pas gebeuren als Irak stabiel is en pas als ze kirkuk en mosul provincies bij de KRG voegen.
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:47 schreef Insane- het volgende:
Syrie heeft interne problemen, Turkije heeft economische belangen, en Irak heeft dan niks te zeggen. Enige probleem kan Iran zijn die geen behoefte heeft aan een koerdische staat naast hun koerdische gebieden.
Een biertje smaakt mij ook 10 keer beter in 't zonnetje op vakantie dan in Nederland tijdens een regenachtige dagquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Ik mis ghas(hoe schrijf je dat eigenlijk), lekkerste voedsel ooit. Helemaal met yoghurt met komkommer.![]()
En valt het jullie ook op dat een banaan daar duizendmaal lekkerder smaakt.
Maar eten en drinken is daar zo anders. Cola daar heeft ook zoveel meer prik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een biertje smaakt mij ook 10 keer beter in 't zonnetje op vakantie dan in Nederland tijdens een regenachtige dag
Hier worden komkommers gekweekt in kassen, daar niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een biertje smaakt mij ook 10 keer beter in 't zonnetje op vakantie dan in Nederland tijdens een regenachtige dag
ben je nog boos?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier worden komkommers gekweekt in kassen, daar niet.
Ligt er aan wat voor cola je haalt. Hier heb je ook die blikjes prik met een klein beetje cola erbij voor 20 cent ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar eten en drinken is daar zo anders. Cola daar heeft ook zoveel meer prik.
Frisdrank daar is echt niet te pruimen. Raak er altijd ziek van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar eten en drinken is daar zo anders. Cola daar heeft ook zoveel meer prik.
Checkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:31 schreef TheHolyTiamat het volgende:
kan ik uit de OP gegooid worden? ik neem namelijk totaal niet deel uit van dit topic of dit onderwerp. ik weet niks van koerdistan, heb er geen mening over, politiek interesseert me niet, hou er niet van mezelf in een etnisch hokje te stoppen, etc etc.
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De Irakezen.
Wat doe ik ook eigenlijk in de OP.
Snap het dan, er bestaat geen koerdistanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:37 schreef iFok. het volgende:
[..]
Zelfde als een Nederlander, Duitser, Turk.
Oh jawel, dat jij het niet wilt zien, betekent niet dat het niet bestaat dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Snap het dan, er bestaat geen koerdistan
Heb ik gezegd dat Koerdistan bestaat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Snap het dan, er bestaat geen koerdistan
Kap eens met dat schelden en die onzin, en verder ten eerste ben ik geen Koerd, ten tweede zegt een Bosatlas niet altijd wat voor mensen zelf wel geldt.quote:
Gedraag je eens. En dat zeg ik als mede-allochtoon en niet als mod. Verschrikkelijk gedrag heb je voor een Turk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:13 schreef fb12fb12 het volgende:
Wat gaat die mod mijn reactie verwijderen.
Dood topic
Doode reeks
Kan beter TURKEN OP FOK! Worden
Ik gedraag me. Ik wil gewoon dat dit topic gesloten word omdat het toch dood is. Turken op fok kan hier beter komen omdat die wat levender is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gedraag je eens. En dat zeg ik als mede-allochtoon en niet als mod. Verschrikkelijk gedrag heb je voor een Turk.
Nee, niet echt. Je probeert onnodig de boel te verstoren.quote:
Dat een topic dood is, is geen enkele reden om het te sluiten. Simpelweg niet meer reageren, dan zakt het vanzelf weg. Je hebt er verder geen enkele last van - levend of dood - dus ik snap de frustratie verder niet.quote:Ik wil gewoon dat dit topic gesloten word omdat het toch dood is.
"Hier komen"? Beide reeksen kunnen gewoon netjes naast elkaar bestaan, er is geen enkele reden om een reeks te vervangen. Als er geen interesse is in een reeks zakt het vanzelf weg.quote:Turken op fok kan hier beter komen omdat die wat levender is.
Waarom heeft deze dan een o voor de topictitel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Je probeert onnodig de boel te verstoren.
[..]
Dat een topic dood is, is geen enkele reden om het te sluiten. Simpelweg niet meer reageren, dan zakt het vanzelf weg. Je hebt er verder geen enkele last van - levend of dood - dus ik snap de frustratie verder niet.
[..]
"Hier komen"? Beide reeksen kunnen gewoon netjes naast elkaar bestaan, er is geen enkele reden om een reeks te vervangen. Als er geen interesse is in een reeks zakt het vanzelf weg.
Een wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Waarom heeft deze dan een o voor de topictitel?
Jawel. Het is koud, is winter.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is officieel nog geen winter eh.
In de praktijk niet altijd. Ik weet niet wat de standaarddeviatie is, maar het scheelt soms een dag.quote:
Wat ben je slim.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
In de praktijk niet altijd. Ik weet niet wat de standaarddeviatie is, maar het scheelt soms een dag.
Ligt aan de ingrediënten he. What u gotquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ben je slim.
Heb je ook t antwoord op de vraag: wat zal ik vnv eten?
Macaroni, spaghetti, aubergine, courgette, nog hamburgers in de diepvries + broodjes. Rijst.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ligt aan de ingrediënten he. What u got
Die hamburgers jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Macaroni, spaghetti, aubergine, courgette, nog hamburgers in de diepvries + broodjes. Rijst.
Dat was 't.
Lekker ehquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die hamburgers ja. Moet je wel ff die plakjes cheddar halen
Ja beetje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het jou niet opgevallen dat ze jouw naam vaker noemt?
Beetje grappen op z'n mannelijks moet kunnen toch?!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zulke uitspraken zijn echt afknapperrrrr.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zulke uitspraken zijn echt afknapperrrrr.
Ja, had er tabasco op gedaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Was het pittig? Pittig is het best.
Naast chicken wings moet je ook niks eten. Hooguit patatquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je er verder niets anders naast eet, is dit nog wel te doen, hoor.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Naast chicken wings moet je ook niks eten. Hooguit patat
Het waren er 50 in totaal.
Baasje hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wow, 50 is dan wel veel, ja. Zo veel kan ik er ook niet op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gisteren nog.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op de BBQ heb ik ze lang niet gegetendie zijn het lekkerst
Bayani to bash. Chak noesti?quote:
Barast menish wahm. Abwaya baba u daika bem bertaja bo Centrum. Bas awash abet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Na walla, sarm deshi. Heshtas xawm de bas xawm le nakawi
Hahahaha, naxosha wachi dabi la xawe halsti lo aw ishanequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Barast menish wahm. Abwaya baba u daika bem bertaja bo Centrum. Bas awash abet.
I knowquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha, naxosha wachi dabi la xawe halsti lo aw ishane
3utla, zeggen wijquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
I know
Hun denken je hebt toch vakantie, dus je kan ook vroeg op, maar dat is echt Koerdisch![]()
(Was vergeten hoe je vakantie in het Koerdisch zegt, dus deed alles maar in het Nederlands)
Ga jij eens naar sjiieten op fokquote:
Irl met elkaar praten is zo passéquote:
Choni xalkequote:
Bashm xoshbi, supas chawet mach dakam. To choni, bashi? Malu mndal chonen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Irl met elkaar praten is zo passé
[..]
Choni xalke
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bashm xoshbi, supas chawet mach dakam. To choni, bashi? Malu mndal chonen?
Gyan hier een plaatje wat je kan doornemen. Morgen zal ik je overhoren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja meer dan choni bashi korbani kom ik niet chitori
Maar wat zijn die tweede woorden dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gyan hier een plaatje wat je kan doornemen. Morgen zal ik je overhoren.
[ afbeelding ]
Galawesh is gewoon een vrouwennaam. In de koude wintermaanden gebruiken ze het ook om aan te gegeven dat het koud is geworden ('Galawesh kawtua').quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wat zijn die tweede woorden dan?
Galawesh khan? Ghanem?
Oke oke. Bedankt voor de uitgebreide uitleg srylo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Galawesh is gewoon een vrouwennaam. In de koude wintermaanden gebruiken ze het ook om aan te gegeven dat het koud is geworden ('Galawesh kawtua').
Sommige mensen gebruiken het ook wanneer ze de vrouw van een oom aanspreken. Maar vaak zeggen ze dat pas wanneer ze op leeftijd is. (Maar niet veel Koerden trouwens). Dan kan je het gewoon als teken van respect zien.
Ghanem betekent 'mijn alles'.
Ik heb dat met Turks, Koerdisch, en Zimbabwaans.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook wanneer iedereen Turks praat.
Ik denk dat Che mij hierbij moet helpen. Ik denk 'scheldwoord', maar dat is een rare woord om te lerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke oke. Bedankt voor de uitgebreide uitleg srylo.
En iets van "djunie"?
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb dat met Turks, Koerdisch, en Zimbabwaans.
Over welke stukje heb je? Kan je misschien helpen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kom niet verder dan een name ti chiko.
Of kiri her.
Jullie taal is andersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over welke stukje heb je? Kan je misschien helpen.
Vergeleken met Turks of Zazaki?quote:
Ja dat zeker. Maar wanneer je bijvoorbeeld Sorani of Kurmanci kan, dan is het makkelijker te om zazaki te leren. Andersom precies hetzelfde.quote:
S4/S5.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.
Hallo Peunage, mijn S3 vertoont kuren. Welke telefoon raad je mij nu aan?
Insallah leer ik eens. Ik ken nu basisdingen. En scheldwoorden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Maar wanneer je bijvoorbeeld Sorani of Kurmanci kan, dan is het makkelijker te om zazaki te leren. Andersom precies hetzelfde.
Scheldwoorden leer je altijd als eerstquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah leer ik eens. Ik ken nu basisdingen. En scheldwoorden.
Na ceneke hurinaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Scheldwoorden leer je altijd als eerst
Welke ken je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |