Iets met vulkanen toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt vulva gegoogeld he...............eerlijk zijn.
Zelfs dat zou geaccepteerd worden. Beetje a la Phil Collins die een afspraak met de queen had en zich niet aan de kledingcode had gehouden, wat zij stiekem alleen maar leuk vondquote:
Sommige zullen nog verbaasd zijn op de meet heb ik zo het gevoel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Soms denk ik dat Bet extreem streetwise is en ook prima in het bedrijfsleven zou kunnen functioneren.
Wat wil je nou van me? Ik ben fel tegenstander van de SGP en jij trekt de linkse partijen niet. Oke, en nu?quote:
Waar wil je hem zoal voor inzetten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfs dat zou geaccepteerd worden. Beetje a la Phil Collins die een afspraak met de queen had en zich niet aan de kledingcode had gehouden, wat zij stiekem alleen maar leuk vond
Deals sluiten. PR, mensen beetje warm maken, moraal hoog houden. Ik zie dat wel gebeuren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar wil je hem zoal voor inzetten?
Okee, dat interesseert ook niemand of je van de vulva of piemol bent, maar heb je echt ooit hard gewerkt? Waar dan? Hoe en waarom? Je bent toch 19?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat van die ''vulva'' gaat de proleet in kwestie geen moer aan. En ja, ik weet wat hard werken is, goed?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deals sluiten. PR, mensen beetje warm maken, moraal hoog houden. Ik zie dat wel gebeuren.
Is het tijd voor jou om in te binden en te beseffen dat je fout zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je nou van me? Ik ben fel tegenstander van de SGP en jij trekt de linkse partijen niet. Oke, en nu?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfs dat zou geaccepteerd worden. Beetje a la Phil Collins die een afspraak met de queen had en zich niet aan de kledingcode had gehouden, wat zij stiekem alleen maar leuk vond
18, waar gaat je natuurlijk niets aan. Beschrijving kun je wel krijgen, ik heb wel eens van 16:45 tot 5:00 in een fabriek gestaan dozen stapelen, en ja dat ging op hoog tempo. En nog wel meer van dat soort dingen, maar ik voel mij niet zo geroepen om dat zomaar zonder opgaaf van redenen te vermelden op een forum.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dat interesseert ook niemand of je van de vulva of piemol bent, maar heb je echt ooit hard gewerkt? Waar dan? Hoe en waarom? Je bent toch 19?
Neuh, ik ben fel gekant tegen de SGP en verafschuw elke vorm van samenwerking met die partij. Blijkbaar koester jij dezelfde gevoelens jegens linkse partijen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is het tijd voor jou om in te binden en te beseffen dat je fout zit.
Babbelen, ik zou zo op de markt kunnen gaan staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deals sluiten. PR, mensen beetje warm maken, moraal hoog houden. Ik zie dat wel gebeuren.
Op FOK bedoel je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
Over hard werken gesproken; ik heb de afgelopen 4 dagen genoeg uurtjes gemaakt om de rest van de maand weer niets te doen
Dat is iets wat iedereen kan. Ik heb liever iemand die gewoon op kantoor zit en uitrekent hoe het met de solvabiliteit staat van het bedrijf, of de omzet. En ja, zo nu en dan een kijkje op de werkvloer kan geen kwaad, maar schiet daarin niet door.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
Bovendien lijkt mij niet het type dat neerkijkt op mensen en dat vind ik de grootste pre die iemand kan hebben. Als ik later zie dat iemand gewoon een praatje maakt met bijv. de schoonmakers en een mensenmens blijkt te zijn die met iedereen vrolijk praat ben ik meteen fan.
Leuke werkweek qua uren heb je dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
Over hard werken gesproken; ik heb de afgelopen 4 dagen genoeg uurtjes gemaakt om de rest van de maand weer niets te doen
Neuh. Daadwerkelijk bij mijn werkgeverquote:
Really?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is iets wat iedereen kan. Ik heb liever iemand die gewoon op kantoor zit en uitrekent hoe het met de solvabiliteit staat van het bedrijf, of de omzet. En ja, zo nu en dan een kijkje op de werkvloer kan geen kwaad, maar schiet daarin niet door.
Dat moet dan een flinke vetpot zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef eriksd het volgende:
Ben er nog wel een paar keer maar wat ik daarmee verdien is puur voor onzindoeleinden bestemdquote:
Als het moet dan schakel ik zo ja. Nee, dat is inderdaad niet iets wat ik op FOK! doequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |