Ubi cu te.... ne, Volim te!quote:
hahahahah....hebben ze dat van een liedje of gewoon zomaar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Ubi cu te.... ne, Volim te!
zo kan ik het ook, maar ik heb niet gegoogled eerlijk waar, ik heb het van vrienden(innen
)
Neej ze zijn gewoon Bosnischquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:40 schreef Shalimar het volgende:
[..]
hahahahah....hebben ze dat van een liedje of gewoon zomaar?
Kom je zelf uit Erbil of uit Suleymaniyah?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Erbil is best een mooie stad. Een dagje geweest deze zomer, mooie malls hebben ze!
Hmm? Lees jij iets over Suleymaniyah in mn post? Ik niet namelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 15:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kom je zelf uit Erbil of uit Suleymaniyah?
Zaxo kan ook wel, komen veel Joden vandaan btw.
Maar Erbil, of liever gezegd Hawler, is inderdaad een mooie stad. Veel nieuwe wolkenkrabbers, appartement complexen, industrieterreinen, fabrieken, winkelcentra, infrastructuur, etc.
Kwam je daar aan op het vliegveld of kwam je in Suleymaniyah aan? Wereld van verschil.
Ik hou er niet zo van.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
Da's lekker voedsel..
Wie is 'Klinkertje' trouwens?
quote:[b]Op vrijdag 6 januari 2012 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/:b]
[..]
Ik hou er niet zo van.De rest van het gezin wel helaas.
hihihih
Eten wat de pot schaft eh.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]. En toch nog eten hè?!
Ah. Duidelijk.
Argh, ik erger me aan dat spreekwoord Je laat me namelijk denken dat je moeder een lesbienne is.quote:
Hahaha, nee helaas ik moet je teleurstellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Argh, ik erger me aan dat spreekwoord Je laat me namelijk denken dat je moeder een lesbienne is..
Sarma!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, nee helaas ik moet je teleurstellen.
Mijn moeders dolmaaaaa.
Oh en het is laat, slaaptijd. Tot later jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |