Nu je het zegt kijk ik naar de TV (had hem al 5 minuten geleden omgezet), nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef Tem het volgende:
Ik dacht dat P&W zou zijn zit ik naar de vrienden van VS te kijken.....
Dat begrijp ik dan niet, wat je ermee bedoelt, bedoel ik...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik niet. Meer van schoonmaker/leidinggevende/programmeur/etc.
Waarom sta je dan te juichen als het kabinet in zee gaat met fundamentalisten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja man, ik ben inderdaad de pleitbezorger voor het afschaffen van abortus, euthanasie, koopzondagen, en alles subsidiëren waar ''chr'' voor staat.
Fundamentalisten zijn nog niet persé extremisten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom sta je dan te juichen als het kabinet in zee gaat met fundamentalisten?
Ik vind ze niet fundamentalistisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom sta je dan te juichen als het kabinet in zee gaat met fundamentalisten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Nee, maar ze zijn wel maf genoeg om te beseffen dat je er niet mee in zee moet gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fundamentalisten zijn nog niet persé extremisten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind ze niet fundamentalistisch.Wat bedoel je met grijzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van die ''vulva'' gaat de proleet in kwestie geen moer aan. En ja, ik weet wat hard werken is, goed?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan niet, wat je ermee bedoelt, bedoel ik...
Mensen moeten gewoon keihard werken soms en kunnen dan niet slabakken in een sc op FOK! en als ze dan zien dat dat nummertje ineens 13x over de kop gaat dan hebben ze een bepaalde reactie... dat bedoelde ik..
Ik heb wel meegekregen dat iemand je vroeg of je weleens een vulva hebt aangeraakt, wat ik alleen vraag is of je weet wat keihard werken inhoudt...
nofi uiteraard.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind ze niet fundamentalistisch.Dat mag geen verrassing heten gezien je roots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Tja, hetzelfde geldt wat mij betreft voor de SP, PvdD, PvdA en GL.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn wel maf genoeg om te beseffen dat je er niet mee in zee moet gaan.
Je hebt vulva gegoogeld he...............eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat van die ''vulva'' gaat de proleet in kwestie geen moer aan. En ja, ik weet wat hard werken is, goed?
Zegt iemand die mogelijk GroenLinks stemt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag geen verrassing heten gezien je roots.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt vulva gegoogeld he...............eerlijk zijn.
Ja, dat mag. En nu?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, hetzelfde geldt wat mij betreft voor de SP, PvdD, PvdA en GL.
Dat denken is niet je sterkste kant he?quote:
Ja, en?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zegt iemand die mogelijk GroenLinks stemt.
Nee, ik ben geen pakkenman.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef eriksd het volgende:
Soms denk ik dat Bet extreem streetwise is en ook prima in het bedrijfsleven zou kunnen functioneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |