En minipli.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou wel cult zijn, een oranje, met dobbelstenen aan de achteruitkijkspiegel
Wat is er dan mis met een elektrische auto?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoveel kost een beetje normale auto ook weer niet, toegeven ik heb ze momenteel niet in m'n achterzak zitten. Maar kom op, je gaat toch niet in zo'n half elektrische auto zitten?
Wat doet zij met een beitelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef betyar het volgende:
Zit mijn vrouw een beitel van me te verneuken, zeg ik er wat van en krijg je als antwoord: Jij pakt toch ook altijd mijn theedoeken.![]()
![]()
![]()
quote:
Jaja, gemeenschap van goederen hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef betyar het volgende:
Zit mijn vrouw een beitel van me te verneuken, zeg ik er wat van en krijg je als antwoord: Jij pakt toch ook altijd mijn theedoeken.![]()
![]()
![]()
Ligt eraan wat voor auto's.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met een elektrische auto?
Wat doet ze ermee? Een blik verf openmaken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
Dat kan jij toch veel beter?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Schroefgaatjes dichtzetten van de bolderkar.
Dat heeft ze al een keer gedaan met een maatje 32mm.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat doet ze ermee? Een blik verf openmaken?
Mijne juist te grootquote:
Nou dan, ik heb een elektrische auto gereden, en mits de juiste auto om de elektrische aandrijving heen zit (lees: BMW) dan zou ik er geen probleem mee hebben een dergelijke auto te rijden, mits hij qua actieradius hetzelfde als een diesel kan bereiken.quote:
Voor dat geld kan je 15 jaar lang 2x per week naar de hoeren gaan, das een stuk goedkoper (geen onderhoud, brandstof, alimentatie etc.).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef Morendo het volgende:
Zeg Remlof, waarom koop je gewoon niet een occasion Porsche van 25-35K?
Pussy Magnet man.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je 15 jaar lang 2x per week naar de hoeren gaan, das een stuk goedkoper (geen onderhoud, brandstof, alimentatie etc.).
Hmm. Zo'n grote zou ik daarvoor niet pakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat heeft ze al een keer gedaan met een maatje 32mm.
Wat feministisch.quote:
Scheren?quote:
Ow. Dat kan makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Schroefgaatjes dichtzetten van de bolderkar.
Sorry, Peugeot 107 en 207 voeren ze. En nu dus de iOn: https://www.greenwheels.c(...)/stap-in/Onze-auto-squote:
Hehehe.quote:
Echt, iedereen kijkt het Eurovision en de enige homo zit buiten met een sigaar en cognac?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het al op staan, maar het is weer de gewoonlijke abominabele kwaliteit
Dat ding kan niet eens over de verkeersdrempels in mijn wijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
49.5K. Dan heb je toch een toffe auto? In een provinciehoofdsatd als Arnhem zou je helemaal de blits maken.
Wat denkt u wel niet? Ik ben de Brandenburgse concerten aan het luisteren, en konijn in kriek aan het stoven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt, iedereen kijkt het Eurovision en de enige homo zit buiten met een sigaar en cognac?
De wereld op z'n kop.
Gelijk heb je. Ik heb het ook alleen maar opstaan omdat ik toch maar zit te fok!ken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt, iedereen kijkt het Eurovision en de enige homo zit buiten met een sigaar en cognac?
De wereld op z'n kop.
Dan parkeer je hem buiten je wijk en loop je een stukje naar huis toe. Jij denkt teveel in problemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ding kan niet eens over de verkeersdrempels in mijn wijk
Zonder nu de pedante autist uit te willen hangen, das een 1-serie cabrio. De X1 is de kleine SUV van BMW.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem uitstekend. Rustig en ingetogen en toch snel.
Ik vind hem maar wat lelijk. Dan liever zo'n Z-serie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem uitstekend. Rustig en ingetogen en toch snel.
Excuus. In ieder geval, ik zie die vrij vaak in mijn buurt rondrijden en ik vind hem er perfect uitzien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder nu de pedante autist uit te willen hangen, das een 1-serie cabrio. De X1 is de kleine SUV van BMW.
Leuke auto hoor, helemaal mee eens, rijdt lekker strak.
Vrouwenauto's helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind hem maar wat lelijk. Dan liever zo'n Z-serie.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat denkt u wel niet? Ik ben de Brandenburgse concerten aan het luisteren, en konijn in kriek aan het stoven.
Zowel het hoofd van het exterieurdesign als die van het interieurdesign van de huidige BMW Z4 waren vrouwen.quote:
Dat moest ik in Amsterdam ook, toen ik daar in onderhuur woonde. Binnen een week was ik de wieldoppen van m'n AX kwijtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan parkeer je hem buiten je wijk en loop je een stukje naar huis toe. Jij denkt teveel in problemen.
* zucht *quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben als echt rechtsmensch tegen fascisme
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef Reya het volgende:
Wee jullie, mijn connectie is in ere hersteld.
Dat is het mooie van de marktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:
De ouders van een vriend van me hebben een Ferrari thuis staan.
Als je dat ziet wil je echt niet meer anders
Nonsens. Alsof die vriend in kwestie niet gewoon rustig met een Golfje kan beginnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef robin007bond het volgende:
De ouders van een vriend van me hebben een Ferrari thuis staan.
Als je dat ziet wil je echt niet meer anders
En dat is ook waar....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
Heel leuk, maar er is meer in het leven.
Auto's zijn geweldige apparaten, maar het is maar dat dat is denk ik nog geen 2 procent van je totaal geluk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dat is ook waar....
Nu je dat zegt, eigenlijk begrijp ik ook niet wat ik nog met auto's heb...![]()
Als ik daar over nadenk, dan kom ik daar niet uit.
Ik vind de 370z beterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:35 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vind ik hem er nog wel redelijk uitzien. Koop hem later wel als tweede auto voor mijn vrouw en ga er vervolgens zelf in zitten
Je bedoelt de gezondheidsverklaring?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik krijg morgen ws de datum dat ik eindelijk mag afrijden, zodra je nl ergens op je eigen verklaring een vinkje zet mag je het hele circus bij het CBR door en ben je al 3 maanden bezig tot je toestemming krijgt om te mogen afrijden.
Als je je geluk uit je auto moet halen is het sowieso wel heel erg triest met je gesteldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Auto's zijn geweldige apparaten, maar het is maar dat dat is denk ik nog geen 2 procent van je totaal geluk.
Idd, geef mij gewoon een leuke BMW 118d en je hoort mij echt niet meer, is een hele fijne auto waar je veel plezier aan kan beleven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nonsens. Alsof die vriend in kwestie niet gewoon rustig met een Golfje kan beginnen.
Natuurlijk is het leuk als je ouders een leuke auto hebben, maar dat wilt niet zeggen dat je nooit meer anders neemt
Waar moet je je geluk dan uit halen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je je geluk uit je auto moet halen is het sowieso wel heel erg triest met je gesteld
Ook die en een gesprekje van 10 minuten bij een psychiater a 120 euro en een rijtest(die beiden eens in de drie jaar herhaald moeten worden).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt de gezondheidsverklaring?
Waar, maar ook jij rijdt liever in een 9-11 dan in een opel-astra.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je je geluk uit je auto moet halen is het sowieso wel heel erg triest met je gesteld
Uit je huis, fiets en meubels.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar moet je je geluk dan uit halen?
Uit tevredenheid met je leven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar moet je je geluk dan uit halen?
Waarom vul jij zo'n nietszeggende formaliteit dan eerlijk in?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ook die en een gesprekje van 10 minuten bij de psych a 120 euro en een rijtest.
En daar maakt de auto ook deel van uit.quote:
En dat is niet materialistisch?quote:
Maar waar moet je dan precies tevreden mee zijn?quote:
Voor het geval dat ik eens in een ongeluk verzeild raak en ze een doosje ritalin waar zo'n grote gele sticker op staat in mn dashboardkastje zou zitten, als de politie daarnaast ook nog met speeksel en/of bloedtesten zou gaan werken dan zien ze die amvitamines natuurlijk ook meteen terug.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom vul jij zo'n nietszeggende formaliteit dan eerlijk in?
Ja, maar als je vrouw geen seks meer met je wil maakt het je niet echt gelukkiger denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dat is niet materialistisch?
[..]
Maar waar moet je dan precies tevreden mee zijn?
Stel je voor je bent heel tevreden met de auto die je rijdt, valt dat er ook onder?
Ben ik op zich wel met je eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Auto's zijn geweldige apparaten, maar het is maar dat dat is denk ik nog geen 2 procent van je totaal geluk.
Daar gaat het niet om, maar ik vraag me gewoon af hoe je "geluk" moet definieren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar als je vrouw geen seks meer met je wil maakt het je niet echt gelukkiger denk ik
De droom is mooier dan de werkelijkheid, het is gewoon ontzettend ''heerlijk'' om je ergens over te verlekkeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ben ik op zich wel met je eens.
Ik heb me altijd lekker gemaakt met auto's die ik toch nooit kan rijden. Gewoon omdat je toekomst een farce blijkt.
Garantie voor ongeluk.
Geluk is ook vaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar ik vraag me gewoon af hoe je "geluk" moet definieren.
Speciaal een account aangemaakt, dat zijn gewoon mensen die een bepaalde discussie willen uitlokken en dat nodig hebben voor school of een onderzoek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef Cerbie het volgende:
Integratie, te pas en te onpas.
14 jarigen op Fok!
Nog zo naïef. Kan zo uit één van die werkstukken komen die vanmiddag gelinked werden.
Je bent links?quote:
Daar ben je echt zelf voor verantwoordelijk. Er zijn zat mensen die met 1200 in de maand heerlijk kunnen genieten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geluk is ook vaag.
Ik vraag me af waarom de een meer recht heeft op geluk dan de ander.
Dat is maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De droom is mooier dan de werkelijkheid, het is gewoon ontzettend ''heerlijk'' om je ergens over te verlekkeren.
Daar hoor ik dan weer niet bijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben je echt zelf voor verantwoordelijk. Er zijn zat mensen die met 1200 in de maand heerlijk kunnen genieten.
Niemand "verleent" recht op geluk, dus is er ook niemand die "meer recht" op geluk heeft, er zijn wel gelukkigere mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geluk is ook vaag.
Ik vraag me af waarom de een meer recht heeft op geluk dan de ander.
Voor een stuk gelukbeleving wel, ja..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben je echt zelf voor verantwoordelijk. Er zijn zat mensen die met 1200 in de maand heerlijk kunnen genieten.
Ik ook niet, maar het schijnt mogelijk te zijn.quote:
Hoe weet jij nou dat je met een dergelijk inkomen niet gelukkig bent?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het schijnt mogelijk te zijn.
Inschattingsvermogen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat je met een dergelijk inkomen niet gelukkig bent?
Ik heb een buurjongen die raak iets aan en alles wordt goud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niemand "verleent" recht op geluk, dus is er ook niemand die "meer recht" op geluk heeft, er zijn wel gelukkigere mensen.
Nee, ik heb dat ook gemerkt, kon er gelijk 3-4 mm afslijpen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Zo'n grote zou ik daarvoor niet pakken.
De vloek van Midas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb een buurjongen die raak iets aan en alles wordt goud.
Wat heeft hij wat ik niet heb?
Karma.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een unieke combinatie van talenten, die anderen moeten ontberen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga straks de KLB weer eens flink op de kast jagenNu al zin in
Al in geen 2 jaar meer gedaan.
Dan weet jij nu ook wat veel mensen hier bij jou denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof absoluut in een wereld waarin wij verbonden zijn en ons lot van daaruit wordt bepaald.quote:
Ik denk dat er meer is dan dat....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een unieke combinatie van talenten, die anderen moeten ontberen?
Is het ook al eens in je opgekomen dat niet alles een reden heeft maar veel dingen in onze wereld gewoon "toeval" zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut in een wereld waarin wij verbonden zijn en ons lot van daaruit wordt bepaald.![]()
Ik kan mij kapot denken, maar ik kom daar niet uit.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga straks de KLB weer eens flink op de kast jagenNu al zin in
Al in geen 2 jaar meer gedaan.
Blijf daar maar 2 jaar. Of langer als je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doch, gelooft u ook in wedervleeswording?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut in een wereld waarin wij verbonden zijn en ons lot van daaruit wordt bepaald.![]()
Ik kan mij kapot denken, maar ik kom daar niet uit.
Nee, daar leer je vrijwel niets. Hier zijn enkele users waar ik nog wat van opsteek, en nee, dan bedoel ik niet de sigaret.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Blijf daar maar 2 jaar. Of langer als je wil.
Toeval, kan........ Maar nog meer in de tegenhanger van determinisme? Lotsbestemming? Voorzienigheid?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het ook al eens in je opgekomen dat niet alles een reden heeft maar veel dingen in onze wereld gewoon "toeval" zijn?
Door wie...?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toeval, kan........ Maar nog meer in de tegenhanger van determinisme? Lotsbestemming? Voorzienigheid?
Je leven is voor je geboorte al in grote lijnen al bepaald. Daarbinnen heb je nog een beperkte levensruimte. Je plek, je rang is bij voorbaat bepaald.
Door wie is het bepaald, en waar is het bepaald? Staat dat ergens in een boek?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toeval, kan........ Maar nog meer in de tegenhanger van determinisme? Lotsbestemming? Voorzienigheid?
Je leven is voor je geboorte al in grote lijnen al bepaald. Daarbinnen heb je nog een beperkte levensruimte. Je plek, je rang is bij voorbaat bepaald.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het Christelijk geloof sluit dat uit, maar als wetenschapper kan ik dat niet uitsluiten. Als ik het wil verklaren, dan kom ik onverhoopt daar wel eens op uit, ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, gelooft u ook in wedervleeswording?
Sluit het christelijk geloof dat wel uit eigenlijk? Jezus stond tenslotte ook uit zn graf op en je zou de omschrijving van de hemel of de hel ook als wedergeboorte kunnen beschouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het Christelijk geloof sluit dat uit, maar als wetenschapper kan ik dat niet uitsluiten. Als ik het wil verklaren, dan kom ik onverhoopt daar wel eens op uit, ja.
Het is toch alleen je ziel die opstijgt naar boven?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sluit het christelijk geloof dat wel uit eigenlijk? Jezus stond tenslotte ook uit zn graf op en je zou de omschrijving van de hemel of de hel ook als wedergeboorte kunnen beschouwen.
Heeft een mens überhaupt wel een ziel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is toch alleen je ziel die opstijgt naar boven?
Ja, en die weegt 21 gram.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft een mens überhaupt wel een ziel?
Dat zal niet lukken om dat met de "materialistische wetenschap" te verklaren. Het andere terrein, is nogal braakliggend gebied.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Door wie is het bepaald, en waar is het bepaald?
Dat zal dat of mislukken of je moet het aan het einde van de levencylcus verantwoorden waardoor je een nieuwe plaats toegewezen krijgt.quote:En wat als je nu tegen dat "plan" ingaat, wat dan?
21?quote:
Nee gewoon de aarde.quote:
Magnolia is ook een must see inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik Magnolia beter vond. Beetje zelfde verhaal wel.
En nu ben je natuurlijk weer haar liefjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Magnolia is ook een must see inderdaad.
Ben net met mevrouw Tem naar de bios geweest. The King's Speech hadden we nog niet gezien. Was goed te doen
Bijzonder onderwijs, in plaats van dat deze kinderen rekenen en taal leren krijgen ze godsdienst en maatschappijleer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef Picchia het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom kinderen geleerd wordt om over ieder onderwerp, waar zij geen verstand van hebben, hun eigen waardeloze mening te waarderen, en die vervolgens ongevraagd te geven.
Kritisch denken en nieuwsgierig zijn dragen bij aan hun ontwikkeling. Vasthouden en het herhalen van de eigen mening niet. Bij godsdienst educatie leren ze al helemaal het tegenovergestelde van kritisch denken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bijzonder onderwijs, in plaats van dat deze kinderen rekenen en taal leren krijgen ze godsdienst en maatschappijleer.
Natuurlijk zal je altijd vragen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
Was er maar een lot.. Er zijn zo veel externe factoren die invloed hebben.
Als je sommige mensen ziet lijden, dan kan het niet voorbestemd zijn, lijkt mij. Of God zou wel heel cruel zijn
Inderdaad! Zo mooi is dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een prachtig stuk gespeeld door Wilhelm Kempff, je ziet hoe die man opgaat in de muziek.![]()
Kan mij dat bommen, zet hem wel bij mijn ouders. Nog gratis parkeren ook. Hier in A'dam doe ik alles op de fietsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is toch geen makkelijke auto. Hoe wil je je bier vervoeren?? Dak open en een spanbandje??
karretje erachter met een touwtje vastmaken aan je bumper en meesleuren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is toch geen makkelijke auto. Hoe wil je je bier vervoeren?? Dak open en een spanbandje??
Denk het welquote:
Kinderwagentje erachter inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
karretje erachter met een touwtje vastmaken aan je bumper en meesleuren.
Dat is wel leuk, maar aan een extra uurtje spelling had de klas waarschijnlijk meer gehad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wij moesten op de basisschool een werkstuk maken over prinsjesdag, het kwam vooral neer op de keuzes van de ouders gecombineert met uitgeknipte karikaturen uit de krant.
Op 40 sec. begaat ie een foutje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een prachtig stuk gespeeld door Wilhelm Kempff, je ziet hoe die man opgaat in de muziek.![]()
Montessori he, en dan ook nog katholiek, in het eerste half jaar was je bezig met een kerst concert, tot de paasvakantie met een paasconcert en tussendoor moest je zelf maar bepalen hoe je op tijd je taken af kon ronden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, maar aan een extra uurtje spelling had de klas waarschijnlijk meer gehad.
Wel 50 cent betalen voor de winkelwagenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
karretje erachter met een touwtje vastmaken aan je bumper en meesleuren.
Het was ook een impliciete kritiek op jouw post. Lees hem nog maar eens door.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Montessori he, en dan ook nog katholiek.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef Morendo het volgende:
Sowieso vind ik Beethoven een wel erg simpele componist.
Voor Mozart gaat die vlieger niet echt op. Maar nee, ik ben geen fan van Beethoven.quote:
Wel een hoop gedonder met MG's weet ik van mijn pa, maarja, als studentenkarretje heeft het wel zijn charme. Kost ook geen drol aan belasting en een eerste auto koop je niet voor de lange termijnquote:
Ik lees ook wel dat ik ze maak, maar om ze nou te editten in een SC.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het was ook een impliciete kritiek op jouw post. Lees hem nog maar eens door.
Tis net een vrouw, je denkt dat het voor korte termijn is maar op een gegeven moment kom je er niet meer vanaf en kost het je klauwen met geld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel een hoop gedonder met MG's weet ik van mijn pa, maarja, als studentenkarretje heeft het wel zijn charme. Kost ook geen drol aan belasting en een eerste auto koop je niet voor de lange termijnAlthans ik niet.
Mijn eerste auto was voor wat ervaring op te doen, de tweede werd al sportiever.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel een hoop gedonder met MG's weet ik van mijn pa, maarja, als studentenkarretje heeft het wel zijn charme. Kost ook geen drol aan belasting en een eerste auto koop je niet voor de lange termijnAlthans ik niet.
Ach, liever in een auto dan op een oude fiets hè.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was voor wat ervaring op te doen, de tweede werd al sportiever.
Precies, mijn eerste auto was een oude opel kadet (4 versnellingen)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Op die manier had ik het nog niet gelezen.......quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ach, liever in een auto dan op een oude fiets hè.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ach, liever in een auto dan op een oude fiets hè.
Op wat voor manier?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Op die manier had ik het nog niet gelezen.......
Die had ik ook als eerstequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, mijn eerste auto was een oude opel kadet (4 versnellingen)meer geld had ik in die tijd niet. Toentertijd wel nog mee naar frankrijk geweest.
haha, eigenlijk moest ik een Manta hebben aangezien ik in de buurt van het Westland woonde en een bijbaantje in de kassen hadquote:
Zomaar WWII gemist.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in deze sc keek stond-ie op 1932....
En dat is hoelang geleden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in deze sc keek stond-ie op 1932....
Wat doe je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet jongen, ik moet ook nog werken hè...
Gewoon kappen met die onzin. Songfestivalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
Nederland moet gewoon dit nummer naar het Songfestival sturen:
winnen we gegarandeerd.
Hoezo dit nou weer?quote:
Daar kom je de voorronden ook niet mee door aangezien het hele oostblok geen punten zal geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
winnen we gegarandeerd.
Ik las effe het topic over de Eerste Kamer. Iemand die gaat juichen omdat de SGP mogelijk voor een meerderheid zorgt, is gewoon een verkapte gristen-fundi.quote:
Ja dat bedoelde ik niet. Meer van schoonmaker/leidinggevende/programmeur/etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Keihard werken?
(Ik vraag het nog maar eens).
De regeringspartijen zijn dat ook, aangezien ze ook juichen vanwege de door de SGP verkregen meerderheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las effe het topic over de Eerste Kamer. Iemand die gaat juichen omdat de SGP mogelijk voor een meerderheid zorgt, is gewoon een verkapte gristen-fundi.
Ja man, ik ben inderdaad de pleitbezorger voor het afschaffen van abortus, euthanasie, koopzondagen, en alles subsidiëren waar ''chr'' voor staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las effe het topic over de Eerste Kamer. Iemand die gaat juichen omdat de SGP mogelijk voor een meerderheid zorgt, is gewoon een verkapte gristen-fundi.
Wel een catchy tune.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
winnen we gegarandeerd.
Oud zuid?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, ik zag Gretta vandaag. Ik kon een proestende lach niet onderdrukken.
Je hoort mij niets anders beweren. Niet voor niets word ik kotsmisselijk van dit kabinet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De regeringspartijen zijn dat ook, aangezien ze ook juichen vanwege de door de SGP verkregen meerderheid.
Nu je het zegt kijk ik naar de TV (had hem al 5 minuten geleden omgezet), nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef Tem het volgende:
Ik dacht dat P&W zou zijn zit ik naar de vrienden van VS te kijken.....
Dat begrijp ik dan niet, wat je ermee bedoelt, bedoel ik...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik niet. Meer van schoonmaker/leidinggevende/programmeur/etc.
Waarom sta je dan te juichen als het kabinet in zee gaat met fundamentalisten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja man, ik ben inderdaad de pleitbezorger voor het afschaffen van abortus, euthanasie, koopzondagen, en alles subsidiëren waar ''chr'' voor staat.
Fundamentalisten zijn nog niet persé extremisten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom sta je dan te juichen als het kabinet in zee gaat met fundamentalisten?
Ik vind ze niet fundamentalistisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom sta je dan te juichen als het kabinet in zee gaat met fundamentalisten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Nee, maar ze zijn wel maf genoeg om te beseffen dat je er niet mee in zee moet gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fundamentalisten zijn nog niet persé extremisten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind ze niet fundamentalistisch.Wat bedoel je met grijzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van die ''vulva'' gaat de proleet in kwestie geen moer aan. En ja, ik weet wat hard werken is, goed?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan niet, wat je ermee bedoelt, bedoel ik...
Mensen moeten gewoon keihard werken soms en kunnen dan niet slabakken in een sc op FOK! en als ze dan zien dat dat nummertje ineens 13x over de kop gaat dan hebben ze een bepaalde reactie... dat bedoelde ik..
Ik heb wel meegekregen dat iemand je vroeg of je weleens een vulva hebt aangeraakt, wat ik alleen vraag is of je weet wat keihard werken inhoudt...
nofi uiteraard.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind ze niet fundamentalistisch.Dat mag geen verrassing heten gezien je roots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Tja, hetzelfde geldt wat mij betreft voor de SP, PvdD, PvdA en GL.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn wel maf genoeg om te beseffen dat je er niet mee in zee moet gaan.
Je hebt vulva gegoogeld he...............eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat van die ''vulva'' gaat de proleet in kwestie geen moer aan. En ja, ik weet wat hard werken is, goed?
Zegt iemand die mogelijk GroenLinks stemt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag geen verrassing heten gezien je roots.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt vulva gegoogeld he...............eerlijk zijn.
Ja, dat mag. En nu?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, hetzelfde geldt wat mij betreft voor de SP, PvdD, PvdA en GL.
Dat denken is niet je sterkste kant he?quote:
Ja, en?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt iemand die mogelijk GroenLinks stemt.
Nee, ik ben geen pakkenman.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Soms denk ik dat Bet extreem streetwise is en ook prima in het bedrijfsleven zou kunnen functioneren.
Iets met vulkanen toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt vulva gegoogeld he...............eerlijk zijn.
Zelfs dat zou geaccepteerd worden. Beetje a la Phil Collins die een afspraak met de queen had en zich niet aan de kledingcode had gehouden, wat zij stiekem alleen maar leuk vondquote:
Sommige zullen nog verbaasd zijn op de meet heb ik zo het gevoel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Soms denk ik dat Bet extreem streetwise is en ook prima in het bedrijfsleven zou kunnen functioneren.
Wat wil je nou van me? Ik ben fel tegenstander van de SGP en jij trekt de linkse partijen niet. Oke, en nu?quote:
Waar wil je hem zoal voor inzetten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfs dat zou geaccepteerd worden. Beetje a la Phil Collins die een afspraak met de queen had en zich niet aan de kledingcode had gehouden, wat zij stiekem alleen maar leuk vond
Deals sluiten. PR, mensen beetje warm maken, moraal hoog houden. Ik zie dat wel gebeuren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar wil je hem zoal voor inzetten?
Okee, dat interesseert ook niemand of je van de vulva of piemol bent, maar heb je echt ooit hard gewerkt? Waar dan? Hoe en waarom? Je bent toch 19?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat van die ''vulva'' gaat de proleet in kwestie geen moer aan. En ja, ik weet wat hard werken is, goed?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deals sluiten. PR, mensen beetje warm maken, moraal hoog houden. Ik zie dat wel gebeuren.
Is het tijd voor jou om in te binden en te beseffen dat je fout zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je nou van me? Ik ben fel tegenstander van de SGP en jij trekt de linkse partijen niet. Oke, en nu?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfs dat zou geaccepteerd worden. Beetje a la Phil Collins die een afspraak met de queen had en zich niet aan de kledingcode had gehouden, wat zij stiekem alleen maar leuk vond
18, waar gaat je natuurlijk niets aan. Beschrijving kun je wel krijgen, ik heb wel eens van 16:45 tot 5:00 in een fabriek gestaan dozen stapelen, en ja dat ging op hoog tempo. En nog wel meer van dat soort dingen, maar ik voel mij niet zo geroepen om dat zomaar zonder opgaaf van redenen te vermelden op een forum.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dat interesseert ook niemand of je van de vulva of piemol bent, maar heb je echt ooit hard gewerkt? Waar dan? Hoe en waarom? Je bent toch 19?
Neuh, ik ben fel gekant tegen de SGP en verafschuw elke vorm van samenwerking met die partij. Blijkbaar koester jij dezelfde gevoelens jegens linkse partijen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is het tijd voor jou om in te binden en te beseffen dat je fout zit.
Babbelen, ik zou zo op de markt kunnen gaan staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deals sluiten. PR, mensen beetje warm maken, moraal hoog houden. Ik zie dat wel gebeuren.
Op FOK bedoel je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
Over hard werken gesproken; ik heb de afgelopen 4 dagen genoeg uurtjes gemaakt om de rest van de maand weer niets te doen
Dat is iets wat iedereen kan. Ik heb liever iemand die gewoon op kantoor zit en uitrekent hoe het met de solvabiliteit staat van het bedrijf, of de omzet. En ja, zo nu en dan een kijkje op de werkvloer kan geen kwaad, maar schiet daarin niet door.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
Bovendien lijkt mij niet het type dat neerkijkt op mensen en dat vind ik de grootste pre die iemand kan hebben. Als ik later zie dat iemand gewoon een praatje maakt met bijv. de schoonmakers en een mensenmens blijkt te zijn die met iedereen vrolijk praat ben ik meteen fan.
Leuke werkweek qua uren heb je dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
Over hard werken gesproken; ik heb de afgelopen 4 dagen genoeg uurtjes gemaakt om de rest van de maand weer niets te doen
Neuh. Daadwerkelijk bij mijn werkgeverquote:
Really?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is iets wat iedereen kan. Ik heb liever iemand die gewoon op kantoor zit en uitrekent hoe het met de solvabiliteit staat van het bedrijf, of de omzet. En ja, zo nu en dan een kijkje op de werkvloer kan geen kwaad, maar schiet daarin niet door.
Dat moet dan een flinke vetpot zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
Ben er nog wel een paar keer maar wat ik daarmee verdien is puur voor onzindoeleinden bestemdquote:
Als het moet dan schakel ik zo ja. Nee, dat is inderdaad niet iets wat ik op FOK! doequote:
Op een forum waar je soortgenoten zeggen keihard te werken en in nauwelijks twee dagen 13x een topic van 300 posts volblaffen, mag je als 18-jarige best opmerken dat je het vreemd vindt dat die topics zo snel volgeblaft worden terwijl jij dozen staat te stapelen, hoor. Geen probleem hier bij mij wmb. Je werkt of je blaft topics vol, toch? Dat laatste is geen werken, laat staan keihard werken, als argumentatie tegen linkschen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
18, waar gaat je natuurlijk niets aan. Beschrijving kun je wel krijgen, ik heb wel eens van 16:45 tot 5:00 in een fabriek gestaan dozen stapelen, en ja dat ging op hoog tempo. En nog wel meer van dat soort dingen, maar ik voel mij niet zo geroepen om dat zomaar zonder opgaaf van redenen te vermelden op een forum.
Geen hart voor de zaak dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben er nog wel een paar keer maar wat ik daarmee verdien is puur voor onzindoeleinden bestemd
Ik kan er mijn horlogehobby goed van bekostigenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet dan een flinke vetpot zijn.
Doe toch niet zo sentimenteel man. Ik weet ook wel dat ik de laatste weken abnormaal veel post, ten eerste had ik vakantie, ten tweede heb ik examentraining van school en dat is maar 2 uurtjes, en vooral smorgens. En straks na de examens in de vakantie ga ik gewoon met me dikke bakkes ''an't wark''.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op een forum waar je soortgenoten zeggen keihard te werken en in nauwelijks twee dagen 13x een topic van 300 posts volblaffen, mag je als 18-jarige best opmerken dat je het vreemd vindt dat die topics zo snel volgeblaft worden terwijl jij dozen staat te stapelen, hoor. Geen probleem hier bij mij wmb. Je werkt of je blaft topics vol, toch? Dat laatste is geen werken, laat staan keihard werken, als argumentatie tegen linkschen.
Een MG F??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben er nog wel een paar keer maar wat ik daarmee verdien is puur voor onzindoeleinden bestemd
Vanaf nu welquote:
Voor mij hoeft het niet hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe toch niet zo sentimenteel man. Ik weet ook wel dat ik de laatste weken abnormaal veel post, ten eerste had ik vakantie, ten tweede heb ik examentraining van school en dat is maar 2 uurtjes, en vooral smorgens. En straks na de examens in de vakantie ga ik gewoon met me dikke bakkes ''an't wark''.
Je moet ook niet met beitels op de weegschaal gaan staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Het niet roken ging me beter af. Ik ben wel 2.3 kilo kwijt ondertussen.
Dat was ik ook niet van plan, FOK! zie ik gewoon als een platforum waar ik informatie kan opdoen/trollen/discussiëren ( en de fijne kneepjes leren), en nog eens informatie opdoen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet hoor..
Dat is aan jou, is wmb geen morele wet.
Je bent toch niet ziek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Het niet roken ging me beter af. Ik ben wel 2.3 kilo kwijt ondertussen.
's Morgens na de koffie en het verplichte wc bezoek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet ook niet met beitels op de weegschaal gaan staan.
Fok! levert een grote bijdrage aan de algemene ontwikkeling van jongerenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan, FOK! zie ik gewoon als een platforum waar ik informatie kan opdoen/trollen/discussiëren ( en de fijne kneepjes leren), en nog eens informatie opdoen.
Ikzelf ben van een generatie die elk soort werk goed vindt, maakt niet uit wat soort werk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan, FOK! zie ik gewoon als een platforum waar ik informatie kan opdoen/trollen/discussiëren ( en de fijne kneepjes leren), en nog eens informatie opdoen.
Zou het?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fok! levert een grote bijdrage aan de algemene ontwikkeling van jongeren
Klopt, van bepaalde users (ze zijn op 1 hand te tellen) kun je best veel opsteken, en voor de rest is het toch vooral een beetje tussen de regels doorlezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fok! levert een grote bijdrage aan de algemene ontwikkeling van jongeren
Ik ken je leeftijd, maar ik wijs ook geen werk af. Alleen leer ik toch liever even door zodat ik geen timmerman of schoonmaker hoef te worden. Sorry, klinkt cru, is het ook. Maar zo is het wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ikzelf ben van een generatie die elk soort werk goed vindt, maakt niet uit wat soort werk..
Dat geouwehoer op FOK doe je in je vrije tijd.
Beidequote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou het?
Of moet je gewoon wat boeken lezen?
Is toch geouwehoer. Mensen trekken naar andere mensen met dezelfde mening. Dat bevestigt nl. hun vooroordelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, van bepaalde users (ze zijn op 1 hand te tellen) kun je best veel opsteken, en voor de rest is het toch vooral een beetje tussen de regels doorlezen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken je leeftijd, maar ik wijs ook geen werk af. Alleen leer ik toch liever even door zodat ik geen timmerman of schoonmaker hoef te worden. Sorry, klinkt cru, is het ook. Maar zo is het wel natuurlijk.
O sorry.quote:
Is niets mis met timmerman of schoonmaker, en ook niet met doorleren, dat laatste is iets dat ik zeer zou bemoedigen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken je leeftijd, maar ik wijs ook geen werk af. Alleen leer ik toch liever even door zodat ik geen timmerman of schoonmaker hoef te worden. Sorry, klinkt cru, is het ook. Maar zo is het wel natuurlijk.
Deels waar, maar in echt verhitte discussie (die zijn er niet zoveel) dan kijk ik ook echt naar mijn punten en zo nodig schaaf ik die wat bij, en dan ben ik mans genoeg om dat toe te geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is toch geouwehoer. Mensen trekken naar andere mensen met dezelfde mening. Dat bevestigt nl. hun vooroordelen.
Zo werkt het hele internet ook, zoeken naar bronnen die je vooroordelen bevestigen, toch?
En van dat laatste recht maak ik dankbaar gebruik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is niets mis met timmerman of schoonmaker, en ook niet met doorleren, dat laatste is iets dat ik zeer zou bemoedigen.
Okee, dat hoop ik dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deels waar, maar in echt verhitte discussie (die zijn er niet zoveel) dan kijk ik ook echt naar mijn punten en zo nodig schaaf ik die wat bij, en dan ben ik mans genoeg om dat toe te geven.
Zolang je niet te beroerd bent om te gaan werken als het echt moet, dus werk boven uitkering verkiest. Is het allemaal oké toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankzij het socialisme.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En van dat laatste recht maak ik dankbaar gebruik.
En als je een goede baan hebt en je wordt ontslagen, krijg je een WW-uitkering, is dat niet goed dan? Daar had je voor betaald toch door je premies?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zolang je niet te beroerd bent om te gaan werken als het echt moet, dus werk boven uitkering verkiest. Is het allemaal oké toch?
Uiteindelijk wel, omdat ik het niet over mijn hart kan krijgen om te gaan teren op belastingcenten. Maar eerlijk gezegd hoop ik niet ooit voor zo'n dilemma te staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zolang je niet te beroerd bent om te gaan werken als het echt moet, dus werk boven uitkering verkiest. Is het allemaal oké toch?
Wat precies?quote:
In het stof voor de Rooms-Katholiekers, of andere liefdadigheidsverschaffers???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien kon die anders een beroep doen op liefdadigheid
Nee, het kapitalisme zorgde voor de welvaart zodat uiteindelijk dit soort dingen betaalt kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat jij je scholing kunt verlengen na je 18de?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, het kapitalisme zorgde voor de welvaart zodat uiteindelijk dit soort dingen betaalt kunnen worden.
Waar, als mensen de WW zouden gebruiken waarvoor het hoort. Ander werk zoekenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En als je een goede baan hebt en je wordt ontslagen, krijg je een WW-uitkering, is dat niet goed dan? Daar had je voor betaald toch door je premies?
Precies de reden waarom men het socialisme niet socialisme noemt ten onzent, maar sociaaldemocratie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, het kapitalisme zorgde voor de welvaart zodat uiteindelijk dit soort dingen betaalt kunnen worden.
Misschien van een aardige Fok!-er o.i.d.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In het stof voor de Rooms-Katholiekers, of andere liefdadigheidsverschaffers???
Want de mensen in de WW teren liever op 70% van het laatst verdiende loon??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar, als mensen de WW zouden gebruiken waarvoor het hoort. Ander werk zoeken
Dat doen ze toch, of denk je van niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
dotCummunism?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien van een aardige Fok!-er o.i.d.
Nee, ze moeten er zo snel mogelijk weer uit, en de huidige 3 jaar die men krijgt bij volledig opgebouwde rechten is natuurlijk om smadelijk om te lachen, gieren, en brullen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Want de mensen in de WW teren liever op 70% van het laatst verdiende loon??![]()
Natuurlijk doen ze dat dat kost ze maar 30%.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch, of denk je van niet?
Denk je dat mensen die in de WW zitten gewoon lekker op hun bank blijven zitten?
Gewoon aanpakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat dat kost ze maar 30%.
Het stoort jou dat iemand met een goede functie niet de eerste de beste baan neemt die hij kan krijgen. Ik moet bekennen dat ik niet direct aan de slag ga als schoonmaker als ik wordt ontslagen. Dan wacht ik bij voorkeur wat langer en ga op zoek naar een baan in mijn beroepsgroep.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |