Ik gedraag me. Ik wil gewoon dat dit topic gesloten word omdat het toch dood is. Turken op fok kan hier beter komen omdat die wat levender is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gedraag je eens. En dat zeg ik als mede-allochtoon en niet als mod. Verschrikkelijk gedrag heb je voor een Turk.
Nee, niet echt. Je probeert onnodig de boel te verstoren.quote:
Dat een topic dood is, is geen enkele reden om het te sluiten. Simpelweg niet meer reageren, dan zakt het vanzelf weg. Je hebt er verder geen enkele last van - levend of dood - dus ik snap de frustratie verder niet.quote:Ik wil gewoon dat dit topic gesloten word omdat het toch dood is.
"Hier komen"? Beide reeksen kunnen gewoon netjes naast elkaar bestaan, er is geen enkele reden om een reeks te vervangen. Als er geen interesse is in een reeks zakt het vanzelf weg.quote:Turken op fok kan hier beter komen omdat die wat levender is.
Waarom heeft deze dan een o voor de topictitel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Je probeert onnodig de boel te verstoren.
[..]
Dat een topic dood is, is geen enkele reden om het te sluiten. Simpelweg niet meer reageren, dan zakt het vanzelf weg. Je hebt er verder geen enkele last van - levend of dood - dus ik snap de frustratie verder niet.
[..]
"Hier komen"? Beide reeksen kunnen gewoon netjes naast elkaar bestaan, er is geen enkele reden om een reeks te vervangen. Als er geen interesse is in een reeks zakt het vanzelf weg.
Een wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:10 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Waarom heeft deze dan een o voor de topictitel?
Jawel. Het is koud, is winter.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is officieel nog geen winter eh.
In de praktijk niet altijd. Ik weet niet wat de standaarddeviatie is, maar het scheelt soms een dag.quote:
Wat ben je slim.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
In de praktijk niet altijd. Ik weet niet wat de standaarddeviatie is, maar het scheelt soms een dag.
Ligt aan de ingrediënten he. What u gotquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ben je slim.
Heb je ook t antwoord op de vraag: wat zal ik vnv eten?
Macaroni, spaghetti, aubergine, courgette, nog hamburgers in de diepvries + broodjes. Rijst.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ligt aan de ingrediënten he. What u got
Die hamburgers jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Macaroni, spaghetti, aubergine, courgette, nog hamburgers in de diepvries + broodjes. Rijst.
Dat was 't.
Lekker ehquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die hamburgers ja. Moet je wel ff die plakjes cheddar halen
Ja beetje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het jou niet opgevallen dat ze jouw naam vaker noemt?
Beetje grappen op z'n mannelijks moet kunnen toch?!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zulke uitspraken zijn echt afknapperrrrr.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zulke uitspraken zijn echt afknapperrrrr.
Ja, had er tabasco op gedaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Was het pittig? Pittig is het best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |