Dan heb ik dit gedeelte verkeerd begrepen:quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit stamt af van jaren geleden. Op mijn 22ste ging ik ook alleen naar Bodrum.
Dat is waar ik op reageerde.quote:Als ik morgen besluit 3 maanden naar Thailand te gaan is dat ook geen probleem, op de kizim is het wel veilig gezeur na.
3 dagen met één chauffeur. Je moet dan wel op de eerste dag in Oost-Oostenrijk de nacht doorbrengen.quote:
O, ben jij dat?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
per ongeluk een naaktpic geuploadhi hi
Lol, ja, is wel de laatste die ik gebanned zou zien worden normaliter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Weten jullie wellicht waarom Syl gebanned is van Fok?
naar de grens 2 dagen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
3 dagen met één chauffeur. Je moet dan wel op de eerste dag in Oost-Oostenrijk de nacht doorbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:27 schreef zarGon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:42 schreef JoyOfLife het volgende:
Ik moest net 3x niezen en bij de derde keer gebeurde dat wat ik dan altijd probeer te voorkomen.. Ik plaste tegen mijn wil een beetje.
Volgens mij heb ik een superslappe kringspier of hoe je dat ook noemt..
Ik heb een app en doe regelmatig kegeloefeningen maar niets verbeterd.
Iemand hier ervaring mee?
Wat opvallend veel verwijzingen naar Che_ van jou de afgelopen tijd...quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NEIN.
Che wil mn haren donker...
Probeer jij die SC hierheen te verplaatsen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat opvallend veel verwijzingen naar Che_ van jou de afgelopen tijd...
Is het jou niet opgevallen dat ze jouw naam vaker noemt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer jij die SC hierheen te verplaatsen?
Gaat niet lukkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer jij die SC hierheen te verplaatsen?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:27 schreef zarGon het volgende:
Nee man heb dat echt niet. Dat box gedoe is wel waar, maar over niets kunnen nadenken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Lukt je dat ook niet in een vredige omgeving? Wanneer je niet meer nadenkt, maar gewoon met de flow meegaat... In de natuur vooral, eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man heb dat echt niet. Dat box gedoe is wel waar, maar over niets kunnen nadenken?
Heb dat wel bij het gamen. Maar dan concentreer ik me op iets. Tijdens het vissen bijvoorbeeld irriteer ik me kapot aan het stilte.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lukt je dat ook niet in een vredige omgeving? Wanneer je niet meer nadenkt, maar gewoon met de flow meegaat... In de natuur vooral, eigenlijk.
Mijn hart bloedt. Che en ik zijn niet meer. Daarom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat opvallend veel verwijzingen naar Che_ van jou de afgelopen tijd...
Zijn niet meer wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt. Che en ik zijn niet meer. Daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |