Je bent zelf een nieuwe glimmende Nickelson winterjas met bontkraag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe nickelson winter jas aan. Glimmend en met bontkraag
Dus ik sta klaar.
Leuke grap, LRquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een nieuwe glimmende Nickelson winterjas met bontkraag.
Sta je daar met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe nickelson winter jas aan. Glimmend en met bontkraag
Dus ik sta klaar.
Wat een pussy ben jij. Niet komen opdagenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sta je daar met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.
AHAHAHAHAHAHAHA Ha.
ha
#2003quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peunage je bent niet echt origineel hè?
Je post dit uit het ziekenhuisquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een pussy ben jij. Niet komen opdagen
Jij waardeert oldskoel gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peunage je bent niet echt origineel hè?
Doe ik zeker wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij waardeert oldskoel gewoon niet.
Alsof hij ooit heeft gedate.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ik zeker wel.Maar dat "grapje" niet.
Hoe ziet een date er bij jou uit? Welke activiteiten onderneem je?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof die op bootcamp gaatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een spelletje "bedenk zoveel mogelijk foute grappen".quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, ja dit klinkt wel aannemelijk ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een spelletje "bedenk zoveel mogelijk foute grappen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |