Ik dacht in eerste instantie dat het pepernoten waren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:52 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JPH had blijkbaar toch nog niets te eten
ik doe alsof ik het echt niet snapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Doe je alsof? Of snap je het echt niet ?
Toen die kop eraf gingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:27 schreef Che_ het volgende:
Weet iemand waar deze film draait? Lijkt me een film met een echt goede verhaal en mooie special effects.
De kapsalon is trouwens bedacht door Cabo Verdeaanse vrouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
waarom niet?
ik heb kapsalon meegenomen!
[ afbeelding ]
Wat interessant he. Waar kan ik de auto-biografie vinden van de uitvinders?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
De kapsalon is trouwens bedacht door Cabo Verdeaanse vrouwen.
Ik ben Cabo Verdeaan trouwens
Dus...
Wat doe ik hier trouwens?
De bedenker van de kapsalon is volgens mij een Kaapverdische man.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
De kapsalon is trouwens bedacht door Cabo Verdeaanse vrouwen.
Ik ben Cabo Verdeaan trouwens
Dus...
Wat doe ik hier trouwens?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:21 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Waarom heet het überhaupt een 'kapsalon'?
quote:Kapsalon: het blijft een absurde naam voor een shoarmaschotel. Hoe zijn ze bij El Aviva eigenlijk op het recept gekomen?
Het antwoord zit tien meter verderop achter de balie van Kapsalon Tati. De geboren Kaapverdiaan Nataniël Gomes, eigenaar van de kapperszaak, mag een van de geestelijk vaders van de Kapsalon worden genoemd.
,,Wij van Tati hebben het ontworpen. Eerst bestelden we shoarma met patat in een bak. Later kwamen daar de kaas en sauzen bij. Als we mensen stuurden zeiden we: vraag maar om een Kapsalon en bij El Aviva wisten ze dan wat er bedoeld werd. Ze verkopen het ook in Dordrecht. Grappig. Als ik in Amerika had gewoond, was ik nu rijk.’’
Bron: Algemeen Dagblad.
Wat heeft een broodje patat/patat met een broodje te maken met de kapsalon?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:09 schreef Che_ het volgende:
Wat valt er nou te bedenken aan een kapsalon
voordat ik wist wat het was bestelde ik gewoon patat bij me broodje
Broodje patat :" --- )quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft een broodje patat/patat met een broodje te maken met de kapsalon?
Alsof jij nooit patat tussen je brood heb gestopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |