En waarom, heb jij haar zwanger gemaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:45 schreef Peunage het volgende:
Ik wil aan een collega vragen of ze zwanger is, maar als het antwoord "nee" is heb ik daar de rest van mijn leven spijt van.
Pehnage pls. Zoiets vraag je niet, als ze zwanger is/was had ze dat allang gezegd tegen iedereen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:45 schreef Peunage het volgende:
Ik wil aan een collega vragen of ze zwanger is, maar als het antwoord "nee" is heb ik daar de rest van mijn leven spijt van.
Mannen kunnen niet zwanger worden. Ik zou het niet vragen als ik jou was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:45 schreef Peunage het volgende:
Nee maar hoe zou dat gesprek gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:12 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
En waarom, heb jij haar zwanger gemaakt.
Kut Koerdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:25 schreef Peunage het volgende:
Dan hebben ze een topic gekregen, laten ze het dood gaan
Koerdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kut Koerden
Grijze wolven/Ba'ath 4life
Kom vechten brah. Amsterdam CS om twee uurquote:
Is koud man.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom vechten brah. Amsterdam CS om twee uur
Ik heb mijn nieuwe nickelson winter jas aan. Glimmend en met bontkraagquote:
Je bent zelf een nieuwe glimmende Nickelson winterjas met bontkraag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe nickelson winter jas aan. Glimmend en met bontkraag
Dus ik sta klaar.
Leuke grap, LRquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een nieuwe glimmende Nickelson winterjas met bontkraag.
Sta je daar met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe nickelson winter jas aan. Glimmend en met bontkraag
Dus ik sta klaar.
Wat een pussy ben jij. Niet komen opdagenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sta je daar met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.
AHAHAHAHAHAHAHA Ha.
ha
#2003quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peunage je bent niet echt origineel hè?
Je post dit uit het ziekenhuisquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een pussy ben jij. Niet komen opdagen
Jij waardeert oldskoel gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peunage je bent niet echt origineel hè?
Doe ik zeker wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij waardeert oldskoel gewoon niet.
Alsof hij ooit heeft gedate.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ik zeker wel.Maar dat "grapje" niet.
Hoe ziet een date er bij jou uit? Welke activiteiten onderneem je?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof die op bootcamp gaatquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een spelletje "bedenk zoveel mogelijk foute grappen".quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, ja dit klinkt wel aannemelijk ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 17:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een spelletje "bedenk zoveel mogelijk foute grappen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |