Slaap op je rugquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha slaap lekker. Ik wil het wel nog een keer meemaken eigenlijk. Ergens ook wel vet om mee te maken.

Ik vond het op een vage manier wel een kick gevenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha slaap lekker. Ik wil het wel nog een keer meemaken eigenlijk. Ergens ook wel vet om mee te maken.

Ja, achteraf wel een beetjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond het op een vage manier wel een kick geven

En nog lelijk en eng worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan ook op je borst komen zitten en je vastpakken bij je nek.

Hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:23 schreef MisterCe het volgende:
Moeten we geen nieuwe reeks aanmaken: "Koerden in de Tweede Kamer"?

Misschien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..], zeg je nu dat je me mooi vindt ensowww.

En waarom, heb jij haar zwanger gemaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:45 schreef Peunage het volgende:
Ik wil aan een collega vragen of ze zwanger is, maar als het antwoord "nee" is heb ik daar de rest van mijn leven spijt van.

Pehnage pls. Zoiets vraag je niet, als ze zwanger is/was had ze dat allang gezegd tegen iedereen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:45 schreef Peunage het volgende:
Ik wil aan een collega vragen of ze zwanger is, maar als het antwoord "nee" is heb ik daar de rest van mijn leven spijt van.

Mannen kunnen niet zwanger worden. Ik zou het niet vragen als ik jou was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:45 schreef Peunage het volgende:

Nee maar hoe zou dat gesprek gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:12 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
En waarom, heb jij haar zwanger gemaakt.

Kut Koerdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:25 schreef Peunage het volgende:
Dan hebben ze een topic gekregen, laten ze het dood gaan

Koerdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kut Koerden
Grijze wolven/Ba'ath 4life

Kom vechten brah. Amsterdam CS om twee uurquote:

Is koud man.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom vechten brah. Amsterdam CS om twee uur

Ik heb mijn nieuwe nickelson winter jas aan. Glimmend en met bontkraagquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |