Ga je weer ordinair teksten jatten. Copycat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef zarGon het volgende:
Koerden op FOK! #3 breken teennagels op hobbelige gronden. had ik 'm genoemd.
ben ik niet hoor lieverd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens niet zo op je teentjes getrapt.
Omdat hij de lapo had?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom wilde jij een nieuwe Koerdische topic openen
ik had je een vraag gesteld trouwens
Omdat hij als laatst heeft gepost.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
jouw kapsalons zijn niet halal helaasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
waarom niet?
ik heb kapsalon meegenomen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
slacht ze zelf toch niet a tjappie
dan niet hoor
Lekker op het balkon slachten he...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
slacht ze zelf toch niet a tjappie
dan niet hoor
Het is een ongeschreven regel dat de persoon die een topic heeft volgepost een nieuw deel opent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met een leuke ondertoon, ja. De reden dat ik je vraag heb genegeerd.quote:ik had je een vraag gesteld trouwens
Ja, je weet wat ik ermee bedoel.. het heeft niks met last post te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel dat de persoon die een topic heeft volgepost een nieuw deel opent.
Tegenwoordig gaat het heel wat makkelijker dankzij "open nieuw deel".
[..]
Met een leuke ondertoon, ja. Meteen de reden dat ik je vraag negeer.
Niet? Vertel, ik weet niet wat je ermee bedoelt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, je weet wat ik ermee bedoel.. het heeft niks met last post te maken.
oo.. dat is wel jammerquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet? Vertel, ik weet niet wat je ermee bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |