Ga je weer ordinair teksten jatten. Copycat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef zarGon het volgende:
Koerden op FOK! #3 breken teennagels op hobbelige gronden. had ik 'm genoemd.
ben ik niet hoor lieverd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens niet zo op je teentjes getrapt.
Omdat hij de lapo had?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom wilde jij een nieuwe Koerdische topic openen
ik had je een vraag gesteld trouwens
Omdat hij als laatst heeft gepost.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
jouw kapsalons zijn niet halal helaasquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
waarom niet?
ik heb kapsalon meegenomen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
slacht ze zelf toch niet a tjappie
dan niet hoor
Lekker op het balkon slachten he...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
slacht ze zelf toch niet a tjappie
dan niet hoor
Het is een ongeschreven regel dat de persoon die een topic heeft volgepost een nieuw deel opent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met een leuke ondertoon, ja. De reden dat ik je vraag heb genegeerd.quote:ik had je een vraag gesteld trouwens
Ja, je weet wat ik ermee bedoel.. het heeft niks met last post te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel dat de persoon die een topic heeft volgepost een nieuw deel opent.
Tegenwoordig gaat het heel wat makkelijker dankzij "open nieuw deel".
[..]
Met een leuke ondertoon, ja. Meteen de reden dat ik je vraag negeer.
Niet? Vertel, ik weet niet wat je ermee bedoelt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, je weet wat ik ermee bedoel.. het heeft niks met last post te maken.
oo.. dat is wel jammerquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet? Vertel, ik weet niet wat je ermee bedoelt.
Wel grappig dat uitgerekend JIJ (!!!!!!)... mij beschuldigd van een "leuke ondertoon"quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, jammer inderdaad dat je het niet vertelt.
Oh well.
Nee geen nieuwe pingvriendjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dankje.
Heb je al veel nieuwe pingvriendjes gemaakt?
ik word je nieuwe pingvriendje in ruil voor een potato stickquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee geen nieuwe pingvriendjes
pfff wat doe je me aan. Nu ga ik de hele dag aan een potato stick denken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik word je nieuwe pingvriendje in ruil voor een potato stick
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
pfff wat doe je me aan. Nu ga ik de hele dag aan een potato stick denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Che_ het volgende:
[..]hmmmm more foodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo, genoeg eten in dit topic....
Nee, ik ga stickers sparen oke. Wat is dat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef Che_ het volgende:
Die fruitijs en chicken wrap
Als je niet weet wat dit is dan beter ga postzegels sparen
[ afbeelding ]
Haha het is een..quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:05 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, ik ga stickers sparen oke. Wat is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haha het is een..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat dan voor drankje? Doe nou eens lief
...
Ok oke het is melon-juicequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor drankje? Doe nou eens lief
Goed zo. Braaf zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok oke het is melon-juice
Ik ben er verslaafd aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |