Boeiend of het een land wordt of niet.quote:Op maandag 16 april 2012 12:15 schreef SpikedPsych het volgende:
Wisten jullie dat noord iraq bijna onafhankelijk is ? Als er maar 1 onafhankelijk land is dat het erkend hebben we koerdistan.
Ze kunnen zich in theorie elk moment onafhankelijk uitroepen, maar dat gaat pas gebeuren als Irak stabiel is en pas als ze kirkuk en mosul provincies bij de KRG voegen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:15 schreef SpikedPsych het volgende:
Wisten jullie dat noord iraq bijna onafhankelijk is ? Als er maar 1 onafhankelijk land is dat het erkend hebben we koerdistan.
Maar worden we dan niet aangevallen door de Turken, Iraniers, Syrie en Irak tegelijk?quote:Op maandag 16 april 2012 13:08 schreef Insane- het volgende:
[..]
Ze kunnen zich in theorie elk moment onafhankelijk uitroepen, maar dat gaat pas gebeuren als Irak stabiel is en pas als ze kirkuk en mosul provincies bij de KRG voegen.
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:47 schreef Insane- het volgende:
Syrie heeft interne problemen, Turkije heeft economische belangen, en Irak heeft dan niks te zeggen. Enige probleem kan Iran zijn die geen behoefte heeft aan een koerdische staat naast hun koerdische gebieden.
Een biertje smaakt mij ook 10 keer beter in 't zonnetje op vakantie dan in Nederland tijdens een regenachtige dagquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Ik mis ghas(hoe schrijf je dat eigenlijk), lekkerste voedsel ooit. Helemaal met yoghurt met komkommer.![]()
En valt het jullie ook op dat een banaan daar duizendmaal lekkerder smaakt.
Maar eten en drinken is daar zo anders. Cola daar heeft ook zoveel meer prik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een biertje smaakt mij ook 10 keer beter in 't zonnetje op vakantie dan in Nederland tijdens een regenachtige dag
Hier worden komkommers gekweekt in kassen, daar niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een biertje smaakt mij ook 10 keer beter in 't zonnetje op vakantie dan in Nederland tijdens een regenachtige dag
ben je nog boos?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier worden komkommers gekweekt in kassen, daar niet.
Ligt er aan wat voor cola je haalt. Hier heb je ook die blikjes prik met een klein beetje cola erbij voor 20 cent ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar eten en drinken is daar zo anders. Cola daar heeft ook zoveel meer prik.
Frisdrank daar is echt niet te pruimen. Raak er altijd ziek van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar eten en drinken is daar zo anders. Cola daar heeft ook zoveel meer prik.
Checkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:31 schreef TheHolyTiamat het volgende:
kan ik uit de OP gegooid worden? ik neem namelijk totaal niet deel uit van dit topic of dit onderwerp. ik weet niks van koerdistan, heb er geen mening over, politiek interesseert me niet, hou er niet van mezelf in een etnisch hokje te stoppen, etc etc.
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De Irakezen.
Wat doe ik ook eigenlijk in de OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |