haha, eigenlijk moest ik een Manta hebben aangezien ik in de buurt van het Westland woonde en een bijbaantje in de kassen hadquote:
Zomaar WWII gemist.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in deze sc keek stond-ie op 1932....
En dat is hoelang geleden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in deze sc keek stond-ie op 1932....
Wat doe je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet jongen, ik moet ook nog werken hè...
Gewoon kappen met die onzin. Songfestivalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
Nederland moet gewoon dit nummer naar het Songfestival sturen:
winnen we gegarandeerd.
Hoezo dit nou weer?quote:
Daar kom je de voorronden ook niet mee door aangezien het hele oostblok geen punten zal geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
winnen we gegarandeerd.
Ik las effe het topic over de Eerste Kamer. Iemand die gaat juichen omdat de SGP mogelijk voor een meerderheid zorgt, is gewoon een verkapte gristen-fundi.quote:
Ja dat bedoelde ik niet. Meer van schoonmaker/leidinggevende/programmeur/etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Keihard werken?
(Ik vraag het nog maar eens).
De regeringspartijen zijn dat ook, aangezien ze ook juichen vanwege de door de SGP verkregen meerderheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las effe het topic over de Eerste Kamer. Iemand die gaat juichen omdat de SGP mogelijk voor een meerderheid zorgt, is gewoon een verkapte gristen-fundi.
Ja man, ik ben inderdaad de pleitbezorger voor het afschaffen van abortus, euthanasie, koopzondagen, en alles subsidiëren waar ''chr'' voor staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik las effe het topic over de Eerste Kamer. Iemand die gaat juichen omdat de SGP mogelijk voor een meerderheid zorgt, is gewoon een verkapte gristen-fundi.
Wel een catchy tune.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:55 schreef dotCommunism het volgende:
winnen we gegarandeerd.
Oud zuid?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, ik zag Gretta vandaag. Ik kon een proestende lach niet onderdrukken.
Je hoort mij niets anders beweren. Niet voor niets word ik kotsmisselijk van dit kabinet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De regeringspartijen zijn dat ook, aangezien ze ook juichen vanwege de door de SGP verkregen meerderheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |