Ik dacht in eerste instantie dat het pepernoten waren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:52 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JPH had blijkbaar toch nog niets te eten
ik doe alsof ik het echt niet snapquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Doe je alsof? Of snap je het echt niet ?
Toen die kop eraf gingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:27 schreef Che_ het volgende:
Weet iemand waar deze film draait? Lijkt me een film met een echt goede verhaal en mooie special effects.
De kapsalon is trouwens bedacht door Cabo Verdeaanse vrouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
waarom niet?
ik heb kapsalon meegenomen!
[ afbeelding ]
Wat interessant he. Waar kan ik de auto-biografie vinden van de uitvinders?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
De kapsalon is trouwens bedacht door Cabo Verdeaanse vrouwen.
Ik ben Cabo Verdeaan trouwens
Dus...
Wat doe ik hier trouwens?
De bedenker van de kapsalon is volgens mij een Kaapverdische man.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
De kapsalon is trouwens bedacht door Cabo Verdeaanse vrouwen.
Ik ben Cabo Verdeaan trouwens
Dus...
Wat doe ik hier trouwens?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:21 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Waarom heet het überhaupt een 'kapsalon'?
quote:Kapsalon: het blijft een absurde naam voor een shoarmaschotel. Hoe zijn ze bij El Aviva eigenlijk op het recept gekomen?
Het antwoord zit tien meter verderop achter de balie van Kapsalon Tati. De geboren Kaapverdiaan Nataniël Gomes, eigenaar van de kapperszaak, mag een van de geestelijk vaders van de Kapsalon worden genoemd.
,,Wij van Tati hebben het ontworpen. Eerst bestelden we shoarma met patat in een bak. Later kwamen daar de kaas en sauzen bij. Als we mensen stuurden zeiden we: vraag maar om een Kapsalon en bij El Aviva wisten ze dan wat er bedoeld werd. Ze verkopen het ook in Dordrecht. Grappig. Als ik in Amerika had gewoond, was ik nu rijk.’’
Bron: Algemeen Dagblad.
Wat heeft een broodje patat/patat met een broodje te maken met de kapsalon?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:09 schreef Che_ het volgende:
Wat valt er nou te bedenken aan een kapsalon
voordat ik wist wat het was bestelde ik gewoon patat bij me broodje
Broodje patat :" --- )quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft een broodje patat/patat met een broodje te maken met de kapsalon?
Alsof jij nooit patat tussen je brood heb gestopt.quote:
Inmiddels heb ik het als saus gebruikt bij de macaroni, als smeersel tussen een drielaags broodje bestaande chocopasta, hagelsag - en dus - pindakaas, én heb ik een likgrage hond als huisdier genomen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:57 schreef Ayca het volgende:
Voedselcreatyfus...
En dat zegt iemand die nog maar laatst voor het eerst pindakaas heeft gegeten.
Baas. Je moest er een 4 nee 5 laags broodje van maken met jam en banaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik het als saus gebruikt bij de macaroni, als smeersel tussen een drielaags broodje bestaande chocopasta, hagelsag - en dus - pindakaas, én heb ik een likgrage hond als huisdier genomen..
5 lagen... Dat past toch niet in mijn mond, damesmeisje. Maar wel een goed idee - al is het wel een beetje overdreven, het staat genoteerd. (Hm, ik moet eens een broodje banaan proberen, ook nooit gedaan!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Baas. Je moest er een 4 nee 5 laags broodje van maken met jam en banaan.
Heus wel. Banaan op brood is echt nice.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
5 lagen... Dat past toch niet in mijn mond, damesmeisje. Maar wel een goed idee - al is het wel een beetje overdreven, het staat genoteerd. (Hm, ik moet eens een broodje banaan proberen, ook nooit gedaan!.)
Eens kijken wat je allemaal in een Turkse broodje kan proppen zonder het broodje te scheuren.
Heb jij ooit banaan met chocolade in de oven gepropt? Ik hoor namelijk dat warme banaan met echte chocoladesaus het echt waard is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heus wel. Banaan op brood is echt nice.
*Honger gekregenmaar ontbijten gaat.
jaja.. wat was was voordat het was wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het als het geen weet je is? ZEG HET ME.
Maak danquote:Op zondag 15 mei 2011 10:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh oeps helemaal deze reeks vergeten. En ik sta nota bene in de OP hehehe.
Edit: En oh, ik wil niet zeuren ofzo, maar die OP kan veel beter ook.
Taal, cultuur en geschiedenis. Verder niet echt veel..maar dat is met de meeste landen zo in het Midden-Oostenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef HipHopDesk het volgende:
Hey... Ik ben geen koerd dus kan iemand me uitleggen wat de verschil(en) is/zijn tussen koerden en turken.
ik vind jou nickname echt een van de leukste hahaha leuk bedachtquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[Upd] Ophef over verhoren Turkse asielzoeker
http://www.u-producties.n(...)en-jongetje-oppakken
zeer interessant.
Bedankt, wel goed dat je hem in één keer zietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ik vind jou nickname echt een van de leukste hahaha leuk bedacht
ik zie ik zie wat jij niet zietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:31 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Bedankt, wel goed dat je hem in één keer ziet, heel vaak denken mensen dat het chinees is ofzo
(xiexie is bedankt in het mandarijns dáárom)
zoietsquote:
yes!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |